Gaat mij niet om inzetbaarheid, maar of er wel met elkaar te leven valt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dan blijft er weinig over. Nog los van het feit dat een heersende cultuur weinig zegt over de inzetbaarheid van individuele mensen.

En het is de vraag of het wenselijk is dat deze complottheorie de ether in wordt geslingerd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:25 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat kan zo wezen, maar het gaat nu om omvolking in Nederland in de laatste paar decennia, grotendeels doorgeduwd door bewust beleid. Dat stipt Ongehoord Nederland aan, als eerste ooit op Nederlandse tv.

Ja leuk dat ze dat aanstippen, maar het is wel een selectief stipje in de tijdlijn - en dan nog los van de waarheid en herkomst van de theorie. Tenzij je wilt zeggen dat het fenomeen immigratie alleen iets is van de laatste 10 jaar.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:25 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat kan zo wezen, maar het gaat nu om omvolking in Nederland in de laatste paar decennia, grotendeels doorgeduwd door bewust beleid. Dat stipt Ongehoord Nederland aan, als eerste ooit op Nederlandse tv.

Proest... Die martelcontainers zijn niet geplaatst door Marokkanen of iets.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat mij niet om inzetbaarheid, maar of er wel met elkaar te leven valt.
Heb weinig zin in dat er bijvoorbeeld meer martelcontainers ontdekt gaan worden enzo, of dat de wet- en regelgeving hier meer en meer aangepast gaat worden naar hoe Noord-Afrikaanse migranten dit land willen hebben.

Dafuq is een islam cultuur nou weer? Ga je nu serieus beweren dat een moslim uit Indonesie dezelfde cultuur heeft als een moslim uit Turkije? Dit slaat weer nergens op.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat de islam cultuur (arabisch uitziende mensen) het grote probleem is...

Omvolking is geen theorie, maar delen in Nederland gewoon praktijk. Een praktijk die anti-blank is (want blanken moeten en zullen in de minderheid geraken) en in die zin racistisch is. Het triggert zeker traditioneel racisme wat in de volksmond bekend is (blank tegen kleur, extreem-rechts), maar anti-blank racisme is ook racisme.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De omvolkingstheorie is gebaseerd op racisme.
Sec. kritisch zijn op immigratie omdat je vindt dat je leefomgeving anders wordt is geen racisme en valt ook niet onder de omvolkingstheorie.

Robin en piet van de martelcontainers bedoel je?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb weinig zin in dat er bijvoorbeeld meer martelcontainers ontdekt gaan worden enzo, of dat de wet- en regelgeving hier meer en meer aangepast gaat worden naar hoe Noord-Afrikaanse migranten dit land willen hebben.

Dat hangt af van het type immigrant. Wil je een hoogopgeleide migrant of niet, iemand uit de bergen of uit de stad, iemand die kan lezen en schrijven of louter een productiemedewerker. Ik zit ook niet te wachten op de zoveelste dronken Pool die iemand doodrijdt - ondanks het feit dat ie zgn. meer overeenkomsten heeft met de Nederlandse cultuur.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]

Dat het selectief is, doet niet ter zake. Zo kan je alles selectief vinden. Als het NOS journaal melding maakt van een ingestorten brug, is dat ook een selectie van alle ingestorten bruggen in de hele wereld van de laatste 200 jaar. Moet het NOS journaal daarom maar geen melding van die ene ingestorten brug van gisteren?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja leuk dat ze dat aanstippen, maar het is wel een selectief stipje in de tijdlijn - en dan nog los van de waarheid en herkomst van de theorie. Tenzij je wilt zeggen dat het fenomeen immigratie alleen iets is van de laatste 10 jaar.
Maar dan ben je niet helemaal bij.

Wat?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:28 schreef Homey het volgende:
[..]
Omvolking is geen theorie, maar delen in Nederland gewoon praktijk. Een praktijk die anti-blank is (want blanken moeten en zullen in de minderheid geraken) en in die zin racistisch is. Het triggert zeker traditioneel racisme wat in de volksmond bekend is (blank tegen kleur, extreem-rechts), maar anti-blank racisme is ook racisme.

Dat is niet wat omvolking inhoudt... Je hebt het nu enkel over immigratie en de gevolgen daarvan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:28 schreef Homey het volgende:
[..]
Omvolking is geen theorie, maar delen in Nederland gewoon praktijk. Een praktijk die anti-blank is (want blanken moeten en zullen in de minderheid geraken) en in die zin racistisch is. Het triggert zeker traditioneel racisme wat in de volksmond bekend is (blank tegen kleur, extreem-rechts), maar anti-blank racisme is ook racisme.

Eens. Immigratie is prima, maar wel selectief op basis van toegevoegde waarde. En vooraf selecteren. Sec afkeuren op basis van afkomst, kleur of geloof hoort niet en zou pas echte discriminatie zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hangt af van het type immigrant. Wil je een hoogopgeleide migrant of niet, iemand uit de bergen of uit de stad, iemand die kan lezen en schrijven of louter een productiemedewerker. Ik zit ook niet te wachten op de zoveelste dronken Pool die iemand doodrijdt - ondanks het feit dat ie zgn. meer overeenkomsten heeft met de Nederlandse cultuur.
Dus ja, je zou voor een greencardconstructie kunnen opperen bijvoorbeeld, zeker als het gaat om arbeidsmigranten. Dat jij mensen wil uitsluiten louter op komaf is verder je goed recht, maar vind ik verwerpelijk. Ik heb liever dat er gekeken wordt naar de capaciteiten van zo'n persoon, of diegene een strafblad heeft of niet - wat het opleidingsniveau is, de baankansen etc.

Hij heeft het over 'een praktijk die anti-blank is (want blanken moeten en zullen in de minderheid geraken) en in die zin racistisch is.'quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:33 schreef Poem_ het volgende:
Een praktijk die anti-blank is (want blanken moeten en zullen in de minderheid geraken) en in die zin racistisch is.

Het overgrote deel is niet blank. Juist van kleur. Anders zou Amsterdam nooit naar de helft van kleur zijn gegaan wat het nu is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft het over 'een praktijk die anti-blank is (want blanken moeten en zullen in de minderheid geraken) en in die zin racistisch is.'
Ik weet niet hoor, maar heb ik iets gemist? Nog even los van het feit dat het overgrote deel van de immigranten blank is.

Precies, ik denk ook dat er weinig mensen tegen zo'n constructie zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:34 schreef Homey het volgende:
[..]
Eens. Immigratie is prima, maar wel selectief op basis van toegevoegde waarde. En vooraf selecteren. Sec afkeuren op basis van afkomst, kleur of geloof hoort niet en zou pas echte discriminatie zijn.

Dan hou jij een eigen definitie van blank aan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:35 schreef Homey het volgende:
[..]
Het overgrote deel is niet blank. Juist van kleur. Anders zou Amsterdam nooit naar de helft van kleur zijn gegaan wat het nu is.

Haha... ik bedoel de arabische moslimcultuur...quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dafuq is een islam cultuur nou weer? Ga je nu serieus beweren dat een moslim uit Indonesie dezelfde cultuur heeft als een moslim uit Turkije? Dit slaat weer nergens op.

De Arabische moslimcultuur, wat bedoel je daarmee? De moslimcultuur in Tunesie is wezenlijk anders dan die in Saoedie Arabie bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Haha... ik bedoel de arabische moslimcultuur...
Die weerzin komt weg uit de terroristische hoek... De haat begon ook sinds 9/11...
Pech voor de vredelievende arabische mensen... zij lijden er wel onder...

Pffffff laat ik het dan maar haatbaarden noemen...quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Arabische moslimcultuur, wat bedoel je daarmee? De moslimcultuur in Tunesie is wezenlijk anders dan die in Saoedie Arabie bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |