abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204859084
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:17 schreef Tengano het volgende:
Ik denk trouwens dat je Kim Holland niet kunt krijgen voor 1200 euro per maand.
Ik zou i.d.d. een stuk meer vragen als ik met Kim Holland moet trouwen.
pi_204859226
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 14:07 schreef HeatWave het volgende:
We moeten gewoon af van de aparte status van religie. Prima als je wil geloven, het is een vrij land, maar je hebt precies dezelfde rechten en plichten als iedereen.
Hoe heeft religie voor de wet een aparte status?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_204859540
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 14:25 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Hoe heeft religie voor de wet een aparte status?
De religieuzen mogen onbestraft mensen bedreigen.
  woensdag 25 mei 2022 @ 15:25:39 #84
117098 Hathor
Effe niet
pi_204859724
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:17 schreef Tengano het volgende:
Ik denk trouwens dat je Kim Holland niet kunt krijgen voor 1200 euro per maand.
Die wil ik nog niet hebben al krijg ik er 1200 euro bij.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204859759
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:04 schreef torentje het volgende:

[..]
De religieuzen mogen onbestraft mensen bedreigen.
Bedreigen door te roepen dat ze als ze dood zijn naar de hel gaan of concrete bedreigingen met nare dingen hier in het aardse?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 25 mei 2022 @ 15:51:31 #86
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204860006
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:25 schreef Hathor het volgende:
Die wil ik nog niet hebben al krijg ik er 1200 euro bij.
Op jouw leeftijd ga jij niet moeilijk doen over Kim Holland als ze zich opdringt ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 25-05-2022 15:57:58 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_204860009
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:20 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Goeie alinea. Beetje kort wel.
Als ze 13 jaar zijn willen ze nog niet zo graag binden aan de man.
afspraak tandarts verzetten
pi_204861495
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:29 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Bedreigen door te roepen dat ze als ze dood zijn naar de hel gaan of concrete bedreigingen met nare dingen hier in het aardse?
Beiden
  woensdag 25 mei 2022 @ 18:06:00 #89
117098 Hathor
Effe niet
pi_204861830
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:51 schreef Tengano het volgende:

[..]
Op jouw leeftijd ga jij niet moeilijk doen over Kim Holland als ze zich opdringt ;)

[ afbeelding ]
Eh sorry maar dat doe ik wel, het is en blijft een afzichtelijk wijf. :r
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204864523
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 13:55 schreef Deadre het volgende:

[..]

En hier nog wat leuke info over deze stichting: http://desunna.blogspot.c(...)n-stichting-van.html
_O- :')

quote:
Degenen die betwijfelen dat het een discobal is, kunnen de onderstaande afbeelding van een discobal met het voorwerp in de foto hierboven vergelijken.

Waarom heeft Alcauther deze discobal niet weggehaald? Deze bovenstaande foto is overigens genomen tijdens de eerste bijeenkomst van Muharram 2015. Dus tijdens de maand van verdriet vonden zij het kennelijk niet nodig om de discobal weg te halen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2022 21:30:35 ]
pi_204864879
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:35 schreef sp3c het volgende:
Lol

Beat the system _O-
'the system' :')

Dit is geen wet ofzo, hè? Je kunt dat gewoon doen zonder deze bullshit.
pi_204865240
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2022 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
_O- :')
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is wel een beetje zoeken hoor.
  Moderator woensdag 25 mei 2022 @ 22:22:50 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204865753
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 21:40 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
'the system' :')

Dit is geen wet ofzo, hè? Je kunt dat gewoon doen zonder deze bullshit.
Ik geef er niet echt om
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204867374
Ik raak hier wel een beetje van in de war, is het toestaan van prostitutie nou progressief of conservatief?
Les extrêmes se touchent?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_204868024
Dit doen ze in het midden oosten al een tijdje. Vanuit het geloof is dit niet toegestaan. Het islamitische huwelijk kan ook niet met voorwaarden worden aangegaan omdat dat de rechtspositie van de vrouw aantast.

Dit is net zo halal als een varken ritueel slachten.
pi_204869962
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 07:28 schreef Chadi het volgende:
Vanuit het geloof is dit niet toegestaan.
Hangt er natuurlijk vanaf wie je het vraagt. En dat is het probleem met 'het geloof'. Iedereen doet maar wat, zolang ze er maar van profiteren.
Conscience do cost.
pi_204870881
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 11:32 schreef ems. het volgende:

[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wie je het vraagt. En dat is het probleem met 'het geloof'. Iedereen doet maar wat, zolang ze er maar van profiteren.
Daarom moet je gewoon lezen wat er staat.
pi_204871061
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 13:32 schreef Chadi het volgende:

[..]
Daarom moet je gewoon lezen wat er staat.
Wat jij leest leest een ander anders :) Dat is het hele punt.

Daarom, lekker thuislaten het geloof en andere hobby's.
Conscience do cost.
pi_204871635
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 13:51 schreef ems. het volgende:

[..]
Wat jij leest leest een ander anders :) Dat is het hele punt.

Daarom, lekker thuislaten het geloof en andere hobby's.
Nou nee een ander leest niet. Lekker naar de hoeren zonder daar het geloof voor te misbruiken
pi_204873029
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 15:21 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nou nee een ander leest niet. Lekker naar de hoeren zonder daar het geloof voor te misbruiken
Ach, hoeren hebben tenminste nog voordelen. Het geloof daarentegen heeft uitsluitend ellende gebracht.
Conscience do cost.
pi_204876768
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:28 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik had het artikel niet helemaal gelezen zie ik. Maar wat ik hierboven lees komt om mij dus over als hoereren.

Ondanks dit hoereren kunnen dit soort mensen zich gewoon in de spiegel blijven aankijken en zeggen dat ongelovingen minder zijn dan zij. Ik blijf me nog steeds verbazen besef ik.
Dit gesprek zou eigenlijk uitgeprint en op de betreffende moskee worden gehangen. Dan zien we gelijk wat de reactie hierop onder de haagse moslims is.
pi_204876834
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 07:28 schreef Chadi het volgende:
de rechtspositie van de vrouw
In de islamitische context; even hardop moeten lachen.
pi_204876859
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:59 schreef Tanatos het volgende:
Nou die moslims zijn behoorlijk gierig, een prostitué voor een maand voor 1000 a 2000 Euro vind ik behoorlijk karig.
Ik dacht dat die dames meer verdienden.
Het zijn ook geen moslims en dit is geen Islamitische leer. Jullie zijn misleid door het artikel. Dit gaat namelijk over een ander geloof, genaamd Sjiisme.
pi_204876878
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 00:12 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Het zijn ook geen moslims en dit is geen Islamitische leer. Jullie zijn misleid door het artikel. Dit gaat namelijk over een ander geloof, genaamd Sjiisme.
Ik geloof hier geen KUT van.
pi_204876888
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 00:12 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Dat zijn ook gewoon moslims, daarnaast ben ik er helemaal niet van overtuigd dat er niet ook gewoon soennieten zijn die dit ook doen.
Het zijn moslims die dit doen, of je het onder islamitische leer schaart is aan moslims zelf, en die mogen daar onderling ruzie over maken.
Als jij dit verwerpelijk (en belachelijk) vind, prima ik ook.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_204877117
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 00:23 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Dat zijn ook gewoon moslims
Haha daarom moet je niet leren vanuit Wikipedia grapjas waar ze je de standaard fabel vertellen dat moslims zijn opgedeeld in Soennieten en Sjiieten.

quote:
daarnaast ben ik er helemaal niet van overtuigd dat er niet ook gewoon soennieten zijn die dit ook doen
Ik ben soenniet, en ook nog eens praktiserend. Er is echt NIEMAND die dit doet in mijn hele omgeving + overal waar ik gereisd heb. Zijn er niet praktiserende moslims die naar de hoeren gaan? Ja duh. Net zoals niet praktiserende moslims die ook alcohol drinken of varkensvlees eten. Iedergeval het is geen Islam, het wordt niet geleerd uit de bronnen. Sjiieten hebben die leer wel aangezien zij totale andere bronteksten hebben.

quote:
4s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 00:19 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ik geloof hier geen KUT van.
Moet je zelf weten.
pi_204878054
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 02:26 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Haha daarom moet je niet leren vanuit Wikipedia grapjas waar ze je de standaard fabel vertellen dat moslims zijn opgedeeld in Soennieten en Sjiieten.
Dat is echter gewoon de waarheid, voor katholieken en protestanten/hervormden gaat hetzelfde op.
Als iemand zichzelf moslim noemt is die persoon voor mij een moslim, als iemand zichzelf christen noemt is die persoon voor mij een christen.
Vertel mij anders eens wat sjiieten fundamenteel anders maakt behalve de opvolging van de profeet, wat natuurlijk sowieso al een raar concept is aangezien de opvolgers helemaal niet als profeet gezien worden.

quote:
Ik ben soenniet, en ook nog eens praktiserend. Er is echt NIEMAND die dit doet in mijn hele omgeving + overal waar ik gereisd heb. Zijn er niet praktiserende moslims die naar de hoeren gaan? Ja duh. Net zoals niet praktiserende moslims die ook alcohol drinken of varkensvlees eten. Iedergeval het is geen Islam, het wordt niet geleerd uit de bronnen. Sjiieten hebben die leer wel aangezien zij totale andere bronteksten hebben.
Ik denk dat het overgrote merendeel van zowel sjiieten als soennieten deze hele praktijk volstrekt afkeurt.
Het hele verhaal wat je ophangt over praktiserend gaat over jouw interpretatie van je religie, en een andere moslim kan daar behoorlijk anders over denken, zonder dan voor mij ineens geen moslim meer te zijn.
Sjiieten hebben net als soennieten de koran als hoofdbron/tekst en geloven in 1 god.
Kijk als ze in meerdere goden zouden geloven, zou ik er nog wel enigszins mijn bedenkingen bij hebben, maar dat is niet het geval.
Alhoewel legio moslims dan weer wel in djins, engelen, de duivel en allerlei andere rare zaken geloven.

Dat jij vind dat je ware geloof hebt, zegt mij helemaal niets.
pi_204878412
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:22 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Dat is echter gewoon de waarheid
Gewoon omdat het gewooon zo is toch? Hehehe

quote:
Als iemand zichzelf moslim noemt is die persoon voor mij een moslim
Oja natuurlijk joh, heel erg logisch. Slechts claimen is al genoeg voor jou, los van wat ze geloven en doen. Zucht.

quote:
Vertel mij anders eens wat sjiieten fundamenteel anders maakt
Nee, geen tijd verspillen voor mensen die niet logisch kunnen redeneren en hun eigen waarheid willen hebben (blijkbaar) hoe onredelijk dan ook.

quote:
en een andere moslim kan daar behoorlijk anders over denken, zonder dan voor mij ineens geen moslim meer te zijn.
Kan me niet schelen wat allerlei moslims tegenwoordig denken en wat jij vind wie een moslim is. Ik kijk naar de bronteksten en de interpretatie daarvan door de metgezellen want dat heet Islam (waar moslims zich aan toeschrijven).

quote:
Sjiieten hebben net als soennieten de koran als hoofdbron/tekst en geloven in 1 god.
Fout. Joh verspil me tijd niet met je houding dat je het allemaal wel weet. Onwetendheid is één ding, maar dan nog de les proberen te lezen....dahag.
pi_204878474
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 00:04 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
In de islamitische context; even hardop moeten lachen.
Ik begrijp je reactie. Je krijgt zoveel verkeerde informatie voorgeschoteld.

Het zal je verbazen hoeveel rechten zij hebben in de islam en dat deze rechten beschermd worden. Daarvoor hoef je alleen maar de laatste preek te zoeken waarin nogmaals gewezen werd op vrouwenrechten en de bescherming van deze rechten.

Daar werd ook gelijkheid uitgelegd. Alle mensen zijn gelijk het enige wat ze onderscheidend maakt zijn hun daden.

Alleen de uitvoering door mannen last te wensen over.
pi_204878482
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 10:07 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Gewoon omdat het gewooon zo is toch? Hehehe
[..]
Oja natuurlijk joh, heel erg logisch. Slechts claimen is al genoeg voor jou, los van wat ze geloven en doen. Zucht.
[..]
Nee, geen tijd verspillen voor mensen die niet logisch kunnen redeneren en hun eigen waarheid willen hebben (blijkbaar) hoe onredelijk dan ook.
[..]
Kan me niet schelen wat allerlei moslims tegenwoordig denken en wat jij vind wie een moslim is. Ik kijk naar de bronteksten en de interpretatie daarvan door de metgezellen want dat heet Islam (waar moslims zich aan toeschrijven).
[..]
Fout. Joh verspil me tijd niet met je houding dat je het allemaal wel weet. Onwetendheid is één ding, maar dan nog de les proberen te lezen....dahag.
De religieuze intolerantie spat er vanaf.
En dan ook nog in de context van religie het woord logisch gebruiken.
Diepe, diepe, diepe zucht.
En klaar.

pi_204887936
quote:

_O- dit is gvd ongelofelijk _O-
Deze woorden van een islamietje, die geloofd in een dikke lul die deze planeet en de mensen heeft gemaakt, in de gaten houdt, en straft of beloont na de dood. _O- lekker logisch redeneren pik. :)
pi_204888093
quote:
[..]
Kun je uitleggen waarom dat fout is? Hebben sjiieten een andere hoofdbron en geloven ze in meerdere of een andere God?
pi_204888294
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')