Nou wil ik ook Chineesquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin in chinees, maar ik ga dat niet halen, want ik heb al min of meer gekookt voor vandaag.
Fiets je ook niet even heen voor een broodje.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:59 schreef LTVDK het volgende:
Dit vind ik echt een geweldige Subway qua locatiehttps://www.google.com/ma(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Met hun dikke buikjes.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou naar Subway gaan als er een broodje is zonder keuze, de nr 7 ofzo waarop er geen vraag meer is
Ken ik niet maar zou eten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je waar ze lekkere broodjes voor weinig hebben? De Hush, en dan broodje spareribs.
In m'n vorige woonplaats kon je niet eens via thuisbezorgd bestellenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:59 schreef Ama het volgende:
Subway doet hier ook niet bezorgen, bij mijn vriend wel. Maar ja daar kan je ook Chinees bestellen en hier niet. Oneerlijke wereld dit.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In m'n vorige woonplaats kon je niet eens via thuisbezorgd bestellen
geen bezorgrestaurants ¯\_(ツ)_/¯quote:
Enschede.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je waar ze lekkere broodjes voor weinig hebben? De Hush, en dan broodje spareribs.
Oh zit alleen bij ons en in Nieuwegeinquote:
Heb ook wel eens eentje met pulled pork op bij de subwayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |