abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204887131
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 09:37 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
En gezien de keuzes die Abbott en de Texaanse politiek hebben gemaakt, de totale fuck-up van de lokale politie en de reacties achteraf + aangekondigde protesten...kon dit wel eens een historisch staartje krijgen.
Weer een democratisch Texas na 30 jaar, nou dat lijkt me toch niet te gaan gebeuren of de democraten moeten de republikeinen constant verantwoordelijk houden voor de beleidskeuzes en gevolgen. Daar zie ik ze niet toe in staat. ;)
pi_204887362
Eigenlijk zijn de reps politici nog meer ‘deplorable’ dan hun kiezers.
De goede niet te na gesproken. Wie?
pi_204887867
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 01:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Kun je je voorstellen dat je zo graag gezien wilt worden dat je als een monster kleine kinderen afknallen als enige optie ziet? Ik was bij de lokale amateurtoneelvereniging gegaan. Of zoiets.
Nee, ik kan mij dat absoluut niet voorstellen, persoonlijk.
pi_204889679
twitter

Dit lijkt me een overtreding van de wet.
pi_204889928
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 14:37 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Nee, prive terrein. En er is geen wet op hypocrisie.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2022 15:04:49 ]
pi_204889997
twitter

Klopt als een zwerende vinger. Wetten helpen nergens tegen. Behalve als het om abortus gaat, dan helpt een verbod natuurlijk ineens wel.
pi_204890237
Abbott zegt dat hij woedend is omdat er tegen hem gelogen is. Gelul uiteraard, hij schoot gewoon in de standaard GOP-bullshit-modus nog voor hij wist wat er aan de hand was. Hij deed gewoon zijn werk niet.
pi_204890422
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 00:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Meer wapens, slechtere toegang tot mentale zorg, grotere inkomensongelijkheid en een cutthroat dog eat dog samenleving. Mensen breken gewoon.
Tsja het ongedaan maken van de New Deal richting (doorgeslagen) individualisering heeft de Amerikaanse samenleving geen goed gedaan.

quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 01:22 schreef Kijkertje het volgende:

At the NRA convention, Ted says the reasons for mass shootings are absent fathers, declining church attendance, social media, and video games.
Dat lijkt me buiten videogames nog niet eens zover gezocht maar wat heb je er zelf aan gedaan Ted?
Incelfrikandel
  zaterdag 28 mei 2022 @ 17:29:10 #209
323401 Kijkertje
met filter
pi_204891934
twitter

Dan weet je dus hoe fout je bezig bent.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204892050
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 15:58 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Tsja het ongedaan maken van de New Deal richting (doorgeslagen) individualisering heeft de Amerikaanse samenleving geen goed gedaan.
[..]
Dat lijkt me buiten videogames nog niet eens zover gezocht maar wat heb je er zelf aan gedaan Ted?
Hij gaat vast iedere week naar de kerk. Dat moet iedereen doen alleen wel vervelend dat ook kerken geregeld mass shootings over de vloer hebben maar dat zal dan wel aan...uh...something something liggen.

Kijk, leuk verhaal dat je roept dat het aan de crazies ligt en niet de guns maar waarom doe je dan als Senator geen fuck aan verbetering van GGZ?
En waarom ben je zo tegen het feit sat social media haatzaaien en oproepen tot geweld aan banden legt? Video games, daar past alleen een kotssmiley bij, natuurlijk, video games maken je geen moordenaar (behalve van pixels).

Maar goed, de boodschap is duidelijk, de VS moet een theocratie worden, dan gebeuren dit soort dingen niet want daar zorgt God wel voor. :+

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2022 17:40:57 ]
pi_204892409
Wat doen die senatoren eigenlijk wel?
Speeches voorlezen, die de aides hebben geschreven en voor fox raaskallen en hun stoel warmhouden.
Oh en de simpele kiezers voor de gek houden.
Zij, de rep. senatoren, zijn de chte deplorables.
pi_204899313
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 15:58 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
[..]
Ontkerkelijking is natuurlijk ook onzin. Als iedereen maar weer gewoon naar de kerk gaat, komt alles goed.

Maar het meest idioot is natuurlijk dat er van alles bij wordt gesleept, terwijl wordt gezwegen over het gemak waarmee zo'n labiele jongen een wapen op de kop tikt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204899392
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 11:13 schreef KoosVogels het volgende:

Maar het meest idioot is natuurlijk dat er van alles bij wordt gesleept, terwijl wordt gezwegen over het gemak waarmee zo'n labiele jongen een wapen op de kop tikt.
Het zal niet voor niets zijn dat de gop een olifant als logo heeft.

De olifant in de kamer het welbekende oud Nederlands spreekwoord.
'een probleem dat overduidelijk aanwezig is, maar waarover niet gesproken wordt'

Beter kunnen ze het met hun doorzichtige goedkope retoriek maar weer gaan hebben over woke boeken, woorden die doden mensen geweren niet.
pi_204900075
twitter

De man is seniel.
pi_204900185
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 11:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ontkerkelijking is natuurlijk ook onzin. Als iedereen maar weer gewoon naar de kerk gaat, komt alles goed.
Dat ben ik niet met je eens. Kerkgenootschappen zijn er niet alleen voor het geloof, ze vervullen belangrijke taken in een gemeenschap. Een kerk geeft je ook structuur, een doel, sociale activiteiten. Het vervult sociale controle(goed, ook vaak in negatieve zin), je kunt er aankloppen voor psychische of financile hulp etc. Buurthuizen, sportclubs etc. hebben slechts deels die taken over kunnen nemen. Je kunt wel degelijk een link leggen tussen ontkerkelijking en het hyperindivualisme die we ten heden dage in de maatschappij zien. Het is lang niet de enige factor natuurlijk, maar wel een factor.

quote:
Dat is natuurlijk wel zo. Wapens kopen is alleen maar makkelijker geworden de laatste decennia.
Incelfrikandel
  zondag 29 mei 2022 @ 13:41:31 #216
323401 Kijkertje
met filter
pi_204900427
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 13:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Dat ben ik niet met je eens. Kerkgenootschappen zijn er niet alleen voor het geloof, ze vervullen belangrijke taken in een gemeenschap. Een kerk geeft je ook structuur, een doel, sociale activiteiten. Het vervult sociale controle(goed, ook vaak in negatieve zin), je kunt er aankloppen voor psychische of financile hulp etc. Buurthuizen, sportclubs etc. hebben slechts deels die taken over kunnen nemen. Je kunt wel degelijk een link leggen tussen ontkerkelijking en het hyperindivualisme die we ten heden dage in de maatschappij zien. Het is lang niet de enige factor natuurlijk, maar wel een factor.
[..]
Dat is natuurlijk wel zo. Wapens kopen is alleen maar makkelijker geworden de laatste decennia.
Ik geloof niet dat er in Uvalde County nou zo'n tekort is aan kerkelijke instanties. Aan geestelijke gezondheidszorg daarentegen ...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204900482
twitter

Dit speelt ondertussen ook nog. Racketeering charges, da's pittig.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2022 13:49:18 ]
pi_204911803
twitter

Filmpje:

Heeft iemand hier al zelf onderzoek gedaan of perzikbomen gebruikt worden in laboratoria?
pi_204912512
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:24 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Filmpje:

Heeft iemand hier al zelf onderzoek gedaan of perzikbomen gebruikt worden in laboratoria?
Fucking hell, ik heb maar de helft van dat filmpje gezien en voel me gelijk al een stuk dommer.
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 14:58:13 #220
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204914354
quote:
[ twitter ]

Filmpje:

wtf is this shit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204915073
Bone apple tea.
pi_204915170
quote:
2s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
wtf is this shit.
Iemand die haar eigen onderzoek doet in plaats van al die opgeleide bollebozen van de elite maar te geloven.
pi_204915416
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 16:40 schreef Ulx het volgende:

[..]
Iemand die haar eigen onderzoek doet in plaats van al die opgeleide bollebozen van de elite maar te geloven.
En Congreslid namens de Republikeinse Partij voor een district in Georgia.
pi_204915852
quote:
[ twitter ]

Filmpje:

Ik weet soms het verschil niet meer tussen amerikaanse politiek en een SNL skit :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204916413
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 18:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik weet soms het verschil niet meer tussen amerikaanse politiek en een SNL skit :{
De SNL skits zijn beter.
pi_204917554
Over wie heeft ie het nu?
twitter

Comment Quote:
” Retired ER nurse here. Turn the sound down and the nurses' notes write themselves. HR 130, watery, red eyes, garbled speech, erratic body movements, sniffs constantly, irritability, nares flared & reddened....”
pi_204918425
quote:
9s.gif Op zondag 29 mei 2022 13:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat er in Uvalde County nou zo'n tekort is aan kerkelijke instanties.

quote:
Aan geestelijke gezondheidszorg daarentegen ...
Dat ook.
Incelfrikandel
  maandag 30 mei 2022 @ 23:04:18 #228
323401 Kijkertje
met filter
pi_204919151
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 21:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat ook.
Oh ja dat kerkbezoek in de VS gedaald is staat buiten kijf maar dat is plaatselijk natuurlijk heel verschillend en Uvalde is een kleine gemeenschap (15000 inw) in zuidelijk Texas die voor het overgrote deel uit Latino's bestaat dus ik neem aan vnl katholieken en baptisten.

Ik zeg het ook omdat ik uit alles wat ik erover gezien en gelezen heb blijkt dat er wel degelijk een grote gemeenschapszin is, kerkelijke leiders opvallend aanwezig zijn en God duidelijk een grote rol speelt in hun leven.
pi_204919391
quote:
12s.gif Op maandag 30 mei 2022 23:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh ja dat kerkbezoek in de VS gedaald is staat buiten kijf maar dat is plaatselijk natuurlijk heel verschillend en Uvalde is een kleine gemeenschap (15000 inw) in zuidelijk Texas die voor het overgrote deel uit Latino's bestaat dus ik neem aan vnl katholieken en baptisten.

Ik zeg het ook omdat ik uit alles wat ik erover gezien en gelezen heb blijkt dat er wel degelijk een grote gemeenschapszin is, kerkelijke leiders opvallend aanwezig zijn en God duidelijk een grote rol speelt in hun leven.
Tsja, dat zal vast zo zijn, maar dat betekent niet dat de dader daar veel van heeft gemerkt. De familie van de dader kwam op mij niet echt over als kerkganger. Zijn kenissenkring/vrienden mogelijk ook niet.
Maargoed, dat zal vast niet de enige factor zijn.
Incelfrikandel
  maandag 30 mei 2022 @ 23:54:33 #230
323401 Kijkertje
met filter
pi_204919434
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 23:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Tsja, dat zal vast zo zijn, maar dat betekent niet dat de dader daar veel van heeft gemerkt. De familie van de dader kwam op mij niet echt over als kerkganger. Zijn kenissenkring/vrienden mogelijk ook niet.
Maargoed, dat zal vast niet de enige factor zijn.
Nee de dader had duidelijk heel andere problemen en mijn punt is meer dat in het zo'n geval voor zo'n jongen juist moeilijker zal zijn geweest omdat hij dat niet als opvangnet had. Zoals dat door de eeuwen heen altijd een probleem was voor niet-kerkelijken in religieuze gemeenschappen. Het heeft idd voordelen als je erbij hoort maar nadelen als je niet meedoet aan die poppenkast.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 31-05-2022 00:05:01 ]
pi_204919442
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 13:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Daar ben ik het niet mee eens, in de VS zijn de kerk en dat hyperindividualisme juist onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ontkerkelijking is altijd een netto voordeel voor de maatschappij.
pi_204919489
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2022 23:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee de dader had duidelijk heel andere problemen en mijn punt is meer dat in het zo'n geval voor zo'n jongen juist moeilijker zal zijn geweest omdat hij dat niet als opvangnet had. Zoals dat door de eeuwen heen altijd een probleem was voor niet-kerkelijken in religieuze gemeenschappen. Het heeft idd voordelen als je erbij hoort maar nadelen als je niet meedoet aan die poppenkast.
Je bedoelt dat hij mogelijk ook een buitenbeentje was omdat hij geen kerkganger was? Dat kan ook nog ja.

quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 23:56 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Daar ben ik het niet mee eens, in de VS zijn de kerk en dat hyperindividualisme juist onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ontkerkelijking is altijd een netto voordeel voor de maatschappij.
Kun je dat toelichten?
Incelfrikandel
  dinsdag 31 mei 2022 @ 00:18:39 #233
323401 Kijkertje
met filter
pi_204919498
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 00:12 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Je bedoelt dat hij mogelijk ook een buitenbeentje was omdat hij geen kerkganger was? Dat kan ook nog ja.

Hij was sws een buitenbeentje en dan helpt het niet als je ook nog eens in een kleine religieuze gemeenschap woont als je daar niet toe behoort en dat is altijd een tekortkoming van de kerk geweest. Hulp en steun komt altijd onder voorwaarden, het is wel de bedoeling dat het zieltjes oplevert natuurlijk en dat is imho het recept voor verdeling en buitensluiting.

Zoals Weinberg zei: "With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 31-05-2022 01:30:33 ]
pi_204919588
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 00:12 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Kun je dat toelichten?
Dat is toch niet zo moeilijk? De Republikeinse partij en het christendom zijn over de tijd gefuseerd en dat is vrij voorspelbaar. Kerken hebben ook niets met overheden en de protestantse ideologie leent zich daar perfect voor. Het idee dat niemand je helpt en je alles zelf moet doen sluit daar ook perfect op aan.

Open maatschappijen hebben inherente vangnetten die door kerken alleen maar in de weg gezeten worden, omdat daar hun enige relevantie nog ligt.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 01:39:07 #235
323401 Kijkertje
met filter
pi_204919592
Daarom sluiten de aanvallen op het openbare onderwijs er ook naadloos op aan :{w

Private en home scholing zoals de evangelisten dat doen in de VS is veel efficienter om de kudde in het gareel te houden.

Dan krijg je dit soort argumenten heb ik vandaag (elders op FOK) geleerd: Het is goed om kinderen al vroeg in contact te brengen met wapens en schieten (op bv vogeltjes en andere kleine dieren) om te leren 'verantwoordelijk' om te gaan met de aanwezige wapens in huis maar kinderen onderwijzen over de geschiedenis van de slavernij, de gevaren van (rassen)discriminatie of over genders, seksuele orientatie etc is daarentegen schandalig! Zijn ze veel te jong voor!

Dit kom ik net tegen:

twitter

:X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 31-05-2022 02:45:32 ]
pi_204919608
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 14:37 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Dat lijkt me fake news.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_204919609
quote:
84s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 01:39 schreef Kijkertje het volgende:
Daarom sluiten de aanvallen op het openbare onderwijs er ook naadloos op aan :{w

Private en home scholing zoals de evangelisten dat doen in de VS is veel efficienter om de kudde in het gareel te houden.
Onzin. Onderwijs is er in de VS voor de machtige onderwijsvakbonden en de leraren, niet voor de kinderen. Het is onmogelijk om een leraar te ontslaan. Daar hebben ze zogenaamde rubber rooms voor. En helaas zijn er nogal wat leraren die hun kinderen liever indoctrineren met woke nonsense, dan dat ze ze leren lezen en schrijven.

Kijk voor de lol eens naar de scholen in Syracuse (NY). Ze hadden daar een baan voor me, maar er is geen enkele 10/10 school. Ik heb een aantal 10/10 scholen bezocht, in een andere stad, en dat was al drie keer niks. Je stuurt je kinderen niet met een gerust hart naar zo'n school. Ik snap best waarom ouders hun kinderen thuisonderwijs geven. Dat heeft verder niets met "de kudde in het gareel te houden". Eerder het tegenovergestelde.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 31 mei 2022 @ 04:15:36 #238
323401 Kijkertje
met filter
pi_204919620
Junior heeft er ook een mening over :')

twitter
  dinsdag 31 mei 2022 @ 04:25:05 #239
323401 Kijkertje
met filter
pi_204919624
Mo Brooks, n van Trump's medeplotters (in het Huis) van de J6 couppoging die een kogelvrij vest droeg tijdens zijn toespraak houdt nog steeds vol dat er verkiezingsfraude is gepleegd in 2020:

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 31-05-2022 04:30:52 ]
  dinsdag 31 mei 2022 @ 13:55:56 #240
323401 Kijkertje
met filter
pi_204922388
Nog zo'n voorbeeld waarbij home schooling gepromote wordt. Ik kom er legio tegen van conservatieven:

twitter
pi_204922416
Heeft men in de VS bij thuisscholing ook nog eisen of kunnen ouders hun kinderen gewoon vertellen dat zwarten een minderwaardig ras zijn en homo's genezen kunnen worden door veel te denken en te bidden.
pi_204922445
Tijdens covid was het toch een probleem dat de kinderen niet naar school mochten?
pi_204922476
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 14:02 schreef Ulx het volgende:
Tijdens covid was het toch een probleem dat de kinderen niet naar school mochten?
Homeschooling is dan ook vooral een hobby onder groeperingen die zich dat kunnen veroorloven.
pi_204922510
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 13:58 schreef Basp1 het volgende:
Heeft men in de VS bij thuisscholing ook nog eisen of kunnen ouders hun kinderen gewoon vertellen dat zwarten een minderwaardig ras zijn en homo's genezen kunnen worden door veel te denken en te bidden.
Racisme is sowieso iets wat je vooral thuis aanleert, homeschooling of niet dus dat is het probleem niet.

De eisen aan homeschooling verschillen per Staat verder. https://en.wikipedia.org/(...)Laws_and_regulations

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2022 14:10:20 ]
pi_204922617
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 14:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Homeschooling is dan ook vooral een hobby onder groeperingen die zich dat kunnen veroorloven.
Het wrange is dat homeschooling vaak veel goedkoper is dan een overheidsschool. Per leerling wordt er meer dan $10k aan onderwijs uitgegeven.
pi_204922687
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 14:25 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Het wrange is dat homeschooling vaak veel goedkoper is dan een overheidsschool. Per leerling wordt er meer dan $10k aan onderwijs uitgegeven.
Homeschooling is niet per se goedkoper, er zijn andere factoren die daarin ook een rol spelen maar dat weet je zelf ook wel.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 15:02:26 #247
323401 Kijkertje
met filter
pi_204922840
Op-ed van Biden over het bestrijden van inflatie:

twitter
  dinsdag 31 mei 2022 @ 15:12:11 #248
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204922926
Homeschooling is voor kinderen van losers die geen private school kunnen betalen. En de gelden die nu naar staatsscholen gaan opnieuw verdelen. Dat is het plan. Betsy Devos is niet zo dom als ze er uit ziet.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_204922927
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 14:25 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Ja al die extra benodigde dure gewapende beveiligers maken scholen ook niet goedkoper. _O-
pi_204923669
twitter

Als dit een grap is vind ik er geen ruk aan.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 16:41:26 #251
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204923694
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:36 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Volgens hem stichten mannen een gezin vanwege de hoeveelheid seks dat dat oplevert :?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 16:48:38 #252
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204923737
Porno is echt verschrikkelijk, dit niet:
pi_204923743
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:36 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Grappig, hij wil dus vrijheid van meningsuiting verbieden? ;)
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 16:53:26 #254
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204923765
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Grappig, hij wil dus vrijheid van meningsuiting verbieden? ;)
Bijzonder ook dat deze mensen die zo min mogelijk invloed van de overheid in iemands leven willen, porno verbieden ineens geen probleem zouden vinden.
pi_204923774
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Bijzonder ook dat deze mensen die zo min mogelijk invloed van de overheid in iemands leven willen, porno verbieden ineens geen probleem zouden vinden.
Oh nee, ze willen dat de overheid uit HUN leven blijft, niet uit jouw leven en slaapkamer ;)
pi_204923854
J.D. Vance, is dat niet de mannelijke versie van MTG?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 17:48:36 #257
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204924147
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh nee, ze willen dat de overheid uit HUN leven blijft, niet uit jouw leven en slaapkamer ;)
Misschien dat ze hun pornoproblemen door de markt op moeten laten lossen anders?
pi_204924357
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 17:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Misschien dat ze hun pornoproblemen door de markt op moeten laten lossen anders?
Heh, dat doet de markt toch al? ;)
pi_204925003
twitter

Oh...
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 19:21:04 #260
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204925093
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 19:09 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Oh...
Zitten Clinton en Comey al vast eigenlijk?
pi_204925294
Trump zal daarover over twee weken bewijs geven aan Durham.
pi_204925315
In ieder geval is dit een nogal high-profile nederlaag voor Durham.
pi_204925749
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 01:31 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat is toch niet zo moeilijk? De Republikeinse partij en het christendom zijn over de tijd gefuseerd en dat is vrij voorspelbaar. Kerken hebben ook niets met overheden en de protestantse ideologie leent zich daar perfect voor. Het idee dat niemand je helpt en je alles zelf moet doen sluit daar ook perfect op aan.

Open maatschappijen hebben inherente vangnetten die door kerken alleen maar in de weg gezeten worden, omdat daar hun enige relevantie nog ligt.
Oh, op die fiets. Ja, het is zo dat veel kerken in Amerika actief vangnetten van de overheid tegenwerken en hyperindividualisme promoten. Echter is het ook weer zo dat in diezelfde kerken de leden wel in min of meer naar elkaar omkijken. Logisch ook, een zwakkere overheid maakt mensen afhankelijker van de kerk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 02:45 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Onzin. Onderwijs is er in de VS voor de machtige onderwijsvakbonden en de leraren, niet voor de kinderen. Het is onmogelijk om een leraar te ontslaan. Daar hebben ze zogenaamde rubber rooms voor. En helaas zijn er nogal wat leraren die hun kinderen liever indoctrineren met woke nonsense, dan dat ze ze leren lezen en schrijven.

Kijk voor de lol eens naar de scholen in Syracuse (NY). Ze hadden daar een baan voor me, maar er is geen enkele 10/10 school. Ik heb een aantal 10/10 scholen bezocht, in een andere stad, en dat was al drie keer niks. Je stuurt je kinderen niet met een gerust hart naar zo'n school. Ik snap best waarom ouders hun kinderen thuisonderwijs geven. Dat heeft verder niets met "de kudde in het gareel te houden". Eerder het tegenovergestelde.
Klinkt mij wat te complotterig.
Incelfrikandel
  dinsdag 31 mei 2022 @ 20:13:45 #264
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_204925764
quote:
8s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:48 schreef xpompompomx het volgende:
Porno is echt verschrikkelijk, dit niet:
[ afbeelding ]
Fucking groomers...
pi_204926029
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:12 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Oh, op die fiets. Ja, het is zo dat veel kerken in Amerika actief vangnetten van de overheid tegenwerken en hyperindividualisme promoten. Echter is het ook weer zo dat in diezelfde kerken de leden wel in min of meer naar elkaar omkijken. Logisch ook, een zwakkere overheid maakt mensen afhankelijker van de kerk.
Exact. Het is een soort zelfversterkend systeem. De kerk is gebaat bij een zo zwak mogelijke overheid en zal daar dus altijd voor pleiten.
pi_204926166
twitter

Wie van de twee is de smerige leugenaar?
pi_204926294
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 19:41 schreef Ulx het volgende:
En dan komt de grote overwinning. Q weet dingen weet je wel weet je niet.

twitter

Voorspelbaar.
pi_204926901
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:36 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Exact. Het is een soort zelfversterkend systeem. De kerk is gebaat bij een zo zwak mogelijke overheid en zal daar dus altijd voor pleiten.
Het een sluit het ander niet uit. Door ontkerkelijking raak je nog steeds (mogelijk) bepaalde sociale contacten, vangnet, structuur etc. kwijt. Die individualisering zet zich dus nog verder door. Daarnaast zien kerken die niet zo anti-overheid zijn hun bezoekersaantallen ook teruglopen, misschien zelfs wel meer.
Incelfrikandel
pi_204927045
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 21:51 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Het een sluit het ander niet uit. Door ontkerkelijking raak je nog steeds (mogelijk) bepaalde sociale contacten, vangnet, structuur etc. kwijt. Die individualisering zet zich dus nog verder door. Daarnaast zien kerken die niet zo anti-overheid zijn hun bezoekersaantallen ook teruglopen, misschien zelfs wel meer.
Dat is natuurlijk wel een beetje de kerkpropaganda, maar de sociale functie van de kerk is niet exclusief aan de kerk. In de maatschappij kunnen en zullen er alternatieven ontstaan. Je kunt er wellicht wat over zeggen maar het internet is daar n van. Dat we als mensheid daar misschien nog moeten leren mee om gaan is een tweede.
pi_204927194
"Zo gemeen! Wij verzonnen van alles en nu gaat niemand daarvoor naar de gevangenis! So unfair!"

twitter
pi_204927303
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 19:41 schreef Ulx het volgende:
Ik kon deze wel waarderen:
twitter

pi_204928539
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 22:12 schreef Ulx het volgende:
"Zo gemeen! Wij verzonnen van alles en nu gaat niemand daarvoor naar de gevangenis! So unfair!"

[ twitter ]
Een grand jury die normaliter een broodje ham in stand van beschuldiging stelt wijst je aanklacht af, dan heb je dus geen zaak.

Overigens, Devin Nunes is de CEO van een social media network, ik wist niet dat die mensen tegenwoordig strafklachten voor een grand jury brachten?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2022 01:00:48 ]
pi_204932142
Trump wil niets meer met de gewone man te maken hebben.

twitter

Nogal elitair gedrag van Trump, vinden jullie niet?
pi_204939686
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 13:05 schreef Ulx het volgende:

[ twitter ]

Zei hij echt the asshole …. gave us VIP-tickets ?
Trump wil ze bij zijn rally’s, en wel z graag dat hij VIP-tickets onder ze verdeeld, maar ze moeten wel anoniem blijven?
pi_204939726
Ze mogen er wel zijn, graag zelfs, maar niet verkleed als nazi.
pi_204943403
Alweer een shooting , in een ziekenhuis. Republikeinen met een verkiezingsspotje vol vuurwapens maken zich steeds belachelijker.
pi_204943466
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 13:05 schreef Ulx het volgende:

[ twitter ]

Zelfs Trump wordt woke en cancelt zijn eigen achterban.

Allemaal natuurlijk onder druk door de linkse marxcisten als ik hier sommige topics lees. _O-
pi_204944254
twitter

twitter

Avenatti de “creepy porn lawyer” die Stormy Danils bijstond en was uitgegroeid tot de lieveling van de pers en zelfs een gedroomde presidentskandidaat moet nu vier jaar de bajes in.
Het schijnt dat de beste man in tranen uitbarstte toen hij zijn straf te horen kreeg.
Aan de ene kant vind ik het wel jammer, ik had hem graag in debat willen zien gaan met zijn mededemocraten. Dat pleziertje is mij nu voorgoed ontnomen. #Basta
pi_204944811
Ik ben erg benieuwd naar de mensen die Avenatti een gedroomde presidentskandidaat vonden, dat moeten haast wel dezelfde mensen zijn die een clown als Trump geschikt vinden.
  Moderator donderdag 2 juni 2022 @ 19:50:15 #280
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_204944894
Avenatti vond zichzelf vooral geschikt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_204944945
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 18:50 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Oh, die man vond hem een geschikte peer, dus vond “de MSM” dat in algemene zin ook. :|W

Overigens had hij in oktober 2018 in een CNN poll welgeteld 1% van de Democraten achter hem.
twitter

[ Bericht 13% gewijzigd door SnertMetChoco op 02-06-2022 20:01:51 ]
pi_204945750
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 22:02 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk wel een beetje de kerkpropaganda, maar de sociale functie van de kerk is niet exclusief aan de kerk. In de maatschappij kunnen en zullen er alternatieven ontstaan. Je kunt er wellicht wat over zeggen maar het internet is daar n van. Dat we als mensheid daar misschien nog moeten leren mee om gaan is een tweede.
Mwha. De ontkerkelijking, ook in Amerika, is al een tijdje aan de gang, maar alternatieve sociale verenigingen lopen toch behoorlijk achter op de kerk wat betreft doeltreffendheid.
Incelfrikandel
pi_204946449
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 19:50 schreef Mike het volgende:
Avenatti vond zichzelf vooral geschikt.
Hij bracht wel weer goed de hypocrisie van de republikeinse fatsoensrukkers naar boven die schande sprake van die porno-advocaat maar die ondertussen de porno-president bleven verdedigen.
pi_204947603
Nou, je hebt dus dom, dommer, Trump, Uday & Qusay (aka Junior & Junior), mevouw.Greene, meneer Cruz, en nu dit...

twitter

Nee, de Amerikaanse boswachterij gaat NIET over de baan van zon en maan. (Je moet er maar opkomen :{ )
pi_204949638
twitter

Fossiel wil wachten. Zelfs in Iowa worden ze boos.
pi_204950091
Een ambtenaar gaat controleren of je wel mee mag doen met sport.

twitter
  vrijdag 3 juni 2022 @ 12:31:31 #287
38496 Perrin
pi_204950136
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:27 schreef Ulx het volgende:

[ twitter ]
Dus daar gaat een inspecteur uitgebreid je dochter van binnen en buiten inspecteren bij sportevenementen? Wat een naar land.
pi_204950176
Lijkt me best een leuke baan. :9

"Trek je kleren daar maar uit, meisje. Dan ga ik onderzoeken of je een echte vrouw bent. :9~"
  vrijdag 3 juni 2022 @ 12:38:22 #289
38496 Perrin
pi_204950209
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:35 schreef Ulx het volgende:

"Trek je kleren daar maar uit, meisje. Dan ga ik onderzoeken of je een echte vrouw bent. :9~"
Laat het maar aan de partij van family values en small government over om wetten te bedenken waarbij de overheid je dochters aanrandt. Ziek :(
pi_204950217
Op zich wel leuk om leden van het team van de tegenstander van transheid te beschuldigen.
pi_204950221
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:35 schreef Ulx het volgende:

Nieuwe subcategorie voor Pornhub 14.gif Tenzij verboten natuurlijk.
pi_204950434
Goed punt, ik ben benieuwd of JD Vance dat zou toestaan.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 13:07:15 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_204950469
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:27 schreef Ulx het volgende:

[ twitter ]
:r

Wat een ranzig volk zijn Republikeinen toch. Laat het ook aan de party of small government over om genetische profielen van alle kinderen op te stellen voor een flutsportwedstrijdje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204950485
twitter
pi_204950619
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 13:07 schreef speknek het volgende:

[..]
:r

Wat een ranzig volk zijn Republikeinen toch. Laat het ook aan de party of small government over om genetische profielen van alle kinderen op te stellen voor een flutsportwedstrijdje.
Een logisch gevolg van doorgedraaide gender ideologie. Het is al erg genoeg dat meisjes moeten concurreren tegen jongens in de sport. Het is juist walgelijk dat meisjes geslachtofferd moeten worden om een zeer kleine percentage van de bevolking tevreden te stellen.
pi_204950631
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 13:09 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ik moet het de Democraten wel nageven dat ze bijzonder goed zijn in het uitmelken van een relletje. Jammer alleen dat bar weinig mensen het nog interesseert in deze barre economische tijden.
pi_204950664
Heel wat mensen denken zo:

twitter
pi_204950722
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 13:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik moet het de Democraten wel nageven dat ze bijzonder goed zijn in het uitmelken van een relletje. Jammer alleen dat bar weinig mensen het nog interesseert in deze barre economische tijden.
Waar ik echt naar uitkijk is het gehuil der Trumpisten. De tranen die biggelen over de wangen over het onrecht hun God-Koning aangedaan. En verder gaat het gegil van Trump zelf, gecombineerd met het onder de bus flikkeren van iedereen, ook erg amusant worden.

Heerlijke afleiding in deze economisch zo zware tijden.
pi_204950807
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een logisch gevolg van doorgedraaide gender ideologie. Het is al erg genoeg dat meisjes moeten concurreren tegen jongens in de sport. Het is juist walgelijk dat meisjes geslachtofferd moeten worden om een zeer kleine percentage van de bevolking tevreden te stellen.
En andersom zie je geen probleem om meisjes zo te behandelen om een miniskuul 'probleem' aan te pakken door de overheid maar liefst? Dan gaat er iets mis.
pi_204950820
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 13:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waar ik echt naar uitkijk is het gehuil der Trumpisten. De tranen die biggelen over de wangen over het onrecht hun God-Koning aangedaan. En verder gaat het gegil van Trump zelf, gecombineerd met het onder de bus flikkeren van iedereen, ook erg amusant worden.

Heerlijke afleiding in deze economisch zo zware tijden.
Ik hoop voor je dat je niet teleurgesteld word. En ook voor de Republikeinen hoeft dat niet slecht uit te pakken. DeSantis zou een fantastische kandidaat zijn, in mijn ogen beter dan Trump en hij is nog best jong.
Ook kan hij wijzen op de fantastische manier hoe hij zijn staat heeft geregeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')