Op zich helemaal met je eens. Probleem is wel dat je met het aanpakken van idioten als dit ook de vrijheid van meningsuiting en democratie ondermijnd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Grappig misschien wel. Maar ik ben helemaal klaar met die democratie ondermijnende shit. Iemand als Karskens moet lekker in Rusland gaan wonen als hij democratie zo vervelend vindt.

Anders maar gewoon subsidie intrekken. Subsidie is immers voor linksen die uit de staatsruif eten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich helemaal met je eens. Probleem is wel dat je met het aanpakken van idioten als dit ook de vrijheid van meningsuiting en democratie ondermijnd.

Helemaal niet. Mensen die serieus onderzoek hebben gedaan/doen naar dergelijke theorieën, komen ook tot die conclusie. Je bent er gewoon nog niet diep genoeg ingedoken, als je dit niet weet.quote:

Dat vind jij maar is gewoon kletskoek.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:28 schreef Maharski het volgende:
[..]
Zo is het met bijna alle complottheorieën. Aan het einde van iedere Rabbit hole, zitten altijd Joden.
Ja want die waren er duizenden jaren geleden ook.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:33 schreef Maharski het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mensen die serieus onderzoek hebben gedaan/doen naar dergelijke theorieën, komen ook tot die conclusie. Je bent er gewoon nog niet diep genoeg ingedoken, als je dit niet weet.
Aan het einde van al die theorieën, vind je een kleine super Elite. Te weten: de Rothschild-dynastie, de Rockefellers, Habsburgers, Duponts, en nog een paar 'bloedlijnen'. Allemaal Joodse Superrijken.
En dat gaat al heel veel terug. Je zou kunnen zeggen dat het 'de geestelijke munitie' vormde van de Holocaust.
Je zou eens de docu 'The greatest story never told' kunnen opzoeken. Dan krijg je het op een presenteerblaadje.
Hou me ten goede: ik geloof helemaal niet in dergelijke theorieën. En hang ze al helemaal niet aan.

Dat is zeker wel een globalistendoel. Een sterke identiteit van de bevolking gebaseerd op afkomst, taal, religie, nationaliteit etc maakt het lastiger te bespelen. Als je van de hele wereld een lichtbruin Engelssprekend mengelmoesje maakt, zijn we allemaal een soort van identiteitsloos.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:15 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nee. De term 'omvolking' gaat specifiek over een opzettelijk scenario.

Zorgwekkend deze uitspraak..quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:55 schreef laforest het volgende:
Sjoerd heeft gelijk. Aanpakken dit soort racistische bagger.

Ik zou eens beginnen bij een boek met een titel als de Opkomst en ondergang van het derde rijk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:33 schreef Maharski het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mensen die serieus onderzoek hebben gedaan/doen naar dergelijke theorieën, komen ook tot die conclusie. Je bent er gewoon nog niet diep genoeg ingedoken, als je dit niet weet.
Aan het einde van al die theorieën, vind je een kleine super Elite. Te weten: de Rothschild-dynastie, de Rockefellers, Habsburgers, Duponts, en nog een paar 'bloedlijnen'. Allemaal Joodse Superrijken.
En dat gaat al heel veel terug. Je zou kunnen zeggen dat het 'de geestelijke munitie' vormde van de Holocaust.
Je zou eens de docu 'The greatest story never told' kunnen opzoeken. Dan krijg je het op een presenteerblaadje.
Hou me ten goede: ik geloof helemaal niet in dergelijke theorieën. En hang ze al helemaal niet aan.

Je bedoelt dat de oorzaak gewoon menselijk gedrag is?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat is zeker wel een globalistendoel. Een sterke identiteit van de bevolking gebaseerd op afkomst, taal, religie, nationaliteit etc maakt het lastiger te bespelen. Als je van de hele wereld een lichtbruin Engelssprekend mengelmoesje maakt, zijn we allemaal een soort van identiteitsloos.
De echte wereldburgers die de EU en andere globalistenvehikels runnen, balen als een stekker van bijvoorbeeld die Oost-Europeanen die al die moderne gekkigheid niet slikken. Het verhaal is dan dat nationalisme altijd de oorzaak van de vele oorlogen uit het verleden is, maar de werkelijke veroorzakers van die oorlogen waren doorgaans politici/bestuurders/koningen/keizers

Dit is in elke grote stad op de wereld zo.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:34 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Zorgwekkend deze uitspraak..
Ik was enkele dagen geleden, volgens mij maandag, bij de Burger King op Zuid Plein, (R'Dam) dat is op enkele minuten van mijn huis af. De hele zaak zat vol mensen, en ik hoorde nergens Nederlands.
Ik hoorde
- Bulgaars
- Turks
- Arabisch
- Papiamento
- Pools
De enige Nederlandse meid die er zat, praatte met een 'wannabee Surinaams' accent.
Het is in feite toch niet normaal dat je in je eigen buurtje, vlak naast je huis nergens meer de taal hoort, die je zelf spreekt? In feite voel ik mij totaal vreemd, dan zou je toch wel van omvolking kunnen spreken?

Omvolking is een bewuste actie. Een vooropgezet plan om het blanke ras uit z'n eigen leefomgeving te verdringen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:34 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik was enkele dagen geleden, volgens mij maandag, bij de Burger King op Zuid Plein, dat is op enkele minuten van mijn huis af. De hele zaak zat vol mensen, en ik hoorde nergens Nederlands.
Ik hoorde
- Bulgaars
- Turks
- Arabisch
- Papiamento
De enige Nederlandse meid die er zat, praatte met een 'wannabee Surinaams' accent.
Het is in feite toch niet normaal dat je in je eigen buurtje, vlak naast je huis nergens meer de taal hoort, die je zelf spreekt? In feite voel ik mij totaal vreemd, dan zou je toch wel van omvolking kunnen spreken?

Bron?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omvolking is een bewuste actie. Een vooropgezet plan om het blanke ras uit z'n eigen leefomgeving te verdringen.
Dat zo'n charlatan als sjoerdje er mee aan de haal gaat is niet gek. Jammer dat daarmee ook de discussie gesloten is want dat er een demografische verschuiving aan het plaatsvinden is die niet bepaalt normaal meer te noemen valt is wel duidelijk.

Rockefellers, Habsburgers, Duponts joden?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:33 schreef Maharski het volgende:
[..]

In de Poolse stad Warschau bijvoorbeeld niet, zeker niet in een buurt buiten het echte stadscentrum.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is in elke grote stad op de wereld zo.

Ja van de specifieke locatie op dat specifieke moment wel jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:34 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik was enkele dagen geleden, volgens mij maandag, bij de Burger King op Zuid Plein, (R'Dam) dat is op enkele minuten van mijn huis af. De hele zaak zat vol mensen, en ik hoorde nergens Nederlands.
Ik hoorde
- Bulgaars
- Turks
- Arabisch
- Papiamento
- Pools

En terecht.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:12 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat is een gevolg van het feit dat de autochtone Nederlanders hetzelfde werk niet voor een hongerloontje willen doen.

Dus iemand poneert zijn hersenscheet en iemand anders mag dut inhoudelijk ontkrachten waarbij steevast het antwoord wordt: doe het eens inhoudelijk. En dan ook nog oproepen tot een inhoudelijke discussie?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:37 schreef thedeedster het volgende:
Ik zou zeggen; probeer het maar inhoudelijk te ontkrachten, doch probeer onwelgevallige meningen niet direct te smoren.
Ben benieuwd.
Oh ja, en misschien is het eens tijd om hier eens daadwerkelijk een inhoudelijke discussie over te voeren.

Hedentendage zie ik vooral subsidies naar bedrijven gaanquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Anders maar gewoon subsidie intrekken. Subsidie is immers voor linksen die uit de staatsruif eten.

Ja het gebeurt doelbewust. Langs 2 lijnen:quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:10 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Want het gebeurt doelbewust? Zo ja, wat bereikt 'de elite' er precies mee dan?
We moeten de instroom van migranten en vluchtelingen wel los zien van een opzettelijke 'omvolking'.

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)atie-is-noodzakelijkquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Daarnaast vergrijst onze eigen autochtone bevolking, waardoor ik denk dat het vooral economisch gemotiveerd is vanuit de illusie van “volgend jaar meer winst behalen” aka “eeuwige groei”, je zou het maar eens met wat minder moeten doen.
Goed, dan is er op zich wel degelijk “mogelijk” sprake van een omvolking, want dit is een van de consequenties als je tientallen jaren hordes, met name, Afrikanen en moslims je land binnen laat zonder echte grens.
quote:'Problemen importeren'
VVD'er Zohair El Yassini zegt wel degelijk begrip te hebben voor werkgevers die personeel zoeken, maar voorziet grote problemen met huisvesting. "Met dit plan importeren we problemen. Onze woningmarkt is oververhit en overspannen. Waar gaan deze mensen uit Marokko, Tunesië en Egypte wonen?"
D66'er Romke de Jong vindt het argument van te weinig woningen niet gegrond. "Dat woningtekort lossen we alleen op met mensen die ook huizen kunnen bouwen."
VVD en ChristenUnie verwijzen ook naar de Arbeidsinspectie. De inspectie waarschuwde in het jaarverslag voor de druk die arbeidsmigratie legt op de Nederlandse samenleving en op de woningmarkt. ChristenUnie-Kamerlid Don Ceder: "Bedrijven ontvangen op dit moment de winsten terwijl de lasten op de maatschappij worden afgewenteld. Denk aan huisvesting, de sociale druk op kwetsbare wijken, voorzieningen en verschrikkelijke uitbuiting van arbeidsmigranten."
Naast overlast en het woningtekort wijzen de VVD en CU erop dat er een onbenut arbeidspotentieel is van meer dan een miljoen mensen. De partijen vinden dat daar eerst naar gekeken moet worden. Ook taal en waarden worden door de VVD genoemd als argument om geen mensen van buiten de EU te laten werken in Nederland.
"Als we ongeschoolde Marokkanen, Tunesiërs en Egyptenaren zonder kennis en kunde toestaan dat ze naar Europa komen zonder tussenkomst van een werkgever, zonder de taal te spreken en met andere waarden is dat vragen om grote problemen", zegt El Yassini.
Door de opstelling van VVD en ChristenUnie lijkt het erop dat een meerderheid van de Tweede Kamer tegen het plan is van de Europese Commissie.

Maar ja, laissez faire-politiek zet ook geen zoden aan de dijk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:10 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Want het gebeurt doelbewust? Zo ja, wat bereikt 'de elite' er precies mee dan?
We moeten de instroom van migranten en vluchtelingen wel los zien van een opzettelijke 'omvolking'.

Nee hoor; als linkse rakker met een passie voor heemkunde zit ik ook niet te wachten op nog meer 'multiculturalisme' en 'globalisme'.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:17 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En het is natuurlijk alleen nationalistisch extreemrechts die daar problemen mee heeft.

Dit.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:56 schreef the-eye het volgende:
Oh.... is er een taboe op die constatering?![]()
Ik zie toch echt mijn leefomgeving veranderen maar dat mag je niet hardop zeggen
Jezus wat een poppenkast

Het is niet raciaalgericht, het is om de identiteit van een volk te verwateren. Hoe meer mensen zonder tradities en identiteit, hoe makkelijker kneedbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omvolking is een bewuste actie. Een vooropgezet plan om het blanke ras uit z'n eigen leefomgeving te verdringen.
Dat zo'n charlatan als sjoerdje er mee aan de haal gaat is niet gek. Jammer dat daarmee ook de discussie gesloten is want dat er een demografische verschuiving aan het plaatsvinden is die niet bepaalt normaal meer te noemen valt is wel duidelijk.

De mensen in de baantjes die niemand wil doen moeten een stapje terugdoen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:22 schreef HSG het volgende:
[..]
Daarom moeten mensen keuzes gaan maken als ze daar zorgen om maken. Carrière of kinderen.
[..]
Niet echt. De autochtone Nederlander kan er ook voor kiezen om een stapje terug te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |