De EU, de VN, de NATO, Apple, Facebook, Goldman Sachs, Biden, BlackRock, Vanguard, Bezos, NYT, Shell, Exxon, Vattenfall etc.quote:

Dat mag je niet zeggen!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:34 schreef BMW1993 het volgende:
Zorgwekkend deze uitspraak..
Ik was enkele dagen geleden, volgens mij maandag, bij de Burger King op Zuid Plein, (R'Dam) dat is op enkele minuten van mijn huis af. De hele zaak zat vol mensen, en ik hoorde nergens Nederlands.
Ik hoorde
- Bulgaars
- Turks
- Arabisch
- Papiamento
- Pools
De enige Nederlandse meid die er zat, praatte met een 'wannabee Surinaams' accent.
Het is in feite toch niet normaal dat je in je eigen buurtje, vlak naast je huis nergens meer de taal hoort, die je zelf spreekt? In feite voel ik mij totaal vreemd, dan zou je toch wel van omvolking kunnen spreken?

Je schrijft Rusland verkeerd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De EU, de VN, de NATO, Apple, Facebook, Goldman Sachs, Biden, BlackRock, Vanguard, Bezos, NYT, Shell, Exxon, Vattenfall etc.

Dat komt wel heel erg sterk overeen met de hoofddoelstelling van de islam.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:12 schreef Maharski het volgende:
Het slaat ook helemaal nergens op... je continent omvolken door een ander volk, om zo het blanke ras als het ware 'uit te roeien'. Ik weet overigens wel waar die theorie vandaan komt. Uiteindelijk staan aan de top van die theorie natuurlijk weer De Joden... Eigenlijk is het een heel diepgewortelde, oude complottheorie, waar men zich in zekere zin al mee bezig hield in Nazi-Duitsland. De Duitsers destijds geloofde toen vooral dat de Joden, achter het communisme zaten, en daar in Rusland de boel cultureel aan het vervuilen en vernietigen waren. En nu zijn ze hier gekomen, en zijn ze onze cultuur zogenaamd aan het vervuilen en vernietigen. Die omvolking heeft uiteindelijk dan weer tot de boel en hier te verzwakken, de weerstand te vernietigen, zodat 'ze' uiteindelijk op een dag via een grotesk masterplan over de aarde zullen heersen, en wereldheerschappij bereikt zullen hebben.

Als dat waar is dan behoeft Wilders geen beveiliging meer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch alweer zo'n 20 jaar geleden. Nederland is er wt dat betreft een stuk veiliger op geworden voor publieke figuren.

Dat is zo klassiek imperialistisch, dat hoeft geen betoog.quote:

Doe dan een banner met het eerlijke verhaal dat ON als enige niet de staatspropaganda propageert.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:53 schreef Hexagon het volgende:
Graag een banner in beeld bij ON uitzendingen dat dit allemaal leugens en wappiemeuk is.

Als je de Navo imperialistisch noemt, praat je gewoon poep.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is zo klassiek imperialistisch, dat hoeft geen betoog.

Bilderberg? WEF?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De EU, de VN, de NATO, Apple, Facebook, Goldman Sachs, Biden, BlackRock, Vanguard, Bezos, NYT, Shell, Exxon, Vattenfall etc.

Wat is nu het onderwerp van deze draad?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dus iemand poneert zijn hersenscheet en iemand anders mag dut inhoudelijk ontkrachten waarbij steevast het antwoord wordt: doe het eens inhoudelijk. En dan ook nog oproepen tot een inhoudelijke discussie?

Klopt inderdaad. Maar kan je inhoudelijk reageren want ik wil eugenlijk een inhoudelijke discussie.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat is nu het onderwerp van deze draad?
Da's toch echt een roep om muilkorven.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d

Die hebben over het algemeen een laag IQ en zullen zich niet snel verenigen voor betere arbeidsvoorwaarden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het is idd onbegrijpelijk. Zat Filipino's, Indonesiers (moslims idd, maar gematigd), Vietnamezen, etc. die in Nederland zouden willen werken. Maar nee, het moeten perse immigranten uit landen met haatbaarden zijn. Wat zou de reden daar achter zijn?

We kunnen niet de gehele dag sesamstraat uitzenden hopper!quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:30 schreef Starhopper het volgende:
Deze extreemrechtse drek moet per direct van de buis

Discussie en constatering van feiten bij Ongehoord Nederlandquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:34 schreef Confetti het volgende:
Debiele veramerikanisering van Nederland waar geen ruimte is voor discussie of constatering van feiten.

Dat is geen antwoord op zijn vraag. Eerder een bevestiging van het beeld dat hij schetst. Kunnen we concluderen dat jij omvolking erkent als een fenomeen dat bestaat?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is in elke grote stad op de wereld zo.

Mwah, Oost-Aziaten zijn over het algemeen toch ook geen mondige mensen die bij het geringste in opstand komen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:29 schreef Homey het volgende:
[..]
Die hebben over het algemeen een laag IQ en zullen zich niet snel verenigen voor betere arbeidsvoorwaarden.

Door desinformatie te bestrijden door middel van het toepassen van censuur kom je volgens de NVJ op hetzelfde hellend vlak als in Rusland gemeengoed is geworden. Hopelijk laat de NVJ nu ook van zich horen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Grappig misschien wel. Maar ik ben helemaal klaar met die democratie ondermijnende shit. Iemand als Karskens moet lekker in Rusland gaan wonen als hij democratie zo vervelend vindt.

Gestopt met lezen.quote:

Maar die hebben wel een gemiddeld hoger IQ. Multinationals willen het liefst low IQ mensen voor het grunt werk. Die blijven dat doen namelijk. Vandaar de tilt naar massa immigratie uit Noord-Afrika en het M-O.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mwah, Oost-Aziaten zijn over het algemeen toch ook geen mondige mensen die bij het geringste in opstand komen?

quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:28 schreef Bocaj het volgende:
Deze man lijkt wel verdomd veel op Karstens...Zijn we toch een verdomd eind gekomen met de technieken sinds WW1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |