Veel horeca maakt het eten nogal zout, als je dat niet doen klagen er veel mensen dat het eten flauw is, terwijl er zout op tafel staat. Blijkbaar zijn veel mensen het gewend erg zout te eten. Prefab zoals bliksoep en k&K producten zijn mij ook altijd nogal zout.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:47 schreef Tokay het volgende:
Geen idee hoe het eten daar smaakt, want ik ben er nog nooit geweest en zal er ook nooit komen.
Het aangebodene is naar verluidt nogal zout, wat een trucje is om meer drankjes te kunnen verkopen …
Die helmen zijn wel briljantquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:47 schreef Tokay het volgende:
Geen idee hoe het eten daar smaakt, want ik ben er nog nooit geweest en zal er ook nooit komen.
Het aangebodene is naar verluidt nogal zout, wat een trucje is om meer drankjes te kunnen verkopen …
Wel zag ik soms bezorgers van De Beren op hun brommertjes door de stad rijden, en dan moest ik altijd lachen om hun idiote helmen.
[ link | afbeelding ]
Van mij zou je fooi krijgen als je zo'n helm draagtquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:26 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Je krijgt meer betaald als je die draagt. Is niet verplicht.
Ik zou ook eerder fooi geven. Als zo'n ğast stiekem ook nog zelf een berenkostuum aandoet zeker. ¤5 ofzo in dat geval.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Van mij zou je fooi krijgen als je zo'n helm draagt
Deze comment is goud.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het zal de eigenaar van de Beren jeuken, de naam van zijn restaurant werd goed geschreven. Dat er veel mensen zijn die beweren er prima te eten verbaasd mij niets, het is maar net wat je gewend bent, wat je referentiekader is. Mijn schoonfamilie eet kritiekloos Hollandaise uit een tetrapak en diepvriesgroenten bij het veelvraatbalkan restaurant of het all you can eat buffet bij de chinees. Collegas zweren bij de Appeltaart van Dudoc of de vlaai van Multivlaai.
Ik zie dat anders.
Dan zijn ze vergeten om Fok tot de socialmedia te rekenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:14 schreef golfer het volgende:
bron Misset Horeca:
Gasten maken korte metten met vernietigende recensie De Beren
[knip]
reageert hij nuchter.
Ja het is natuurlijk 'journalistieker' om alleen een tegengeluid te laten horen terwijl er op al die recensiesites zoveel klachten zijn en 1 tegengeluid uit dat artikel (verschillen per vestiging) nogal voor zichzelf spreekt en tevens afbreuk doet aan de stelling dat "De Beren" goed is (dat kun je dan namelijk niet stellen).quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:11 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dan zijn ze vergeten om Fok tot de socialmedia te rekenen.
Als je de Facebook reacties leest over de recensie, zijn de meesten wel gewoon positief over De Beren. Kan ook niet anders natuurlijk, het is er niet voor niets zo druk altijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:36 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk 'journalistieker' om alleen een tegengeluid te laten horen terwijl er op al die recensiesites zoveel klachten zijn en 1 tegengeluid uit dat artikel (verschillen per vestiging) nogal voor zichzelf spreekt en tevens afbreuk doet aan de stelling dat "De Beren" goed is (dat kun je dan namelijk niet stellen).
Klopt. Op Facebook wel. Maar kijk eens bij Google reviews.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:50 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Als je de Facebook reacties leest over de recensie, zijn de meesten wel gewoon positief over De Beren. Kan ook niet anders natuurlijk, het is er niet voor niets zo druk altijd.
Mijn schoonouders vinden zulke tenten ook geweldig. Gezellig aangekleed, herkenbaar, en vooral lekker grote porties. Dat het qua kwaliteit bagger is doet er dan niet zoveel toe. Die gaan ook graag naar van die All you can eat wereldrestaurants.
Heb er drie ingetikt en was daar gewoon dezelfde teneur als op Facebook.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Klopt. Op Facebook wel. Maar kijk eens bij Google reviews.
Nou, kijk eens bij de negatieve recensies. Staan onacceptabele dingen bij.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:00 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Heb er drie ingetikt en was daar gewoon dezelfde teneur als op Facebook.
De Beren Gouda: 4,2 sterren
De Beren Den Bosch: 4 sterren
De Beren Hoogeveen: 4,2 sterren
Ik wel. De complete luxe ingebonden 26-delige dikke Winkler Prins encyclopedie. Maar daar kijk ik, sinds Wikipedia bestaat, nooit meer in.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:04 schreef Gunner het volgende:
Maar op Fok weet iedereen alles beter. Die hebben ook geen encyclopedieën in de kast staan denk ik.
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wel. De complete luxe ingebonden 26-delige dikke Winkler Prins encyclopedie. Maar daar kijk ik, sinds Wikipedia bestaat, nooit meer in.
Snap alleen het causaal verband met de Beren niet?
Je schreef geen FOK Cul, maar op Fok weet iedereen alles beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:37 schreef Gunner het volgende:
[ afbeelding ]
Je kent dit tegeltje blijkbaar niet.
Maar dan "In FOK CUL weet men alles beter"
Als je zegt dat de meningen op fok geen waarde hebben, wat zegt dat dan over deze post van jouw?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:04 schreef Gunner het volgende:
Ik snap de reactie van de eigenaar wel. Maar op Fok weet iedereen alles beter. Die hebben ook geen encyclopedieën in de kast staan denk ik.
*jouquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je zegt dat de meningen op fok geen waarde hebben, wat zegt dat dan over deze post van jouw?
Dat vind ik echt moeilijk te geloven eerlijk gezegd. Tenzij je ergens in het noorden woont en daar nooit vandaan komt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef Aventura het volgende:
Het lijkt misschien of ik de snob uithang maar ik had tot het artikel gelezen te hebben werkelijk nog nooit van deze keten gehoord. 😃 En daar heb ik niks aan gemist, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |