SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Thailand voelt meer als thuis? Heb ik in Boedapest ook vaakquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:02 schreef bitterbal het volgende: [..] heb ook niet het gevoel weer thuis te zijn ofzo
![]()
all you can eat ook?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
@:bitterbal
Wij hebben Doozo
Hearlike sushi.
ja voel mij daar meer mijquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thailand voelt meer als thuis? Heb ik in Boedapest ook vaak
* zet plastic flamingo's, wit strandzand, een opblaaspalmboom, veelkleurige bikini's, Thaise curry en een strandstoel op zijn boodschappenlijstje.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* zet plastic flamingo's, wit strandzand, een opblaaspalmboom, veelkleurige bikini's, Thaise curry en een strandstoel op zijn boodschappenlijstje.
Oeh ziet er lekker uit zegquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is deze iets te luxe voor,dan kunnen we beter naar E10.
[ afbeelding ]
Ja geen haast. vrijwel geen irritaties. Zelfs als iemand mij bijna doodrijdt op de scooterquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een betere versie van jezelf ofzo. Ik ken het.
Door jou wil ik nu ook ooit naar Albaniëquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een betere versie van jezelf ofzo. Ik ken het.
ja dat werkt idd wel mee ja. Dat kan je helaas niet zo makkelijk testen daarquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is deels ook omdat je daar geen verplichtingen hebt.
Mijn vader vroeg hier ooit wat wasabi is,ik zei : "Proef maar even."quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Door jou wil ik nu ook ooit naar Albanië
Ik heb het vier jaar getest in Boedapestquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat werkt idd wel mee ja. Dat kan je helaas niet zo makkelijk testen daar
En zelfde gevoel? Want dan weet je het eigenlijk wel zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het vier jaar getest in Boedapest
Wow dat is best lang. Ga je er ooit terug? Gaan wonen bedoel ikdan..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het vier jaar getest in Boedapest
Nou, als je daar woont en werkt vervliegt dat fijne/vrije gevoel wel grotendeels. Al voelde ik me daar wel ontzettend thuis.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zelfde gevoel? Want dan weet je het eigenlijk wel zeker
Dat zou ik nog wel durven ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol naja een reismeet is misschien anders?
Waarom niet?quote:
OK, wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even naar de kruidvat om te vragen voor een luierdoos.
Wat heb je geshopt voor Ravenna?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even naar de kruidvat om te vragen voor een luierdoos.
Mijn ervaring is dat het best meevalt.quote:
Dit:quote:
Een bigshopper en een gewone plastic tas vol Action meukjes.quote:
quote:
Ahhhh, geen mini-Liesje dusquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Een bigshopper en een gewone plastic tas vol Action meukjes.Zet straks wel een foto in het topic maar moet eerst iets van een doos vinden.
Lol nee man. Dit is veel leukerder.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ahhhh, geen mini-Liesje dus
Goede actie!
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Een bigshopper en een gewone plastic tas vol Action meukjes.Zet straks wel een foto in het topic maar moet eerst iets van een doos vinden.
Ik wil het gaan opsturen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:24 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Ga je het opsturen? Heb je haar adres? DM eventueel, ik wil ook iets doen.
Ok stuur ik haar wel een berichtje.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil het gaan opsturen.Maar wacht nog op het adres die ik hopelijk van Queller (een oude FHFgodin) ga krijgen. En weet dan niet of ik het adres door mag geven aan anderen.
Oh, in het echt ben ik ergerquote:
Het is ook hoever je daar in mee wil gaan natuurlijk, alleen zit dat bij iedereen nogal ingebakken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:18 schreef bitterbal het volgende:
hier zijn we ook maar slaaf van onze welvaart
Feli.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:36 schreef Karzai het volgende:
Ben in het Westerpark surpriseparty voor mijn tante die 60 is geworden
Leuk.! En gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:36 schreef Karzai het volgende:
Ben in het Westerpark surpriseparty voor mijn tante die 60 is geworden
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb even een kleine 2 km gelopen naar de Poolse supermarkt en weer terug. Ook daar is alles duurder geworden
Twee blikken Roemeens bier en een Tsjechisch. ¤ 1,65 per stuk.quote:
Die hebben financieel denk ik wat meer ruimte ook?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook hoever je daar in mee wil gaan natuurlijk, alleen zit dat bij iedereen nogal ingebakken.
Expats die ik ken leven veel meer buiten; die gaan ook makkelijker dingen doen dan de gemiddelde Nederlander.
Denk dat het overal wel een sleur kan worden jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, als je daar woont en werkt vervliegt dat fijne/vrije gevoel wel grotendeels. Al voelde ik me daar wel ontzettend thuis.
Grolsch is bij de Plus ¤ 1,26. En dan is er deze week nog 25 % korting op ook. Plus: Grolsch.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee blikken Roemeens bier en een Tsjechisch. ¤ 1,65 per stuk.
zit je niet meer aan de 0.0?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grolsch is bij de Plus ¤ 1,26. En dan is er deze week nog 25 % korting op ook. Plus: Grolsch.
Maar ja, ik wil ook weleens wat anders
Ach als het maar lekker isquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee blikken Roemeens bier en een Tsjechisch. ¤ 1,65 per stuk.
Lang niet altijd. Ze zijn bijvoorbeeld vaak wel gewend aan plekken waar je gewoon goedkoop iets kunt eten. In Nederland zie je dat niet op veel plekken en is meteen alles duur.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hebben financieel denk ik wat meer ruimte ook?
nou ja nederland is ook duur jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Ze zijn bijvoorbeeld vaak wel gewend aan plekken waar je gewoon goedkoop iets kunt eten. In Nederland zie je dat niet op veel plekken en is meteen alles duur.
Op werk verkopen we het erg veelquote:
ik drink meestal Heineken 0.0 maar ook vaak alcvrije speciaaltjes als Bavaria Wit of Affligem blond.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op werk verkopen we het erg veel
we hebben weizen, peroni en grolsch 0.0 '
ah en radler
mensen vragen soms ook naar wijn alcohol vrij maar dan hebben we niet
ja toch welquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik drink meestal Heineken 0.0 maar ook vaak alcvrije speciaaltjes als Bavaria Wit of Affligem blond.
Druivensap is toch anders ja?
Alcoholvrije A blond? Sinds wanneer bestaat dat??quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik drink meestal Heineken 0.0 maar ook vaak alcvrije speciaaltjes als Bavaria Wit of Affligem blond.
En kibbeling ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op werk verkopen we het erg veel
we hebben weizen, peroni en grolsch 0.0 '
ah en radler
mensen vragen soms ook naar wijn alcohol vrij maar dan hebben we niet
Sinds wanneer? Weet ik veel. Maar de Plus heeft het. Blik, fles, enkel, sixje, zeg het maar https://www.plus.nl/zoekr(...)fligem%20blond%200.0quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alcoholvrije A blond? Sinds wanneer bestaat dat??
Niet alcoholvrij?quote:
Godverdomme klotetent klotepersoneel ditdatquote:
Tof, dat ga ik in de zomervakantie eens testen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Weet ik veel. Maar de Plus heeft het. Blik, fles, enkel, sixje, zeg het maar https://www.plus.nl/zoekr(...)fligem%20blond%200.0
Brugse Zot heeft Sport Zot, dat is de 0,0 variant. Schijnbaar ook goed te pruimenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme klotetent klotepersoneel ditdat
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:01 schreef bitterbal het volgende:
ja maar daar heb ik niks aan als ik kibbeling wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik niks aan als ik kibbeling wil
Je eet alles zelf op...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
ik mag er voorlopig niet staan omdat ze alle nieuwe daar neer zetten
Waar niet? Op het kibbelingterras?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
ik mag er voorlopig niet staan omdat ze alle nieuwe daar neer zetten
En daar hebben ze alleen tomatensoep?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is die zaak buiten en we hebben nog een restaurant binnen
Ik wil graag de pizza met artisjokken, maar dan zonder de artisjokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
En daar hebben ze alleen tomatensoep?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
Ziet er zo uitOooooh een Beierse biertent gewoon, zeg dat dan meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ziet er zo uitZiet er wel gezellig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je prima een groep Fok!kers kwijt dacht ikquote:
Ziet er zo uitDaar zou ik het wel uit kunnen houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
verboden terrein voor fokkersquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je prima een groep Fok!kers kwijt dacht ik
hotelletje om de hoek, en kachelen maarquote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wist u dat op de Noordkaap de zon tussen 14 mei en 31 juli niet onder gaat? Hj is al een week op nu, op ons aan het wachten
Welnee wij gedragen ons lichtjaren beter dan de gemiddelde wandelwagentokkie daar.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je prima een groep Fok!kers kwijt dacht ik
Dat kan inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hotelletje om de hoek, en kachelen maar
ja echt leuke plek. Soms zwemmen er ook mensen als het echt warm weer isquote:
Toch een kutstad ook.quote:
ja dat is wel vertieft inderdaad. Ik snap die lui echt niet. Van die theedoekjes als ze meestal voor het raam hebben hangen. Terwijl je gewoon goed verduisterend vrachtwagenzeil moet hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja.
Veel plezier met in het licht slapen als je daar niet aan gewend bent
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:10 schreef mangalie het volgende:
[..]allemaal een plaksnor op ivm herkenbaarheid.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wist u dat op de Noordkaap de zon tussen 14 mei en 31 juli niet onder gaat? Hj is al een week op nu, op ons aan het wachten
Wie weet zit ik er een keer in juliquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt leuke plek. Soms zwemmen er ook mensen als het echt warm weer is
winter hadden we ook geprobeerd maar was te kouden toen kwamen de zwervers dus hebben we het leeggestript
buiten hebben we plek voor 100 man en binnen zonder zalen 120
Neem zo'n slaapmaskerdinges mee dan...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is wel vertieft inderdaad. Ik snap die lui echt niet. Van die theedoekjes als ze meestal voor het raam hebben hangen. Terwijl je gewoon goed verduisterend vrachtwagenzeil moet hebben
Heb mn bootsman toen zwartgeschilderde platen voor de poorten van de slaaphutten laten makenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is wel vertieft inderdaad. Ik snap die lui echt niet. Van die theedoekjes als ze meestal voor het raam hebben hangen. Terwijl je gewoon goed verduisterend vrachtwagenzeil moet hebben
Meen ik niet hoor,ik vond de Energiehal,Now &wow,Parkzicht altijd wel heel leuk.quote:
nou ja ongeacht wat je van rotterdam vindt. Dit is echt een uniek plekje met een heel goed gevoelquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen ik niet hoor,ik vond de Energiehal,Now &wow,Parkzicht altijd wel heel leuk.
kids@home: "poorten" refereert naar patrijspoorten, de bootjesterm voor "ramen" [Red.]quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb mn bootsman toen zwartgeschilderde platen voor de poorten van de slaaphutten laten maken
Ik heb je in het laatste half uur al meer positieve dingen erover horen zeggen dan in de twee jaar daarvoorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ongeacht wat je van rotterdam vindt. Dit is echt een uniek plekje met een heel goed gevoel
Nee in de winter was het kutquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb je in het laatste half uur al meer positieve dingen erover horen zeggen dan in de twee jaar daarvoor
Dan zijn ik gewoon een terrasverwarmer van de buren jatten of zo hoor daagquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee in de winter was het kut
heb er ook gestaan met 4 graden ja
denk dat ze dat ook niet meer gaan proberenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zijn ik gewoon een terrasverwarmer van de buren jatten of zo hoor daag
moet je vandaag ook werken?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze dat ook niet meer gaan proberen
Als ik zo terug ben op het station nok ik ermee en ga ik ook aan het bierquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga buiten zitten. Met een Velkopopovicky Kozel
Kunnen we vanavond weer lekker ongenuanceerd doenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik zo terug ben op het station nok ik ermee en ga ik ook aan het bier
En rossen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we vanavond weer lekker ongenuanceerd doen
Nee dat is wel een beetje achter de rug.quote:
Soms denk ik dat jij niet compatibel bent met techniek. Soms.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut Untappd ga die hoere bug nou eens fikxsen
Blije ratjes gespotquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:45 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Rattenkooi weer beetje uitgebreid. Ze vinden die sloopslinger erg leuk haha.
Misschien heb ik wel een bank op mijn zolderkamerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je altijd op de bank te FOK!ken of ga je naar je zolderkamer?
Slim hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een bank op mijn zolderkamer
Mooi Ama.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:45 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Rattenkooi weer beetje uitgebreid. Ze vinden die sloopslinger erg leuk haha.
Ja makkelijk is dat he, schreeuwen dat het wel weer aan mij zal liggenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij niet compatibel bent met techniek. Soms.
Wat heb je wel gekocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:22 schreef mschol het volgende:
heb mij heel erg moeten inhouden bij de legoshop, wil veel te veel hebben, kan zo 2k uitgeven
Mei is de maand van de meikevers.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Zit je in een restaurant te eten en valt er een dikke kever op tafel. Iedereen gillen.
boze bitterbalquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Zit je in een restaurant te eten en valt er een dikke kever op tafel. Iedereen gillen.
Ja klopt. Maar meestal zie ik ze platgereden. Deze was ook niet heel vlot. Maar kon hem zo oppakken. M'n moeder en m'n zus gillen, m'n zwager heeft hem nog even helemaal bekeken en toen heb ik hem buiten gezetquote:
Zijn ook gewoon best grote joekelsquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar meestal zie ik ze platgereden. Deze was ook niet heel vlot. Maar kon hem zo oppakken. M'n moeder en m'n zus gillen, m'n zwager heeft hem nog even helemaal bekeken en toen heb ik hem buiten gezet
Waar ga ke die 2k nu dan aan uitgeven?quote:
dingen voor in huis.....quote:
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)evallen-in-nederland
Gaat goed verder hč.
ja prima tochquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)evallen-in-nederland
Gaat goed verder hč.
wat is de score?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:22 schreef mschol het volgende:
heb mij heel erg moeten inhouden bij de legoshop, wil veel te veel hebben, kan zo 2k uitgeven
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Bossie gaat met Linda eten HI HA HO
En Bossie gaat met Linda eten HI HA HO
misschien dat ik volgende week, als ik wat meer inzicht in vqkantiegeld heb dat ik de shuttle, de blacksmith of de ecto1 koopquote:
de ecto 1 komt in de ibood hunt dinsdag/woensdagquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:11 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien dat ik volgende week, als ik wat meer inzicht in vqkantiegeld heb dat ik de shuttle, de blacksmith of de ecto1 koop
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de ecto 1 komt in de ibood hunt dinsdag/woensdag
Dat is altijd goedquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:13 schreef mschol het volgende:
maar goed, zit nu bij burgerking voor station een ijsje te vreten
Lego versie ervan kopenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dingen voor in huis.....
kast nog wel nodig, nog een bureau, misschien zonwering.. en dan heb ik al een tekort vrees ik
¯\_(ツ)_/¯quote:
maar als ik kast koop kan ik nog meer lego kwijtquote:
ja nu wel even lekker.. misschien dat ik de burgerking ook wel gebruik voor avond etenquote:
mja helaas geen geldboomquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
hij staat in de preview in de ibood nieuwsbrief
net als die star destroyer joekel die er laatst ook al was
Hoe krijgt een professioneel restaurant dat voor elkaarquote:
Klinkt als een hoop voerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Spicy burger en kapsalon onderweg. 16 euro. Was vroegah met 12,50 al aan de prijs vond ik
Heb je sex gehad?quote:
kapsalon?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog even wat ransvoer bestellen denk ik.
Alleen maar broodjes bapao en gestoomde groenten zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had best wat ransvoer willen halen op Dordt in Stoom, maar de rijen waren idioot lang en de prijzen idioot hoog.
Nee, er was vanalles. Maar ik had geen zin meer in rijen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen maar broodjes bapao en gestoomde groenten zeker
Oh dûh, ik snap nu de grap pasquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen maar broodjes bapao en gestoomde groenten zeker
lijkt me wel gezeliigquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://lepeltje-lepeltje.com/eindhoven/
Dit is nu aan de gang. Niet heel ver van hier, Maar geen zin in om te gaan kijken en ook mijn bankrekening heeft liever dat ik gewoon thuis eet...
dat is een keuzequote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom kijk ik naar de anus van een hond?
Kana lukquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan die deegballen met kip bij de chinees.
Mooie beesten,vooral die gevlekte.quote:
Rip Eindhovenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja Koe lu yuk
maar Kana lijkt een beetje op Canis. Wat weer hond(achtig) is
Almelo Tilburg en Zwolle eruit, Emmen, Volendam en nog meer randstad erin. Joe-pie.quote:
Almelo is nog niet zeker, maar kun je wel vanuit gaan...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Almelo Tilburg en Zwolle eruit, Emmen, Volendam en nog meer randstad erin. Joe-pie.
quote:De woordvoerder van het RIVM vertelt dat het ziektebeeld bij de huidige uitbraak ook iets anders dan gewoonlijk lijkt te zijn. De meeste plekjes die mensen met het virus ontwikkelen, zitten rond de anus en de geslachtsdelen.
Ging ik eigenlijk wel een beetje van uit.quote:
?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Almelo Tilburg en Zwolle eruit, Emmen, Volendam en nog meer randstad erin. Joe-pie.
Ach de finale gaat ado niet winnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging ik eigenlijk wel een beetje van uit.
Mannen met een leuk vrouwtje thuis kunnen beter even geen parkeerplekje langs de snelweg meer nemen voor een beurtje.quote:
moest gniffelenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Mannen met een leuk vrouwtje thuis kunnen beter even geen parkeerplekje langs de snelweg meer nemen voor een beurtje.
Ik heb een prima dame.quote:
Ga je weg uit Den Bosch?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:56 schreef UitStraling het volgende:
Bod gedaan op een verbouwbaar (kitsch)huis, nou ja eigenlijk twee huizen voor twee anderen en voor mezelf ook maar meteen maar ik moet zelf echt zwaar overbieden want die bewoner wil nog niet weg![]()
Een kabouterhuisje tegenover een kerk
Ik ben weer klaar met evenementen voor een paar jaarquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
En volgende week in Dordt @:BUdapestenaar
In sims toch?quote:
nou ik dus zo de ama's buitenzetten... zetten ze mij buitenquote:
Klein stukje weg maar, Engelen, waar een nichtje woont en die hebben een superleuk huis hoor maar die hebben een tweeling en eigenlijk geen ruimte voor die twee, staat daar een groot lelijk wit huis te koop, ver boven hun budget dus in de groepsapp kwam een financiële noodkreet, wij kijken en toen zei mijn ene zus, tering wat groot maar die lage uitbouw en dat atelier is zowat een tweede huis als je dat laat verbouwen, misschien wat voor mijn zus want die zit te kwakkelen met haar been, die erbij vanmiddag en die zei op haar beurt, ja prima en geweldig pand maar dat kabouterhuis hierachter is wel wat voor mijn broertje dus ik moest komen opdraven, echter is dat huis van de vader van de verkopers van dat andere perceel en die is 80 en wil nog even blijven wonen daar, ben ik er toch maar even mee gaan pratenquote:
Gaan jullie een complete Uitstralingcommunity stichten?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein stukje weg maar, Engelen, waar een nichtje woont en die hebben een superleuk huis hoor maar die hebben een tweeling en eigenlijk geen ruimte voor die twee, staat daar een groot lelijk wit huis te koop, ver boven hun budget dus in de groepsapp kwam een financiële noodkreet, wij kijken en toen zei mijn ene zus, tering wat groot maar die lage uitbouw en dat atelier is zowat een tweede huis als je dat laat verbouwen, misschien wat voor mijn zus want die zit te kwakkelen met haar been, die erbij vanmiddag en die zei op haar beurt, ja prima en geweldig pand maar dat kabouterhuis hierachter is wel wat voor mijn broertje dus ik moest komen opdraven, echter is dat huis van de vader van de verkopers van dat andere perceel en die is 80 en wil nog even blijven wonen daar, ben ik er toch maar even mee gaan praten
David Koresh is er niks bijquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan jullie een complete Uitstralingcommunity stichten?
Sterker nog, andere zus en een nichtje wonen op 400 meter afstand op een gedeeld perceel dat je vanuit de ruimte kunt waarnemen en een neefje weer aan de andere kant van het dorp.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Inteeltkolonie XXLquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterker nog, andere zus en een nichtje wonen op 400 meter afstand op een gedeeld perceel dat je vanuit de ruimte kunt waarnemen en een neefje weer aan de andere kant van het dorp.
Gezelligquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterker nog, andere zus en een nichtje wonen op 400 meter afstand op een gedeeld perceel dat je vanuit de ruimte kunt waarnemen en een neefje weer aan de andere kant van het dorp.
Maar op de een of andere vage manier is het meer dan genoeg afgescheiden van elkaar die drie huizen en anders regelen we dat wel, dat gaat vrij makkelijk van wat ik zag, het kabouterhuisje staat sowieso los ernaast.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks al voor dat grote huis voor twee gezinnen, makelaar komt meteen babbelen en er is een financieel mannetje opgetrommeld, mijn bod is totaal uit de lucht gegrepen en dat huis staat niet eens te koop en die man zal tijd nodig hebben, die wil eigenlijk nog blijven wonen daar, dat is de vader van de andere verkopers zeg maar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GezelligDuimen dat het bod wordt geaccepteerd! Wanneer hoor je dat?
Spannendquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks al voor dat grote huis voor twee gezinnen, makelaar komt meteen babbelen en er is een financieel mannetje opgetrommeld, mijn bod is totaal uit de lucht gegrepen en dat huis staat niet eens te koop en die man zal tijd nodig hebben, die wil eigenlijk nog blijven wonen daar, dat is de vader van de andere verkopers zeg maar.
Leuk, ik hoop dat dit goed gaat wij hebben al enkele familie vetesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks al voor dat grote huis voor twee gezinnen, makelaar komt meteen babbelen en er is een financieel mannetje opgetrommeld, mijn bod is totaal uit de lucht gegrepen en dat huis staat niet eens te koop en die man zal tijd nodig hebben, die wil eigenlijk nog blijven wonen daar, dat is de vader van de andere verkopers zeg maar.
Bij mijn andere zus levert dat ook wel spanningen op, die woont haaks op de tuin van haar dochter maar die bellen netjes op als ze door het gezamenlijke poortje stappenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SpannendEn leuk om zo bij elkaar in de buurt te wonen.
Nee maar jij zei dat je een weekendje zou overslaan hier.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Flikker op met je maandag morgen nog lekker een dagje voor mezelf en uitslapen
Wij haten elkaar soms maar we zijn ook stapelgek op elkaar dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Leuk, ik hoop dat dit goed gaat wij hebben al enkele familie vetes
true, kom ik op terugquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar jij zei dat je een weekendje zou overslaan hier.
Altijd broodnodig dat je er bent, de helft van wat jij post qua vreten gebruik ik ter inspiratie.quote:
Hechte familie hebben jullie. Leukquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mijn andere zus levert dat ook wel spanningen op, die woont haaks op de tuin van haar dochter maar die bellen netjes op als ze door het gezamenlijke poortje stappen
Ja joh, onze levens zijn verstrengeld praktisch en emotioneel gezien en er zitten ook gewoon echt superleuke bijzondere mensen bij, misschien toch een beetje dat aloude clangevoel.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hechte familie hebben jullie. Leuk
Best waardevol.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, onze levens zijn verstrengeld praktisch en emotioneel gezien en er zitten ook gewoon echt superleuke bijzondere mensen bij, misschien toch een beetje dat aloude clangevoel.
Veel contact mee?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:34 schreef Karzai het volgende:
ik heb een hele grote famlilie aan mijn vaders kant 6 ooms en tantes moederskant ook
nu iets van 12 neefjes en nichtjes
niet veelquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel contact mee?
Ik heb één nicht, één neef, één tante en één oma. Dat is alles. En met de eerste drie is geen contact meer
Van mij is ook niet echt groot, moeder, zusje zonder relatie (goddank met haar tong en scherpe tanden), andere schatrijke zus met haar obesitas Italiaanse maffialover met zijn gouden genereuze hart en showneigingen en daar weer allemaal de kinderen en nakomelingen van, maar dat knettert altijd wel onderling en voelt zoiets als "wij zijn van dezelfde appelboom" met dezelfde humor en karakter en ik moet toegeven dat staalt en sterkt de ruggengraat wel zo'n vertrouwde fruitmand waar je op kunt bouwen en een hap uit nemen als het nodig is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best waardevol.Ik heb maar een kleine familie. Dat mis ik soms best een beetje
M'n moeder heeft vijf broers en zussen, m'n vader heeft maar 1 broer. Maar ik heb toch twaalf neven en nichten. En met dat kleinere grut ben ik de tel kwijt. M'n oudste neef is ondertussen opa.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:34 schreef Karzai het volgende:
ik heb een hele grote famlilie aan mijn vaders kant 6 ooms en tantes moederskant ook
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van mij is ook niet echt groot, moeder, zusje zonder relatie (goddank met haar tong en scherpe tanden), andere schatrijke zus met haar obesitas Italiaanse maffialover met zijn gouden genereuze hart en showneigingen en daar weer allemaal de kinderen en nakomelingen van, maar dat knettert altijd wel onderling en voelt zoiets als "wij zijn van dezelfde appelboom" met dezelfde humor en karakter en ik moet toegeven dat staalt en sterkt de ruggengraat wel zo'n vertrouwde fruitmand waar je op kunt bouwen en een hap uit nemen als het nodig is.
Wacht watquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:38 schreef UitStraling het volgende:
en een hap uit nemen als het nodig is.
Ik had iets van 13 directe ooms en tantes, ik ben de enige man met de familienaam en met mij sterft de mannelijke bloedlijn uit, heeft wel watquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:34 schreef Karzai het volgende:
Oh mijn letterlijkhormoontjes hadden even weekendquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar helpen hoeneer het nodig is
U bent een bijzonder mens.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mijn letterlijkhormoontjes hadden even weekend
Toblerone valt al tegen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik had Toblerone cheescakes, dat viel tegen
Dat ook wel jaquote:
die toetjes zijn schijtduur geloof ik. En matig ook.quote:
Gül cheesecakes vind ik wel gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:57 schreef LTVDK het volgende:
oh dit gaat over die toetjes wrslquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:57 schreef LTVDK het volgende:
Ja in de aanbieding bij de Dirk alsnog 2 euro voor 2 van die kleine bakkiesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die toetjes zijn schijtduur geloof ik. En matig ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |