SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Metro E !quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit in delft. Dus nu hopen op een trein. Naar den haag omdam de metro terug te pakken
Wat is dit voor wereldreis.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Met tram ben k ook nog niet eens op cs maar op Holland spoor
Ja naar den haag en dan weer Rotterdam. Die metro duurt ook een half uurquote:
huur dan scooterquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja naar den haag en dan weer Rotterdam. Die metro duurt ook een half uur
K zit misschien op 15 km van Rotterdam af
K heb principesquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent rijke bitterbal die dat prima kan betalen
Goederenscooter 4 Bahtquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kussen. Containers voor pasta, buiktasje,strandlaken. Pollepel en snijplanken
O, da’s heel wat.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kussen. Containers voor pasta, buiktasje,strandlaken. Pollepel en snijplanken
Valt wel mee toch? Ik kom altijd minstens met het dubbele thuis van de IKEA.quote:
O, ik nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik kom altijd met minstens met het dubbele thuis van de IKEA.
Een trein door het halve land het vijfvoudigequote:Op woensdag 18 mei 2022 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zo'n. Scooter kost iets van 20 euro denk k.
Heb korting. Alleen straks bij de metro nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een trein door het halve land het vijfvoudige
Ik had toen 2 agenten aan de deur die kwamen een boete uit Oostenrijk brengen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, de post-app meldt dat mijn boete uit Duitsland onderweg is![]()
![]()
Denk dat die Duitsers dat beter hebben geregeldquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had toen 2 agenten aan de deur die kwamen een boete uit Oostenrijk brengen.
Wat moet ik er mee, vroeg ik? Zegt die agent: nou ik zou hem niet betalen.
drie keer knipperen met je volle wimpers naar die schattige jongen slachtoffer en dan heb je dat toch weer als fooi?quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zo'n. Scooter kost iets van 20 euro denk k.
Met die scooter was je nu al thuis geweestquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb korting. Alleen straks bij de metro niet
Voordeeluitjesserpent.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb korting. Alleen straks bij de metro niet
Hahahahaquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
drie keer knipperen met je volle wimpers naar die schattige jongen slachtoffer en dan heb je dat toch weer als fooi?
Hoi US.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
drie keer knipperen met je volle wimpers naar die schattige jongen slachtoffer en dan heb je dat toch weer als fooi?
Watquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Minder fokken en meer zelf nadenken.
Los heeft weer 800 kilometer door de volle zon gereden dus die zal wel weer een zonnesteek hebbenquote:
Hhrbrnosnwje smaal nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Los heeft weer 800 kilometer door de volle zon gereden dus die zal wel weer een zonnesteek hebben
Valt reuze mee.quote:
daar vlieg je dan ook 4de rangs zonder hapje of drankjequote:Op woensdag 18 mei 2022 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer eens in die spoordeelwinkel te kijken.
44 euro voor eersteklas retour Utrecht met een drankje en broodje. Moet je nog buiten de spits reizen ook.
Godsamme man, Ryanair naar Londen is goedkoper.
Ja maar je zit in Londen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
daar vlieg je dan ook 4de rangs zonder hapje of drankje
Nee denk dat het onwijs gestegen is laatste jaren. Vind ov in Nederland echt duurquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
55 euro om met de trein naar Walibi te gaan. Buiten de spits reizen he.
Kan me niet voorstellen dat ik daar vroegah ruim 100 gulden voor heb betaald want dat had ik niet.
Boeiend als je naar Londen vliegt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
Godsamme.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie deal, toegang efteling is al 40+
Zelfs met de huidige benzineprijzen is het nog goedkoper om met de auto te gaanquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
55 euro om met de trein naar Walibi te gaan. Buiten de spits reizen he.
Kan me niet voorstellen dat ik daar vroegah ruim 100 gulden voor heb betaald want dat had ik niet.
Vooral als je met meerdere mensen gaat en dat doe je vaak wel dan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs met de huidige benzineprijzen is het nog goedkoper om met de auto te gaan
Die drie kwartier naar Londen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja..
je vrijwillig als slachtvee laten vervoeren
'maar het OV is zo'n voordelig en milieuvriendelijk alternatief'quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als je met meerdere mensen gaat en dat doe je vaak wel dan.
Ja stom is dat.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Je had vroegah ook van die dagkaarten bij Blokker en Kruidvat enzo, die zijn ook afgeschaft. Die waren ooit 12 euro en toen ineens 18 en nu zijn ze weg.
's Avonds ook gewoon twee korte treinen per uur inzetten op een druk traject. Want mensen gaan niet stappen op zaterdagavond ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'maar het OV is zo'n voordelig en milieuvriendelijk alternatief'
quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Tussen delft en schiedam aanrijding. Zijn toch haast geen overgangen daar dus iemand zelfmoord gepleegd misschien
Of de tienertour.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Je had vroegah ook van die dagkaarten bij Blokker en Kruidvat enzo, die zijn ook afgeschaft. Die waren ooit 12 euro en toen ineens 18 en nu zijn ze weg.
Wat is dat stappen waar je het over hebt? Dat klinkt als iets wat de jeugd mogelijk doetquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Avonds ook gewoon twee korte treinen per uur inzetten op een druk traject. Want mensen gaan niet stappen op zaterdagavond ofzo.
want je kan niet stappen in eigen stad?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Avonds ook gewoon twee korte treinen per uur inzetten op een druk traject. Want mensen gaan niet stappen op zaterdagavond ofzo.
Nu hebben ze ineens allerlei ingewikkelde abonnementen, waarbij je haast een universitaire studie nodig hebt om te begrijpen wanneer je wel of niet mag reizen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat het vliegtuig naar Barcelona of Londen nog goedkoper te boeken is.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs met de huidige benzineprijzen is het nog goedkoper om met de auto te gaan
Fruitje is wat ouder hč. Toen reden de treinen nog op kolen enzo.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fruitje is wat ouder hč. Toen reden de treinen nog op kolen enzo.
Zal wel iets ouderwets zijn
Vertel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tienertoer![]()
Man veel meegemaakt, ook een dag in een cel doorgebracht.
Wij sliepen ook op het strand.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Tienertoer dan kon je een week land vrij met de trein door heel nederland.
Dat deden veel jongeren van 16-18 toen als een vakantieweekje.
Retourtje Schiphol met het OV is al bijna 60 euroquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat het vliegtuig naar Barcelona of Londen nog goedkoper te boeken is.
Kuzu in de metroquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Retourtje Schiphol met het OV is al bijna 60 euro
Even laten zien dat die zijn eigen smiley heeftquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even laten zien dat die zijn eigen smiley heeft
We gingen karten ergens in Limburg ofzo, en op de terugweg heeft een dronken vriend ineens een paar vernielingen gedaan (zo’n onhandelbare gast)quote:
Van de week de nieuwe iPhone 13 binnen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:19 schreef bitterbal het volgende:
K ga een nieuwe telefoon kopen. Niet te doen deze batterij meer
Heb je wel wat te vertellen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gingen karten ergens in Limburg ofzo, en op de terugweg heeft een dronken vriend ineens een paar vernielingen gedaan (zo’n onhandelbare gast)
We zaten nietsvermoedend in een bus toen opeens een heel arrestatie team de bus blok reedt.
Wij zo van: goh gaaf! ze gaan criminelen oppakken!
Maar toen namen ze ons mee
Zal wel wat kosten? K denk aan de s22 van Samsungquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van de week de nieuwe iPhone 13 binnen.
Nou ik had dat thuis niet verteld.quote:
Hallo, Ede.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
want je kan niet stappen in eigen stad?
Of hoe je het moet activerenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu hebben ze ineens allerlei ingewikkelde abonnementen, waarbij je haast een universitaire studie nodig hebt om te begrijpen wanneer je wel of niet mag reizen.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik had dat thuis niet verteld.
Staat mijn moeder een week later met een andere moeder in de AH “goh stom hč dat onze zoons vast hebben gezeten”
Toen had ik wel wat te vertellen ja
Ja, echt geen flauw idee..quote:
Via Twitter gaat het wel goed.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt geen flauw idee..
Klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb dat ooit gehad terwijl ik met mijn ex een jointje zat te roken ergens aan de waterkant,en het viel al ons op dat er nogal veel politie rondreed.Totdat er eeen heel AT uit de bosjes kwam,bleek dat ze toch iemand anders zochten. :
Hoezo mal, dat werkt feilloos.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ook wel een nieuwe iPhone willen maar ik vind die Face ID nog een beetje mal.
Dat zal best, maar dat ik naar mijn eigen smoel moet kijken. Heb ik helemaal geen zin in. Nu haal ik de telefoon langs het pinding met m'n duim erop en klaar.quote:
Je ziet je eigen smoel niet in beeld hoorquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat ik naar mijn eigen smoel moet kijken. Heb ik helemaal geen zin in. Nu haal ik de telefoon langs het pinding met m'n duim erop en klaar.
werkt fucking goedquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ook wel een nieuwe iPhone willen maar ik vind die Face ID nog een beetje mal.
Je kijk niet naar je eigen smoel. Als je hem vastpakt ontgrendelt die vanzelf, gewoon met zwart schermquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat ik naar mijn eigen smoel moet kijken. Heb ik helemaal geen zin in. Nu haal ik de telefoon langs het pinding met m'n duim erop en klaar.
je ziet het camerabeeld niet hoorquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kijk niet naar je eigen smoel. Als je hem vastpakt ontgrendelt die vanzelf, gewoon met zwart scherm
Blackphones mattersquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel een SE nemen dan.
Waarom zijn al die dingen tegenwoordig ook zwart.
Waarom?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Alleen met mondkapje deed die moeilijkquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
werkt fucking goedSta er enorm van te kijken bij welk licht en onder welke belachelijke hoeken het werkt.
Heb zakelijk al een paar maanden die 13 pro, privé 12 pro
Van het najaar mogen we vast wel weer. Mensen met slecht gebit ook weer blij.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet gedaan want ben helemaal klaar met die beflappen.
Geniet er dan nog maar even van.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet gedaan want ben helemaal klaar met die beflappen.
Ik mot geen horlogequote:Op woensdag 18 mei 2022 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nadruk op deed. Maar had ik geen last van. Want Apple Watch
Neee dat zal toch niet?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van het najaar mogen we vast wel weer. Mensen met slecht gebit ook weer blij.
Ga er maar wel van uit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neee dat zal toch niet?
Denk niet dat mensen dat nog willen.
Zijn weer 2 zorgwekkende varianten opgedoken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neee dat zal toch niet?
Denk niet dat mensen dat nog willen.
Je vliegt echt niet slechter dan met KLM. Beenruimte is min of meer gelijk. En bij KLM betaal je die ‘gratis’ boterham met kaas en kopje koffie dubbel en dwars zelf.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
Ze zijn niet ziekmakender, maar je kunt er gewoon wel weer ziek van worden, al heb je het al vijf keer gehad.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn weer 2 zorgwekkende varianten opgedoken.
Ook een Thaise toch nu in Nederland?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeker sinds een paar dagen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook een Thaise toch nu in Nederland?
In Z-A zijn die al over de piek en niemand kwam in het zkh (geen pieken)quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je moet je nu zelf voorbereiden volgens Kuipers.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn niet ziekmakender, maar je kunt er gewoon wel weer ziek van worden, al heb je het al vijf keer gehad.
En dan blijft de hele samenleving ontwricht.
Vind ik onzin, van griep waren er ook altijd veel ziek en daarvan was de samenleving toch ook niet ontwricht?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn niet ziekmakender, maar je kunt er gewoon wel weer ziek van worden, al heb je het al vijf keer gehad.
En dan blijft de hele samenleving ontwricht.
Je weet wie het post.quote:
Maar het is nu én én, en er is al krapte op de arbeidsmarkt, dus als die twee mensen nu ziek zijn ligt meteen alles plat. En als je nu ook zomergolven krijgt dan gaat het maar door.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik onzin, van griep waren er ook altijd veel ziek en daarvan was de samenleving toch ook niet ontwricht?
Juist de maatregelen zoals lockdowns ontwrichten de samenleving
En winderigheid.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt overgedragen via sushi en je krijgt er zere en dikke benen en voeten van.
Want in de trein heb je dat totaal niet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja..
je vrijwillig als slachtvee laten vervoeren
Ja das bangmakerij.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is nu én én, en er is al krapte op de arbeidsmarkt, dus als die twee mensen nu ziek zijn ligt meteen alles plat. En als je nu ook zomergolven krijgt dan gaat het maar door.
Het aantal mensen dat ziek is, ligt hoger en we hebben nu verkoudheid + corona + griep.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik onzin, van griep waren er ook altijd veel ziek en daarvan was de samenleving toch ook niet ontwricht?
Juist de maatregelen zoals lockdowns ontwrichten de samenleving
Staan in de stoptrein tussen Rotterdam en Antwerpen met koffer. Huilen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want in de trein heb je dat totaal niet.Nog steeds trauma's van anderhalf uur staan vanuit Groningen.
Hmmmquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt overgedragen via sushi en je krijgt er zere en dikke benen en voeten van.
Ja dat is zo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat ziek is, ligt hoger en we hebben nu verkoudheid + corona + griep.
Staan in de stoptrein van Budapest naar Velence en mensen die elkaar letterlijk begonnen te meppen omdat zij zieliger waren dan anderen en dus moesten zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staan in de stoptrein tussen Rotterdam en Antwerpen met koffer. Huilen.
Ben ik niet helemaal met u eens.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das bangmakerij.
Juist bij lockdowns krijg je meer problemen.
Juist Corona en de maatregelen is een grote oorzaak van de krapte op de arbeidsmarkt.
En de lonen stijgen dus meer mensen willen minder uren werken. Gaat niet.
Mensenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staan in de stoptrein van Budapest naar Velence en mensen die elkaar letterlijk begonnen te meppen omdat zij zieliger waren dan anderen en dus moesten zitten.
De inflatie stijgt een heel stuk harder dan de lonenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
En de lonen stijgen dus meer mensen willen minder uren werken. Gaat niet.
quote:Let op: op 24 mei 2020 verwijderen we je oude account. Tot die tijd kun je dit e-mailadres helaas niet gebruiken voor het aanmaken van een nieuw account.
Gaat meer om de ontwrichting doordat mensen ziek zijn en er dus bepaalde diensten uitvallen, net als met die tunnel eerder deze week. Dat zal voorlopig wel een dingetje blijven.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Maar laat gewoon gaan, gaten vullen zich vanzelf weer als mensen gewoon de vrijheid hebben en goed betaald worden.
Dat is gewoon mismanagement.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat meer om de ontwrichting doordat mensen ziek zijn en er dus bepaalde diensten uitvallen, net als met die tunnel eerder deze week. Dat zal voorlopig wel een dingetje blijven.
Ik bestel daar niet meer,12 euro voor een broodje waar steeds minder op zit.quote:
En 30duizend vragen over je broodje, wordt daar gewoon gestresst van als ik moet bestellenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bestel daar niet meer,12 euro voor een broodje waar steeds minder op zit.
Brugwachters zijn er bijna niet meer.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk serieus dat in bepaalde beroepen die echt nodig zijn, (brugwachters, tunnels, verkeerstorens) er helemaal niks verandert is, behalve de stap om je ziek te melden gewoon makkelijker is.
Ja, Groningen-Amersfoort stopte tenminste niet honderd keer.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staan in de stoptrein tussen Rotterdam en Antwerpen met koffer. Huilen.
Dat ook.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En 30duizend vragen over je broodje, wordt daar gewoon gestresst van als ik moet bestellen
Lekker up to date wel.quote:
Serieusquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook nog zelden, daarom gaan ze mijn account ook verwijderen denk ik.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op 24 mei 2020quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook nog zelden, daarom gaan ze mijn account ook verwijderen denk ik.
Ik vond het eerst ook wel okee.Maar het gaat nu nergens meer over,minder beleg en duurder.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus![]()
Hij is hier een paar jaar geleden weggegaan, vond ik wel jammer.
Sub of the day is nog wel te doen, 6 euro voor eentje van 30, maar dan moet het wel je smaak zijn op die dag natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem de Sub tonijnsalade waar geen tonijn in zit.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:55 schreef Ama het volgende:
Ik vond de koekjes van de Subway ook altijd lekker.
Mooi, ik hou niet van tonijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem de Sub tonijnsalade waar geen tonijn in zit.
Smaakt anders prima.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem de Sub tonijnsalade waar geen tonijn in zit.
Mijn favo.quote:
Keteltunnel was onlangs gewoon dicht, omdat er niemand was om de tunnel te bedienen bij calamiteitenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk serieus dat in bepaalde beroepen die echt nodig zijn, (brugwachters, tunnels, verkeerstorens) er helemaal niks verandert is, behalve de stap om je ziek te melden gewoon makkelijker is.
Ook.quote:
Meatball marinaraquote:
In Boedapest hadden ze een lekkere meatballsubquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sub of the day is nog wel te doen, 6 euro voor eentje van 30, maar dan moet het wel je smaak zijn op die dag natuurlijk
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
In Boedapest hadden ze een lekkere meatballsub
quote:
Zin in chinees, maar ik ga dat niet halen, want ik heb al min of meer gekookt voor vandaag.quote:
Kindjes in Afrika ditdat ...quote:
Nou wil ik ook Chineesquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin in chinees, maar ik ga dat niet halen, want ik heb al min of meer gekookt voor vandaag.
Fiets je ook niet even heen voor een broodje.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:59 schreef LTVDK het volgende:
Dit vind ik echt een geweldige Subway qua locatiehttps://www.google.com/ma(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Met hun dikke buikjes.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou naar Subway gaan als er een broodje is zonder keuze, de nr 7 ofzo waarop er geen vraag meer is
Ken ik niet maar zou eten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je waar ze lekkere broodjes voor weinig hebben? De Hush, en dan broodje spareribs.
In m'n vorige woonplaats kon je niet eens via thuisbezorgd bestellenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:59 schreef Ama het volgende:
Subway doet hier ook niet bezorgen, bij mijn vriend wel. Maar ja daar kan je ook Chinees bestellen en hier niet. Oneerlijke wereld dit.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In m'n vorige woonplaats kon je niet eens via thuisbezorgd bestellen
geen bezorgrestaurants ¯\_(ツ)_/¯quote:
Enschede.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je waar ze lekkere broodjes voor weinig hebben? De Hush, en dan broodje spareribs.
Oh zit alleen bij ons en in Nieuwegeinquote:
Heb ook wel eens eentje met pulled pork op bij de subwayquote:
Poeh dat ziet er goed uit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh zit alleen bij ons en in Nieuwegein
Maar komen er steeds meer. Echt goed![]()
https://www.hush.nl/menukaart/
Hier hebben ze in de regio gewoon hun eigen systeem opgezet omdat ze die kosten van thuisbezorgd zat warenquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen bezorgrestaurants ¯\_(ツ)_/¯
gelukkig wel genoeg telefoonnummers van restaurants die hun afwassers op de fiets wegstuurden
Ik ken alleen de vingerplant en de komseklariaquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb trouwens een ZZ plant gekocht
Alleen al vanwege de naam moest ik 'm hebben
Ik woon nu niet echt dicht in de buurt van een subway en het is eigenlijk niet mijn eerste keuzequote:Op woensdag 18 mei 2022 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ook wel eens eentje met pulled pork op bij de subwaymaar was toen zo'n tijdelijke ofzo
oh ja ach.. veel meer dan domino's/NYP/snackbar/turk zit er ook niet op.. dus zo'n gemis is het ook totaal nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben ze in de regio gewoon hun eigen systeem opgezet omdat ze die kosten van thuisbezorgd zat waren
Mij ook.quote:
dan haal jij je penisplant tevoorschijn?quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken alleen de vingerplant en de komseklaria
zal wel tochquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:06 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop dat mijn kip ontdooid is als ik thuis kom
Die bloeit maar eens in de 24 jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan haal jij je penisplant tevoorschijn?
Duurt meestal wel 18 uur als ik het vanuit de vriezer in de koelkast leg.quote:
Is dat hun nieuwe slogan?quote:
Maar die bloedt elke zaterdag in de kelder van @Haagsquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bloeit maar eens in de 24 jaar.
ff met verpakking en al in een bak met water leggen. is 't zo gedooidquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Duurt meestal wel 18 uur als ik het vanuit de vriezer in de koelkast leg.
Anders nog een uurtje op kamertemperatuur leggen
Gewoon worstenbroodjes halen daar in Brabant.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon nu niet echt dicht in de buurt van een subway en het is eigenlijk niet mijn eerste keuze
"ik wor nog ens zelluf un worgggstuhbrotje."quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon worstenbroodjes halen daar in Brabant.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"ik wor nog ens zelluf un worgggstuhbrotje."
waarom lees ik BBC ook gelijk... als BBCquote:
Dat moet ook.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom lees ik BBC ook gelijk... als BBC
Ik heb al 3 dagen constant honger. Lijk wel ongesteldquote:
snoep spekken?quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:30 schreef Ama het volgende:
En spekjes want ook afgeprijsd. Waarom ben ik zo zwak.
Ja of gewoon die zak open en opeten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kampvuur erbij.. marshmallows dit dat
Zou even naar een darm specialist gaan danquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:31 schreef mschol het volgende:
zo, in hotel... airco op standje koel en zo boodschappen doen (en misschien wat aftersun...
50 tintenn bruin....)
Je Gerries??quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:31 schreef mschol het volgende:
zo, in hotel... airco op standje koel en zo boodschappen doen (en misschien wat aftersun...
50 tintenn bruin....)
harde of zachte?quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:33 schreef Ama het volgende:
Maar snoep spek koop ik ook maar 1x per jaar/twee jaar ofzo.
https://www.candyonline.nl/van-vliet-schuimblokken-200-stuks.htmlquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Zachte natuurlijk. Bestaan er harde spekjes dan?
Dat is toch geen spek.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.candyonline.nl/van-vliet-schuimblokken-200-stuks.html
schuimblok != spekkiequote:Op woensdag 18 mei 2022 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo liggen ze wel in de snoepwinkel ¯\_(ツ)_/¯
Raarquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo liggen ze wel in de snoepwinkel ¯\_(ツ)_/¯
I knowquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:36 schreef Ama het volgende:
Schuimblokken en spekjes zijn twee verschillende producten.
Nee die hebben trekken, jullie hebben gewoon hongerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |