Een hele pijnlijke opmerking. En vooral van zo'n uitvaartbegeleidster. Echt heel slecht.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja zo;n nutteloze opmerking; ja nu ben je wees.
ja en nu?
"Oh ja bedankt, uitkering aanvragen"quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja zo;n nutteloze opmerking; ja nu ben je wees.
ja en nu?
Was binnen een jaar dat mijn moeder was overleden,wat ze ook lachend zei: " het draaiboek ligt klaar,jullie weten wat te doen."quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een rare reactie? waarom zou je dat nou zeggen?
Ja probeer te bedenken waarom iemand nou zoiets kan zeggen maar lukt nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een hele pijnlijke opmerking. En vooral van zo'n uitvaartbegeleidster. Echt heel slecht.
Geen idee, denk het niet. Maar wij kleinkinderen liepen voorop met de kist dus wij zagen het, achter ons hadden ze het waarschijnlijk niet eens gezien. We keken elkaar echt aan van 'wtf is die man gek?' En zeiden dat later dus tegen onze ouders.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hebben jullie daar wat van gezegd?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was binnen een jaar dat mijn moeder was overleden,wat ze ook lachend zei: " het draaiboek ligt klaar,jullie weten wat te doen."
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was binnen een jaar dat mijn moeder was overleden,wat ze ook lachend zei: " het draaiboek ligt klaar,jullie weten wat te doen."
Een bot iemand zonder empathie. Die heeft echt het verkeerde beroep gekozen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja probeer te bedenken waarom iemand nou zoiets kan zeggen maar lukt niet
En dat terwijl er hordes lui zijn met zo'n kaart die prima stukjes kunnen lopen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
En die vent stond 30 meter verder op. Als die nou naar de auto had gelopen had hij die domme kaart kunnen zien liggen. Nee hij spreekt mij vanaf die afstand aan terwijl iedereen dat hoort en naar mij kijkt
quote:
En mijn opa kreeg hem niet want die kon zogenaamd nog best 100 meter lopenquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl er hordes lui zijn met zo'n kaart die prima stukjes kunnen lopen.
Echt, de aanname dat alleen rolstoelgebruikers daar zouden mogen staan.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik mijn werkgever van toen belde dat ik naar berlijn moest omdat mijn vader nog 48 uur max had ofzo zei ja;
uhmmm ja bal... maar je vader moet ook begrijpen dat jouw leven hier gewoon doorgaat he'
Sow.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik mijn werkgever van toen belde dat ik naar berlijn moest omdat mijn vader nog 48 uur max had ofzo zei ja;
uhmmm ja bal... maar je vader moet ook begrijpen dat jouw leven hier gewoon doorgaat he'
Ja het was gewoon echt het verkeerde moment ook van die man om er wat van te zeggen want mijn stresslevel zal op 100% en dan ook niet eerst kijken of hij die kaart ziet liggen ofzo. En in een ziekenhuis. je weet niet wat mensen daar doen he...quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl er hordes lui zijn met zo'n kaart die prima stukjes kunnen lopen.
Echt, de aanname dat alleen rolstoelgebruikers daar zouden mogen staan.
Dichtklappen dat ding.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou bijna zeggen, van, zal ik eens eventjes gaan werken?
Maar de enige meeting die er voor vandaag nog op stond is inmiddels geannuleerd. Dus eigenlijk begint de vakantie nu gewoon. Behalve dat mijn werklaptop nog aan staat.
ik was zo in shock op dat moment want tegelijkertijd was ik op weg omdat stiefmonster mij had opgedragen bepaalde papieren uit hun huis te halen die ik niet kon vinden dus daar had ik stress over en toen mijn ex baas dat zei heb ik niet beseft wat hij op dat moment nou echt zei.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow.Dan had ik misschien wel op staande voet ontslag genomen
Wat?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Nou wel. Ze zijn daar niet om tuinbonen te plukken lijkt me. Ze zijn daar per definitie omdat ze wat mankerenquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
En in een ziekenhuis. je weet niet wat mensen daar doen he...
ik heb heel begripvol gereageert , dat ik begreep dat het lastig was met werk en zoquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik had zo iemand echt finaal de tering gescholden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |