Ik zou i.d.d. een stuk meer vragen als ik met Kim Holland moet trouwen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:17 schreef Tengano het volgende:
Ik denk trouwens dat je Kim Holland niet kunt krijgen voor 1200 euro per maand.
Hoe heeft religie voor de wet een aparte status?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:07 schreef HeatWave het volgende:
We moeten gewoon af van de aparte status van religie. Prima als je wil geloven, het is een vrij land, maar je hebt precies dezelfde rechten en plichten als iedereen.
De religieuzen mogen onbestraft mensen bedreigen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:25 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Hoe heeft religie voor de wet een aparte status?
Die wil ik nog niet hebben al krijg ik er 1200 euro bij.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:17 schreef Tengano het volgende:
Ik denk trouwens dat je Kim Holland niet kunt krijgen voor 1200 euro per maand.
Bedreigen door te roepen dat ze als ze dood zijn naar de hel gaan of concrete bedreigingen met nare dingen hier in het aardse?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:04 schreef torentje het volgende:
[..]
De religieuzen mogen onbestraft mensen bedreigen.
Op jouw leeftijd ga jij niet moeilijk doen over Kim Holland als ze zich opdringtquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:25 schreef Hathor het volgende:
Die wil ik nog niet hebben al krijg ik er 1200 euro bij.
Als ze 13 jaar zijn willen ze nog niet zo graag binden aan de man.quote:
Beidenquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:29 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Bedreigen door te roepen dat ze als ze dood zijn naar de hel gaan of concrete bedreigingen met nare dingen hier in het aardse?
Eh sorry maar dat doe ik wel, het is en blijft een afzichtelijk wijf.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd ga jij niet moeilijk doen over Kim Holland als ze zich opdringt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:55 schreef Deadre het volgende:
[..]
En hier nog wat leuke info over deze stichting: http://desunna.blogspot.c(...)n-stichting-van.html
quote:Degenen die betwijfelen dat het een discobal is, kunnen de onderstaande afbeelding van een discobal met het voorwerp in de foto hierboven vergelijken.
Waarom heeft Alcauther deze discobal niet weggehaald? Deze bovenstaande foto is overigens genomen tijdens de eerste bijeenkomst van Muharram 2015. Dus tijdens de maand van verdriet vonden zij het kennelijk niet nodig om de discobal weg te halen.
Ik geef er niet echt omquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:40 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
'the system'
Dit is geen wet ofzo, hè? Je kunt dat gewoon doen zonder deze bullshit.
Hangt er natuurlijk vanaf wie je het vraagt. En dat is het probleem met 'het geloof'. Iedereen doet maar wat, zolang ze er maar van profiteren.quote:
Daarom moet je gewoon lezen wat er staat.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wie je het vraagt. En dat is het probleem met 'het geloof'. Iedereen doet maar wat, zolang ze er maar van profiteren.
Wat jij leest leest een ander andersquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon lezen wat er staat.
Nou nee een ander leest niet. Lekker naar de hoeren zonder daar het geloof voor te misbruikenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat jij leest leest een ander andersDat is het hele punt.
Daarom, lekker thuislaten het geloof en andere hobby's.
Ach, hoeren hebben tenminste nog voordelen. Het geloof daarentegen heeft uitsluitend ellende gebracht.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou nee een ander leest niet. Lekker naar de hoeren zonder daar het geloof voor te misbruiken
Dit gesprek zou eigenlijk uitgeprint en op de betreffende moskee worden gehangen. Dan zien we gelijk wat de reactie hierop onder de haagse moslims is.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik had het artikel niet helemaal gelezen zie ik. Maar wat ik hierboven lees komt om mij dus over als hoereren.
Ondanks dit hoereren kunnen dit soort mensen zich gewoon in de spiegel blijven aankijken en zeggen dat ongelovingen minder zijn dan zij. Ik blijf me nog steeds verbazen besef ik.
Het zijn ook geen moslims en dit is geen Islamitische leer. Jullie zijn misleid door het artikel. Dit gaat namelijk over een ander geloof, genaamd Sjiisme.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:59 schreef Tanatos het volgende:
Nou die moslims zijn behoorlijk gierig, een prostitué voor een maand voor 1000 a 2000 Euro vind ik behoorlijk karig.
Ik dacht dat die dames meer verdienden.
Ik geloof hier geen KUT van.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 00:12 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Het zijn ook geen moslims en dit is geen Islamitische leer. Jullie zijn misleid door het artikel. Dit gaat namelijk over een ander geloof, genaamd Sjiisme.
Dat zijn ook gewoon moslims, daarnaast ben ik er helemaal niet van overtuigd dat er niet ook gewoon soennieten zijn die dit ook doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 00:12 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Het zijn ook geen moslims en dit is geen Islamitische leer. Jullie zijn misleid door het artikel. Dit gaat namelijk over een ander geloof, genaamd Sjiisme.
Haha daarom moet je niet leren vanuit Wikipedia grapjas waar ze je de standaard fabel vertellen dat moslims zijn opgedeeld in Soennieten en Sjiieten.quote:
Ik ben soenniet, en ook nog eens praktiserend. Er is echt NIEMAND die dit doet in mijn hele omgeving + overal waar ik gereisd heb. Zijn er niet praktiserende moslims die naar de hoeren gaan? Ja duh. Net zoals niet praktiserende moslims die ook alcohol drinken of varkensvlees eten. Iedergeval het is geen Islam, het wordt niet geleerd uit de bronnen. Sjiieten hebben die leer wel aangezien zij totale andere bronteksten hebben.quote:daarnaast ben ik er helemaal niet van overtuigd dat er niet ook gewoon soennieten zijn die dit ook doen
Moet je zelf weten.quote:
Dat is echter gewoon de waarheid, voor katholieken en protestanten/hervormden gaat hetzelfde op.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 02:26 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Haha daarom moet je niet leren vanuit Wikipedia grapjas waar ze je de standaard fabel vertellen dat moslims zijn opgedeeld in Soennieten en Sjiieten.
Ik denk dat het overgrote merendeel van zowel sjiieten als soennieten deze hele praktijk volstrekt afkeurt.quote:Ik ben soenniet, en ook nog eens praktiserend. Er is echt NIEMAND die dit doet in mijn hele omgeving + overal waar ik gereisd heb. Zijn er niet praktiserende moslims die naar de hoeren gaan? Ja duh. Net zoals niet praktiserende moslims die ook alcohol drinken of varkensvlees eten. Iedergeval het is geen Islam, het wordt niet geleerd uit de bronnen. Sjiieten hebben die leer wel aangezien zij totale andere bronteksten hebben.
Gewoon omdat het gewooon zo is toch? Hehehequote:
Oja natuurlijk joh, heel erg logisch. Slechts claimen is al genoeg voor jou, los van wat ze geloven en doen. Zucht.quote:Als iemand zichzelf moslim noemt is die persoon voor mij een moslim
Nee, geen tijd verspillen voor mensen die niet logisch kunnen redeneren en hun eigen waarheid willen hebben (blijkbaar) hoe onredelijk dan ook.quote:Vertel mij anders eens wat sjiieten fundamenteel anders maakt
Kan me niet schelen wat allerlei moslims tegenwoordig denken en wat jij vind wie een moslim is. Ik kijk naar de bronteksten en de interpretatie daarvan door de metgezellen want dat heet Islam (waar moslims zich aan toeschrijven).quote:en een andere moslim kan daar behoorlijk anders over denken, zonder dan voor mij ineens geen moslim meer te zijn.
Fout. Joh verspil me tijd niet met je houding dat je het allemaal wel weet. Onwetendheid is één ding, maar dan nog de les proberen te lezen....dahag.quote:Sjiieten hebben net als soennieten de koran als hoofdbron/tekst en geloven in 1 god.
Ik begrijp je reactie. Je krijgt zoveel verkeerde informatie voorgeschoteld.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 00:04 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
In de islamitische context; even hardop moeten lachen.
De religieuze intolerantie spat er vanaf.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:07 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Gewoon omdat het gewooon zo is toch? Hehehe
[..]
Oja natuurlijk joh, heel erg logisch. Slechts claimen is al genoeg voor jou, los van wat ze geloven en doen. Zucht.
[..]
Nee, geen tijd verspillen voor mensen die niet logisch kunnen redeneren en hun eigen waarheid willen hebben (blijkbaar) hoe onredelijk dan ook.
[..]
Kan me niet schelen wat allerlei moslims tegenwoordig denken en wat jij vind wie een moslim is. Ik kijk naar de bronteksten en de interpretatie daarvan door de metgezellen want dat heet Islam (waar moslims zich aan toeschrijven).
[..]
Fout. Joh verspil me tijd niet met je houding dat je het allemaal wel weet. Onwetendheid is één ding, maar dan nog de les proberen te lezen....dahag.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:07 schreef BookFreak het volgende:
Nee, geen tijd verspillen voor mensen die niet logisch kunnen redeneren en hun eigen waarheid willen hebben (blijkbaar) hoe onredelijk dan ook.
Kun je uitleggen waarom dat fout is? Hebben sjiieten een andere hoofdbron en geloven ze in meerdere of een andere God?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:07 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Fout. Joh verspil me tijd niet met je houding dat je het allemaal wel weet. Onwetendheid is één ding, maar dan nog de les proberen te lezen....dahag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |