Wij hebben Bijlow.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij is levensgevaarlijk
ik denk dat het 1 van de beste spitsen van de wereld is op dit moment
Ik heb net een week vrij gehadquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:39 schreef Caland het volgende:
Ik geloof niet zo dat TS weer aan het werk moet op maandag
Is vooruit denkenquote:
quote:
Voor de kwart finale en halve finale was WERKEN VOOR JE GELD ook de topic titel van mij...quote:
Daar heb ik niet zo'n behoefte aanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Voor de kwart finale en halve finale was WERKEN VOOR JE GELD ook de topic titel van mij...
Zoek maar terug.
Alles draait in het leven om bepaalde patronen volgenquote:
Godverdomme acht keer achter elkaar posten zodat hij maar het nieuwe topic kan maken, met een walgelijke TT.quote:
Gelukkig is er een finale topic.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godverdomme acht keer achter elkaar posten zodat hij maar het nieuwe topic kan maken, met een walgelijke TT.
klaas op gelijke hoogte met Putin.quote:
Na hun carrière moeten Jens en Bryan sowieso een podcastje of voetbalshow beginnen, echt een geweldige chemie voor de cameraquote:
Maar kan hij ook een strafschop nemen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:28 schreef ZKA het volgende:
Ik ben iets op het spoor. Die nieuwe spits waar Feyenoord voor moet gaan heeft een zwaar interessant profiel. Onontdekt, sterk, lengte mee, vrij rap, voetwerk in orde, neusje voor de goal, neusje voor medespelers, potentie. Beetje vergelijkbaar met Alexander Isak, maar dan de trucendoos thuisgelaten.
Een type dat het gras opvreet, desnoods de modder.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:28 schreef ZKA het volgende:
Ik ben iets op het spoor. Die nieuwe spits waar Feyenoord voor moet gaan heeft een zwaar interessant profiel. Onontdekt, sterk, lengte mee, vrij rap, voetwerk in orde, neusje voor de goal, neusje voor medespelers, potentie. Beetje vergelijkbaar met Alexander Isak, maar dan de trucendoos thuisgelaten.
Scandinavische speler?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:28 schreef ZKA het volgende:
In de extra extra tijd rustig die vrije trap nemen terwijl je keeper hem snel wil nemen als hij net terug is uit het vijandelijke strafschopgebied.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zag geen passie en strijd. Sloom gedoe de hele tijd. Jammer.
Vriendje van Slot, zaten al samen bij Cambuur jaren geleden. Niet op basis van zijn kwaliteiten als trainer in ieder geval..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:16 schreef H.FR het volgende:
Ben benieuwd op basis waarvan zo'n trainer straks bij het 1e zit. In principe wel een wanprestatie dit.
Ja wat een drama. Die T Zandt die jij benoemde was wel het dieptepunt. Geen enkele urgentie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de extra extra tijd rustig die vrije trap nemen terwijl je keeper hem snel wil nemen als hij net terug is uit het vijandelijke strafschopgebied.
Vond ik veel zeggend dat moment.
Leuke prijs maar die Uefa Cup had hij denk ik van alle prijzen toch het allerliefst gewonnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Toch weer een prijs voor Gio @:zipportal
Dat vraag ik mij bij jouw post ook af.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar waarom zou je zoiets tekenen laat staan posten?
Ik poep dus nooit in bed terwijl 4 man aandachtig met een haast zwoele blik toekijken.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij bij jouw post ook af.
Oke.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik poep dus nooit in bed terwijl 4 man aandachtig met een haast zwoele blik toekijken.
Of is de insteek dat Til iedereen voor het slapengaan een sprookje voorleest?
quote:Op zondag 22 mei 2022 12:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik poep dus nooit in bed terwijl 4 man aandachtig met een haast zwoele blik toekijken.
quote:Op zondag 22 mei 2022 12:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hier schrik ik van en wil mijn excuses aanbieden voor de bevuiling van dit topic.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik teken wat ik wil en ik post wat ik wil
waarom zit jij op een forum
waarom adem jij
waarom
waarom
vraag het je af
waarom loop jij naar links terwijl je ook naar rechts kan
fukking idioot ik maak je kapoet
Waarschijnlijk heeft het hotel geannuleerdquote:Op zondag 22 mei 2022 13:14 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Moet de selectie in een hostel slapen in Tirana?
quote:Op zondag 22 mei 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft het hotel geannuleerd
quote:Feyenoord onderhandelt met Dessers: 'Transfersom niet het probleem, salaris wel'
De man van de memorabele Europese campagne van Feyenoord dit seizoen is Cyriel Dessers. Met tien doelpunten is de 27-jarige Belg topscorer van de Conference League. De vraag is of hij woensdag in de finale tegen AS Roma in Tirana zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord speelt.
"Feyenoord is al in gesprek met Dessers", meldt Arno Vermeulen in Studio Voetbal. De aanvaller wordt door Feyenoord gehuurd van het Belgische Racing Genk en dat huurcontract loopt na dit seizoen af. Om Dessers definitief over te nemen, moet Feyenoord volgens een clausule in het contract vier miljoen euro betalen.
"Aangezien ze nu in onderhandeling zijn, weten we twee dingen", zegt Vermeulen. "Dat Feyenoord hem wil hebben en dat ze de vier miljoen hebben. Anders ga je niet in gesprek. Slim dat ze dat nu al voor de finale doen. Als hij in de finale twee keer scoort, wordt het lastig."
De transfersom is dus niet langer het probleem voor Feyenoord. Vermeulen: "Feyenoord kan niet aan Genk die vier miljoen betalen en zeggen: 'Hij is van ons'. Ze moeten het ook met Dessers eens worden. Het probleem zit hem in het salaris. Als er een club komt die drie of vier miljoen salaris wil betalen, gaat hij niet bij Feyenoord tekenen."
Dat er geen nieuws is wat we niet al wisten.quote:
Karsdorpgodquote:,,Kort na Carlo’s dood stond Rick opeens bij ons op de stoep’’, zei Charlotte de Leeuw na het overlijden van haar man Carlo, jarenlang materiaalman van Feyenoord. ,,Hij gaf ons een vakantie naar Nerja cadeau. Ik vond het een ontroerend gebaar van een jongen met een goed hart.’’
Ik denk dat het wel meevalt. Die Albanezen zijn geen eckte eckte, die gaan echt niet hysterisch juichen voor Roma.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:41 schreef F.M.D. het volgende:
Feyenoord zal zomaar eens dik in de minderheid kunnen zijn kwa aantal support op de tribunes. Heeft toch invloed.
https://nos.nl/artikel/24(...)nale-tegen-feyenoord
Tering dit is wel veelzeggend. En dan is het nog bizar dat Geertruida niet wordt geselecteerd.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:13 schreef hhh38 het volgende:
Aan het begin van het seizoen hadden we 5 actieve internationals (Marciano, Kökcü, Aursnes, Sinisterra, Alireza) en nu aan het eind 12 (diezelfde 5 plus Bijlow, Malacia, Senesi, Trauner, Pedersen, Til en Dessers). OH ARNE
wist niet dat Rangnick Oostenrijk coacht, sinds wanneer is dat?quote:Op maandag 23 mei 2022 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
GERNOT
Aan het begin van het seizoen hadden we 5 actieve internationals (Marciano, Kökcü, Aursnes, Sinisterra, Alireza) en nu aan het eind 12 (diezelfde 5 plus Bijlow, Malacia, Senesi, Trauner, Pedersen, Til en Dessers). OH ARNE
Sinds een maand ofzo, dit zijn de eerste potjes.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
wist niet dat Rangnick Oostenrijk coacht, sinds wanneer is dat?
In de huidige ploeg dus alleen Nelson en Geertruida niet en die zou je in principe kunnen vervangen door Alireza en Pedersen. Dit kan je echt niet los zien van de Europese prestaties, in ieder geval voor ons centrale duo.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
GERNOT
Nee joh. FRIMPONG GOD wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geertruida gaat nog wel international worden.
Nelson lastiger.
STA / [Rotterdam] #225quote:Op maandag 23 mei 2022 13:09 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rotterdamgod
Dit is dus niet waar. In Albanie volgen ze het Italiaanse voetbal VEEL meer dan hun eigen voetbalquote:Op maandag 23 mei 2022 12:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Die Albanezen zijn geen eckte eckte, die gaan echt niet hysterisch juichen voor Roma.
Wel verwacht ik misschien een paar duizend Roma-fans meer op de tribune maar dat moet te overzien zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |