Valt wel mee toch? Ik kom altijd minstens met het dubbele thuis van de IKEA.quote:
O, ik nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik kom altijd met minstens met het dubbele thuis van de IKEA.
Een trein door het halve land het vijfvoudigequote:Op woensdag 18 mei 2022 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zo'n. Scooter kost iets van 20 euro denk k.
Heb korting. Alleen straks bij de metro nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een trein door het halve land het vijfvoudige
Ik had toen 2 agenten aan de deur die kwamen een boete uit Oostenrijk brengen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, de post-app meldt dat mijn boete uit Duitsland onderweg is![]()
![]()
Denk dat die Duitsers dat beter hebben geregeldquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had toen 2 agenten aan de deur die kwamen een boete uit Oostenrijk brengen.
Wat moet ik er mee, vroeg ik? Zegt die agent: nou ik zou hem niet betalen.
drie keer knipperen met je volle wimpers naar die schattige jongen slachtoffer en dan heb je dat toch weer als fooi?quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zo'n. Scooter kost iets van 20 euro denk k.
Met die scooter was je nu al thuis geweestquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb korting. Alleen straks bij de metro niet
Voordeeluitjesserpent.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb korting. Alleen straks bij de metro niet
Hahahahaquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
drie keer knipperen met je volle wimpers naar die schattige jongen slachtoffer en dan heb je dat toch weer als fooi?
Hoi US.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
drie keer knipperen met je volle wimpers naar die schattige jongen slachtoffer en dan heb je dat toch weer als fooi?
Watquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Minder fokken en meer zelf nadenken.
Los heeft weer 800 kilometer door de volle zon gereden dus die zal wel weer een zonnesteek hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |