Wat heb je wel gekocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:22 schreef mschol het volgende:
heb mij heel erg moeten inhouden bij de legoshop, wil veel te veel hebben, kan zo 2k uitgeven
Mei is de maand van de meikevers.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Zit je in een restaurant te eten en valt er een dikke kever op tafel. Iedereen gillen.
boze bitterbalquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Zit je in een restaurant te eten en valt er een dikke kever op tafel. Iedereen gillen.
Ja klopt. Maar meestal zie ik ze platgereden. Deze was ook niet heel vlot. Maar kon hem zo oppakken. M'n moeder en m'n zus gillen, m'n zwager heeft hem nog even helemaal bekeken en toen heb ik hem buiten gezetquote:
Zijn ook gewoon best grote joekelsquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar meestal zie ik ze platgereden. Deze was ook niet heel vlot. Maar kon hem zo oppakken. M'n moeder en m'n zus gillen, m'n zwager heeft hem nog even helemaal bekeken en toen heb ik hem buiten gezet
Waar ga ke die 2k nu dan aan uitgeven?quote:
dingen voor in huis.....quote:
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)evallen-in-nederland
Gaat goed verder hè.
ja prima tochquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)evallen-in-nederland
Gaat goed verder hè.
wat is de score?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:22 schreef mschol het volgende:
heb mij heel erg moeten inhouden bij de legoshop, wil veel te veel hebben, kan zo 2k uitgeven
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Bossie gaat met Linda eten HI HA HO
En Bossie gaat met Linda eten HI HA HO
misschien dat ik volgende week, als ik wat meer inzicht in vqkantiegeld heb dat ik de shuttle, de blacksmith of de ecto1 koopquote:
de ecto 1 komt in de ibood hunt dinsdag/woensdagquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:11 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien dat ik volgende week, als ik wat meer inzicht in vqkantiegeld heb dat ik de shuttle, de blacksmith of de ecto1 koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |