abonnement Unibet Coolblue
pi_205978869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 12:21 schreef raptorix het volgende:
Zag van de week een stukje op AT5 over prep gebruikers die boos waren dat dit nog niet voor iedereen beschikbaar was, man man man sowieso ook belachelijk dat dit ook nog vergoed word, gebruik godverdomme een condoom of beperk je tot orale seks.
Heb je ook zo'n rabiate mening over de pil? Die heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan het emancipatieproces en zat vroeger in het basispakket. Door PreP is het aantal nieuwe HIV-besmettingen met 70% gedaald. PreP is trouwens niet gratis. Het is deels gesubsidieerd en de rest betaal je zelf.
pi_205979414
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]
Heb je ook zo'n rabiate mening over de pil? Die heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan het emancipatieproces en zat vroeger in het basispakket. Door PreP is het aantal nieuwe HIV-besmettingen met 70% gedaald. PreP is trouwens niet gratis. Het is deels gesubsidieerd en de rest betaal je zelf.
Wat een bullshit, ken je de scene van Possers? Ja ik wel, compleet idioten die weigeren om veilige seks te hebben, en zelfs bewust mensen proberen te besmetten met HIV.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205979933
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 22:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat een bullshit, ken je de scene van Possers? Ja ik wel, compleet idioten die weigeren om veilige seks te hebben, en zelfs bewust mensen proberen te besmetten met HIV.
Was in de jaren negentig een item, tegenwoordig verneem ik daar niets meer van.
Gekkies zullen altijd bestaan en gelukkig kun je je met PreP beschermen tegen dit soort lui.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205979949
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 23:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Was in de jaren negentig een item, tegenwoordig verneem ik daar niets meer van.
Gekkies zullen altijd bestaan en gelukkig kun je je met PreP beschermen tegen dit soort lui.
Ik weet niet hoever het nu nog speelt, maar jaar of 5 terug was het nog steeds een ding, ik heb liever dat men gewoon veilige seks heeft of een condoom gebruikt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205979954
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Storm in een glas water. Typisch die angstpsychose die we bij corona ook zagen. Want ja, dat was het ook gewoon.
Ja, sommigen sloegen er wel weer in door. Vaak om hun eigen agenda ef door te drukken. Gelukkig zijn die inmiddels verstomd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205980005
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 23:35 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik weet niet hoever het nu nog speelt, maar jaar of 5 terug was het nog steeds een ding, ik heb liever dat men gewoon veilige seks heeft of een condoom gebruikt.
Begrijpelijk, maar als je zo'n posser treft die je drogeert en vervolgens injecteert met besmet bloed, wat in Groningen is gebeurd jaren geleden, dan ben je de klos.
En dan kun je voorkomen met PreP.

Verder voorkom je geen apenpokken met een condoom.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205980043
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 23:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Begrijpelijk, maar als je zo'n posser treft die je drogeert en vervolgens injecteert met besmet bloed, wat in Groningen is gebeurd jaren geleden, dan ben je de klos.
En dan kun je voorkomen met PreP.

Verder voorkom je geen apenpokken met een condoom.
Ja maar goed, ik vind de gedachte achter PREP gewoon niet fijn, alsof je gratis brandblussers aan pyromanen gaat uitdelen......
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205980057
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 23:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja maar goed, ik vind de gedachte achter PREP gewoon niet fijn, alsof je gratis brandblussers aan pyromanen gaat uitdelen......
Ik zie het probleem niet, ik ken weinig hetero's die consequent condooms gebruiken. Dat is verder geen probleem, aangezien HIV niet echt rond gaat onder hetero's in Nederland.
Dankzij PrEP is dat nu ook het geval bij homo's.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205980120
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 23:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet, ik ken weinig hetero's die consequent condooms gebruiken. Dat is verder geen probleem, aangezien HIV niet echt rond gaat onder hetero's in Nederland.
Dankzij PrEP is dat nu ook het geval bij homo's.
Ik weet niet of dat dankzij PREP is, ik denk dat het vooral komt omdat de gayscene veel minder wild is dan in de jaren 80/90.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205981565
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 23:53 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat dankzij PREP is, ik denk dat het vooral komt omdat de gayscene veel minder wild is dan in de jaren 80/90.
Nooit op bullchat gezeten zekers.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205981603
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nooit op bullchat gezeten zekers.
Neu O~) O~) O~)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206403044
quote:
Uitbraak apenpokken zo goed als voorbij, RIVM stopt met vaccinaties
De uitbraak van het apenpokkenvirus is in Nederland vrijwel voorbij, meldt het RIVM. Daarom stopt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu binnenkort de vaccinatiecampagne. Het aantal nieuwe besmettingen is al een paar weken erg laag.

In de afgelopen twee weken is bij slechts negen mensen het virus vastgesteld.

Het indammen van het virus is volgens het RIVM te danken aan een combinatie van de vaccinaties, het veranderde gedrag van de groep die veel kans liep op besmetting en natuurlijke immuniteit na een doorgemaakte besmetting. Al is nog niet bekend hoe groot het effect van de vaccinatie was.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-vaccinatie-gestopt
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')