De complotwappies zijn er al de kippen bij hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Als het grote publiek hier ook weer met 2 benen intrapt, zijn we verloren.
[ twitter ]
[ twitter ]
En Jaap van Dissel gaat straks ook weer overal zijn neus in stekenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:55 schreef the-eye het volgende:
Ja Marion is natuurlijk ook gelijk haar plekje op de apenrots aan het veiligstellen
Straks ligt de rest op apegapen en zit ik nog vrolijk te FOK!kenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is wel heel obvious dat jij al gevaccineerd bent
Ik denk dat ademhalen dodelijk is. De meeste mensen die doodgaan hebben vlak voor hun dood geademd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Als het grote publiek hier ook weer met 2 benen intrapt, zijn we verloren.
[ twitter ]
[ twitter ]
Zet je nou Jaap voor aap?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
En Jaap van Dissel gaat straks ook weer overal zijn neus in steken![]()
[ afbeelding ]
Wist je dat cavia's dood gaan nadat ze seks hebben gehad?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik denk dat ademhalen dodelijk is. De meeste mensen die doodgaan hebben vlak voor hun dood geademd.
Zou wat dat betreft ook nog een broodje aap kunnen zijn iid.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:56 schreef Starhopper het volgende:
De complotwappies zijn er al de kippen bij hoor
Laat dat pokkejoch z'n waffel houdenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:01 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Heeft Lange Frans al gereageerd?
Ik heb mijn vakantie al gecanceld.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:02 schreef mir1986 het volgende:
Maar is dit nou dodelijker dan Corona? 1 - 3,5% gaat eraan dood? 10% aan die andere variant?
Wanneer ben je besmettelijk? Hoezo komt dit weer eens opsteken?
Bangmakerij? Of mogen we weer lockdowns verwachten?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
En Jaap van Dissel gaat straks ook weer overal zijn neus in steken![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Even w88 tot de aap uit de kast mouw komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou wat dat betreft ook nog een broodje aap kunnen zijn iid.
Even afwachten dus nog.
Ik geloof je. Doe maar geen pics dit keerquote:
Snap ik als jij je 18cm erin banjert.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wist je dat cavia's dood gaan nadat ze seks hebben gehad?
De angstzaaier ook.........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |