quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
Ziet er zo uitDaar zou ik het wel uit kunnen houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
verboden terrein voor fokkersquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je prima een groep Fok!kers kwijt dacht ik
hotelletje om de hoek, en kachelen maarquote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wist u dat op de Noordkaap de zon tussen 14 mei en 31 juli niet onder gaat? Hj is al een week op nu, op ons aan het wachten
Welnee wij gedragen ons lichtjaren beter dan de gemiddelde wandelwagentokkie daar.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je prima een groep Fok!kers kwijt dacht ik
Dat kan inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hotelletje om de hoek, en kachelen maar
ja echt leuke plek. Soms zwemmen er ook mensen als het echt warm weer isquote:
Toch een kutstad ook.quote:
ja dat is wel vertieft inderdaad. Ik snap die lui echt niet. Van die theedoekjes als ze meestal voor het raam hebben hangen. Terwijl je gewoon goed verduisterend vrachtwagenzeil moet hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja.
Veel plezier met in het licht slapen als je daar niet aan gewend bent
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:10 schreef mangalie het volgende:
[..]allemaal een plaksnor op ivm herkenbaarheid.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wist u dat op de Noordkaap de zon tussen 14 mei en 31 juli niet onder gaat? Hj is al een week op nu, op ons aan het wachten
Wie weet zit ik er een keer in juliquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt leuke plek. Soms zwemmen er ook mensen als het echt warm weer is
winter hadden we ook geprobeerd maar was te kouden toen kwamen de zwervers dus hebben we het leeggestript
buiten hebben we plek voor 100 man en binnen zonder zalen 120
Neem zo'n slaapmaskerdinges mee dan...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is wel vertieft inderdaad. Ik snap die lui echt niet. Van die theedoekjes als ze meestal voor het raam hebben hangen. Terwijl je gewoon goed verduisterend vrachtwagenzeil moet hebben
Heb mn bootsman toen zwartgeschilderde platen voor de poorten van de slaaphutten laten makenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is wel vertieft inderdaad. Ik snap die lui echt niet. Van die theedoekjes als ze meestal voor het raam hebben hangen. Terwijl je gewoon goed verduisterend vrachtwagenzeil moet hebben
Meen ik niet hoor,ik vond de Energiehal,Now &wow,Parkzicht altijd wel heel leuk.quote:
nou ja ongeacht wat je van rotterdam vindt. Dit is echt een uniek plekje met een heel goed gevoelquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen ik niet hoor,ik vond de Energiehal,Now &wow,Parkzicht altijd wel heel leuk.
kids@home: "poorten" refereert naar patrijspoorten, de bootjesterm voor "ramen" [Red.]quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb mn bootsman toen zwartgeschilderde platen voor de poorten van de slaaphutten laten maken
Ik heb je in het laatste half uur al meer positieve dingen erover horen zeggen dan in de twee jaar daarvoorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ongeacht wat je van rotterdam vindt. Dit is echt een uniek plekje met een heel goed gevoel
Nee in de winter was het kutquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb je in het laatste half uur al meer positieve dingen erover horen zeggen dan in de twee jaar daarvoor
Dan zijn ik gewoon een terrasverwarmer van de buren jatten of zo hoor daagquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee in de winter was het kut
heb er ook gestaan met 4 graden ja
denk dat ze dat ook niet meer gaan proberenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zijn ik gewoon een terrasverwarmer van de buren jatten of zo hoor daag
moet je vandaag ook werken?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze dat ook niet meer gaan proberen
Als ik zo terug ben op het station nok ik ermee en ga ik ook aan het bierquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga buiten zitten. Met een Velkopopovicky Kozel
Kunnen we vanavond weer lekker ongenuanceerd doenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik zo terug ben op het station nok ik ermee en ga ik ook aan het bier
En rossen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we vanavond weer lekker ongenuanceerd doen
Nee dat is wel een beetje achter de rug.quote:
Soms denk ik dat jij niet compatibel bent met techniek. Soms.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut Untappd ga die hoere bug nou eens fikxsen
Blije ratjes gespotquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:45 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Rattenkooi weer beetje uitgebreid. Ze vinden die sloopslinger erg leuk haha.
Misschien heb ik wel een bank op mijn zolderkamerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je altijd op de bank te FOK!ken of ga je naar je zolderkamer?
Slim hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een bank op mijn zolderkamer
Mooi Ama.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:45 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Rattenkooi weer beetje uitgebreid. Ze vinden die sloopslinger erg leuk haha.
Ja makkelijk is dat he, schreeuwen dat het wel weer aan mij zal liggenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij niet compatibel bent met techniek. Soms.
Wat heb je wel gekocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:22 schreef mschol het volgende:
heb mij heel erg moeten inhouden bij de legoshop, wil veel te veel hebben, kan zo 2k uitgeven
Mei is de maand van de meikevers.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Zit je in een restaurant te eten en valt er een dikke kever op tafel. Iedereen gillen.
boze bitterbalquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Zit je in een restaurant te eten en valt er een dikke kever op tafel. Iedereen gillen.
Ja klopt. Maar meestal zie ik ze platgereden. Deze was ook niet heel vlot. Maar kon hem zo oppakken. M'n moeder en m'n zus gillen, m'n zwager heeft hem nog even helemaal bekeken en toen heb ik hem buiten gezetquote:
Zijn ook gewoon best grote joekelsquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar meestal zie ik ze platgereden. Deze was ook niet heel vlot. Maar kon hem zo oppakken. M'n moeder en m'n zus gillen, m'n zwager heeft hem nog even helemaal bekeken en toen heb ik hem buiten gezet
Waar ga ke die 2k nu dan aan uitgeven?quote:
dingen voor in huis.....quote:
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)evallen-in-nederland
Gaat goed verder hè.
ja prima tochquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)evallen-in-nederland
Gaat goed verder hè.
wat is de score?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:22 schreef mschol het volgende:
heb mij heel erg moeten inhouden bij de legoshop, wil veel te veel hebben, kan zo 2k uitgeven
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Bossie gaat met Linda eten HI HA HO
En Bossie gaat met Linda eten HI HA HO
misschien dat ik volgende week, als ik wat meer inzicht in vqkantiegeld heb dat ik de shuttle, de blacksmith of de ecto1 koopquote:
de ecto 1 komt in de ibood hunt dinsdag/woensdagquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:11 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien dat ik volgende week, als ik wat meer inzicht in vqkantiegeld heb dat ik de shuttle, de blacksmith of de ecto1 koop
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de ecto 1 komt in de ibood hunt dinsdag/woensdag
Dat is altijd goedquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:13 schreef mschol het volgende:
maar goed, zit nu bij burgerking voor station een ijsje te vreten
Lego versie ervan kopenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dingen voor in huis.....
kast nog wel nodig, nog een bureau, misschien zonwering.. en dan heb ik al een tekort vrees ik
¯\_(ツ)_/¯quote:
maar als ik kast koop kan ik nog meer lego kwijtquote:
ja nu wel even lekker.. misschien dat ik de burgerking ook wel gebruik voor avond etenquote:
mja helaas geen geldboomquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
hij staat in de preview in de ibood nieuwsbrief
net als die star destroyer joekel die er laatst ook al was
Hoe krijgt een professioneel restaurant dat voor elkaarquote:
Klinkt als een hoop voerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Spicy burger en kapsalon onderweg. 16 euro. Was vroegah met 12,50 al aan de prijs vond ik
Heb je sex gehad?quote:
kapsalon?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog even wat ransvoer bestellen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |