Het is ook hoever je daar in mee wil gaan natuurlijk, alleen zit dat bij iedereen nogal ingebakken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:18 schreef bitterbal het volgende:
hier zijn we ook maar slaaf van onze welvaart
Feli.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:36 schreef Karzai het volgende:
Ben in het Westerpark surpriseparty voor mijn tante die 60 is geworden
Leuk.! En gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:36 schreef Karzai het volgende:
Ben in het Westerpark surpriseparty voor mijn tante die 60 is geworden
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb even een kleine 2 km gelopen naar de Poolse supermarkt en weer terug. Ook daar is alles duurder geworden
Twee blikken Roemeens bier en een Tsjechisch. ¤ 1,65 per stuk.quote:
Die hebben financieel denk ik wat meer ruimte ook?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook hoever je daar in mee wil gaan natuurlijk, alleen zit dat bij iedereen nogal ingebakken.
Expats die ik ken leven veel meer buiten; die gaan ook makkelijker dingen doen dan de gemiddelde Nederlander.
Denk dat het overal wel een sleur kan worden jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, als je daar woont en werkt vervliegt dat fijne/vrije gevoel wel grotendeels. Al voelde ik me daar wel ontzettend thuis.
Grolsch is bij de Plus ¤ 1,26. En dan is er deze week nog 25 % korting op ook. Plus: Grolsch.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee blikken Roemeens bier en een Tsjechisch. ¤ 1,65 per stuk.
zit je niet meer aan de 0.0?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grolsch is bij de Plus ¤ 1,26. En dan is er deze week nog 25 % korting op ook. Plus: Grolsch.
Maar ja, ik wil ook weleens wat anders
Ach als het maar lekker isquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee blikken Roemeens bier en een Tsjechisch. ¤ 1,65 per stuk.
Lang niet altijd. Ze zijn bijvoorbeeld vaak wel gewend aan plekken waar je gewoon goedkoop iets kunt eten. In Nederland zie je dat niet op veel plekken en is meteen alles duur.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hebben financieel denk ik wat meer ruimte ook?
nou ja nederland is ook duur jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Ze zijn bijvoorbeeld vaak wel gewend aan plekken waar je gewoon goedkoop iets kunt eten. In Nederland zie je dat niet op veel plekken en is meteen alles duur.
Op werk verkopen we het erg veelquote:
ik drink meestal Heineken 0.0 maar ook vaak alcvrije speciaaltjes als Bavaria Wit of Affligem blond.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op werk verkopen we het erg veel
we hebben weizen, peroni en grolsch 0.0 '
ah en radler
mensen vragen soms ook naar wijn alcohol vrij maar dan hebben we niet
ja toch welquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik drink meestal Heineken 0.0 maar ook vaak alcvrije speciaaltjes als Bavaria Wit of Affligem blond.
Druivensap is toch anders ja?
Alcoholvrije A blond? Sinds wanneer bestaat dat??quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik drink meestal Heineken 0.0 maar ook vaak alcvrije speciaaltjes als Bavaria Wit of Affligem blond.
Druivensap is toch anders ja?
En kibbeling ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op werk verkopen we het erg veel
we hebben weizen, peroni en grolsch 0.0 '
ah en radler
mensen vragen soms ook naar wijn alcohol vrij maar dan hebben we niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |