Nou ik had dat thuis niet verteld.quote:
Hallo, Ede.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
want je kan niet stappen in eigen stad?
Of hoe je het moet activerenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu hebben ze ineens allerlei ingewikkelde abonnementen, waarbij je haast een universitaire studie nodig hebt om te begrijpen wanneer je wel of niet mag reizen.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik had dat thuis niet verteld.
Staat mijn moeder een week later met een andere moeder in de AH “goh stom hè dat onze zoons vast hebben gezeten”
Toen had ik wel wat te vertellen ja
Ja, echt geen flauw idee..quote:
Via Twitter gaat het wel goed.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt geen flauw idee..
Klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb dat ooit gehad terwijl ik met mijn ex een jointje zat te roken ergens aan de waterkant,en het viel al ons op dat er nogal veel politie rondreed.Totdat er eeen heel AT uit de bosjes kwam,bleek dat ze toch iemand anders zochten. :
Hoezo mal, dat werkt feilloos.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ook wel een nieuwe iPhone willen maar ik vind die Face ID nog een beetje mal.
Dat zal best, maar dat ik naar mijn eigen smoel moet kijken. Heb ik helemaal geen zin in. Nu haal ik de telefoon langs het pinding met m'n duim erop en klaar.quote:
Je ziet je eigen smoel niet in beeld hoorquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat ik naar mijn eigen smoel moet kijken. Heb ik helemaal geen zin in. Nu haal ik de telefoon langs het pinding met m'n duim erop en klaar.
werkt fucking goedquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ook wel een nieuwe iPhone willen maar ik vind die Face ID nog een beetje mal.
Je kijk niet naar je eigen smoel. Als je hem vastpakt ontgrendelt die vanzelf, gewoon met zwart schermquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat ik naar mijn eigen smoel moet kijken. Heb ik helemaal geen zin in. Nu haal ik de telefoon langs het pinding met m'n duim erop en klaar.
je ziet het camerabeeld niet hoorquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kijk niet naar je eigen smoel. Als je hem vastpakt ontgrendelt die vanzelf, gewoon met zwart scherm
Blackphones mattersquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel een SE nemen dan.
Waarom zijn al die dingen tegenwoordig ook zwart.
Waarom?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Alleen met mondkapje deed die moeilijkquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
werkt fucking goedSta er enorm van te kijken bij welk licht en onder welke belachelijke hoeken het werkt.
Heb zakelijk al een paar maanden die 13 pro, privé 12 pro
Van het najaar mogen we vast wel weer. Mensen met slecht gebit ook weer blij.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet gedaan want ben helemaal klaar met die beflappen.
Geniet er dan nog maar even van.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet gedaan want ben helemaal klaar met die beflappen.
Ik mot geen horlogequote:Op woensdag 18 mei 2022 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nadruk op deed. Maar had ik geen last van. Want Apple Watch
Neee dat zal toch niet?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van het najaar mogen we vast wel weer. Mensen met slecht gebit ook weer blij.
Ga er maar wel van uit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neee dat zal toch niet?
Denk niet dat mensen dat nog willen.
Zijn weer 2 zorgwekkende varianten opgedoken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neee dat zal toch niet?
Denk niet dat mensen dat nog willen.
Je vliegt echt niet slechter dan met KLM. Beenruimte is min of meer gelijk. En bij KLM betaal je die ‘gratis’ boterham met kaas en kopje koffie dubbel en dwars zelf.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
daar vlieg je dan ook 4de rangs zonder hapje of drankje
Ze zijn niet ziekmakender, maar je kunt er gewoon wel weer ziek van worden, al heb je het al vijf keer gehad.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn weer 2 zorgwekkende varianten opgedoken.
Ook een Thaise toch nu in Nederland?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeker sinds een paar dagen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook een Thaise toch nu in Nederland?
In Z-A zijn die al over de piek en niemand kwam in het zkh (geen pieken)quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je moet je nu zelf voorbereiden volgens Kuipers.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn niet ziekmakender, maar je kunt er gewoon wel weer ziek van worden, al heb je het al vijf keer gehad.
En dan blijft de hele samenleving ontwricht.
Vind ik onzin, van griep waren er ook altijd veel ziek en daarvan was de samenleving toch ook niet ontwricht?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn niet ziekmakender, maar je kunt er gewoon wel weer ziek van worden, al heb je het al vijf keer gehad.
En dan blijft de hele samenleving ontwricht.
Je weet wie het post.quote:
Maar het is nu én én, en er is al krapte op de arbeidsmarkt, dus als die twee mensen nu ziek zijn ligt meteen alles plat. En als je nu ook zomergolven krijgt dan gaat het maar door.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik onzin, van griep waren er ook altijd veel ziek en daarvan was de samenleving toch ook niet ontwricht?
Juist de maatregelen zoals lockdowns ontwrichten de samenleving
En winderigheid.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt overgedragen via sushi en je krijgt er zere en dikke benen en voeten van.
Want in de trein heb je dat totaal niet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja..
je vrijwillig als slachtvee laten vervoeren
Ja das bangmakerij.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is nu én én, en er is al krapte op de arbeidsmarkt, dus als die twee mensen nu ziek zijn ligt meteen alles plat. En als je nu ook zomergolven krijgt dan gaat het maar door.
Het aantal mensen dat ziek is, ligt hoger en we hebben nu verkoudheid + corona + griep.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik onzin, van griep waren er ook altijd veel ziek en daarvan was de samenleving toch ook niet ontwricht?
Juist de maatregelen zoals lockdowns ontwrichten de samenleving
Staan in de stoptrein tussen Rotterdam en Antwerpen met koffer. Huilen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want in de trein heb je dat totaal niet.Nog steeds trauma's van anderhalf uur staan vanuit Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |