lijkt me wel gezeliigquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://lepeltje-lepeltje.com/eindhoven/
Dit is nu aan de gang. Niet heel ver van hier, Maar geen zin in om te gaan kijken en ook mijn bankrekening heeft liever dat ik gewoon thuis eet...
dat is een keuzequote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom kijk ik naar de anus van een hond?
Kana lukquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan die deegballen met kip bij de chinees.
Mooie beesten,vooral die gevlekte.quote:
Rip Eindhovenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja Koe lu yuk
maar Kana lijkt een beetje op Canis. Wat weer hond(achtig) is
Almelo Tilburg en Zwolle eruit, Emmen, Volendam en nog meer randstad erin. Joe-pie.quote:
Almelo is nog niet zeker, maar kun je wel vanuit gaan...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Almelo Tilburg en Zwolle eruit, Emmen, Volendam en nog meer randstad erin. Joe-pie.
quote:De woordvoerder van het RIVM vertelt dat het ziektebeeld bij de huidige uitbraak ook iets anders dan gewoonlijk lijkt te zijn. De meeste plekjes die mensen met het virus ontwikkelen, zitten rond de anus en de geslachtsdelen.
Ging ik eigenlijk wel een beetje van uit.quote:
?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Almelo Tilburg en Zwolle eruit, Emmen, Volendam en nog meer randstad erin. Joe-pie.
Ach de finale gaat ado niet winnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging ik eigenlijk wel een beetje van uit.
Mannen met een leuk vrouwtje thuis kunnen beter even geen parkeerplekje langs de snelweg meer nemen voor een beurtje.quote:
moest gniffelenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Mannen met een leuk vrouwtje thuis kunnen beter even geen parkeerplekje langs de snelweg meer nemen voor een beurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |