SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Thailand voelt meer als thuis? Heb ik in Boedapest ook vaakquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:02 schreef bitterbal het volgende: [..] heb ook niet het gevoel weer thuis te zijn ofzo
![]()
all you can eat ook?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
@:bitterbal
Wij hebben Doozo
Hearlike sushi.
ja voel mij daar meer mijquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thailand voelt meer als thuis? Heb ik in Boedapest ook vaak
* zet plastic flamingo's, wit strandzand, een opblaaspalmboom, veelkleurige bikini's, Thaise curry en een strandstoel op zijn boodschappenlijstje.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* zet plastic flamingo's, wit strandzand, een opblaaspalmboom, veelkleurige bikini's, Thaise curry en een strandstoel op zijn boodschappenlijstje.
Oeh ziet er lekker uit zegquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is deze iets te luxe voor,dan kunnen we beter naar E10.
[ afbeelding ]
Ja geen haast. vrijwel geen irritaties. Zelfs als iemand mij bijna doodrijdt op de scooterquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een betere versie van jezelf ofzo. Ik ken het.
Door jou wil ik nu ook ooit naar Albaniëquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een betere versie van jezelf ofzo. Ik ken het.
ja dat werkt idd wel mee ja. Dat kan je helaas niet zo makkelijk testen daarquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is deels ook omdat je daar geen verplichtingen hebt.
Mijn vader vroeg hier ooit wat wasabi is,ik zei : "Proef maar even."quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Door jou wil ik nu ook ooit naar Albanië
Ik heb het vier jaar getest in Boedapestquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat werkt idd wel mee ja. Dat kan je helaas niet zo makkelijk testen daar
En zelfde gevoel? Want dan weet je het eigenlijk wel zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het vier jaar getest in Boedapest
Wow dat is best lang. Ga je er ooit terug? Gaan wonen bedoel ikdan..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het vier jaar getest in Boedapest
Nou, als je daar woont en werkt vervliegt dat fijne/vrije gevoel wel grotendeels. Al voelde ik me daar wel ontzettend thuis.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zelfde gevoel? Want dan weet je het eigenlijk wel zeker
Dat zou ik nog wel durven ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol naja een reismeet is misschien anders?
Waarom niet?quote:
OK, wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even naar de kruidvat om te vragen voor een luierdoos.
Wat heb je geshopt voor Ravenna?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even naar de kruidvat om te vragen voor een luierdoos.
Mijn ervaring is dat het best meevalt.quote:
Dit:quote:
Een bigshopper en een gewone plastic tas vol Action meukjes.quote:
quote:
Ahhhh, geen mini-Liesje dusquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Een bigshopper en een gewone plastic tas vol Action meukjes.Zet straks wel een foto in het topic maar moet eerst iets van een doos vinden.
Lol nee man. Dit is veel leukerder.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ahhhh, geen mini-Liesje dus
Goede actie!
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Een bigshopper en een gewone plastic tas vol Action meukjes.Zet straks wel een foto in het topic maar moet eerst iets van een doos vinden.
Ik wil het gaan opsturen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:24 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Ga je het opsturen? Heb je haar adres? DM eventueel, ik wil ook iets doen.
Ok stuur ik haar wel een berichtje.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil het gaan opsturen.Maar wacht nog op het adres die ik hopelijk van Queller (een oude FHFgodin) ga krijgen. En weet dan niet of ik het adres door mag geven aan anderen.
Oh, in het echt ben ik ergerquote:
Het is ook hoever je daar in mee wil gaan natuurlijk, alleen zit dat bij iedereen nogal ingebakken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:18 schreef bitterbal het volgende:
hier zijn we ook maar slaaf van onze welvaart
Feli.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:36 schreef Karzai het volgende:
Ben in het Westerpark surpriseparty voor mijn tante die 60 is geworden
Leuk.! En gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:36 schreef Karzai het volgende:
Ben in het Westerpark surpriseparty voor mijn tante die 60 is geworden
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb even een kleine 2 km gelopen naar de Poolse supermarkt en weer terug. Ook daar is alles duurder geworden
Twee blikken Roemeens bier en een Tsjechisch. ¤ 1,65 per stuk.quote:
Die hebben financieel denk ik wat meer ruimte ook?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook hoever je daar in mee wil gaan natuurlijk, alleen zit dat bij iedereen nogal ingebakken.
Expats die ik ken leven veel meer buiten; die gaan ook makkelijker dingen doen dan de gemiddelde Nederlander.
Denk dat het overal wel een sleur kan worden jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, als je daar woont en werkt vervliegt dat fijne/vrije gevoel wel grotendeels. Al voelde ik me daar wel ontzettend thuis.
Grolsch is bij de Plus ¤ 1,26. En dan is er deze week nog 25 % korting op ook. Plus: Grolsch.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee blikken Roemeens bier en een Tsjechisch. ¤ 1,65 per stuk.
zit je niet meer aan de 0.0?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grolsch is bij de Plus ¤ 1,26. En dan is er deze week nog 25 % korting op ook. Plus: Grolsch.
Maar ja, ik wil ook weleens wat anders
Ach als het maar lekker isquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee blikken Roemeens bier en een Tsjechisch. ¤ 1,65 per stuk.
Lang niet altijd. Ze zijn bijvoorbeeld vaak wel gewend aan plekken waar je gewoon goedkoop iets kunt eten. In Nederland zie je dat niet op veel plekken en is meteen alles duur.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hebben financieel denk ik wat meer ruimte ook?
nou ja nederland is ook duur jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Ze zijn bijvoorbeeld vaak wel gewend aan plekken waar je gewoon goedkoop iets kunt eten. In Nederland zie je dat niet op veel plekken en is meteen alles duur.
Op werk verkopen we het erg veelquote:
ik drink meestal Heineken 0.0 maar ook vaak alcvrije speciaaltjes als Bavaria Wit of Affligem blond.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op werk verkopen we het erg veel
we hebben weizen, peroni en grolsch 0.0 '
ah en radler
mensen vragen soms ook naar wijn alcohol vrij maar dan hebben we niet
ja toch welquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik drink meestal Heineken 0.0 maar ook vaak alcvrije speciaaltjes als Bavaria Wit of Affligem blond.
Druivensap is toch anders ja?
Alcoholvrije A blond? Sinds wanneer bestaat dat??quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik drink meestal Heineken 0.0 maar ook vaak alcvrije speciaaltjes als Bavaria Wit of Affligem blond.
En kibbeling ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op werk verkopen we het erg veel
we hebben weizen, peroni en grolsch 0.0 '
ah en radler
mensen vragen soms ook naar wijn alcohol vrij maar dan hebben we niet
Sinds wanneer? Weet ik veel. Maar de Plus heeft het. Blik, fles, enkel, sixje, zeg het maar https://www.plus.nl/zoekr(...)fligem%20blond%200.0quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alcoholvrije A blond? Sinds wanneer bestaat dat??
Niet alcoholvrij?quote:
Godverdomme klotetent klotepersoneel ditdatquote:
Tof, dat ga ik in de zomervakantie eens testen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Weet ik veel. Maar de Plus heeft het. Blik, fles, enkel, sixje, zeg het maar https://www.plus.nl/zoekr(...)fligem%20blond%200.0
Brugse Zot heeft Sport Zot, dat is de 0,0 variant. Schijnbaar ook goed te pruimenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme klotetent klotepersoneel ditdat
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:01 schreef bitterbal het volgende:
ja maar daar heb ik niks aan als ik kibbeling wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik niks aan als ik kibbeling wil
Je eet alles zelf op...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
ik mag er voorlopig niet staan omdat ze alle nieuwe daar neer zetten
Waar niet? Op het kibbelingterras?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
ik mag er voorlopig niet staan omdat ze alle nieuwe daar neer zetten
En daar hebben ze alleen tomatensoep?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is die zaak buiten en we hebben nog een restaurant binnen
Ik wil graag de pizza met artisjokken, maar dan zonder de artisjokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
En daar hebben ze alleen tomatensoep?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
Ziet er zo uitOooooh een Beierse biertent gewoon, zeg dat dan meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
Ziet er zo uitZiet er wel gezellig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |