ik wil gewoon op vakantiequote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Rustig! Is maar een virus.
Ik denk dat ze geleerd hebben van corona uitbraak.
Welk bedrijf maakt dat? Koop ik daar even aandelen van kan ik verdomme eindelijk eens een HUIS KOPEN zodra dat bedrijf 10000x omhoog gaat op de aandelenmarktquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:36 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben niets te vrezen, een apenpokkenvaccin is al in 2019 goedgekeurd door de FDA
Het is alleen boven de 100 met de verdachte gevallen erbij.quote:
"Degenerate sex"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
De meeste fokkers hebben niets te vrezen
[ twitter ]
Heb jij wel eens degenerate sex?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Degenerate sex"
Wat een denigrerende preutse tweet
Ja "if" maar ik heb er ook niet zo heel veel vertrouwen in.quote:
Mooie websitequote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:39 schreef myShizzle het volgende:
Ik heb mijn site voor een deel af, mag die ook in de OP? Zou ik heeeeeul lievv vinden!
Met nederlandse tracker
Wordt direct als er nieuws is weer geupdate etc.
Ben nog bezig met nieuws-aggregator maar wou niet meer wachten (catch the moment)
Te bereiken via
Apenpokken.nl
[ [url=https://apenpokken.nl/assets/images/apenpokken-icon.webp]afbeelding ] [/url]
en ook via
Apenpokkenvirus.nl of
Monkeypox.nl
Owjah, volg ook zeker @:apenpokken op Twitter!
Uiteraard wordt e.e.a. nog sterk uitgebouwd, dit is het prille begin
Mocht je willen helpen, ideeën, suggesties of bugs hebben, let me know!
Mensen gaan ook pislink worden als ze nu wéér hele dagen in quarantaine moetenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja "if" maar ik heb er ook niet zo heel veel vertrouwen in.
Here we go again...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:19 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!!! NU OOK IN NEDERLAND!!!!
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Weer zon virus die wereldwijde paniek gaat zaaien en met een sisser afloopt. Aantal jaren geleden vreeste men nog voor een apocalypse met ebola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |