De EU, de VN, de NATO, Apple, Facebook, Goldman Sachs, Biden, BlackRock, Vanguard, Bezos, NYT, Shell, Exxon, Vattenfall etc.quote:

Dat mag je niet zeggen!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:34 schreef BMW1993 het volgende:
Zorgwekkend deze uitspraak..
Ik was enkele dagen geleden, volgens mij maandag, bij de Burger King op Zuid Plein, (R'Dam) dat is op enkele minuten van mijn huis af. De hele zaak zat vol mensen, en ik hoorde nergens Nederlands.
Ik hoorde
- Bulgaars
- Turks
- Arabisch
- Papiamento
- Pools
De enige Nederlandse meid die er zat, praatte met een 'wannabee Surinaams' accent.
Het is in feite toch niet normaal dat je in je eigen buurtje, vlak naast je huis nergens meer de taal hoort, die je zelf spreekt? In feite voel ik mij totaal vreemd, dan zou je toch wel van omvolking kunnen spreken?

Je schrijft Rusland verkeerd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De EU, de VN, de NATO, Apple, Facebook, Goldman Sachs, Biden, BlackRock, Vanguard, Bezos, NYT, Shell, Exxon, Vattenfall etc.

Dat komt wel heel erg sterk overeen met de hoofddoelstelling van de islam.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:12 schreef Maharski het volgende:
Het slaat ook helemaal nergens op... je continent omvolken door een ander volk, om zo het blanke ras als het ware 'uit te roeien'. Ik weet overigens wel waar die theorie vandaan komt. Uiteindelijk staan aan de top van die theorie natuurlijk weer De Joden... Eigenlijk is het een heel diepgewortelde, oude complottheorie, waar men zich in zekere zin al mee bezig hield in Nazi-Duitsland. De Duitsers destijds geloofde toen vooral dat de Joden, achter het communisme zaten, en daar in Rusland de boel cultureel aan het vervuilen en vernietigen waren. En nu zijn ze hier gekomen, en zijn ze onze cultuur zogenaamd aan het vervuilen en vernietigen. Die omvolking heeft uiteindelijk dan weer tot de boel en hier te verzwakken, de weerstand te vernietigen, zodat 'ze' uiteindelijk op een dag via een grotesk masterplan over de aarde zullen heersen, en wereldheerschappij bereikt zullen hebben.

Als dat waar is dan behoeft Wilders geen beveiliging meer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch alweer zo'n 20 jaar geleden. Nederland is er wt dat betreft een stuk veiliger op geworden voor publieke figuren.

Dat is zo klassiek imperialistisch, dat hoeft geen betoog.quote:

Doe dan een banner met het eerlijke verhaal dat ON als enige niet de staatspropaganda propageert.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:53 schreef Hexagon het volgende:
Graag een banner in beeld bij ON uitzendingen dat dit allemaal leugens en wappiemeuk is.

Als je de Navo imperialistisch noemt, praat je gewoon poep.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is zo klassiek imperialistisch, dat hoeft geen betoog.

Bilderberg? WEF?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De EU, de VN, de NATO, Apple, Facebook, Goldman Sachs, Biden, BlackRock, Vanguard, Bezos, NYT, Shell, Exxon, Vattenfall etc.

Wat is nu het onderwerp van deze draad?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dus iemand poneert zijn hersenscheet en iemand anders mag dut inhoudelijk ontkrachten waarbij steevast het antwoord wordt: doe het eens inhoudelijk. En dan ook nog oproepen tot een inhoudelijke discussie?

Klopt inderdaad. Maar kan je inhoudelijk reageren want ik wil eugenlijk een inhoudelijke discussie.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat is nu het onderwerp van deze draad?
Da's toch echt een roep om muilkorven.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d

Die hebben over het algemeen een laag IQ en zullen zich niet snel verenigen voor betere arbeidsvoorwaarden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het is idd onbegrijpelijk. Zat Filipino's, Indonesiers (moslims idd, maar gematigd), Vietnamezen, etc. die in Nederland zouden willen werken. Maar nee, het moeten perse immigranten uit landen met haatbaarden zijn. Wat zou de reden daar achter zijn?

We kunnen niet de gehele dag sesamstraat uitzenden hopper!quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:30 schreef Starhopper het volgende:
Deze extreemrechtse drek moet per direct van de buis

Discussie en constatering van feiten bij Ongehoord Nederlandquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:34 schreef Confetti het volgende:
Debiele veramerikanisering van Nederland waar geen ruimte is voor discussie of constatering van feiten.

Dat is geen antwoord op zijn vraag. Eerder een bevestiging van het beeld dat hij schetst. Kunnen we concluderen dat jij omvolking erkent als een fenomeen dat bestaat?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is in elke grote stad op de wereld zo.

Mwah, Oost-Aziaten zijn over het algemeen toch ook geen mondige mensen die bij het geringste in opstand komen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:29 schreef Homey het volgende:
[..]
Die hebben over het algemeen een laag IQ en zullen zich niet snel verenigen voor betere arbeidsvoorwaarden.

Door desinformatie te bestrijden door middel van het toepassen van censuur kom je volgens de NVJ op hetzelfde hellend vlak als in Rusland gemeengoed is geworden. Hopelijk laat de NVJ nu ook van zich horen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Grappig misschien wel. Maar ik ben helemaal klaar met die democratie ondermijnende shit. Iemand als Karskens moet lekker in Rusland gaan wonen als hij democratie zo vervelend vindt.

Gestopt met lezen.quote:

Maar die hebben wel een gemiddeld hoger IQ. Multinationals willen het liefst low IQ mensen voor het grunt werk. Die blijven dat doen namelijk. Vandaar de tilt naar massa immigratie uit Noord-Afrika en het M-O.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mwah, Oost-Aziaten zijn over het algemeen toch ook geen mondige mensen die bij het geringste in opstand komen?

quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:28 schreef Bocaj het volgende:
Deze man lijkt wel verdomd veel op Karstens...Zijn we toch een verdomd eind gekomen met de technieken sinds WW1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016

Dit.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:51 schreef Homey het volgende:
Ik vond dit juist een mijlpaal in de Nederlandse tv. Dat eindelijk iemand in een programma zegt waar het eigenlijk op neerkomt. Of je er nu voor of tegen bent is irrelevant.
Ik zeg; kijk een week lang reclames. Ongeacht het product of dienst, je ziet bijzonder veel mensen van kleur en gemengde stellen (bijna altijd een blanke vrouw met een donkere man). Veel meer dan echt voorkomt in Nederland.

Dat is ook niet zo dat het doelbewust is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het gaat om doelbewuste omvolking vanuit een vooropgezet plan door de elite.
Dat is een gevaarlijk sprookje

Tja , over aanslagen in Waukesha , Burkina Faso , Congo , de Filipijnen , Nigeria zijn ze wel erg stilquote:Ze wijzen op het feit dat aanslagplegers in onder andere het Amerikaanse Buffalo (vorige week), het Nieuw-Zeelandse Christchurch (2019) en de Noorse hoofdstad Oslo (2011) deze omvolkingstheorie gebruikten als rechtvaardiging voor hun terreurdaden.

En al die aanslagen van IS in Europa, die juist door doelbewust VVD/D66 beleid van omvolking mogelijk werden gemaakt. Het zijn juist in superdiverse plekken waar die aanslagen plaatsvinden, niet in Ijsland of Wit-Rusland.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tja , over aanslagen in Waukesha , Burkina Faso , Congo , de Filipijnen , Nigeria zijn ze wel erg stil

Graag. En dan vooral in de Kamer en media.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar kan je inhoudelijk reageren want ik wil eugenlijk een inhoudelijke discussie.

Klopt. Net als soros theorieën. Het is wel belangrijk nuance dat mensen die deze theorieën aanhangen zelf niet bewust antisemitisch zijn, maar de groep die de theorieën bedenken en de wereld in helpen vaak wel en gewoon nazi ideologie aan hangen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:33 schreef Maharski het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mensen die serieus onderzoek hebben gedaan/doen naar dergelijke theorieën, komen ook tot die conclusie. Je bent er gewoon nog niet diep genoeg ingedoken, als je dit niet weet.
Aan het einde van al die theorieën, vind je een kleine super Elite. Te weten: de Rothschild-dynastie, de Rockefellers, Habsburgers, Duponts, en nog een paar 'bloedlijnen'. Allemaal Joodse Superrijken.
En dat gaat al heel veel terug. Je zou kunnen zeggen dat het 'de geestelijke munitie' vormde van de Holocaust.
Je zou eens de docu 'The greatest story never told' kunnen opzoeken. Dan krijg je het op een presenteerblaadje.
Hou me ten goede: ik geloof helemaal niet in dergelijke theorieën. En hang ze al helemaal niet aan.

maak jij je ook zorgen om het demoniseren van ISIs en al quada. want het zijn de zelfde soort fanatiekelingen alleen een andere clubje waar ze fan van zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:53 schreef Gia het volgende:
'ON moet gesilenced worden', maar ik maak me meer zorgen over het demoniseren van Rechts Nederland. Alsof daar de aanslagplegers zitten. Die zitten juist meer op links en bij de medelanders.
Ik geloof niet dat er een vooropgezet plan is om de westerse wereld te omvolken, maar ik zie het wel gebeuren.
Naast ons zijn 10 gezinswoningen gebouwd, 7 daarvan zijn nu bewoond door nieuwkomers.
Nederlanders moeten maar kopen of bij de ouders blijven wonen. Maar daar mag niks van gezegd worden?

Man man man, dat is een zeer klein stukje van de geschiedenis. Amper 1 generatie terug zaten 'je voorouders' moslims en allerlei andere mensen met een andere cultuur / religie af te knallen in Afrika en de rest van de wereld. Als je de grotere context bekijkt, dan is de zgn. omvolking al gaande sinds de mensheid op aarde is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:58 schreef Homey het volgende:
[..]
En al die aanslagen van IS in Europa, die juist door doelbewust VVD/D66 beleid van omvolking mogelijk werden gemaakt. Het zijn juist in superdiverse plekken waar die aanslagen plaatsvinden, niet in Ijsland of Wit-Rusland.

Zit die uitzending te bekijken en snap de ophef niet... (Er word blijkbaar een vinger gelegd op een pijnpunt!)quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:57 schreef LXIV het volgende:
Het kan toch niet de vraag zijn of dit gebeurt, dat kan iedereen zien. De vraag is of het wenselijk is.

De omvolkingstheorie is gebaseerd op racisme.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zit die uitzending te bekijken en snap de ophef niet... (Er word blijkbaar een vinger gelegd op een pijnpunt!)
Het wordt tijd voor een brede discussie die nu nog teveel wordt weggewoven onder het mom van racisme...

De omvolkingstheorie is gebaseerd op het feit dat het aandeel autochtonen in de bevolking gestaag afneemt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De omvolkingstheorie is gebaseerd op racisme.
Sec. kritisch zijn op immigratie omdat je vindt dat je leefomgeving anders wordt is geen racisme en valt ook niet onder de omvolkingstheorie.

Hehe, ja dat is inderdaad wel zo extreem dat ik denk dat de reclamemakers zo onderhand een afvinklijstje hebben. Zijn we de acteur met kleurtje niet vergeten? Het is zo buitenproportioneel (met een correcte afspiegeling van de maatschappij heeft het allang niets meer te maken), zo overduidelijk geforceerd en ook nog eens akelig selectief (want inderdaad, blanke mannen met een donkere vrouw zie je dan bijvoorbeeld weer amper) dat ik vermoed dat het juist tot het tegenovergestelde van acceptatie zal leiden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:51 schreef Homey het volgende:
Ik zeg; kijk een week lang reclames. Ongeacht het product of dienst, je ziet bijzonder veel mensen van kleur en gemengde stellen (bijna altijd een blanke vrouw met een donkere man). Veel meer dan echt voorkomt in Nederland.

Is het of is het niet ?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het gaat om doelbewuste omvolking vanuit een vooropgezet plan door de elite.
Dat is een gevaarlijk sprookje

Nee, dat is niet de kern van de 'omvolkingstheorie'. De kern van die theorie is dat het een vooropgezet plan is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
De omvolkingstheorie is gebaseerd op het feit dat het aandeel autochtonen in de bevolking gestaag afneemt.

Dat weet ik niet. Maar zie wel dat het gebeurt en dat het vanuit beleid ook aangemoedigd wordt. Of er een gedachte of plan achter zit weet ik niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:08 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de kern van de 'omvolkingstheorie'. De kern van die theorie is dat het een vooropgezet plan is.

Nee, daar zit nog wel een laag of twee tussen. Namelijk: doelbewust aansturen op een soort van culturele genocide i.c.m. het laten uitsterven van de blanke boreale medemens.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
De omvolkingstheorie is gebaseerd op het feit dat het aandeel autochtonen in de bevolking gestaag afneemt.

Jo Ritzen van de PvdA had daar al een kijk op:quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:07 schreef ToT het volgende:
Worden de Europese grenzen binnenkort niet wagenwijd opengezet voor noord-Afrikaanse arbeidsmigranten onder het motto "We hebben ze nodig"?

Andere optie is natuurlijk dat bedrijven wegtrekken naar het buitenland. Maar dat vindt men hier ook niet leuk. Het is wel kiezen he. Je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:07 schreef ToT het volgende:
Worden de Europese grenzen binnenkort niet wagenwijd opengezet voor noord-Afrikaanse arbeidsmigranten onder het motto "We hebben ze nodig"?

Ik heb niet oer sé iets tegen arbeidsmigranten, zolang ze maar wel van culturen komen die hier goed passen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Andere optie is natuurlijk dat bedrijven wegtrekken naar het buitenland. Maar dat vindt men hier ook niet leuk. Het is wel kiezen he. Je kan niet alles hebben.

Daar heb ik geen aanwijzingen of concrete bewijzen voor. Maar de discussie of het wel wenselijk is mag niet gevoerd worden, terwijl de gevolgen op de samenleving en ieders persoonlijke toekomst gigantisch zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, daar zit nog wel een laag of twee tussen. Namelijk: doelbewust aansturen op een soort van culturele genocide i.c.m. het laten uitsterven van de blanke boreale medemens.

Dat heeft dan ook niets met 'omvolking' te maken maar alleen met het migratie-vraagstuk waar inderdaad legitieme kritiek op mag zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar heb ik geen aanwijzingen of concrete bewijzen voor. Maar de discussie of het wel wenselijk is mag niet gevoerd worden, terwijl de gevolgen op de samenleving en ieders persoonlijke toekomst gigantisch zijn.

Die discussie wordt al jaren gevoerd. Alleen ben jij niet blij met de uitkomst.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar heb ik geen aanwijzingen of concrete bewijzen voor. Maar de discussie of het wel wenselijk is mag niet gevoerd worden, terwijl de gevolgen op de samenleving en ieders persoonlijke toekomst gigantisch zijn.

Of ze hebben bijna allemaal het woke Amsterdamse grachtengordel reclamebureau...quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hehe, ja dat is inderdaad wel zo extreem dat ik denk dat de reclamemakers zo onderhand een afvinklijstje hebben. Zijn we de acteur met kleurtje niet vergeten? Het is zo buitenproportioneel (met een correcte afspiegeling van de maatschappij heeft het allang niets meer te maken), zo overduidelijk geforceerd en ook nog eens akelig selectief (want inderdaad, blanke mannen met een donkere vrouw zie je dan bijvoorbeeld weer amper) dat ik vermoed dat het juist tot het tegenovergestelde van acceptatie zal leiden.

Ja, dan blijft er weinig over. Nog los van het feit dat een heersende cultuur weinig zegt over de inzetbaarheid van individuele mensen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb niet oer sé iets tegen arbeidsmigranten, zolang ze maar wel van culturen komen die hier goed passen.

Ik denk dat de islam cultuur (arabisch uitziende mensen) het grote probleem is...quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dan blijft er weinig over. Nog los van het feit dat een heersende cultuur weinig zegt over de inzetbaarheid van individuele mensen.

Nee, dan heb je het gewoon over de wenselijkheid van immigratie. De complottheorie waar het hier over gaat is van een andere orde.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:06 schreef LXIV het volgende:
[..]

Leuk dat je dat denkt. Je koopt er geen fuck mee.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat de islam cultuur (arabisch uitziende mensen) het grote probleem is...

Dat kan zo wezen, maar het gaat nu om omvolking in Nederland in de laatste paar decennia, grotendeels doorgeduwd door bewust beleid. Dat stipt Ongehoord Nederland aan, als eerste ooit op Nederlandse tv.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man man man, dat is een zeer klein stukje van de geschiedenis. Amper 1 generatie terug zaten 'je voorouders' moslims en allerlei andere mensen met een andere cultuur / religie af te knallen in Afrika en de rest van de wereld. Als je de grotere context bekijkt, dan is de zgn. omvolking al gaande sinds de mensheid op aarde is.

Gaat mij niet om inzetbaarheid, maar of er wel met elkaar te leven valt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dan blijft er weinig over. Nog los van het feit dat een heersende cultuur weinig zegt over de inzetbaarheid van individuele mensen.

En het is de vraag of het wenselijk is dat deze complottheorie de ether in wordt geslingerd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:25 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat kan zo wezen, maar het gaat nu om omvolking in Nederland in de laatste paar decennia, grotendeels doorgeduwd door bewust beleid. Dat stipt Ongehoord Nederland aan, als eerste ooit op Nederlandse tv.

Ja leuk dat ze dat aanstippen, maar het is wel een selectief stipje in de tijdlijn - en dan nog los van de waarheid en herkomst van de theorie. Tenzij je wilt zeggen dat het fenomeen immigratie alleen iets is van de laatste 10 jaar.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:25 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat kan zo wezen, maar het gaat nu om omvolking in Nederland in de laatste paar decennia, grotendeels doorgeduwd door bewust beleid. Dat stipt Ongehoord Nederland aan, als eerste ooit op Nederlandse tv.

Proest... Die martelcontainers zijn niet geplaatst door Marokkanen of iets.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat mij niet om inzetbaarheid, maar of er wel met elkaar te leven valt.
Heb weinig zin in dat er bijvoorbeeld meer martelcontainers ontdekt gaan worden enzo, of dat de wet- en regelgeving hier meer en meer aangepast gaat worden naar hoe Noord-Afrikaanse migranten dit land willen hebben.

Dafuq is een islam cultuur nou weer? Ga je nu serieus beweren dat een moslim uit Indonesie dezelfde cultuur heeft als een moslim uit Turkije? Dit slaat weer nergens op.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat de islam cultuur (arabisch uitziende mensen) het grote probleem is...

Omvolking is geen theorie, maar delen in Nederland gewoon praktijk. Een praktijk die anti-blank is (want blanken moeten en zullen in de minderheid geraken) en in die zin racistisch is. Het triggert zeker traditioneel racisme wat in de volksmond bekend is (blank tegen kleur, extreem-rechts), maar anti-blank racisme is ook racisme.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De omvolkingstheorie is gebaseerd op racisme.
Sec. kritisch zijn op immigratie omdat je vindt dat je leefomgeving anders wordt is geen racisme en valt ook niet onder de omvolkingstheorie.

Robin en piet van de martelcontainers bedoel je?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb weinig zin in dat er bijvoorbeeld meer martelcontainers ontdekt gaan worden enzo, of dat de wet- en regelgeving hier meer en meer aangepast gaat worden naar hoe Noord-Afrikaanse migranten dit land willen hebben.

Dat hangt af van het type immigrant. Wil je een hoogopgeleide migrant of niet, iemand uit de bergen of uit de stad, iemand die kan lezen en schrijven of louter een productiemedewerker. Ik zit ook niet te wachten op de zoveelste dronken Pool die iemand doodrijdt - ondanks het feit dat ie zgn. meer overeenkomsten heeft met de Nederlandse cultuur.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]

Dat het selectief is, doet niet ter zake. Zo kan je alles selectief vinden. Als het NOS journaal melding maakt van een ingestorten brug, is dat ook een selectie van alle ingestorten bruggen in de hele wereld van de laatste 200 jaar. Moet het NOS journaal daarom maar geen melding van die ene ingestorten brug van gisteren?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja leuk dat ze dat aanstippen, maar het is wel een selectief stipje in de tijdlijn - en dan nog los van de waarheid en herkomst van de theorie. Tenzij je wilt zeggen dat het fenomeen immigratie alleen iets is van de laatste 10 jaar.
Maar dan ben je niet helemaal bij.

Wat?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:28 schreef Homey het volgende:
[..]
Omvolking is geen theorie, maar delen in Nederland gewoon praktijk. Een praktijk die anti-blank is (want blanken moeten en zullen in de minderheid geraken) en in die zin racistisch is. Het triggert zeker traditioneel racisme wat in de volksmond bekend is (blank tegen kleur, extreem-rechts), maar anti-blank racisme is ook racisme.

Dat is niet wat omvolking inhoudt... Je hebt het nu enkel over immigratie en de gevolgen daarvan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:28 schreef Homey het volgende:
[..]
Omvolking is geen theorie, maar delen in Nederland gewoon praktijk. Een praktijk die anti-blank is (want blanken moeten en zullen in de minderheid geraken) en in die zin racistisch is. Het triggert zeker traditioneel racisme wat in de volksmond bekend is (blank tegen kleur, extreem-rechts), maar anti-blank racisme is ook racisme.

Eens. Immigratie is prima, maar wel selectief op basis van toegevoegde waarde. En vooraf selecteren. Sec afkeuren op basis van afkomst, kleur of geloof hoort niet en zou pas echte discriminatie zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hangt af van het type immigrant. Wil je een hoogopgeleide migrant of niet, iemand uit de bergen of uit de stad, iemand die kan lezen en schrijven of louter een productiemedewerker. Ik zit ook niet te wachten op de zoveelste dronken Pool die iemand doodrijdt - ondanks het feit dat ie zgn. meer overeenkomsten heeft met de Nederlandse cultuur.
Dus ja, je zou voor een greencardconstructie kunnen opperen bijvoorbeeld, zeker als het gaat om arbeidsmigranten. Dat jij mensen wil uitsluiten louter op komaf is verder je goed recht, maar vind ik verwerpelijk. Ik heb liever dat er gekeken wordt naar de capaciteiten van zo'n persoon, of diegene een strafblad heeft of niet - wat het opleidingsniveau is, de baankansen etc.

Hij heeft het over 'een praktijk die anti-blank is (want blanken moeten en zullen in de minderheid geraken) en in die zin racistisch is.'quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:33 schreef Poem_ het volgende:
Een praktijk die anti-blank is (want blanken moeten en zullen in de minderheid geraken) en in die zin racistisch is.

Het overgrote deel is niet blank. Juist van kleur. Anders zou Amsterdam nooit naar de helft van kleur zijn gegaan wat het nu is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft het over 'een praktijk die anti-blank is (want blanken moeten en zullen in de minderheid geraken) en in die zin racistisch is.'
Ik weet niet hoor, maar heb ik iets gemist? Nog even los van het feit dat het overgrote deel van de immigranten blank is.

Precies, ik denk ook dat er weinig mensen tegen zo'n constructie zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:34 schreef Homey het volgende:
[..]
Eens. Immigratie is prima, maar wel selectief op basis van toegevoegde waarde. En vooraf selecteren. Sec afkeuren op basis van afkomst, kleur of geloof hoort niet en zou pas echte discriminatie zijn.

Dan hou jij een eigen definitie van blank aan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:35 schreef Homey het volgende:
[..]
Het overgrote deel is niet blank. Juist van kleur. Anders zou Amsterdam nooit naar de helft van kleur zijn gegaan wat het nu is.

Haha... ik bedoel de arabische moslimcultuur...quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dafuq is een islam cultuur nou weer? Ga je nu serieus beweren dat een moslim uit Indonesie dezelfde cultuur heeft als een moslim uit Turkije? Dit slaat weer nergens op.

De Arabische moslimcultuur, wat bedoel je daarmee? De moslimcultuur in Tunesie is wezenlijk anders dan die in Saoedie Arabie bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Haha... ik bedoel de arabische moslimcultuur...
Die weerzin komt weg uit de terroristische hoek... De haat begon ook sinds 9/11...
Pech voor de vredelievende arabische mensen... zij lijden er wel onder...

Pffffff laat ik het dan maar haatbaarden noemen...quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Arabische moslimcultuur, wat bedoel je daarmee? De moslimcultuur in Tunesie is wezenlijk anders dan die in Saoedie Arabie bijvoorbeeld.

Dat is geen cultuur. En mag ik je eraan herinneren dat de enige haatbaard in Nederland met een prominente plaats in het publieke leven Geert Wilders is?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Pffffff laat ik het dan maar haatbaarden noemen...

Hoe we de WEF precies in moeten schatten weet ik niet maar dat zijn in principe de podia waarop er af en toe iets van het krachtenveld naar buiten komt. Waar het om gaat is dat de natiestaat soeverein is, en wanneer die daadwerkelijk democratisch functioneert de burgers dient, en dus bedrijven de wet voorschrjift, oorlogen vermijdt, machtiger landen in de weg zit, en het land laat floreren.quote:
Op persoonlijk niveau komen voor daarin wel een aantal dingen bij elkaar. Ik eet of drink niet bij ketens, doe mij maar diversiteit, de keer dat mij gevraagd werd wat voor koffie ik van de Starbucks wilde antwoordde ik 'doe maar eentje waar eerlijk belasting over is betaald', waarna ik het moest doen met 'hadden ze niet'. Ergens zit er ook een link met de rampzalige schaalvergroting in het onderwijs en het samenvoegen van gemeentes. Maar ik denk dat dat toch meer een kwestie is van vergelijkbare krachten in verschillende velden.quote:Het is onmiskenbaar waar dat er in de Westerse wereld een enorme drang is om te homogeniseren. Alles moet en zal er hetzelfde uit zien. Fuck tradities (Zwarte Piet) en alles waar je trots op zou moeten zijn. Regeltjes totdat je er bij neervalt, zodat de kaas en de pizza overal hetzelfde smaakt.
Een eiland en een schiereiland, Japan heeft zich natuurlijk tot laat in de 19 eeuw volledig afgesloten van de wereld met uitzondering van de Nederlanders. Wellicht dat Fukuzawa toen al wat bespiegelingen heeft gewijd aan hoe Japan met buitenlandse invloeden moest omgaan die nu nog relevant zijn.quote:Maar in bijvoorbeeld Oost Azie zie ik die drang zelf veel minder. Ja, ze hebben er McDonalds en Burger King, maar het gros van de Japanners en Koreanen eet toch het liefst voedsel uit eigen land, en geniet van cultuur uit eigen land. Zou dat komen omdat ze een eigen schrift en taal hebben? Ook kennen ze de drang om buitenlanders binnen te halen en om organisaties vrouwen en minderheden op te dringen niet. Als het daar niet werkt maar bij ons wel, hoe kan daar dan een agenda achter zitten?
Als je de teugels laat vieren gaat de verdomming verder wel vanzelf, en dan bedoel ik ook Disney en Netflix. Het zijn tegenwoordig volwassenen die naar superheldenfilms gaan kijken. Leerkrachten die willen dat de leerling over gaat, professoren die na 5 jaar studie het niet meer over hun hart verkijgen om te zeggen 'getuige uw scriptie bent u echt te dom voor een universitaire graad'. Het is ook institutioneel, het hele woke gebeuren kan niet anders dan een gevolg zijn van domme mensen toelaten op de universiteit. Je geeft ze een vals gevoel van intellectuele eigenwaarde, om ze vervolgens vanwege een innerlijke onzekerheid houvast te zien zoeken in dogma's en de instemming van hun peers.quote:Misschien naïef, maar ik geloof niet dat daar organisaties achter schuilgaan. Wat ik wel geloof, is dat hetzelfde gedachtegoed dat gebruikt werd voor The long march through the institutions nu schuilgaat achter de cultuuromslag bij multinationals en NGOs. Dat is dus niet zo omdat die organisaties dat van nature zo graag willen, maar omdat mensen die gestudeerd hebben vaak voor dat gedachtegoed vallen (denk in Nederland aan GL/D66, in de VS de linker flank van de Democraten), en bij die organisaties steeds meer posities innemen. Zie bijvoorbeeld de ontwikkelingen bij Netflix, Twitter en Disney.

Waarom worden er dan Kamervragen over gesteld?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die discussie wordt al jaren gevoerd. Alleen ben jij niet blij met de uitkomst.
Het eeuwige gehuil dat de discussie over migratie niet gevoerd mag worden - kan weer terug naar het jaartal waar het bij hoort: 2000.

Massale immigratie in combinatie met een laag geboortecijfer leidt tot omvolking.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:33 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat is niet wat omvolking inhoudt... Je hebt het nu enkel over immigratie en de gevolgen daarvan.

En dat is precies wat er nu gebeurt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Massale immigratie in combinatie met een laag geboortecijfer leidt tot omvolking.

Deze opmerking laat ik in zijn geheel aan jou...quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:46 schreef Tijger_m het volgende:
Dat is geen cultuur. En mag ik je eraan herinneren dat de enige haatbaard in Nederland met een prominente plaats in het publieke leven Geert Wilders is?

Ik heb het dan ook gezegd en ik spreek nooit voor iemand andersquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Deze opmerking laat ik in zijn geheel aan jou...

Zonder economische groei die pas houdt met de groei in productiviteit door automatisering en mechanisering groeit vooral de werkloosheid.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En terecht.
Maar dan is de oplossing een fatsoenlijk loon, niet immigratie.
Legt wel bloot hoe dit verre van een 'links issue' is; als er iemand garen spint bij massa-immigratie is het wel rechts en diens blindstaren op het sprookje van oneindige economische groei.

Als de Europese Commissie zegt meer arbeidsmigranten uit Egypte, Tunesie en Marokko te willen halen, is er moeilijk vol te houden dat het ons zo maar overkomt. De Commissie zegt dat op een moment dat men weet dat er op korte termijn miljoenen Oekrainse arbeidskrachten voor handen zullen zijn. Why ai ai ai aay?quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Omvolking is een feit. Of daar een vooropgezet plan achter zit dat is op dit moment niet te bewijzen maar je kunt wijken en steden aanwijzen die in 50 jaar tijd volledig zijn omgevolkt. Dat is natuurlijk een ongemakkelijke waarheid maar niet minder waar.

Nee het overkomt ons niet zomaar. De vraag is of het onwil of onkunde is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:13 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als de Europese Commissie zegt meer arbeidsmigranten uit Egypte, Tunesie en Marokko te willen halen, is er moeilijk vol te houden dat het ons zo maar overkomt. De Commissie zegt dat op een moment dat men weet dat er op korte termijn miljoenen Oekrainse arbeidskrachten voor handen zullen zijn. Why ai ai ai aay?

Lijkt ook op een vlucht naar voren..quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:21 schreef Chivaz het volgende:
Ohhhh neeeeee shut it down!!!!!
Ik word zo moe van die fascisten die een broertje dood hebben aan het vrije woord.
Dat soort mensen moeten genegeerd worden.

Omdat ze de media achter zich hebben staan jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:25 schreef Lyrebird het volgende:
Toch moet je dit de progressieven wel nageven: ze maken kabaal als er iets is dat ze niet bevalt.
Rechts zit te knarsetanden over geldverspilling en linkse propaganda bij de NPO, maar daar hoor je alleen nog Martin Bosma van de PVV over.

Gewoon ON uit de NPO flikkeren. Scheelt al een boel centjes, die 'rechts' zo belangrijk vindt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:25 schreef Lyrebird het volgende:
Toch moet je dit de progressieven wel nageven: ze maken kabaal als er iets is dat ze niet bevalt.
Rechts zit te knarsetanden over geldverspilling en linkse propaganda bij de NPO, maar daar hoor je alleen nog Martin Bosma van de PVV over.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |