Wij hebben Bijlow.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij is levensgevaarlijk
ik denk dat het 1 van de beste spitsen van de wereld is op dit moment
Ik heb net een week vrij gehadquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:39 schreef Caland het volgende:
Ik geloof niet zo dat TS weer aan het werk moet op maandag
Is vooruit denkenquote:
quote:
Voor de kwart finale en halve finale was WERKEN VOOR JE GELD ook de topic titel van mij...quote:
Daar heb ik niet zo'n behoefte aanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Voor de kwart finale en halve finale was WERKEN VOOR JE GELD ook de topic titel van mij...
Zoek maar terug.
Alles draait in het leven om bepaalde patronen volgenquote:
Godverdomme acht keer achter elkaar posten zodat hij maar het nieuwe topic kan maken, met een walgelijke TT.quote:
Gelukkig is er een finale topic.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godverdomme acht keer achter elkaar posten zodat hij maar het nieuwe topic kan maken, met een walgelijke TT.
klaas op gelijke hoogte met Putin.quote:
Na hun carrière moeten Jens en Bryan sowieso een podcastje of voetbalshow beginnen, echt een geweldige chemie voor de cameraquote:
Maar kan hij ook een strafschop nemen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:28 schreef ZKA het volgende:
Ik ben iets op het spoor. Die nieuwe spits waar Feyenoord voor moet gaan heeft een zwaar interessant profiel. Onontdekt, sterk, lengte mee, vrij rap, voetwerk in orde, neusje voor de goal, neusje voor medespelers, potentie. Beetje vergelijkbaar met Alexander Isak, maar dan de trucendoos thuisgelaten.
Een type dat het gras opvreet, desnoods de modder.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:28 schreef ZKA het volgende:
Ik ben iets op het spoor. Die nieuwe spits waar Feyenoord voor moet gaan heeft een zwaar interessant profiel. Onontdekt, sterk, lengte mee, vrij rap, voetwerk in orde, neusje voor de goal, neusje voor medespelers, potentie. Beetje vergelijkbaar met Alexander Isak, maar dan de trucendoos thuisgelaten.
Scandinavische speler?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:28 schreef ZKA het volgende:
In de extra extra tijd rustig die vrije trap nemen terwijl je keeper hem snel wil nemen als hij net terug is uit het vijandelijke strafschopgebied.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zag geen passie en strijd. Sloom gedoe de hele tijd. Jammer.
Vriendje van Slot, zaten al samen bij Cambuur jaren geleden. Niet op basis van zijn kwaliteiten als trainer in ieder geval..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:16 schreef H.FR het volgende:
Ben benieuwd op basis waarvan zo'n trainer straks bij het 1e zit. In principe wel een wanprestatie dit.
Ja wat een drama. Die T Zandt die jij benoemde was wel het dieptepunt. Geen enkele urgentie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de extra extra tijd rustig die vrije trap nemen terwijl je keeper hem snel wil nemen als hij net terug is uit het vijandelijke strafschopgebied.
Vond ik veel zeggend dat moment.
Leuke prijs maar die Uefa Cup had hij denk ik van alle prijzen toch het allerliefst gewonnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Toch weer een prijs voor Gio @:zipportal
Dat vraag ik mij bij jouw post ook af.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar waarom zou je zoiets tekenen laat staan posten?
Ik poep dus nooit in bed terwijl 4 man aandachtig met een haast zwoele blik toekijken.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij bij jouw post ook af.
Oke.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik poep dus nooit in bed terwijl 4 man aandachtig met een haast zwoele blik toekijken.
Of is de insteek dat Til iedereen voor het slapengaan een sprookje voorleest?
quote:Op zondag 22 mei 2022 12:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik poep dus nooit in bed terwijl 4 man aandachtig met een haast zwoele blik toekijken.
quote:Op zondag 22 mei 2022 12:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hier schrik ik van en wil mijn excuses aanbieden voor de bevuiling van dit topic.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik teken wat ik wil en ik post wat ik wil
waarom zit jij op een forum
waarom adem jij
waarom
waarom
vraag het je af
waarom loop jij naar links terwijl je ook naar rechts kan
fukking idioot ik maak je kapoet
Waarschijnlijk heeft het hotel geannuleerdquote:Op zondag 22 mei 2022 13:14 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Moet de selectie in een hostel slapen in Tirana?
quote:Op zondag 22 mei 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft het hotel geannuleerd
quote:Feyenoord onderhandelt met Dessers: 'Transfersom niet het probleem, salaris wel'
De man van de memorabele Europese campagne van Feyenoord dit seizoen is Cyriel Dessers. Met tien doelpunten is de 27-jarige Belg topscorer van de Conference League. De vraag is of hij woensdag in de finale tegen AS Roma in Tirana zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord speelt.
"Feyenoord is al in gesprek met Dessers", meldt Arno Vermeulen in Studio Voetbal. De aanvaller wordt door Feyenoord gehuurd van het Belgische Racing Genk en dat huurcontract loopt na dit seizoen af. Om Dessers definitief over te nemen, moet Feyenoord volgens een clausule in het contract vier miljoen euro betalen.
"Aangezien ze nu in onderhandeling zijn, weten we twee dingen", zegt Vermeulen. "Dat Feyenoord hem wil hebben en dat ze de vier miljoen hebben. Anders ga je niet in gesprek. Slim dat ze dat nu al voor de finale doen. Als hij in de finale twee keer scoort, wordt het lastig."
De transfersom is dus niet langer het probleem voor Feyenoord. Vermeulen: "Feyenoord kan niet aan Genk die vier miljoen betalen en zeggen: 'Hij is van ons'. Ze moeten het ook met Dessers eens worden. Het probleem zit hem in het salaris. Als er een club komt die drie of vier miljoen salaris wil betalen, gaat hij niet bij Feyenoord tekenen."
Dat er geen nieuws is wat we niet al wisten.quote:
Karsdorpgodquote:,,Kort na Carlo’s dood stond Rick opeens bij ons op de stoep’’, zei Charlotte de Leeuw na het overlijden van haar man Carlo, jarenlang materiaalman van Feyenoord. ,,Hij gaf ons een vakantie naar Nerja cadeau. Ik vond het een ontroerend gebaar van een jongen met een goed hart.’’
Ik denk dat het wel meevalt. Die Albanezen zijn geen eckte eckte, die gaan echt niet hysterisch juichen voor Roma.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:41 schreef F.M.D. het volgende:
Feyenoord zal zomaar eens dik in de minderheid kunnen zijn kwa aantal support op de tribunes. Heeft toch invloed.
https://nos.nl/artikel/24(...)nale-tegen-feyenoord
Tering dit is wel veelzeggend. En dan is het nog bizar dat Geertruida niet wordt geselecteerd.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:13 schreef hhh38 het volgende:
Aan het begin van het seizoen hadden we 5 actieve internationals (Marciano, Kökcü, Aursnes, Sinisterra, Alireza) en nu aan het eind 12 (diezelfde 5 plus Bijlow, Malacia, Senesi, Trauner, Pedersen, Til en Dessers). OH ARNE
wist niet dat Rangnick Oostenrijk coacht, sinds wanneer is dat?quote:Op maandag 23 mei 2022 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
GERNOT
Aan het begin van het seizoen hadden we 5 actieve internationals (Marciano, Kökcü, Aursnes, Sinisterra, Alireza) en nu aan het eind 12 (diezelfde 5 plus Bijlow, Malacia, Senesi, Trauner, Pedersen, Til en Dessers). OH ARNE
Sinds een maand ofzo, dit zijn de eerste potjes.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
wist niet dat Rangnick Oostenrijk coacht, sinds wanneer is dat?
In de huidige ploeg dus alleen Nelson en Geertruida niet en die zou je in principe kunnen vervangen door Alireza en Pedersen. Dit kan je echt niet los zien van de Europese prestaties, in ieder geval voor ons centrale duo.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
GERNOT
Nee joh. FRIMPONG GOD wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geertruida gaat nog wel international worden.
Nelson lastiger.
STA / [Rotterdam] #225quote:Op maandag 23 mei 2022 13:09 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rotterdamgod
Dit is dus niet waar. In Albanie volgen ze het Italiaanse voetbal VEEL meer dan hun eigen voetbalquote:Op maandag 23 mei 2022 12:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Die Albanezen zijn geen eckte eckte, die gaan echt niet hysterisch juichen voor Roma.
Wel verwacht ik misschien een paar duizend Roma-fans meer op de tribune maar dat moet te overzien zijn.
Ik heb niet zo’n beeld van Frimpong eigenlijk, maar als Geertruida zo doorgaat zit ‘ie er vanzelf een keer bij.quote:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=sharequote:Op maandag 23 mei 2022 13:29 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dit is dus niet waar. In Albanie volgen ze het Italiaanse voetbal VEEL meer dan hun eigen voetbal
Maar dan ben je toch voor een bepaalde club? En hoe groot is Roma nou helemaal? Er zijn toch 5 Italiaanse clubs groter.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Hier een stel AC Milan fans die de titel vieren in Tirana
Er zijn er 3 internationaal gezien duidelijk groter: Juve, Inter en Milan. Daarna komt Roma denk ik, zeker als ze fan zijn geworden begin jaren 00.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch voor een bepaalde club? En hoe groot is Roma nou helemaal? Er zijn toch 5 Italiaanse clubs groter.
Het Twente van Italië dus.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn er 3 internationaal gezien duidelijk groter: Juve, Inter en Milan. Daarna komt Roma denk ik, zeker als ze fan zijn geworden begin jaren 00.
We gaan het zienquote:Op maandag 23 mei 2022 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het Twente van Italië dus.Nee zonder dollen, ik denk dat het wel mee gaat vallen met die fanatieke Albanese steun.
Napoli heeft internationaal ook (iets) meer gewonnen.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn er 3 internationaal gezien duidelijk groter: Juve, Inter en Milan. Daarna komt Roma denk ik, zeker als ze fan zijn geworden begin jaren 00.
Klopt, maar die zijn na Maradona extreem teruggezakt en pas het afgelopen decennium weer bij de top van Italië gekomen. En ik heb daarbij altijd het idee dat ze vooral veel regionale steun hebbenquote:Op maandag 23 mei 2022 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Napoli heeft internationaal ook (iets) meer gewonnen.
Komt alleen maar uit het zuiden wat Napoli supportert, mede dankzij hun gigantische calimerocomplex richting het noorden.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn na Maradona extreem teruggezakt en pas het afgelopen decennium weer bij de top van Italië gekomen. En ik heb daarbij altijd het idee dat ze vooral veel regionale steun hebben
Het zuiden van Italië ligt toevallig wel het dichtste bij Albanië.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Komt alleen maar uit het zuiden wat Napoli supportert, mede dankzij hun gigantische calimerocomplex richting het noorden.
Vitesse flink gestegen, had @yats toch gelijk.quote:Op maandag 23 mei 2022 16:13 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
toch weer een prijs, haalt de druk er een beetje af voor woensdag
Dat idee had ik ook. Misschien zijn we kritischer gewordenquote:Op maandag 23 mei 2022 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vitesse flink gestegen, had @:yats toch gelijk.
Had echter het idee dat de grasmat er dit seizoen vaak niet goed bij lag, de cijfers laten wel iets anders zien. Beltmangod.
Daar zou ik erg gemengde gevoelens bij hebben. Op basis waarvan heb je dat gevoel?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb opeens het gevoel dat (de transfervrije) Wout Weghorst gaat komen.
Waarom?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Die haal je wel voor een prikkie.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, het is een vervelende klootzak met al z'n acts maar aan de andere kant kan je moeilijk ontkennen dat ie het (vooral in Duitsland) prima heeft gedaan bij zijn clubs.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zou ik erg gemengde gevoelens bij hebben. Op basis waarvan heb je dat gevoel?
Transfervrij door degradatie, volgens mij zag hij Feyenoord altijd wel zitten en is dat ook ongeveer zijn top. Zal met het oog op het WK ook wel weer in de picture willen komen. En ik denk dat Slot wel gecharmeerd is van zo'n type spits, aanspeelpunt maar hij kan ook prima dat drukzetspelletje uitvoeren. En het is hoe je het ook went of keert wel een bewezen prima spits voor dit niveau die ook nog betaalbaar (gratis) is. Al zal hij wel een flink salaris hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zou ik erg gemengde gevoelens bij hebben. Op basis waarvan heb je dat gevoel?
Je hebt @ZKAquote:Op maandag 23 mei 2022 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Transfervrij door degradatie, volgens mij zag hij Feyenoord altijd wel zitten en is dat ook ongeveer zijn top. Zal met het oog op het WK ook wel weer in de picture willen komen. En ik denk dat Slot wel gecharmeerd is van zo'n type spits, aanspeelpunt maar hij kan ook prima dat drukzetspelletje uitvoeren. En het is hoe je het ook went of keert wel een bewezen prima spits voor dit niveau die ook nog betaalbaar (gratis) is. Al zal hij wel een flink salaris hebben.
Op niets serieus dus hoor, ik heb geen ZKA bronnen.
Dat gun ik caland van hartequote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Veel keus zal hij niet meer hebben, tenzij hij ergens in de zandbak wil gaan ballen.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
We kunnen zijn salaris toch niet betalen
Die overacterende idioot mag wegblijven.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
@Calandquote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Stukje nepotisme, lekker man.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:46 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ] Kampioenschap -21 volgend seizoen is binnen
Maar kan 'ie er ook wat van?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:46 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ] Kampioenschap -21 volgend seizoen is binnen
Bij mij beginnen de zenuwen ook steeds erger te worden. Bij Marseille viel het dan nog mee, toen was het alleen op de dag zelf, maar nu is het ook met die reis enzo. Nog steeds heb ik er geen voorstelling bij dat dit echt gaat plaatsvinden eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Spanning begint nu toch wel te komen. De werkgever heeft gisteren al niet de volle 100% aandacht gekregen en ik vermoed dat dat vandaag en morgen nog minder wordt
Mooi hequote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 20:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die overacterende idioot mag wegblijven.
Omdat het een kutspits is die teveel acts doet, of omdat @Caland dan ziedend wordt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:55 schreef GGMM het volgende:
Ik ga een feestje vieren als Weghorst naar Feyenoord gaat.
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het een kutspits is die teveel acts doet, of omdat @:caland dan ziedend wordt?
dat zou lachen zijnquote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze morgen winnen, kan Feyenoord donderdag Veltman aankondigen en geen mens die het merkt totdat hij voor het eerst op het veld staat.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat zou lachen zijn
vooral hoe feyenoorders zullen reageren
15 goals gegarandeerdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:55 schreef GGMM het volgende:
Ik ga een feestje vieren als Weghorst naar Feyenoord gaat.
Nober is zo’n complotpersoonquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ah ben nog niet geboosterd, maar bedankt.
Oppakken en afvoeren dat pleurisvolk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:38 schreef Nober het volgende:
Dat doen ze nou nooit tijdens een thuiswedstrijd van Feyenoord.
[ twitter ]
Droeftoeters 2.0quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:38 schreef Nober het volgende:
Dat doen ze nou nooit tijdens een thuiswedstrijd van Feyenoord.
[ twitter ]
De nieuwe Joey Sleegers denk ik, top KKD is perfect voor hem.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:06 schreef aTypisch het volgende:
azarkangod weer gescoord
blijft denk ik wel wat te klein
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:20 schreef fetX het volgende:
Begin er nu toch wel erg veel zin in te krijgen
Een beetje stoeien.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gezellig daar? Zag dit net voorbij komen
Ik stijg nu pas op, ben er een uurtje of drie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:03 schreef hhh38 het volgende:
Hoe is het met de Feyenoorders in Tirana?
@:Caland @:GurneyIsBestOke
Goed plan makker. Klaasquote:Op woensdag 25 mei 2022 00:03 schreef hhh38 het volgende:
Even dit topic volposten zodat we met een fatsoenlijke TT de finale in gaan.
Heel veel plezier! (En niet gaan rellen) Waar zit je qua hotel?quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik stijg nu pas op, ben er een uurtje of drie.
Morgen lekker de stad verkennen. Het is in ieder geval gezellig met medesupporters in het vliegtuig
Wat een kuttijdquote:Op woensdag 25 mei 2022 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik stijg nu pas op, ben er een uurtje of drie.
Morgen lekker de stad verkennen. Het is in ieder geval gezellig met medesupporters in het vliegtuig
Vanuit Bari helemaal ja?quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:07 schreef Irritatie100 het volgende:
M'n broertje is vanmiddag aangekomen in Durres, maar Albanië zit niet in je mobiel internet abonnement dus ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe het daar is
[..]
Wat een kuttijdmaar veel plezier!
Vannacht in een hostel maar das niet erg, ze pikken mij op met de taxi. Morgen in een viersterrenhotel op vijf minuten van het stadionquote:Op woensdag 25 mei 2022 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel veel plezier! (En niet gaan rellen) Waar zit je qua hotel?
Oh hostels ken ik niet zo goed maar bedoelde qua wijk. Liep vrij recent nog langs het stadion, dat is wel in een leuke wijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vannacht in een hostel maar das niet erg, ze pikken mij op met de taxi. Morgen in een viersterrenhotel op vijf minuten van het stadion
Lekker contrast, geniet ervan maat!quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vannacht in een hostel maar das niet erg, ze pikken mij op met de taxi. Morgen in een viersterrenhotel op vijf minuten van het stadion
Wow.quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die gek is met de auto gegaan. Zondagochtend om 4:00 weg gereden
Goedkoop verblijvenquote:Op woensdag 25 mei 2022 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow.Maar euh, wat doet hij in Durres dan?
Je zit naast De Taap?quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De persoon naast mij in het vliegtuig is helemaal vanuit zijn wereldreis uit Peru komen vliegen haha. Ook wel toewijding.
Ahja. Dat kan normaal gesproken ook prima in Tirana maar dat zal wel helemaal volgeboekt zijn zeker.quote:
Goedkoop in Tirana kan deze week even niet neequote:Op woensdag 25 mei 2022 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja. Dat kan normaal gesproken ook prima in Tirana maar dat zal wel helemaal volgeboekt zijn zeker.
Ik keek net voor de grap even op Booking. Een vrij matig hotel waar ik eens geslapen heb, wel redelijk dichtbij het stadion vraagt rond de 1000 euro voor een kamer. Voor een nacht. Ik betaalde toen geloof ik 25 euro per nacht.quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Goedkoop in Tirana kan deze week even niet nee
Geweldige stad is Tirana. Gastvrije en vriendelijke mensen. Toffe sfeer hier. Roma en Feyenoord supporters lopen zonder problemen door elkaar. Wel verschrikkelijk warm. Hopelijk pakken we Roma morgen. Groeten uit Tirana!quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:03 schreef hhh38 het volgende:
Hoe is het met de Feyenoorders in Tirana?
@:Caland @:GurneyIsBestOke
Hoorde ook positieve verhalen. Geniet ervan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 01:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geweldige stad is Tirana. Gastvrije en vriendelijke mensen. Toffe sfeer hier. Roma en Feyenoord supporters lopen zonder problemen door elkaar. Wel verschrikkelijk warm. Hopelijk pakken we Roma morgen. Groeten uit Tirana!
Wat fijn om te lezen! Ik lees steeds vooral de negatieve verhalen maar ik probeer me maar voor te houden dat dat slechts een klein deel van de supporters is. Ik snap dat ook niet, dat je dingen gaat slopen enzo. Veel plezier nog!quote:Op woensdag 25 mei 2022 01:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geweldige stad is Tirana. Gastvrije en vriendelijke mensen. Toffe sfeer hier. Roma en Feyenoord supporters lopen zonder problemen door elkaar. Wel verschrikkelijk warm. Hopelijk pakken we Roma morgen. Groeten uit Tirana!
quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:05 schreef Bombvis het volgende:
Over ongeveer 16 uur weten we hetGa mij straks maar klaarmaken om alvast richting Rotterdam te gaan, thuis klokkijken heeft ook geen zin
Met het OV is het 2 uur, maar lig al 3 uur wakker in bed en naar het plafond te staren.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nauwelijks geslapen vannacht, jullie?
AZ wint dat potje van Vitesse wel joh.quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die spelen pas morgen. Juich jij voor Feyenoord?quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AZ wint dat potje van Vitesse wel joh.
Ja hoor, Europees juich ik (vrijwel) altijd voor het vlaggetje en ik ga kijken met mijn beste maat die voor Feyenoord is, die gun ik het sowieso enorm. (naast een groot aantal users hier)quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die spelen pas morgen. Juich jij voor Feyenoord?
Mooi die verbroedering. Dank dat je het mij ook gunt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hoor, Europees juich ik (vrijwel) altijd voor het vlaggetje en ik ga kijken met mijn beste maat die voor Feyenoord is, die gun ik het sowieso enorm. (naast een groot aantal users hier)
Ik heb genoten van de campagne van Feyenoord dit toernooi.
Gewoon kans geven in de voorbereiding volgend seizoen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:06 schreef aTypisch het volgende:
azarkangod weer gescoord
blijft denk ik wel wat te klein
Op dit soort dagen vraag je jezelf altijd af wat er ook alweer leuk is aan finales.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gewoon kans geven in de voorbereiding volgend seizoen.
Spanning begint hier ook te komen trouwens. Eerst nog maar even werken
wat een hoop strontquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op dit soort dagen vraag je jezelf altijd af wat er ook alweer leuk is aan finales.Finales zijn alleen leuk als je hem wint is een cliché maar wel heel erg waar.
ik heb morgen om half 9 een belangrijke afspraak dus kan niet eens echt zuipenquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gewoon kans geven in de voorbereiding volgend seizoen.
Spanning begint hier ook te komen trouwens. Eerst nog maar even werken
Was jij niet eigen baas? Matige planning dan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb morgen om half 9 een belangrijke afspraak dus kan niet eens echt zuipen
antigenot
Op Hemelvaartquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
antigenot
was al lang blij dat het addergebroed bij een bank nog wilde werken op hemelvaartquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was jij niet eigen baas? Matige planning dan.
Ik liep om 05:00 al buiten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik moet morgen om 9 uur op Schiphol zijnquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
antigenot
Ach, je hebt in ieder geval een excuus.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
antigenot
Dat kan prima met een punthoofdquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 9 uur op Schiphol zijn
quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ieder geval een excuus.
Europese finale. En bovendien, wat maakt het uit dat je een beetje alcohol ruikt? Betutteling ten top.quote:
Kantoorslaaf hier, dus morgen feestdagquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
antigenot
Weer de eerste, nog immer de laatste, van Nederlandquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:20 schreef hhh38 het volgende:
De spanning begint aardig te komen nu, en het besef dat we gewoon een Europese prijs kunnen pakken
Geen knokpartijen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tirana is wel machtig hoorveel (vrij smakeloze) kleurrijke nieuwbouw en toeristenplekjes kriskras door alle troosteloze Balkanmeuk. Heb hier echt een zwak voor.
Sfeer in de stad is ook prima overigens
Vanavond is het allemaal weer voorbij.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef Irritatie100 het volgende:
M'n wekker ging vanmorgen om 7:45 en sindsdien al 5 keer naar de wc geweest. Ook meer artikels en filmpjes over de wedstrijd bekeken dan dat ik in m'n mailbox heb gekeken, dus de baas heeft ook niet veel aan me. Het is echt niet te doen vandaag hoor.
Verdomme gewoon een fokker onsite met een blogquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tirana is wel machtig hoorveel (vrij smakeloze) kleurrijke nieuwbouw en toeristenplekjes kriskras door alle troosteloze Balkanmeuk. Heb hier echt een zwak voor.
Sfeer in de stad is ook prima overigens
Dit inderdaad. Al denk ik dat Slot niet zomaar weggaat naar elke club die meer betaalt. Toen Dortmund hun trainer ontsloeg spookte de gedachte wel even door m'n hoofdquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:47 schreef KingRadler het volgende:
Ik maak me meer zorgen dat Slot straks clubs voor het uit zoeken heeft in Europa.
Kan Feyenoord hem houden.
Nee joh. Buiten het centrum zal het tuig elkaar wel opzoeken en er zal wel eens een ruzietje zijn bij een kroeg/club maar mijn indruk is dat je er zeg maar echt naar op zoek moet gaan om er in te belanden.quote:
Ik ga nú onderweg naar de kroeg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoe laat drinken we het eerste glaasje bier?
Erg mooi maat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga nú onderweg naar de kroeg.
goed voor de aandacht voor die tweetquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:00 schreef GGMM het volgende:
Wat raar om het prijsje te noemen.
Voor een club als Feyenoord is dit toch echt wel een behoorlijke prijs.
Goed dat het Barendrechts Dagblad er bovenop zitquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee. https://barendrechtsdagbl(...)-van-feyenoord-lopen
Ook alleen al de opmerking: "Voor een club als Feyenoord is dit toch echt wel een behoorlijke prijs.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:00 schreef GGMM het volgende:
Wat raar om het prijsje te noemen.
Voor een club als Feyenoord is dit toch echt wel een behoorlijke prijs.
Regionale dagbladengoden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed dat het Barendrechts Dagblad er bovenop zit
quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Voor een club als Feyenoord is dit toch echt wel een behoorlijke prijs.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Vandaag is een prachtige dag.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:37 schreef Zipportal het volgende:
klaasweetalles
Ook vanavond nog? @:GGMM
Het gaat toch ook totaal niet om het geld maar om de roem.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Voor een club als Feyenoord is dit toch echt wel een behoorlijke prijs.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:37 schreef Zipportal het volgende:
klaasweetalles
O dat wist ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:37 schreef Zipportal het volgende:
klaasweetalles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |