abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 mei 2022 @ 16:14:44 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204849499
bron Misset Horeca:

Gasten maken korte metten met vernietigende recensie De Beren

Gasten van restaurantketen De Beren hebben korte metten gemaakt met de recensie van Joël Broekaert die het eten er 'verschrikkelijke troep' en 'troosteloze gefrituurde ellende' noemt. Op social media reageert het gros verbolgen op het artikel in het NRC, omdat veel lezers zich niet kunnen vinden in de vernietigende conclusie van de recensent.
Ruim 1500 reacties leverde het artikel op. Opvallend is dat het gros schrijft goede ervaringen te hebben bij de restaurantketen. De meesten schrijven dat de prijs/kwaliteit prima is en het personeel er vriendelijk is. Lezers van het artikel zeggen zich niet te kunnen vinden in de recensie.

‘Zijn er vaak geweest de laatste tijd. Het eten is heerlijk voor een redelijke prijs met vriendelijke bediening in een gezellige ambiance‘, schrijft een gast die het over de vestiging Breda heeft.

Een ander schrijft: ‘Afgelopen week een lunch met 46 collega’s bij De Beren in Kerkrade gehad. Alles was top geregeld, iedereen kon tegelijk eten en het was heerlijk.’

‘Waanzinopmerkingen. Die Berenrestaurants zijn prima.’

‘Ik eet al 30 jaar bij De Beren, meerdere vestigingen bezocht, nooit teleurgesteld geweest. Altijd vriendelijk geholpen, heerlijke sfeer en het eten is gewoon goed.‘


Ook klinkt het als reactie dat een franchiseconcept lastig te beoordelen is, aangezien ieder restaurant een eigen eigenaar heeft en de keten vijftig vestigingen telt.

In de recensie schrijft Joël Broekaert er een bescheiden ’theatertournee’ van te hebben gemaakt. Zo at hij bij drie vestigingen van De Beren.

Eigenaar Ad Schaap van restaurantketen De Beren, zegt dat het uiteindelijk de mening is van één persoon, ‘een overigens voor mij onbekend persoon’. ‘Het is zo zuur geschreven, dat ik hier weinig mee kan. Dit is geen wetenschap. Ik vind het jammer voor al onze mensen die zo hard werken, in een tijd dat de horeca het moeilijk heeft.’
Hij vervolgt: ‘Ik heb meneer Joel niet nodig om kritisch naar mijn bedrijven te kijken. Dat doen we zelf iedere dag. Dit jaar hebben we vier miljoen gasten mogen ontvangen, die zullen het toch op één of andere manier waarderen’, reageert hij nuchter.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_204849585
Dat eten heeft toch geen redelijke prijs?
  dinsdag 24 mei 2022 @ 16:29:36 #203
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204849669
Het zal de eigenaar van de Beren jeuken, de naam van zijn restaurant werd goed geschreven. Dat er veel mensen zijn die beweren er prima te eten verbaasd mij niets, het is maar net wat je gewend bent, wat je referentiekader is. Mijn schoonfamilie eet kritiekloos Hollandaise uit een tetrapak en diepvriesgroenten bij het veelvraatbalkan restaurant of het all you can eat buffet bij de chinees. Collegas zweren bij de Appeltaart van Dudoc of de vlaai van Multivlaai.
Ik zie dat anders.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 16:47:15 #204
71048 Tokay
makes your day!
pi_204849930
Geen idee hoe het eten daar smaakt, want ik ben er nog nooit geweest en zal er ook nooit komen.
Het aangebodene is naar verluidt nogal zout, wat een trucje is om meer drankjes te kunnen verkopen …

Wel zag ik soms bezorgers van De Beren op hun brommertjes door de stad rijden, en dan moest ik altijd lachen om hun idiote helmen.

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  dinsdag 24 mei 2022 @ 16:50:45 #205
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204850001
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 16:47 schreef Tokay het volgende:
Geen idee hoe het eten daar smaakt, want ik ben er nog nooit geweest en zal er ook nooit komen.
Het aangebodene is naar verluidt nogal zout, wat een trucje is om meer drankjes te kunnen verkopen …

Veel horeca maakt het eten nogal zout, als je dat niet doen klagen er veel mensen dat het eten flauw is, terwijl er zout op tafel staat. Blijkbaar zijn veel mensen het gewend erg zout te eten. Prefab zoals bliksoep en k&K producten zijn mij ook altijd nogal zout.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 17:25:09 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204850463
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 16:47 schreef Tokay het volgende:
Geen idee hoe het eten daar smaakt, want ik ben er nog nooit geweest en zal er ook nooit komen.
Het aangebodene is naar verluidt nogal zout, wat een trucje is om meer drankjes te kunnen verkopen …

Wel zag ik soms bezorgers van De Beren op hun brommertjes door de stad rijden, en dan moest ik altijd lachen om hun idiote helmen.

[ link | afbeelding ]
Die helmen zijn wel briljant O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_204850479
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 17:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Die helmen zijn wel briljant O+
Je krijgt meer betaald als je die draagt. Is niet verplicht.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 17:27:48 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204850493
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 17:26 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Je krijgt meer betaald als je die draagt. Is niet verplicht.
Van mij zou je fooi krijgen als je zo'n helm draagt O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_204850552
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 17:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Van mij zou je fooi krijgen als je zo'n helm draagt O+
Ik zou ook eerder fooi geven. Als zo'n ğast stiekem ook nog zelf een berenkostuum aandoet zeker. ¤5 ofzo in dat geval.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 17:51:31 #210
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_204850740
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 16:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het zal de eigenaar van de Beren jeuken, de naam van zijn restaurant werd goed geschreven. Dat er veel mensen zijn die beweren er prima te eten verbaasd mij niets, het is maar net wat je gewend bent, wat je referentiekader is. Mijn schoonfamilie eet kritiekloos Hollandaise uit een tetrapak en diepvriesgroenten bij het veelvraatbalkan restaurant of het all you can eat buffet bij de chinees. Collegas zweren bij de Appeltaart van Dudoc of de vlaai van Multivlaai.
Ik zie dat anders.
Deze comment is goud.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_204851513
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 16:14 schreef golfer het volgende:
bron Misset Horeca:

Gasten maken korte metten met vernietigende recensie De Beren


[knip]

reageert hij nuchter.
Dan zijn ze vergeten om Fok tot de socialmedia te rekenen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_204851831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:11 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Dan zijn ze vergeten om Fok tot de socialmedia te rekenen.
Ja het is natuurlijk 'journalistieker' om alleen een tegengeluid te laten horen terwijl er op al die recensiesites zoveel klachten zijn en 1 tegengeluid uit dat artikel (verschillen per vestiging) nogal voor zichzelf spreekt en tevens afbreuk doet aan de stelling dat "De Beren" goed is (dat kun je dan namelijk niet stellen).
pi_204852072
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:36 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Ja het is natuurlijk 'journalistieker' om alleen een tegengeluid te laten horen terwijl er op al die recensiesites zoveel klachten zijn en 1 tegengeluid uit dat artikel (verschillen per vestiging) nogal voor zichzelf spreekt en tevens afbreuk doet aan de stelling dat "De Beren" goed is (dat kun je dan namelijk niet stellen).
Als je de Facebook reacties leest over de recensie, zijn de meesten wel gewoon positief over De Beren. Kan ook niet anders natuurlijk, het is er niet voor niets zo druk altijd.

Mijn schoonouders vinden zulke tenten ook geweldig. Gezellig aangekleed, herkenbaar, en vooral lekker grote porties. Dat het qua kwaliteit bagger is doet er dan niet zoveel toe. Die gaan ook graag naar van die All you can eat wereldrestaurants.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2022 19:51:26 ]
pi_204852118
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:50 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Als je de Facebook reacties leest over de recensie, zijn de meesten wel gewoon positief over De Beren. Kan ook niet anders natuurlijk, het is er niet voor niets zo druk altijd.

Mijn schoonouders vinden zulke tenten ook geweldig. Gezellig aangekleed, herkenbaar, en vooral lekker grote porties. Dat het qua kwaliteit bagger is doet er dan niet zoveel toe. Die gaan ook graag naar van die All you can eat wereldrestaurants.
Klopt. Op Facebook wel. Maar kijk eens bij Google reviews.
pi_204852274
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Klopt. Op Facebook wel. Maar kijk eens bij Google reviews.
Heb er drie ingetikt en was daar gewoon dezelfde teneur als op Facebook.

De Beren Gouda: 4,2 sterren
De Beren Den Bosch: 4 sterren
De Beren Hoogeveen: 4,2 sterren
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:04:10 #216
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204852333
Ik snap de reactie van de eigenaar wel. Maar op Fok weet iedereen alles beter. Die hebben ook geen encyclopedieën in de kast staan denk ik.
pi_204852401
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:00 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Heb er drie ingetikt en was daar gewoon dezelfde teneur als op Facebook.

De Beren Gouda: 4,2 sterren
De Beren Den Bosch: 4 sterren
De Beren Hoogeveen: 4,2 sterren
Nou, kijk eens bij de negatieve recensies. Staan onacceptabele dingen bij.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:17:40 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204852527
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:04 schreef Gunner het volgende:
Maar op Fok weet iedereen alles beter. Die hebben ook geen encyclopedieën in de kast staan denk ik.
Ik wel. De complete luxe ingebonden 26-delige dikke Winkler Prins encyclopedie. Maar daar kijk ik, sinds Wikipedia bestaat, nooit meer in.
Snap alleen het causaal verband met de Beren niet?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_204852740
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 17:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Die helmen zijn wel briljant O+
:Y
Je zou er bijna voor bij de beren gaan werken.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:37:58 #220
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204852824
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:17 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik wel. De complete luxe ingebonden 26-delige dikke Winkler Prins encyclopedie. Maar daar kijk ik, sinds Wikipedia bestaat, nooit meer in.
Snap alleen het causaal verband met de Beren niet?

Je kent dit tegeltje blijkbaar niet.

Maar dan "In FOK CUL weet men alles beter"
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:40:28 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204852868
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:37 schreef Gunner het volgende:

[ afbeelding ]
Je kent dit tegeltje blijkbaar niet.

Maar dan "In FOK CUL weet men alles beter"
Je schreef geen FOK Cul, maar op Fok weet iedereen alles beter.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:41:00 #222
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204852876
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:04 schreef Gunner het volgende:
Ik snap de reactie van de eigenaar wel. Maar op Fok weet iedereen alles beter. Die hebben ook geen encyclopedieën in de kast staan denk ik.
Als je zegt dat de meningen op fok geen waarde hebben, wat zegt dat dan over deze post van jouw?
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:41:21 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_204852883
Het lijkt misschien of ik de snob uithang maar ik had tot het artikel gelezen te hebben werkelijk nog nooit van deze keten gehoord. 😃 En daar heb ik niks aan gemist, denk ik.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:45:59 #224
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204852968
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als je zegt dat de meningen op fok geen waarde hebben, wat zegt dat dan over deze post van jouw?
*jou

Ik weet ook alles beter. misschien niet van drie sterren eten maar wel wanneer je jou of jouw moet gebruiken.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:48:35 #225
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204853034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef Aventura het volgende:
Het lijkt misschien of ik de snob uithang maar ik had tot het artikel gelezen te hebben werkelijk nog nooit van deze keten gehoord. 😃 En daar heb ik niks aan gemist, denk ik.
Dat vind ik echt moeilijk te geloven eerlijk gezegd. Tenzij je ergens in het noorden woont en daar nooit vandaan komt.
pi_204853143
Hahah, mijn vriend en ik hebben er eens gegeten en toen vonden we het zo smakeloos dat we het sindsdien als no go hebben bestempeld 😂 De review van NRC vind ik niet schokkend.
pi_204853180
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:54 schreef Eikenbomen het volgende:
Hahah, mijn vriend en ik hebben er eens gegeten en toen vonden we het zo smakeloos dat we het sindsdien als no go hebben bestempeld 😂 De review van NRC vind ik niet schokkend.
Appelmoes als sidedish genomen?
pi_204853211
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 16:14 schreef golfer het volgende:
bron Misset Horeca:

Gasten maken korte metten met vernietigende recensie De Beren

Gasten van restaurantketen De Beren hebben korte metten gemaakt met de recensie van Joël Broekaert die het eten er 'verschrikkelijke troep' en 'troosteloze gefrituurde ellende' noemt. Op social media reageert het gros verbolgen op het artikel in het NRC, omdat veel lezers zich niet kunnen vinden in de vernietigende conclusie van de recensent.
Ruim 1500 reacties leverde het artikel op. Opvallend is dat het gros schrijft goede ervaringen te hebben bij de restaurantketen. De meesten schrijven dat de prijs/kwaliteit prima is en het personeel er vriendelijk is. Lezers van het artikel zeggen zich niet te kunnen vinden in de recensie.

‘Zijn er vaak geweest de laatste tijd. Het eten is heerlijk voor een redelijke prijs met vriendelijke bediening in een gezellige ambiance‘, schrijft een gast die het over de vestiging Breda heeft.

Een ander schrijft: ‘Afgelopen week een lunch met 46 collega’s bij De Beren in Kerkrade gehad. Alles was top geregeld, iedereen kon tegelijk eten en het was heerlijk.’

‘Waanzinopmerkingen. Die Berenrestaurants zijn prima.’

‘Ik eet al 30 jaar bij De Beren, meerdere vestigingen bezocht, nooit teleurgesteld geweest. Altijd vriendelijk geholpen, heerlijke sfeer en het eten is gewoon goed.‘


Ook klinkt het als reactie dat een franchiseconcept lastig te beoordelen is, aangezien ieder restaurant een eigen eigenaar heeft en de keten vijftig vestigingen telt.

In de recensie schrijft Joël Broekaert er een bescheiden ’theatertournee’ van te hebben gemaakt. Zo at hij bij drie vestigingen van De Beren.

Eigenaar Ad Schaap van restaurantketen De Beren, zegt dat het uiteindelijk de mening is van één persoon, ‘een overigens voor mij onbekend persoon’. ‘Het is zo zuur geschreven, dat ik hier weinig mee kan. Dit is geen wetenschap. Ik vind het jammer voor al onze mensen die zo hard werken, in een tijd dat de horeca het moeilijk heeft.’
Hij vervolgt: ‘Ik heb meneer Joel niet nodig om kritisch naar mijn bedrijven te kijken. Dat doen we zelf iedere dag. Dit jaar hebben we vier miljoen gasten mogen ontvangen, die zullen het toch op één of andere manier waarderen’, reageert hij nuchter.
Nee nee, het is echt smakeloze troep. Een beetje als die tapas tent La Cubanita of zo, maar dat vinden mensen ook geweldig. Dan strooien ze wat zout en peper (dat staat dan op tafel) eroverheen en klaar is kees.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 21:04:32 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_204853277
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:48 schreef Gunner het volgende:

[..]
Dat vind ik echt moeilijk te geloven eerlijk gezegd. Tenzij je ergens in het noorden woont en daar nooit vandaan komt.
Nee echt, ik ben serieus! Ik heb even de website bekeken en ik denk dat ik het wel snap: ik heb altijd in 020 gewoond en in 035 en daar zit het niet.
pi_204853314
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:48 schreef Gunner het volgende:

[..]
Dat vind ik echt moeilijk te geloven eerlijk gezegd. Tenzij je ergens in het noorden woont en daar nooit vandaan komt.
Ik kom de laatste jaren niet zoveel buiten Nijmegen of Den Haag (alleen in t buitenland soms). Daar zitten allebei geen restaurants. Alleen in DH nu een bezorgbeer. Ik ken ze alleen van internet. Nooit een beerbezorger met berenhelm gezien. Nooit een bezorgrestaurant, laat staan eentje waar je kan eten.

Ik ken ze dus al heel lang meer dan 15 jaar, dus zat echt te kijken hoeveel er nu zijn. Van destijds kan ik me alleen een paar in regio Rotterdam herinneren en behalve de berenhelmen en t feit dat je meer betaald krijgt met helm -als bezorger- interesseerde t me niet. Dacht gewoon: dit is weer zo'n faalconcept en ik dacht dat t een iets luxere snackbar was. Myraela geeft in dit topic ook aan dat ze het zich herinnert als goedkoop 'all you can eat'.

Dus voor mij was t nogal een verrassing. Ga het tevens voor altijd vermijden.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 21:16:34 #231
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204853401
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:45 schreef Gunner het volgende:

[..]
*jou

Ik weet ook alles beter. misschien niet van drie sterren eten maar wel wanneer je jou of jouw moet gebruiken.
Je beantwoord de vraag niet
pi_204853402
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:07 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Ik kom de laatste jaren niet zoveel buiten Nijmegen of Den Haag (alleen in t buitenland soms). Daar zitten allebei geen restaurants. Alleen in DH nu een bezorgbeer. Ik ken ze alleen van internet. Nooit een beerbezorger met berenhelm gezien. Nooit een bezorgrestaurant, laat staan eentje waar je kan eten.

Ik ken ze dus al heel lang meer dan 15 jaar, dus zat echt te kijken hoeveel er nu zijn. Van destijds kan ik me alleen een paar in regio Rotterdam herinneren en behalve de berenhelmen en t feit dat je meer betaald krijgt met helm -als bezorger- interesseerde t me niet. Dacht gewoon: dit is weer zo'n faalconcept en ik dacht dat t een iets luxere snackbar was. Myraela geeft in dit topic ook aan dat ze het zich herinnert als goedkoop 'all you can eat'.

Dus voor mij was t nogal een verrassing. Ga het tevens voor altijd vermijden.
Tis niet echt goedkoop vind ik (omdat het niet goed eten is). Ik bestelde daar toen kip en het verstofte nog net niet in m’n mond. Maar wellicht ben ik een zeikerd.
pi_204853416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:16 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Tis niet echt goedkoop vind ik (omdat het niet goed eten is). Ik bestelde daar toen kip en het verstofte nog net niet in m’n mond. Maar wellicht ben ik een zeikerd.
Het is sowieso allang niet meer goedkoop.
pi_204853490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:59 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Nee nee, het is echt smakeloze troep. Een beetje als die tapas tent La Cubanita of zo, maar dat vinden mensen ook geweldig. Dan strooien ze wat zout en peper (dat staat dan op tafel) eroverheen en klaar is kees.
Eigenaar Ad Schaap van restaurantketen De Beren, zegt dat het uiteindelijk de mening is van één persoon, ‘een overigens voor mij onbekend persoon’.

_O- _O_
pi_204853601
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:25 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Eigenaar Ad Schaap van restaurantketen De Beren, zegt dat het uiteindelijk de mening is van één persoon, ‘een overigens voor mij onbekend persoon’.

_O- _O_
Die ğast maakt aardige programma's. Wat denk je, dat die eigenaar een kok is? Die kent Joop Braakhekke niet eens, man.

quote:
Dat hij vroeger de eigenaar van de roemruchte Baja Beach Club was, dat weten we nu wel. Ad wordt er liever niet te vaak aan herinnerd: “Ik heb ook supermarkten gehad, maar dat lees je nergens terug”, vertelt de directeur met een lach.
pi_204853692
Vies zakenmannetje met franchises.

http://derestaurantkrant.(...)spreid-bedje-terecht
  dinsdag 24 mei 2022 @ 21:44:16 #237
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204853742
Ik had voor dit artikel ook nog nooit van De Beren gehoord en zo'n kluizenaar ben ik niet.
  donderdag 26 mei 2022 @ 09:53:06 #238
37887 Dauthi
Progressive
pi_204868972
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 15:43 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Het ergste is: de horrors die je in de serie van Gordon Ramsay ziet is niet eigenlijk helemaal niet zo ver weg van de realiteit in de Nederlandse horeca. Of er schort iets aan de NVWA-inspecties, geen idee waarom dat zo makkelijk kan gaan in de Nederlandse horeca.
Omdat de NVWA reactief is en niet proactief. Ze komen pas in actie nadat er klachten zijn geweest.
Daarbij is de NVWA een tandenloos instrument omdat het al decennia onder bemand en onder gefinancieerd is.
Resultaat is een volledige voedselindustrie die als een echte slager zijn eigen vlees mag keuren.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_204869088
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:59 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Nee nee, het is echt smakeloze troep. Een beetje als die tapas tent La Cubanita of zo, maar dat vinden mensen ook geweldig. Dan strooien ze wat zout en peper (dat staat dan op tafel) eroverheen en klaar is kees.
Restaurants waar het peper en zout al op tafel staat _O_
-nee-
  donderdag 26 mei 2022 @ 10:10:56 #240
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204869142
la ma
pi_204970821
De beren la cubanita en Brechtjes proeflokaal vallen allemaal tegen, maar ja lekker goedkoop toch.
pi_204970856
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:51 schreef quirina het volgende:
De beren la cubanita en Brechtjes proeflokaal vallen allemaal tegen, maar ja lekker goedkoop toch.
Bregje serveert best goed voedsel voor de prijs die ze vragen.
pi_204971727
Vond die in Bussum tegenvallen.
pi_204972513
De Beren zijn prima restaurants als je geen avontuurlijke eter bent: biefstuk, spareribs, sate. Als dat jouw standaardkeuzemenu is, zit je prima bij de Beren.

Precies de reden waarom ik daar niet (graag) kom: die dingen kan ik zelf beter maken en ik wil bij een restaurant verrast worden. En dat gaat niet lukken bij de Beren.

In tegenstelling tot vroeger (toen ik er nog wel eens kwam) ga ik tegenwoordig meer om met vegetariërs en moslims: die hebben daar niks te zoeken waardoor een groepsuitje ook minder snel daar plaats zal vinden. Gelukkig maar.
pi_204972528
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Bregje serveert best goed voedsel voor de prijs die ze vragen.
Bregje; ooit daar eens wezen eten toen de 3-gangenmenu's nog 15 euro waren.

Ik heb er nog steeds honger van, want allejezus: wat waren die porties klein....
pi_204973198
Nog nooit geweest, maar ben sowieso geen fan van steakhouse-achtige restaurants.

En wil niet elitair doen, maar er zit er hier eentje in de buurt en zie daar altijd een bepaald soort mensen naartoe gaan. Type klant van mediamarkt of mensen die een keer iets anders doen dan all you can eat bij de wok.
pi_204988667
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
Nog nooit geweest, maar ben sowieso geen fan van steakhouse-achtige restaurants.

En wil niet elitair doen, maar er zit er hier eentje in de buurt en zie daar altijd een bepaald soort mensen naartoe gaan. Type klant van mediamarkt of mensen die een keer iets anders doen dan all you can eat bij de wok.
Haha dat is wel een vrij treffende vergelijking ja
pi_204989125
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
Nog nooit geweest, maar ben sowieso geen fan van steakhouse-achtige restaurants.

En wil niet elitair doen, maar er zit er hier eentje in de buurt en zie daar altijd een bepaald soort mensen naartoe gaan. Type klant van mediamarkt of mensen die een keer iets anders doen dan all you can eat bij de wok.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 21:24 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Haha dat is wel een vrij treffende vergelijking ja
Ik wil heel graag witte overhemden met bloemen in de kraag benoemen.
-nee-
  dinsdag 7 juni 2022 @ 23:16:56 #249
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_204989816
Tijdje terug eens laten bezorgen, dat was echt een ramp. Taai stukje eenhapper, nou vooruit twee, varkenshaas, slappe patat en de voor extra geld bijbestelde groentes (sowieso belachelijk dat dat er niet standaard gratis bij zit) leken linea recta uit blik te komen en kon je met één lepel naar binnen werken.
pi_204991003
Een paar keer ben ik er geweest over de jaren en ook weleens thuis laten bezorgen. De beren is een begrip als je in Rotterdam woont. Als je niks hoogstaands verwacht is dit een okay restaurant om eens te eten.
pi_205000306
Ik ken alleen mastruberen.
U MAD?
pi_205000390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken alleen mastruberen.
En zelfs dat kun je niet correct spellen.
pi_205000417
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:20 schreef Prego het volgende:

[..]
En zelfs dat kun je niet correct spellen.
Ai ai, twee lettertjes op de verkeerde plek. Ernstig ja.
U MAD?
  woensdag 8 juni 2022 @ 22:22:23 #254
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205000421
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:33 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Die ğast maakt aardige programma's. Wat denk je, dat die eigenaar een kok is? Die kent Joop Braakhekke niet eens, man.
[..]

Ben je pas kok als je Braakhekke kent :?
pi_205001667
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:22 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Ben je pas kok als je Braakhekke kent :?
Nee maar als je je een beetje in dat wereldje begeeft ken je em wel.
  donderdag 9 juni 2022 @ 06:40:31 #256
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205001788
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:33 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Die ğast maakt aardige programma's. Wat denk je, dat die eigenaar een kok is? Die kent Joop Braakhekke niet eens, man.
[..]

Braakhekke was dan ook een omhooggevallen hobbykok en koks maken slechte eigenaars.
Laffe huichelaar
pi_205001833
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 06:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Braakhekke was dan ook een omhooggevallen hobbykok en koks maken slechte eigenaars.
Gaat t niet om. Gaat om z'n bekendheid. Hij was een van de eerste tv-koks.
  donderdag 9 juni 2022 @ 07:47:19 #258
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205001914
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 02:50 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Nee maar als je je een beetje in dat wereldje begeeft ken je em wel.
Iedereent vanaf een bepaald geboortejaar kent Braakhekke wel. Niet eens bijna een criterium of je kok bent of in het wereldje zit. Meer een indicator of je onder een steen hebt geleefd. En anders nog jong bent.

Ik geef die uitbater van De Beren wel gelijk. Niet waarom hij het zegt, meneer wil gewoon zsm business maken. Maar inhoudelijk klopt het gewoon. Iemand laat een hersenscheet en dat zou alleszeggend zijn. De Beren zou niet bestaan als het alleszeggend was. Zo simpel werkt het volgens mij.
  donderdag 9 juni 2022 @ 09:47:14 #259
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205002480
Braakhekke kon voor geen meter koken, hij was dan ook geen kok, maar gastheer/entertainer. Zijn tv programma’s waren een slechte imitatie van Keith Floyd zijn programma’s.
pi_205002666
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:20 schreef Prego het volgende:

[..]
En zelfs dat kun je niet correct spellen.
Eigenlijk is de spelling op boswachter zijn manier de enige juiste en het wordt tijd dat we dat gaan erkennen.
-nee-
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 16:17:43 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205005666
In Emmen zit sinds kort zo'n ding.
Nog weinig positiefs over gehoord.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205007453
De beren is een snackbar met een paar stoelen, alleen tegenwoordig is een beetje snackbar (kwalitaria bv) al stukken beter dan wat de beren moet voorstellen
pi_205021439
Recensie niet gelezen want ben geen NRC-abonnee :')

Hier zit er ook eentje vlakbij, een aantal jaar geleden voor het eerst geweest toen we net verhuisd waren en moe waren en geen geld hadden, de Beren was toen ook net nieuw en bij de appie kon je als openingsactie voor 20 euro pp vouchers kopen voor 3 gangen bij de Beren. Toen hebben we echt prima gegeten voor die prijs, maar we waren toen ook niet bepaald kritisch, was gewoon chill dat we even ergens een avondje konden zitten en dat iemand anders voor ons kookte.

Paar weken later gingen er veel slechte verhalen rond over die zaak, meerdere mensen die ziek werden nadat ze er gegeten hadden. Weet niet of die waar waren, maar ze waren iig wel hardnekkig. Toen hebben ze echt een paar magere jaren gehad.

Nu hebben ze de huisstijl en het menu recent aangepast, en dat zag er wel interessant uit. Mn zusje en ik besloten er te gaan lunchen op het terras een paar weken geleden. Ik had de chicken & waffles, de kip vond ik oprecht boven verwachting, maar de smaak van de wafels was niet bepaald uitgesproken, wat eigenlijk wel hoort bij dit gerecht, en wat het zo lekker maakt. Mijn zusje had de pulled pork loaded fries, en dat was wel een dikke teleurstelling. Een groot bord patat met bovenop een paar spoortjes pulled pork met een klein beetje BBQ-saus. Sorry, maar als je “loaded fries” voor 15 euro (als ik het goed heb onthouden) besteld, dan verwacht je toch dat je de patat niet eens kan zien? Daar heb ik wel wat van gezegd bij het afrekenen. :')

Ik ga er niet meer heen om te eten, het is nu wel echt buitensporig duur geworden voor wat je ervoor krijgt. Paar jaar geleden was ik prima tevreden, toen was de kwaliteit vergelijkbaar met nu, maar toen paste de prijs daar ook bij…
  zaterdag 11 juni 2022 @ 14:53:50 #264
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205021571
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 14:23 schreef Broccolitaartje het volgende:
Daar heb ik wel wat van gezegd bij het afrekenen. :')
Wat dacht je daarmee te bereiken? zoiets moet je doen tijdens het eten natuurlijk als je een beter gerecht wil tenminste.
pi_205021720
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 14:53 schreef Gunner het volgende:

[..]
Wat dacht je daarmee te bereiken? zoiets moet je doen tijdens het eten natuurlijk als je een beter gerecht wil tenminste.
Je moet dat bord gewoon op de grond flikkeren.
pi_205021758
een 'grand-café' das toch sowieso synoniem met kipsaté? Altijd van die identiteitsloze tenten met 'voor ieder wat wils' op de kaart, kipsaté, biefstukje, 'angus' hamburger, pulled pork en een toetje met 3 soorten chocolade...
  zaterdag 11 juni 2022 @ 15:53:05 #267
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205021898
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 15:32 schreef No239SquadronRAF het volgende:
een 'grand-café' das toch sowieso synoniem met kipsaté? Altijd van die identiteitsloze tenten met 'voor ieder wat wils' op de kaart, kipsaté, biefstukje, 'angus' hamburger, pulled pork en een toetje met 3 soorten chocolade...
Helaas is die term nogal onderhevig aan inflatie. Nederland krijgt wat het verdient, zolang de klant geen hoge eisen stelt gaat het niet beter worden, en millenials zie ik daar niet het voortouw in nemen, die menen dat een chique hamburger "hout quisiene" is.
pi_205023281
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 15:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Helaas is die term nogal onderhevig aan inflatie. Nederland krijgt wat het verdient, zolang de klant geen hoge eisen stelt gaat het niet beter worden, en millenials zie ik daar niet het voortouw in nemen, die menen dat een chique hamburger "hout quisiene" is.
Ik denk dat ook niet. Het is echter in veel landen niet veel beter gesteld en zodoende hebben ze ook geen vergelijkingsmateriaal.
pi_205023323
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 15:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Helaas is die term nogal onderhevig aan inflatie. Nederland krijgt wat het verdient, zolang de klant geen hoge eisen stelt gaat het niet beter worden, en millenials zie ik daar niet het voortouw in nemen, die menen dat een chique hamburger "hout quisiene" is.
De gemiddelde boomer eet doodgekookte spruitjes man doe normaal. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205023390
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
De gemiddelde boomer eet doodgekookte spruitjes man doe normaal. :D
Niet buiten de deur. Bovendien zijn die lui op het einde van hun leven. Meneer Piet heeft het dus over de jongeren, welke de volgende groep is die uit eten zullen gaan.
pi_205023395
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:03 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Niet buiten de deur. Bovendien zijn die lui op het einde van hun leven. Meneer Piet heeft het dus over de jongeren, welke de volgende groep is die uit eten zullen gaan.
Het is gewoon een van de stomste opmerkingen die ik vandaag heb gelezen. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205023405
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Het is gewoon een van de stomste opmerkingen die ik vandaag heb gelezen. :D
Hoezo? Jongeren zijn toch de consumenten van de (nabije) toekomst?
  zaterdag 11 juni 2022 @ 18:13:08 #273
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205023459
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
De gemiddelde boomer eet doodgekookte spruitjes man doe normaal. :D
Er is meer dan Boomers en Millennials. En het is eerder de generatie van de ouders van de Boomers die doodgekookte spruiten eten.
pi_205023506
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:05 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Hoezo? Jongeren zijn toch de consumenten van de (nabije) toekomst?
Nee joh millenials zijn de consumenten van nu, zeker wat buiten de deur eten betreft.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205023525
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nee joh millenials zijn de consumenten van nu, zeker wat buiten de deur eten betreft.
Sarcastisch zeker... uiteindelijk zijn die lui ook in de 30/40. Ik ben 40 en word schijnbaar gerekend tot millennials.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 18:32:06 #276
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205023579
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:23 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Sarcastisch zeker... uiteindelijk zijn die lui ook in de 30/40. Ik ben 40 en word schijnbaar gerekend tot millennials.
Nee, millennials zijn rond 2000 geboren, dus rond de 21 +/- 4-5 jaar

Greatest Generation - Boomers - Gen X - Gen Y - Millennials
pi_205023608
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nee, millennials zijn rond 2000 geboren, dus rond de 21 +/- 4-5 jaar

Greatest Generation - Boomers - Gen X - Gen Y - Millennials
Gen Y ken ik niet
pi_205023636
Ooit lang geleden in Zuid Holland was het ok. Maar vorig jaar in Haarlem was maar flauw.
.
pi_205023896
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nee, millennials zijn rond 2000 geboren, dus rond de 21 +/- 4-5 jaar

Greatest Generation - Boomers - Gen X - Gen Y - Millennials
Millenials zijn mensen die kort na de eeuwwisseling volwassen werden.
anonieme razernist
pi_205023935
Toch knap.
Als je langs een berenrestaurant rijd zit deze vrijwel altijd afgeladen vol…
Zou fok dan toch geen afspiegeling van de samenleving zijn…..
pi_205024276
Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar dat is dus niet vreemd want hier in Nijmegen is er geen, net de prijzen bekeken en het is zeker niet echt goedkoop zeker niet gezien de klachten die ik er hier over lees, ik loop de Beren voorbij als ik het ergens zie
  zaterdag 11 juni 2022 @ 22:07:32 #282
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205026249
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 19:28 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Millenials zijn mensen die kort na de eeuwwisseling volwassen werden.
Dan hanteer jij een andere definitie dan ik
pi_205026337
Kan er een slotje op dit topic?
Hallo
  zaterdag 11 juni 2022 @ 22:55:43 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205027257
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 22:13 schreef Sebbeszweet het volgende:
Kan er een slotje op dit topic?
Waarom?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_205027408
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 22:55 schreef golfer het volgende:

[..]
Waarom?
Oud nieuws man
Hallo
  zaterdag 11 juni 2022 @ 23:22:47 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205027568
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 23:07 schreef Sebbeszweet het volgende:

Oud nieuws man
Dus elk oud topic maar sluiten?
Alle topic in NWS en SPT of VBL meteen maar sluiten na een paar dagen want oud nieuws? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_205028048
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 22:13 schreef Sebbeszweet het volgende:
Kan er een slotje op dit topic?
Franchisenemer van de Beren gespot.
pi_205028165
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 22:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dan hanteer jij een andere definitie dan ik
Ik verzin die definities zelf niet natuurlijk: https://en.wikipedia.org/wiki/Millennials
anonieme razernist
pi_205028262
Overigens is volgens mij Proeflokaal Bregje nog een stuk slechter dan de Beren. Het zijn allebei plaatsen voor mensen die niet van eten houden, de reizigers etc. uitgezonderd.
anonieme razernist
pi_205028312
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 23:07 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Oud nieuws man
Ook leuk:

https://www.topics.nl/ori(...)dd-ad76-8ebb465fedaf
anonieme razernist
pi_205029735
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 00:08 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Franchisenemer van de Beren gespot.
Nee man, ik vind het ook smerig. Categorie opgewarmde diarree.
Hallo
  zondag 12 juni 2022 @ 11:47:16 #292
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_205030483
We konden het niet laten om na de prachtige review hier gisteren voor de film te gaan eten in Breda. En het was eigenlijk precies wat ik er van verwacht had: prima maar niet bijzonder. Niveau burgertent. Zou er zo opnieuw heen gaan voor een casual etentje.

Als je een fantastisch steakhouse verwacht dan zal het deceptie zijn ja maar, dat is vooral teleurstelling die je dan zelf creëert imho.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_205073929
Wij kwamen er vaak, meestal wel 1x per maand. Het is vlakbij, je kunt er gezellig zitten en wij konden er altijd lekker casual eten met z'n tweetjes, als we er gewoon even uit wilden. Twee weken geleden waren we er weer sinds een lange tijd en het hele concept is veranderd. Jammer, want wij waren altijd wel fan van het 3-gangenmenu. Ik schrok nu erg van de prijzen. We moesten zeker 25 euro meer afrekenen dan we eerst altijd deden. Ik kan nu net zo goed naar een duurder restaurant gaan dat meer stijl en klasse heeft.
  zondag 19 juni 2022 @ 20:22:32 #294
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_205095437
Hier vlakbij in Hoorn/Zwaagdijk is er onlangs eentje geopend, samen met nog een zootje andere vreetschuren (stuk of 6 bij elkaar).
Heb er nog nooit iemand binnen gezien. Ik kom daar alleen omdat daar ook het goedkoopste (minst dure) tankstation in de buurt staat :')
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_205101638
Beter dit soort vreetschuren mijden. We hebben genoeg restaurants in Nederland waar je goed en betaalbaar kan eten. Vreetschuren lopen vooral binnen op drank, niet omdat de kwaliteit van het voedsel zo goed is.
pi_205101866
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 16:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Collegas zweren bij de Appeltaart van Dudoc
Wat is er mis met de appeltaart van Dudok? :{w
Somebody that I used to know
  maandag 20 juni 2022 @ 14:30:39 #297
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205101870
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:30 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Wat is er mis met de appeltaart van Dudok? :{w
Blikappels
pi_205101879
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 16:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Veel horeca maakt het eten nogal zout, als je dat niet doen klagen er veel mensen dat het eten flauw is, terwijl er zout op tafel staat. Blijkbaar zijn veel mensen het gewend erg zout te eten. Prefab zoals bliksoep en k&K producten zijn mij ook altijd nogal zout.
Ik heb ooit een keer in een restaurant iets van een kipstoof ofzo gehad. En die smaakte precies zoals de bouillon in mijn eigen kruidenkastje :X Brrrr, niet de lekkerste smaak (ik gebruik het ook bijna nooit). Toen dacht ik wel: aha, dus dit is zo'n restaurant dat prefab kookt, ipv zelf alles vers te maken.
Somebody that I used to know
pi_205188703
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2022 00:28 schreef NoCigar het volgende:
Overigens is volgens mij Proeflokaal Bregje nog een stuk slechter dan de Beren. Het zijn allebei plaatsen voor mensen die niet van eten houden, de reizigers etc. uitgezonderd.
Ik vond Bregje of Bij Harrie e.d. juist prima kwaliteit voor de prijs. Bij Bregje was paar jaar geleden 15¤ voor 3 gangen maaltijd en kwalitatief stuk beter dan de Beren.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 30 juni 2022 @ 11:58:55 #300
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205188742
Bij "Bregje" denk ik aan een wat punkig meisje, die vegetarisch is en heeeel betrokken bij het leed in de wereld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')