Monkeypox uitbraak (apenpokken) bij mensen in meerdere landen, wat is het?quote:Uiterst zeldzame apenpokkenvirus rukt gestaag op in Europa
Het in Europa uiterst zeldzame apenpokkenvirus is bezig aan een opmars. In Spanje en Portugal zijn inmiddels ruim veertig bevestigde en vermoedelijke gevallen van de virusinfectie ontdekt, terwijl het aantal besmettingen in Groot-Brittanni is gestegen tot zeker zeven na de eerste drie gevallen eerder in mei.
De uitbraken in Zuid-Europa concentreren zich in de regio’s van de hoofdsteden Madrid en Lissabon. De Britten, die over een ,,uiterst ongebruikelijke” situatie spreken, werken samen met de Wereldgezondheidsorganisatie om de Britse uitbraak te onderzoeken.
Over het algemeen verloopt een besmetting met het apenpokkenvirus via ademhalingsdruppels. Gezondheidsfunctionarissen melden nu dat een aanzienlijk deel van de infecties plaatsvond via seksueel contact. In de meeste gevallen ging het om seks tussen mannen.
Seks
De autoriteiten van de regio Madrid zeiden dat ze 23 mogelijke gevallen van apenpokken hadden ontdekt, waarschijnlijk allemaal overgedragen via seks. De besmette personen zijn allemaal jongvolwassen mannen en de meesten zijn mannen die seksuele relaties hebben met andere mannen, maar niet allemaal. Uit Lissabon komen vergelijkbare geluiden. En ook bij de vier jongste gevallen in Groot-Brittanni gaat het om mannen die met andere mannen seks hebben.
Apenpokken komen normaal alleen voor in Centraal- en West-Afrika. Symptomen van apenpokken bij mensen zijn onder meer uitslag die vaak in het gezicht begint en vervolgens naar andere delen van het lichaam gaat, koorts en spierpijn. De meeste mensen herstellen binnen enkele weken van de ziekte, die soms fataal kan zijn. Het virus is voor het eerst aangetroffen in apen in 1958.
https://dvhn.nl/extra/Uit(...)ntdekt-27704870.html
En dan tekorten in Afrika straks?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:26 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)irus-voor~a1e5ec594/
Spanje en Verenigd Koninkrijk bereiden aankopen van duizenden vaccins tegen apenpokkenvirus voor
Als ik al die foto s zie, denk ik dat ze nu al een tekort hebben aan die vaccins in Afrika.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:39 schreef myShizzle het volgende:
Ik heb mijn site voor een deel af, mag die ook in de OP? Zou ik heeeeeul lievv vinden!
Met nederlandse tracker
Wordt direct als er nieuws is weer geupdate etc.
Ben nog bezig met nieuws-aggregator maar wou niet meer wachten (catch the moment)
Te bereiken via
Apenpokken.nl
[ [url=https://apenpokken.nl/assets/images/apenpokken-icon.webp]afbeelding ] [/url]
en ook via
Apenpokkenvirus.nl of
Monkeypox.nl
Owjah, volg ook zeker @:apenpokken op Twitter!
Uiteraard wordt e.e.a. nog sterk uitgebouwd, dit is het prille begin
Mocht je willen helpen, ideen, suggesties of bugs hebben, let me know!
Er staat 36 doden in Spanje in je tracker?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:39 schreef myShizzle het volgende:
Ik heb mijn site voor een deel af, mag die ook in de OP? Zou ik heeeeeul lievv vinden!
Met nederlandse tracker
Ben nog bezig met nieuws-aggregator maar wou niet meer wachten (catch the moment)
Te bereiken via
Apenpokken.nl
[ [url=https://apenpokken.nl/assets/images/apenpokken-icon.webp]afbeelding ] [/url]
en ook via
Apenpokkenvirus.nl of
Monkeypox.nl
toegevoegd, mooie site trouwens.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:39 schreef myShizzle het volgende:
Met nederlandse tracker
Te bereiken via
Apenpokken.nl
en ook via
Apenpokkenvirus.nl of
Monkeypox.nl
Oepsie haha. Dank voor het melden!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er staat 36 doden in Spanje in je tracker?
Wel hele mooie site.![]()
en even een wagentje vol wc-papier inladen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:06 schreef raptorix het volgende:
Denk dat ik straks alvast even handgel ga bunkeren, valt straks vast goed aan te verdienen.
Ik denk dat Sywert van Lienden je al voor is geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:06 schreef raptorix het volgende:
Denk dat ik straks alvast even handgel ga bunkeren, valt straks vast goed aan te verdienen.
Vakantiestop.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat we nodig hebben is een migratiestop.
Eerder een stop op bushmeat, wet markets en meer van dat soort idioterie in allerlei diarreelanden.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat we nodig hebben is een migratiestop.
Misschien omdat het de feiten zijn? Misschien zodat homoseksuele mannen er rekening mee kunnen houden en minder gevaar lopen omdat ze op de hoogte zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:29 schreef Toine51 het volgende:
Waarom moet er bij de NOS erbij gezegd worden dat het virus voornamelijk bij mannen is geconstateerd die sex met andere mannen hadden?
Verder vermelden ze er niks bij.
Dat draagt toch niks bij aan het bericht.
Moeten we nu als kijker speculeren ofwat?
Zo worden de homo's wel weer een hokje ingeduwd, iets wat de NPO vooral toch niet wil?
Ja en dus? Mag het ook al niet meer benoemd worden wie het grootste risico loopt om de apentyfus te krijgen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:29 schreef Toine51 het volgende:
Waarom moet er bij de NOS erbij gezegd worden dat het virus voornamelijk bij mannen is geconstateerd die sex met andere mannen hadden?
Verder vermelden ze er niks bij.
Dat draagt toch niks bij aan het bericht.
Moeten we nu als kijker speculeren ofwat?
Zo worden de homo's wel weer een hokje ingeduwd, iets wat de NPO vooral toch niet wil?
Nee duhhu, er hoeft ook helemaal niemand naar Afrika toequote:Bij eerdere uitbraken ging het om mensen die kort ervoor in Afrika waren geweest, maar daar is nu geen sprake van. Veel van de huidige patinten in Europa zijn niet in Afrika geweest en kunnen het virus zo dus niet hebben opgelopen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-nederland-nog-geen
...en insmeren met desinfecterend middel met minstens 70 % alcohol.quote:
Mwah, eerst de gaybars dicht.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:41 schreef Draak31 het volgende:
Pokken varianten zoals dit zijn nasty hoor. Met een death rate van rond de 3-6 procent krijg je echt een catastrophe als dit hard rond gaat. We moeten NU de horeca dichtgooien.
Alle klote horeca dicht behalve restaurants want daar kom ik regelmatig maar fuck de rest; SLUITEN NU.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah, eerst de gaybars dicht.
@:mortaxx maat, even niet meer afspreken in caf de Vink.
Euhm want daar heb je langdurig huidcontact?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:41 schreef Draak31 het volgende:
Pokken varianten zoals dit zijn nasty hoor. Met een death rate van rond de 3-6 procent krijg je echt een catastrophe als dit hard rond gaat. We moeten NU de horeca dichtgooien.
Verdommequote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja en dus? Mag het ook al niet meer benoemd worden wie het grootste risico loopt om de apentyfus te krijgen?
Kunnen de homo's straks niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd zijn. En je weet, een gewaarschuwd mens telt voor 2!
Fred van Leer heeft zich bij de GGD gemeld?quote:
Liggen vaak wel veel van die nasty schilfers ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Euhm want daar heb je langdurig huidcontact?
Ik weet dat je dit persifleert maar ik zag oprecht alweer de "voorweinigcovid" cult gillen over horeca en mondkapjesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:41 schreef Draak31 het volgende:
Makkelijker in toom te houden juist en wellicht ook makkelijker te herleiden naar een oorsprong. Alleen nu het nog onbekend is wel even een flinke explosie aan besmettingen binnen een bepaalde groep.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:46 schreef HowardRoark het volgende:
Als ik de data zo even bekijk betreft het inderdaad allemaal mannen. Schijnbaar dus ook voornamelijk mannen die seks hebben met andere mannen. Dat is wel zorgwekkend als je de losbandige cultuur binnen de gay wereld enigszins kent.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet dat je dit persifleert maar ik zag oprecht alweer de "voorweinigcovid" cult gillen over horeca en mond kontkapjes
TILBURGED.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:55 schreef Tengano het volgende:
Tilburg nu.
https://www.telegraaf.nl/(...)g-genomen-in-tilburg
Pokke-aapjesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:55 schreef Tengano het volgende:
Tilburg nu. Verdachte situatie.
https://www.telegraaf.nl/(...)g-genomen-in-tilburg
Haha je kunt hem gewoon aan voelen komen. Ik verwacht ze binnen 2 weken. Die ene marino dweep zal ook wel weer aandacht ruiken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet dat je dit persifleert maar ik zag oprecht alweer de "voorweinigcovid" cult gillen over horeca en mondkapjes
quote:
Is een constatering die de NOS doet. Verder is er niks bewezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja en dus? Mag het ook al niet meer benoemd worden wie het grootste risico loopt om de apentyfus te krijgen?
Kunnen de homo's straks niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd zijn. En je weet, een gewaarschuwd mens telt voor 2!
Die moet wel goed in bomen kunnen klimmen dan. Heet die freak Tarzan mss?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
De freak die het in zijn hoofd haalde om een aap in de reet te neuken moeten ze ritueel slachten
Lekker hont en aap eten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
De freak die het in zijn hoofd haalde om een aap in de reet te neuken moeten ze ritueel slachten
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:01 schreef Tengano het volgende:
Ben ik de enige die nu overal jeuk krijgt
[ afbeelding ]
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen ZIEDEND
Hier is gewoon een vaccin voor, storm in een glas water dus
Ik relativeer juist en wil lekker zuipen en kontneuken gewoon toestaan komende maanden. Ter info.quote:
Oh, niets aan de hand hier!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je de afgelopen week in je reet bent geneukt zou ik me zorgen maken…
Nee dat ben je nietquote:
Zo is aids ook ontstaan!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik relativeer juist en wil lekker zuipen en kontneuken gewoon toestaan komende maanden. Ter info.
Uiteindelijk krijgt iedereen die apenpokken wel want het is niet enkel een SOA. Het kan ook via de lucht, net als vroeger het pokkenvirus.quote:
We moeten de kwetsbaren beschermen tegen apenaidsbulten, we moeten longapenaids niet onderschatten (sommige mensen die een chimpansee aangeduwd hebben zijn drie weken later nog kortademig) en we moeten oppassen met varianten. (bonobobulten, gorillabulten, berberaapbulten, orangoetanbulten enz.)quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet dat je dit persifleert maar ik zag oprecht alweer de "voorweinigcovid" cult gillen over horeca en mondkapjes
Had jij vorige keer ook die Peter R. de Vries site gemaakt?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:07 schreef myShizzle het volgende:
[ afbeelding ]
Apenpokken.nl zojuist weer bijgewerkt met laatste gegevens
Haha ja klopt. Die had ik errrrug gauw weer offline.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Had jij vorige keer ook die Peter R. de Vries site gemaakt?
Het RIVM is het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgt iedereen die apenpokken wel want het is niet enkel een SOA. Het kan ook via de lucht, net als vroeger het pokkenvirus.
Deze ziet er wel rete gelikt uit, om even on topic te blijvenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:14 schreef myShizzle het volgende:
Haha ja klopt. Die had ik errrrug gauw weer offline.
Daar komt overigens ook het woord "vaccin" vandaan, het latijnse "vaccinus" dat "van/uit runderen" betekent.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:14 schreef Farenji het volgende:
Het vaccin bestaat eruit dat je pus uit de builen van koeien met koeiepokken geinjecteerd krijgt, dus dan weten jullie dat alvast.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Deze ziet er wel rete gelikt uit, om even on topic te blijven
Thanks man!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Deze ziet er wel rete gelikt uit, om even on topic te blijven
Natuurlijk niet. De lockdowns e.d. stonden pas voor het najaar gepland, in de zomer willen we lekker cashen met al dat toerisme en de horeca natuurlijk.quote:
2 and counting waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:18 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Thanks man!
Net weer bijgewerkt want het blijkt in NL niet om 1, maar 2 verdachte gevallen te gaan
Maar toen aids ontstond was ik nog niet geboren!quote:
Alleen gaat een aanzienlijk deel van de Nederlanders die natuurlijk weer niet nemen vanwege allerlei nepnieuws en drogredenenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen ZIEDEND
Hier is gewoon een vaccin voor, storm in een glas water dus
Dan zal ik maar heel eerlijk zijn; Ik waan mezelf savequote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:24 schreef Tengano het volgende:
Ik heb de posts in deze reeks gelezen en begrijp eigenlijk niet zo goed waarom mensen hier zo lacherig over doenLijkt me zelf geen pretje om allemaal van die bulten op je lichaam en je erogene zones te hebben. De meeste pubers vinden het al vervelend als ze een puistje hebben.
Ik kan die reakties dus niet plaatsen, zeker niet als je op je klompen aan kunt voelen dat het zich hier bij ons gaat manifesteren.
Heeft iemand daar een antwoord op waarom daar zo schijtlollig over gedaan wordt? Of heeft dat vooral te maken met de don't care attitude dat onbeschermde homosexuele kontsex nou eenmaal tof is, whatever the consequences.
https://www.nu.nl/algemee(...)ksfeesten-video.html
Dan kunnen ze de moord stikkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen gaat een aanzienlijk deel van de Nederlanders die natuurlijk weer niet nemen vanwege allerlei nepnieuws en drogredenen
Je pa wel en zeker ook flink actief in 1983, dat geeft reden tot nadenken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar toen aids ontstond was ik nog niet geboren!
Dankje. En waar is die gedachte dat je safe zou zijn op gebaseerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:23 schreef the-eye het volgende:
Dan zal ik maar heel eerlijk zijn; Ik waan mezelf save
Ander potentieel probleem is de wekenlange quarantaine van mensen (bijv. medisch personeel) die in aanraking zijn geweest met een besmet persoon. Hopelijk dat dat niet hoeft bij het dragen van de juiste spullen maar dat zal zeker in het begin nog niet meteen op orde zijn.quote:
Zal wel de oplossing zijn voor Schiphol.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bagageafdeling met een apenpokkengolf
Ik ben niet van plan zo'n vaccin te nemen neequote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen gaat een aanzienlijk deel van de Nederlanders die natuurlijk weer niet nemen vanwege allerlei nepnieuws en drogredenen
Hangt ervanaf.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Geimpft tegen pokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dankje. En waar is die gedachte dat je safe zou zijn op gebaseerd?
Ik kreeg daar in de eerste week een ban omdat ik daar (nep)plaatjes postte van allerlei lege schappenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:31 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Kan het coronaforum worden gearchiveerd. Ik ben daar nog steeds verbannen vanwege iets wat ik in 2020 had gezegd of zo
Ik dm je ffquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:32 schreef -river- het volgende:
Geef mij een spuit!!! Ik wil die vieze pokke apen bulten niet !!!
xDquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geleerd hebben van corona uitbraak.
Dat geeft een heul andere betekenis aan "kopstoot"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Sfancta het volgende:
Corona maakt plek voor de monkeypox. Na dit krijgen wel allemaal een lul op het voorhoofd. Wat een tijd om te leven dit.
ik wil gewoon op vakantiequote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Rustig! Is maar een virus.
Ik denk dat ze geleerd hebben van corona uitbraak.
Welk bedrijf maakt dat? Koop ik daar even aandelen van kan ik verdomme eindelijk eens een HUIS KOPEN zodra dat bedrijf 10000x omhoog gaat op de aandelenmarktquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:36 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben niets te vrezen, een apenpokkenvaccin is al in 2019 goedgekeurd door de FDA
Het is alleen boven de 100 met de verdachte gevallen erbij.quote:
"Degenerate sex"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
De meeste fokkers hebben niets te vrezen
[ twitter ]
Heb jij wel eens degenerate sex?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Degenerate sex"
Wat een denigrerende preutse tweet
Ja "if" maar ik heb er ook niet zo heel veel vertrouwen in.quote:
Mooie websitequote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:39 schreef myShizzle het volgende:
Met nederlandse tracker
Te bereiken via
Apenpokken.nl
en ook via
Apenpokkenvirus.nl of
Monkeypox.nl
Mensen gaan ook pislink worden als ze nu wr hele dagen in quarantaine moetenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja "if" maar ik heb er ook niet zo heel veel vertrouwen in.
Here we go again...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:19 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!!! NU OOK IN NEDERLAND!!!!
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Weer zon virus die wereldwijde paniek gaat zaaien en met een sisser afloopt. Aantal jaren geleden vreeste men nog voor een apocalypse met ebola.
Daar heb je het al, "aap neukt Mies".quote:
Thx thx thxquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mooie website![]()
![]()
![]()
Morgen geef ik je en kopje koffie
Het is vast een groot complot zodat Ab Osterhaus zijn plekje niet verliest bij OP1.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ik ga Aap1 even terukijken. @:Coco
Ter info.
Ah, Ab Drankorgel weer hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ter info.
"Vandaag in de studio; apenseksexpert Wap Osterwaus."quote:
Ab1.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ter info.
Ik ga alvast toiletpapier hamsteren.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:19 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!!! NU OOK IN NEDERLAND!!!!
[ twitter ]
Jetten mag ook wel oppassen nuquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:37 schreef Tengano het volgende:
En nu is het de beurt aan Kuipers om in elkaar te storten
Let op Wiebes.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:37 schreef Tengano het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef jcdragon het volgende:
Eerste geval van apenpokken in Nederland vastgesteld - https://nos.nl/l/2429588
Ja waar dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef jcdragon het volgende:
Kuipers komt uit de gezondheidszorgquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:37 schreef Tengano het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef jcdragon het volgende:
Ik lach me een bultquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:43 schreef the-eye het volgende:
Kuipers komt uit de gezondheidszorg
die is gepokt en gemazeld
Artis?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja waar dan?
Amsterdam ligt wel het meest voor de hand.
LOCKDOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef jcdragon het volgende:
Reguliersdwarsstraatquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja waar dan?
Amsterdam ligt wel het meest voor de hand.
@myShizzle Apenpokken.nl loop achterquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef jcdragon het volgende:
quote:
Fixed that for ya.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIIIIIIIIHIIIIIMAAAAAAAAAAAAAAAAT!!! 🙊 🙉 🙈
Dit is gewoon eigen schuld dikke bult voor die homo'squote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:49 schreef the-eye het volgende:
Ja lach maar, maar als dit doorzet zijn we mooi in de aap gelogeerd
Als de darkrooms dicht gaan, ga je toch gewoon een keer een goed boek lezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Benieuwd wat onze grote vrienden uit Den Haag deze ronde weer voor ons in petto hebben. Lockdowns en vrijheidsbeperkende maatregelen zijn de afgelopen 2 jaar behoorlijk salonfhig gemaakt, een droevig vooruitzicht.
Dacht ik het niet? Daar komt de aap al uit de mouw!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Allemaal de schuld van de WEF en Bill Gates. Dr volgende PLANdemie mensen.
Goffedomme, ken nie eens vretequote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
@:MYshizzle Apenpokken.nl loop achter
De 1e besmetting is een vrouw las ik op twitterquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is gewoon eigen schuld dikke bult voor die homo's
Jaaaaaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:52 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Goffedomme, ken nie eens vrete
Maar apepokken.nl is weer bijgewerkt heurrr
Aap Osterhausquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is vast een groot complot zodat Ab Osterhaus zijn plekje niet verliest bij OP1.
Miesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De 1e besmetting is een vrouw las ik op twitter
Het is wel heel obvious dat jij al gevaccineerd bentquote:
Het is een aap. Hij is al ziek geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is wel heel obvious dat jij al gevaccineerd bent
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De 1e besmetting is een vrouw las ik op twitter
De complotwappies zijn er al de kippen bij hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Als het grote publiek hier ook weer met 2 benen intrapt, zijn we verloren.
[ twitter ]
[ twitter ]
En Jaap van Dissel gaat straks ook weer overal zijn neus in stekenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:55 schreef the-eye het volgende:
Ja Marion is natuurlijk ook gelijk haar plekje op de apenrots aan het veiligstellen
Straks ligt de rest op apegapen en zit ik nog vrolijk te FOK!kenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is wel heel obvious dat jij al gevaccineerd bent
Ik denk dat ademhalen dodelijk is. De meeste mensen die doodgaan hebben vlak voor hun dood geademd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Als het grote publiek hier ook weer met 2 benen intrapt, zijn we verloren.
[ twitter ]
[ twitter ]
Zet je nou Jaap voor aap?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
En Jaap van Dissel gaat straks ook weer overal zijn neus in steken![]()
[ afbeelding ]
Wist je dat cavia's dood gaan nadat ze seks hebben gehad?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik denk dat ademhalen dodelijk is. De meeste mensen die doodgaan hebben vlak voor hun dood geademd.
Zou wat dat betreft ook nog een broodje aap kunnen zijn iid.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:56 schreef Starhopper het volgende:
De complotwappies zijn er al de kippen bij hoor
Laat dat pokkejoch z'n waffel houdenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:01 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Heeft Lange Frans al gereageerd?
Ik heb mijn vakantie al gecanceld.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:02 schreef mir1986 het volgende:
Maar is dit nou dodelijker dan Corona? 1 - 3,5% gaat eraan dood? 10% aan die andere variant?
Wanneer ben je besmettelijk? Hoezo komt dit weer eens opsteken?
Bangmakerij? Of mogen we weer lockdowns verwachten?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
En Jaap van Dissel gaat straks ook weer overal zijn neus in steken![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Even w88 tot de aap uit de kast mouw komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou wat dat betreft ook nog een broodje aap kunnen zijn iid.
Even afwachten dus nog.
Ik geloof je. Doe maar geen pics dit keerquote:
Snap ik als jij je 18cm erin banjert.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wist je dat cavia's dood gaan nadat ze seks hebben gehad?
De angstzaaier ook.........quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:08 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Snap ik als jij je 18cm erin banjert.
Maar nee, cavia's onder elkaar gaan dan niet dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:13 schreef -river- het volgende:
Waar woont die persoon die zich in de kont heeft laten neuken door een aap, dan weet ik dat ik daar ver uit de buurt moet blijven.
Maar even serieus beste mens0n. Seks met apen is dus verboden h. Doe maar lekker achter het glas ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:13 schreef -river- het volgende:
Waar woont die persoon die zich in de kont heeft laten neuken door een aap, dan weet ik dat ik daar ver uit de buurt moet blijven.
Tja.... ik zou wel effe snel je boodschappen pakken en wegwezen. Mijn moeder is niet gevaccineerd dus ik denk dat ik maar aanbied om morgen even wat boodschappen voor haar mee te nemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:13 schreef Tengano het volgende:
Ik weet nog wel toen dat coronavirus net binnen was in Nederland, ging ik met van die plastic werkhandschoentjes boodschappen doenen mijn handschoentjes en boodschappen liet ik dan tot de volgende dag (in carantaine staan). En daarna ruimde ik ze pas in.
Nu moet ik eigenlijk nog boodschappen doen vanavond en voel me daar toch een beetje unheimlich bij
Niet gevaccineerd tegen wat? Deze apenpokken?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Tja.... ik zou wel effe snel je boodschappen pakken en wegwezen. Mijn moeder is niet gevaccineerd dus ik denk dat ik maar aanbied om morgen even wat boodschappen voor haar mee te nemen.
Tegen pokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet gevaccineerd tegen wat? Deze apenpokken?
gelachenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:22 schreef Specularium het volgende:
Mogen we dit de Afrikaanse variant noemen of is dat niet de bedoeling?
Ja, ik ga toch maar ff. Nu we nog geen avondklok hebben kan het nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:17 schreef the-eye het volgende:
Tja.... ik zou wel effe snel je boodschappen pakken en wegwezen. Mijn moeder is niet gevaccineerd dus ik denk dat ik maar aanbied om morgen even wat boodschappen voor haar mee te nemen.
Uiteindelijk wel denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:24 schreef -river- het volgende:
Krijgt het apentyfus ook een eigen sub-forum?
Ftfyquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch maar ff. Nu we nog geen avondklokpok hebben kan het nog.
@GGMM gaat NU een MED schrijven.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:24 schreef -river- het volgende:
@:Danny, krijgt het apentyfus ook een eigen sub-forum?
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je moeder waarschijnlijk wel, als ze van voor 1977 is.
zo een vaccin gaat heus niet jaren mee hoor lolquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Goede vriendin? Je schrijft mijn naam niet eens correctquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie dat mijn goede vriendin Maily ook hier aanwezig is
Ik ben van na 77 en heb die prikjes ook gehad, ze werken nu alleen niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jammer dat je mij voor aap hier zetquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Goede vriendin? Je schrijft mijn naam niet eens correct
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat je mij voor aap hier zet
Jawel. Dat waren nog die ouderwetse degelijke warbij je met pokken genfecteerd werd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zo een vaccin gaat heus niet jaren mee hoor lol
Ik schrok me het apezuurquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:27 schreef Jor_Dii het volgende:
De angstmachine draait op volle toeren, RTL nieuws opent er zometeen mee
Tot 35 jaar of wellicht zelfs nog langer blijft het bescherming bieden.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zo een vaccin gaat heus niet jaren mee hoor lol
https://lci.rivm.nl/richtlijnen/pokken#immunisatiequote:Vroeger werd revaccinatie in Nederland verricht om de 3 tot 10 jaar. Voor internationaal reizigersverkeer naar endemische gebieden werd door de WHO geadviseerd om de 3 jaar te vaccineren. Met de meer immunogene vaccins die gebruikt werden na 1967 zou een beschermingsgraad van 80% gedurende 20 jaar kunnen worden gehandhaafd. In augustus 2002 is aangetoond dat de cellulaire respons (vacciniaspecifieke CD8 + T-lymfocyten) na vaccinatie langdurig kan persisteren (tot 35 jaar). Dit zou kunnen betekenen dat personen die in het verleden gevaccineerd waren, nog steeds over enige mate van bescherming beschikken tegen een infectie met het variolavirus.
Weet je het zeker? Pokken vaccin werd toen namelijk niet gewoon meer gegeven in NL.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben van na 77 en heb die prikjes ook gehad, ze werken nu alleen niet meer.
Ik neem even een middagje vrij om de zolder op te ruimen en de pleuris breekt meteen uit, kan het land dan echt zo slecht zonder mij?quote:
Oh, dat heb ik daarnet al gedaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ga om acht uur alvast klappen voor de zorg.
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:45 schreef KingRoland het volgende:
PANIEK
Liever naar japan of zuid-korea gaan
Een Marc van Ranzig-virus.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:50 schreef rutger05 het volgende:
We zijn mooi in de aap gelogeerd nu dit ranzige virus ook in Nederland is aangetroffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |