SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Metro E !quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit in delft. Dus nu hopen op een trein. Naar den haag omdam de metro terug te pakken
Wat is dit voor wereldreis.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Met tram ben k ook nog niet eens op cs maar op Holland spoor
Ja naar den haag en dan weer Rotterdam. Die metro duurt ook een half uurquote:
huur dan scooterquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja naar den haag en dan weer Rotterdam. Die metro duurt ook een half uur
K zit misschien op 15 km van Rotterdam af
K heb principesquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent rijke bitterbal die dat prima kan betalen
Goederenscooter 4 Bahtquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kussen. Containers voor pasta, buiktasje,strandlaken. Pollepel en snijplanken
O, da’s heel wat.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kussen. Containers voor pasta, buiktasje,strandlaken. Pollepel en snijplanken
Valt wel mee toch? Ik kom altijd minstens met het dubbele thuis van de IKEA.quote:
O, ik nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik kom altijd met minstens met het dubbele thuis van de IKEA.
Een trein door het halve land het vijfvoudigequote:Op woensdag 18 mei 2022 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zo'n. Scooter kost iets van 20 euro denk k.
Heb korting. Alleen straks bij de metro nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een trein door het halve land het vijfvoudige
Ik had toen 2 agenten aan de deur die kwamen een boete uit Oostenrijk brengen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, de post-app meldt dat mijn boete uit Duitsland onderweg is![]()
![]()
Denk dat die Duitsers dat beter hebben geregeldquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had toen 2 agenten aan de deur die kwamen een boete uit Oostenrijk brengen.
Wat moet ik er mee, vroeg ik? Zegt die agent: nou ik zou hem niet betalen.
drie keer knipperen met je volle wimpers naar die schattige jongen slachtoffer en dan heb je dat toch weer als fooi?quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zo'n. Scooter kost iets van 20 euro denk k.
Met die scooter was je nu al thuis geweestquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb korting. Alleen straks bij de metro niet
Voordeeluitjesserpent.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb korting. Alleen straks bij de metro niet
Hahahahaquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
drie keer knipperen met je volle wimpers naar die schattige jongen slachtoffer en dan heb je dat toch weer als fooi?
Hoi US.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
drie keer knipperen met je volle wimpers naar die schattige jongen slachtoffer en dan heb je dat toch weer als fooi?
Watquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Minder fokken en meer zelf nadenken.
Los heeft weer 800 kilometer door de volle zon gereden dus die zal wel weer een zonnesteek hebbenquote:
Hhrbrnosnwje smaal nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Los heeft weer 800 kilometer door de volle zon gereden dus die zal wel weer een zonnesteek hebben
Valt reuze mee.quote:
daar vlieg je dan ook 4de rangs zonder hapje of drankjequote:Op woensdag 18 mei 2022 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer eens in die spoordeelwinkel te kijken.
44 euro voor eersteklas retour Utrecht met een drankje en broodje. Moet je nog buiten de spits reizen ook.
Godsamme man, Ryanair naar Londen is goedkoper.
Ja maar je zit in Londen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
daar vlieg je dan ook 4de rangs zonder hapje of drankje
Nee denk dat het onwijs gestegen is laatste jaren. Vind ov in Nederland echt duurquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
55 euro om met de trein naar Walibi te gaan. Buiten de spits reizen he.
Kan me niet voorstellen dat ik daar vroegah ruim 100 gulden voor heb betaald want dat had ik niet.
Boeiend als je naar Londen vliegt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
daar vlieg je dan ook 4de rangs zonder hapje of drankje
Godsamme.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie deal, toegang efteling is al 40+
Zelfs met de huidige benzineprijzen is het nog goedkoper om met de auto te gaanquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
55 euro om met de trein naar Walibi te gaan. Buiten de spits reizen he.
Kan me niet voorstellen dat ik daar vroegah ruim 100 gulden voor heb betaald want dat had ik niet.
Vooral als je met meerdere mensen gaat en dat doe je vaak wel dan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs met de huidige benzineprijzen is het nog goedkoper om met de auto te gaan
Die drie kwartier naar Londen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja..
je vrijwillig als slachtvee laten vervoeren
'maar het OV is zo'n voordelig en milieuvriendelijk alternatief'quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als je met meerdere mensen gaat en dat doe je vaak wel dan.
Ja stom is dat.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Je had vroegah ook van die dagkaarten bij Blokker en Kruidvat enzo, die zijn ook afgeschaft. Die waren ooit 12 euro en toen ineens 18 en nu zijn ze weg.
's Avonds ook gewoon twee korte treinen per uur inzetten op een druk traject. Want mensen gaan niet stappen op zaterdagavond ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'maar het OV is zo'n voordelig en milieuvriendelijk alternatief'
quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Tussen delft en schiedam aanrijding. Zijn toch haast geen overgangen daar dus iemand zelfmoord gepleegd misschien
Of de tienertour.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Je had vroegah ook van die dagkaarten bij Blokker en Kruidvat enzo, die zijn ook afgeschaft. Die waren ooit 12 euro en toen ineens 18 en nu zijn ze weg.
Wat is dat stappen waar je het over hebt? Dat klinkt als iets wat de jeugd mogelijk doetquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Avonds ook gewoon twee korte treinen per uur inzetten op een druk traject. Want mensen gaan niet stappen op zaterdagavond ofzo.
want je kan niet stappen in eigen stad?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Avonds ook gewoon twee korte treinen per uur inzetten op een druk traject. Want mensen gaan niet stappen op zaterdagavond ofzo.
Nu hebben ze ineens allerlei ingewikkelde abonnementen, waarbij je haast een universitaire studie nodig hebt om te begrijpen wanneer je wel of niet mag reizen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat het vliegtuig naar Barcelona of Londen nog goedkoper te boeken is.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs met de huidige benzineprijzen is het nog goedkoper om met de auto te gaan
Fruitje is wat ouder hč. Toen reden de treinen nog op kolen enzo.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fruitje is wat ouder hč. Toen reden de treinen nog op kolen enzo.
Zal wel iets ouderwets zijn
Vertel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tienertoer![]()
Man veel meegemaakt, ook een dag in een cel doorgebracht.
Wij sliepen ook op het strand.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Tienertoer dan kon je een week land vrij met de trein door heel nederland.
Dat deden veel jongeren van 16-18 toen als een vakantieweekje.
Retourtje Schiphol met het OV is al bijna 60 euroquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat het vliegtuig naar Barcelona of Londen nog goedkoper te boeken is.
Kuzu in de metroquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Retourtje Schiphol met het OV is al bijna 60 euro
Even laten zien dat die zijn eigen smiley heeftquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even laten zien dat die zijn eigen smiley heeft
We gingen karten ergens in Limburg ofzo, en op de terugweg heeft een dronken vriend ineens een paar vernielingen gedaan (zo’n onhandelbare gast)quote:
Van de week de nieuwe iPhone 13 binnen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:19 schreef bitterbal het volgende:
K ga een nieuwe telefoon kopen. Niet te doen deze batterij meer
Heb je wel wat te vertellen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gingen karten ergens in Limburg ofzo, en op de terugweg heeft een dronken vriend ineens een paar vernielingen gedaan (zo’n onhandelbare gast)
We zaten nietsvermoedend in een bus toen opeens een heel arrestatie team de bus blok reedt.
Wij zo van: goh gaaf! ze gaan criminelen oppakken!
Maar toen namen ze ons mee
Zal wel wat kosten? K denk aan de s22 van Samsungquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van de week de nieuwe iPhone 13 binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |