Nou ik had dat thuis niet verteld.quote:
Hallo, Ede.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
want je kan niet stappen in eigen stad?
Of hoe je het moet activerenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu hebben ze ineens allerlei ingewikkelde abonnementen, waarbij je haast een universitaire studie nodig hebt om te begrijpen wanneer je wel of niet mag reizen.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik had dat thuis niet verteld.
Staat mijn moeder een week later met een andere moeder in de AH “goh stom hè dat onze zoons vast hebben gezeten”
Toen had ik wel wat te vertellen ja
Ja, echt geen flauw idee..quote:
Via Twitter gaat het wel goed.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt geen flauw idee..
Klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb dat ooit gehad terwijl ik met mijn ex een jointje zat te roken ergens aan de waterkant,en het viel al ons op dat er nogal veel politie rondreed.Totdat er eeen heel AT uit de bosjes kwam,bleek dat ze toch iemand anders zochten. :
Hoezo mal, dat werkt feilloos.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ook wel een nieuwe iPhone willen maar ik vind die Face ID nog een beetje mal.
Dat zal best, maar dat ik naar mijn eigen smoel moet kijken. Heb ik helemaal geen zin in. Nu haal ik de telefoon langs het pinding met m'n duim erop en klaar.quote:
Je ziet je eigen smoel niet in beeld hoorquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat ik naar mijn eigen smoel moet kijken. Heb ik helemaal geen zin in. Nu haal ik de telefoon langs het pinding met m'n duim erop en klaar.
werkt fucking goedquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ook wel een nieuwe iPhone willen maar ik vind die Face ID nog een beetje mal.
Je kijk niet naar je eigen smoel. Als je hem vastpakt ontgrendelt die vanzelf, gewoon met zwart schermquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat ik naar mijn eigen smoel moet kijken. Heb ik helemaal geen zin in. Nu haal ik de telefoon langs het pinding met m'n duim erop en klaar.
je ziet het camerabeeld niet hoorquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kijk niet naar je eigen smoel. Als je hem vastpakt ontgrendelt die vanzelf, gewoon met zwart scherm
Blackphones mattersquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel een SE nemen dan.
Waarom zijn al die dingen tegenwoordig ook zwart.
Waarom?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Alleen met mondkapje deed die moeilijkquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
werkt fucking goedSta er enorm van te kijken bij welk licht en onder welke belachelijke hoeken het werkt.
Heb zakelijk al een paar maanden die 13 pro, privé 12 pro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |