Joh?quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
schietpartij is imho niet gelijk aan een mass shooting
schietpartij is, naast dat het ook bende geweld meetelt enzo, iets waar 1 of2 doden/gewonden vallen
mass shooting is een ding waarbij altijd vele (zeg even meer dan 5 ofzo) gewonden of doden vallen
denk dat je wel rekening moet houden met zon verschil want een schiet partij zoals jij die bedoeld zal nog veel vaker voorkomen in de US
klinkt als de ganzenkolonie hierquote:Op woensdag 25 mei 2022 00:46 schreef kwiwi het volgende:
Stond net even op het balkon, zie ik een kip op de stoep rondlopen, en vervolgens netjes het zebrapad oversteken en auto's stoppenDie zal wel een succesvolle ontsnappingspoging gedaan hebben ergens.
jij doet alsof het zoveel is, ik verduidelijk dat er een verschil is tussen de 2,en het dus niet echt te vergelijken vakt ip die manierquote:
tuurlijk maakt dat niet uit, kans dat hier gebeurd is echter vele malen kleinerquote:Verder maakt het natuurlijk geen reet uit of jij die kogel door je kop krijgt vanwege een schietpartij of mass shooting.
Het vergelijk gaat soberso scheef omdat het gros van de mass shootings in de VS door bendegeweld wordt veroorzaakt. En denk maar niet dat die gasten legale wapens hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:26 schreef mschol het volgende:
jij doet alsof het zoveel is, ik verduidelijk dat er een verschil is tussen de 2,en het dus niet echt te vergelijken vakt ip die manier
tuurlijk maakt dat niet uit, kans dat hier gebeurd is echter vele malen kleiner
IPA is om schoon te makenquote:Op woensdag 25 mei 2022 07:48 schreef LTVDK het volgende:
Veel nieuws opeens over 3d-print wapens, wel verdacht dat je nu toevallig 200 liter van dat printspul nodig hebt Frantic ...
Ja dat is ook wel nodig als je continu aan het produceren bentquote:
Welke resinprinter heb je?quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:01 schreef FranticDJ het volgende:
Van hars prints
hars is niet sterk genoeg voor dat wat ze op het nieuws proclameren
quote:
Heb zelf die phrozen 8k op de makerspace. Leuk ding.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anycubic Photon Mono X 6k
Achteraf alleen in dubio of ik niet beter voor een Phrozen 8k was gegaan. maarja ¯\_(ツ)_/¯ was een lichtelijke impulsaankoop die wel in de pijplijn zat. Wilde eerst die Prusa SLA printer hebben, maar die is een factor x duurder en op papier minder resolutie.
Ja geloof ik, die is qua prijs vergelijkbaar met die mono x 6k kwam ik later achter.. Achjaquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb zelf die phrozen 8k op de makerspace. Leuk ding.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha
Hey domme leeuw https://www.dumpert.nl/item/100031397_fbf5fb9b
Nee, werk er niet maar zit in het bestuur. Volgens onze economiedude gebruiken we geld ‘als dronken zeelui’… want we hebben inmiddels 10 3d printers, cnc frees, die 8k printer, een glowforge, sublimeringsprinter, vinylcutter en nog wat meerquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja geloof ik, die is qua prijs vergelijkbaar met die mono x 6k kwam ik later achter.. Achjais mijn 1e resin printer.. Eerst maar eens de wondere wereld van resin printen onder de knie krijgen. Komt toch wel wat meer bij kijken dan een FDM printer.
Je werkt op een makerspace?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, werk er niet maar zit in het bestuur. Volgens onze economiedude gebruiken we geld ‘als dronken zeelui’… want we hebben inmiddels 10 3d printers, cnc frees, die 8k printer, een glowforge, sublimeringsprinter, vinylcutter en nog wat meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |