Nou wil ik ook Chineesquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin in chinees, maar ik ga dat niet halen, want ik heb al min of meer gekookt voor vandaag.
Fiets je ook niet even heen voor een broodje.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:59 schreef LTVDK het volgende:
Dit vind ik echt een geweldige Subway qua locatiehttps://www.google.com/ma(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Met hun dikke buikjes.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou naar Subway gaan als er een broodje is zonder keuze, de nr 7 ofzo waarop er geen vraag meer is
Ken ik niet maar zou eten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je waar ze lekkere broodjes voor weinig hebben? De Hush, en dan broodje spareribs.
In m'n vorige woonplaats kon je niet eens via thuisbezorgd bestellenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:59 schreef Ama het volgende:
Subway doet hier ook niet bezorgen, bij mijn vriend wel. Maar ja daar kan je ook Chinees bestellen en hier niet. Oneerlijke wereld dit.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In m'n vorige woonplaats kon je niet eens via thuisbezorgd bestellen
geen bezorgrestaurants ¯\_(ツ)_/¯quote:
Enschede.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je waar ze lekkere broodjes voor weinig hebben? De Hush, en dan broodje spareribs.
Oh zit alleen bij ons en in Nieuwegeinquote:
Heb ook wel eens eentje met pulled pork op bij de subwayquote:
Poeh dat ziet er goed uit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh zit alleen bij ons en in Nieuwegein
Maar komen er steeds meer. Echt goed![]()
https://www.hush.nl/menukaart/
Hier hebben ze in de regio gewoon hun eigen systeem opgezet omdat ze die kosten van thuisbezorgd zat warenquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen bezorgrestaurants ¯\_(ツ)_/¯
gelukkig wel genoeg telefoonnummers van restaurants die hun afwassers op de fiets wegstuurden
Ik ken alleen de vingerplant en de komseklariaquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb trouwens een ZZ plant gekocht
Alleen al vanwege de naam moest ik 'm hebben
Ik woon nu niet echt dicht in de buurt van een subway en het is eigenlijk niet mijn eerste keuzequote:Op woensdag 18 mei 2022 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ook wel eens eentje met pulled pork op bij de subwaymaar was toen zo'n tijdelijke ofzo
oh ja ach.. veel meer dan domino's/NYP/snackbar/turk zit er ook niet op.. dus zo'n gemis is het ook totaal nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben ze in de regio gewoon hun eigen systeem opgezet omdat ze die kosten van thuisbezorgd zat waren
Mij ook.quote:
dan haal jij je penisplant tevoorschijn?quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken alleen de vingerplant en de komseklaria
zal wel tochquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:06 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop dat mijn kip ontdooid is als ik thuis kom
Die bloeit maar eens in de 24 jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan haal jij je penisplant tevoorschijn?
Duurt meestal wel 18 uur als ik het vanuit de vriezer in de koelkast leg.quote:
Is dat hun nieuwe slogan?quote:
Maar die bloedt elke zaterdag in de kelder van @Haagsquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bloeit maar eens in de 24 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |