Gaan jullie een complete Uitstralingcommunity stichten?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein stukje weg maar, Engelen, waar een nichtje woont en die hebben een superleuk huis hoor maar die hebben een tweeling en eigenlijk geen ruimte voor die twee, staat daar een groot lelijk wit huis te koop, ver boven hun budget dus in de groepsapp kwam een financiële noodkreet, wij kijken en toen zei mijn ene zus, tering wat groot maar die lage uitbouw en dat atelier is zowat een tweede huis als je dat laat verbouwen, misschien wat voor mijn zus want die zit te kwakkelen met haar been, die erbij vanmiddag en die zei op haar beurt, ja prima en geweldig pand maar dat kabouterhuis hierachter is wel wat voor mijn broertje dus ik moest komen opdraven, echter is dat huis van de vader van de verkopers van dat andere perceel en die is 80 en wil nog even blijven wonen daar, ben ik er toch maar even mee gaan praten
David Koresh is er niks bijquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan jullie een complete Uitstralingcommunity stichten?
Sterker nog, andere zus en een nichtje wonen op 400 meter afstand op een gedeeld perceel dat je vanuit de ruimte kunt waarnemen en een neefje weer aan de andere kant van het dorp.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Inteeltkolonie XXLquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterker nog, andere zus en een nichtje wonen op 400 meter afstand op een gedeeld perceel dat je vanuit de ruimte kunt waarnemen en een neefje weer aan de andere kant van het dorp.
Gezelligquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterker nog, andere zus en een nichtje wonen op 400 meter afstand op een gedeeld perceel dat je vanuit de ruimte kunt waarnemen en een neefje weer aan de andere kant van het dorp.
Maar op de een of andere vage manier is het meer dan genoeg afgescheiden van elkaar die drie huizen en anders regelen we dat wel, dat gaat vrij makkelijk van wat ik zag, het kabouterhuisje staat sowieso los ernaast.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks al voor dat grote huis voor twee gezinnen, makelaar komt meteen babbelen en er is een financieel mannetje opgetrommeld, mijn bod is totaal uit de lucht gegrepen en dat huis staat niet eens te koop en die man zal tijd nodig hebben, die wil eigenlijk nog blijven wonen daar, dat is de vader van de andere verkopers zeg maar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GezelligDuimen dat het bod wordt geaccepteerd! Wanneer hoor je dat?
Spannendquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks al voor dat grote huis voor twee gezinnen, makelaar komt meteen babbelen en er is een financieel mannetje opgetrommeld, mijn bod is totaal uit de lucht gegrepen en dat huis staat niet eens te koop en die man zal tijd nodig hebben, die wil eigenlijk nog blijven wonen daar, dat is de vader van de andere verkopers zeg maar.
Leuk, ik hoop dat dit goed gaat wij hebben al enkele familie vetesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks al voor dat grote huis voor twee gezinnen, makelaar komt meteen babbelen en er is een financieel mannetje opgetrommeld, mijn bod is totaal uit de lucht gegrepen en dat huis staat niet eens te koop en die man zal tijd nodig hebben, die wil eigenlijk nog blijven wonen daar, dat is de vader van de andere verkopers zeg maar.
Bij mijn andere zus levert dat ook wel spanningen op, die woont haaks op de tuin van haar dochter maar die bellen netjes op als ze door het gezamenlijke poortje stappenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SpannendEn leuk om zo bij elkaar in de buurt te wonen.
Nee maar jij zei dat je een weekendje zou overslaan hier.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Flikker op met je maandag morgen nog lekker een dagje voor mezelf en uitslapen
Wij haten elkaar soms maar we zijn ook stapelgek op elkaar dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Leuk, ik hoop dat dit goed gaat wij hebben al enkele familie vetes
true, kom ik op terugquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar jij zei dat je een weekendje zou overslaan hier.
Altijd broodnodig dat je er bent, de helft van wat jij post qua vreten gebruik ik ter inspiratie.quote:
Hechte familie hebben jullie. Leukquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mijn andere zus levert dat ook wel spanningen op, die woont haaks op de tuin van haar dochter maar die bellen netjes op als ze door het gezamenlijke poortje stappen
Ja joh, onze levens zijn verstrengeld praktisch en emotioneel gezien en er zitten ook gewoon echt superleuke bijzondere mensen bij, misschien toch een beetje dat aloude clangevoel.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hechte familie hebben jullie. Leuk
Best waardevol.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, onze levens zijn verstrengeld praktisch en emotioneel gezien en er zitten ook gewoon echt superleuke bijzondere mensen bij, misschien toch een beetje dat aloude clangevoel.
Veel contact mee?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:34 schreef Karzai het volgende:
ik heb een hele grote famlilie aan mijn vaders kant 6 ooms en tantes moederskant ook
nu iets van 12 neefjes en nichtjes
niet veelquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel contact mee?
Ik heb één nicht, één neef, één tante en één oma. Dat is alles. En met de eerste drie is geen contact meer
Van mij is ook niet echt groot, moeder, zusje zonder relatie (goddank met haar tong en scherpe tanden), andere schatrijke zus met haar obesitas Italiaanse maffialover met zijn gouden genereuze hart en showneigingen en daar weer allemaal de kinderen en nakomelingen van, maar dat knettert altijd wel onderling en voelt zoiets als "wij zijn van dezelfde appelboom" met dezelfde humor en karakter en ik moet toegeven dat staalt en sterkt de ruggengraat wel zo'n vertrouwde fruitmand waar je op kunt bouwen en een hap uit nemen als het nodig is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best waardevol.Ik heb maar een kleine familie. Dat mis ik soms best een beetje
M'n moeder heeft vijf broers en zussen, m'n vader heeft maar 1 broer. Maar ik heb toch twaalf neven en nichten. En met dat kleinere grut ben ik de tel kwijt. M'n oudste neef is ondertussen opa.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:34 schreef Karzai het volgende:
ik heb een hele grote famlilie aan mijn vaders kant 6 ooms en tantes moederskant ook
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van mij is ook niet echt groot, moeder, zusje zonder relatie (goddank met haar tong en scherpe tanden), andere schatrijke zus met haar obesitas Italiaanse maffialover met zijn gouden genereuze hart en showneigingen en daar weer allemaal de kinderen en nakomelingen van, maar dat knettert altijd wel onderling en voelt zoiets als "wij zijn van dezelfde appelboom" met dezelfde humor en karakter en ik moet toegeven dat staalt en sterkt de ruggengraat wel zo'n vertrouwde fruitmand waar je op kunt bouwen en een hap uit nemen als het nodig is.
Wacht watquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:38 schreef UitStraling het volgende:
en een hap uit nemen als het nodig is.
Ik had iets van 13 directe ooms en tantes, ik ben de enige man met de familienaam en met mij sterft de mannelijke bloedlijn uit, heeft wel watquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:34 schreef Karzai het volgende:
Oh mijn letterlijkhormoontjes hadden even weekendquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar helpen hoeneer het nodig is
U bent een bijzonder mens.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mijn letterlijkhormoontjes hadden even weekend
Toblerone valt al tegen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik had Toblerone cheescakes, dat viel tegen
Dat ook wel jaquote:
die toetjes zijn schijtduur geloof ik. En matig ook.quote:
Gül cheesecakes vind ik wel gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:57 schreef LTVDK het volgende:
oh dit gaat over die toetjes wrslquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:57 schreef LTVDK het volgende:
Ja in de aanbieding bij de Dirk alsnog 2 euro voor 2 van die kleine bakkiesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die toetjes zijn schijtduur geloof ik. En matig ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |