Ik vind het interessant (want het is ook mijn werk), maar de echte schade kan mij gestolen worden. Het is nu vooral goed voor de grond/natuur dat er flink wat regen valt idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Waarom geilt iedereen hier eigenlijk zo op onweer?
Maakt het nou uit of het wel of niet bliksemt en je schutting wegwaait, dat er een bak regen valt is wat momenteel toch even het belangrijkst is. Uh, toch? Of ik ben te pragmatisch ofzo.
Dat het in Nederland mee valt tot nu toe, betekent nog niet dat dit in Duitsland ook zo is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ja, dat was het dan, het miezelt nog 'n beetje in Venlo.
Ondertussen verwachten ze in Duitsland nog steeds dat het land vergaat...
[ afbeelding ]
De paddenstoel is inmiddels helemaal uitgedijd waardoor de intensiteit afneemt. Boven Duitsland zie je weer nieuwe ontstaan:quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Als je op buienradar kijkt dan lijkt het alsof die "rode wolken" in intensiteit afnemen boven Limburg.
0541 heeft drie dondertjes gehoord en toen was het weer voorbij.quote:
Een beetje hetzelfde als 0547.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
0541 heeft drie dondertjes gehoord en toen was het weer voorbij.
Wel interessant, stel die ene helft van de 2 onder 1 kap woning stort idd in, maar de andere helft blijft nagenoeg zonder schade staan. Heb je dan in een keer gewoon 'gratis' een vrijstaande woning?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220520_94754552
Mogelijk door een valwind. Huis staat op instorten.
Ik heb het idee dat de huizen elkaar nodig hebben, duus als de een plat moet, dan de ander ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel interessant, stel die ene helft van de 2 onder 1 kap woning stort idd in, maar de andere helft blijft nagenoeg zonder schade staan. Heb je dan in een keer gewoon 'gratis' een vrijstaande woning?![]()
De voorpret was het leukstquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:04 schreef Ronzz het volgende:
074 weinig bijzonders, voor de files maar vast naar 0541 verplaatst maar ook daar is niets ana de hand.
Een vieze, vieze tegenvaller.
Die dikkerd heeft zeker weer een dikke wind gelaten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
De zonnepanelen liggen er nog op.
Dag zolderquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220520_94754552
Mogelijk door een valwind. Huis staat op instorten.
@Haagsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die dikkerd heeft zeker weer een dikke wind gelaten.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:42 schreef _UserName_ het volgende:
0543 had twee flitsen en wat gebulder, was even wat donkerder maar klaart ook wat op weer. Wel veel ontwikkeling ineens iets ten noorden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
0541 heeft drie dondertjes gehoord en toen was het weer voorbij.
quote:
Ik heb een pittige mening over mensen die in netnummers praten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:04 schreef Ronzz het volgende:
074 weinig bijzonders, voor de files maar vast naar 0541 verplaatst maar ook daar is niets ana de hand.
Een vieze, vieze tegenvaller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mams mag het bed wel eens verschonen - ben ook niet zo'n poetserd, maar ditquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Bij de slechtvalken bovenop de kerktoren in Venlo neemt de onrust toe.![]()
https://www.slechtvalkvenlo.nl/
De donsjes worden nat...![]()
[ afbeelding ]
In dat geval alle begrip, natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het interessant (want het is ook mijn werk), maar de echte schade kan mij gestolen worden. Het is nu vooral goed voor de grond/natuur dat er flink wat regen valt idd.
Waardeloos gebouwd hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:40 schreef Sfancta het volgende:
Damn
https://www.1limburg.nl/d(...)rten?context=default
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die in netnummers praten.Het begint weer stevig te gieten in 0547.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het begint weer stevig te gieten in 0547.In 0341 loopt het na uren gestaag doorregenen nu wel op z'n einde (zeg ik, maar terwijl ik dit type hoor ik het buiten weer aanzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Opvallend genoeg tot nu toe net wat minder milimeters volgens Buienradar dan gister, terwijl het veel langer heeft geregend. Maar toen zat er een minuut of 10 bij waar het echt mokerhard stond te storten, dat zet blijkbaar nogal aan.
Toch weer tussen de 16 en 20 mm verzameld, ik ben best tevreden hoor.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 20-05-2022 17:57:27 ]
Hier ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Er is zelfs geen tuinstoel omgewaaid vandaag.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef quirina het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Het was wel weer heel erg overdreven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |