Ik vind het interessant (want het is ook mijn werk), maar de echte schade kan mij gestolen worden. Het is nu vooral goed voor de grond/natuur dat er flink wat regen valt idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Waarom geilt iedereen hier eigenlijk zo op onweer?
Maakt het nou uit of het wel of niet bliksemt en je schutting wegwaait, dat er een bak regen valt is wat momenteel toch even het belangrijkst is. Uh, toch? Of ik ben te pragmatisch ofzo.
Dat het in Nederland mee valt tot nu toe, betekent nog niet dat dit in Duitsland ook zo is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ja, dat was het dan, het miezelt nog 'n beetje in Venlo.
Ondertussen verwachten ze in Duitsland nog steeds dat het land vergaat...
[ afbeelding ]
De paddenstoel is inmiddels helemaal uitgedijd waardoor de intensiteit afneemt. Boven Duitsland zie je weer nieuwe ontstaan:quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Als je op buienradar kijkt dan lijkt het alsof die "rode wolken" in intensiteit afnemen boven Limburg.
0541 heeft drie dondertjes gehoord en toen was het weer voorbij.quote:
Een beetje hetzelfde als 0547.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
0541 heeft drie dondertjes gehoord en toen was het weer voorbij.
Wel interessant, stel die ene helft van de 2 onder 1 kap woning stort idd in, maar de andere helft blijft nagenoeg zonder schade staan. Heb je dan in een keer gewoon 'gratis' een vrijstaande woning?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220520_94754552
Mogelijk door een valwind. Huis staat op instorten.
Ik heb het idee dat de huizen elkaar nodig hebben, duus als de een plat moet, dan de ander ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel interessant, stel die ene helft van de 2 onder 1 kap woning stort idd in, maar de andere helft blijft nagenoeg zonder schade staan. Heb je dan in een keer gewoon 'gratis' een vrijstaande woning?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |