Voor mij ongeveer een vijfde daarvan.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, voor mij is het zo'n 11km
Oh, dus dat scheelt nog niet eens zo veel dan. Paar km maar.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij ongeveer een vijfde daarvan.
Wat doet mijn quote in de TT en waarom krijg ik geen credits?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie hierboven dat het gefixt is.
Ik doe niet aan credits, wees blij dat je post TT-waardig werd geacht.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 02:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat doet mijn quote in de TT en waarom krijg ik geen credits?
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 02:07 schreef NailQueen het volgende:
Weet je wat? Het is al over 2.00 uur. Jullie weten allemaal wat dat betekent.
Dit.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Gelukkig ben ik weer mooi op tijd wakker op deze zaterdag die tot ver na middernacht gaat duren![]()
Yupquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Gelukkig ben ik weer mooi op tijd wakker op deze zaterdag die tot ver na middernacht gaat duren![]()
Dutje doen tussendoorquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:40 schreef Arizona het volgende:
Echt hè?! Ik zit zo in het ritme van een wekker om 5.45, dat ik om 6.00 de keuken maar stond op te ruimenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:40 schreef Arizona het volgende:
quote:
Je gaat het reddenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:14 schreef Spablauw214 het volgende:
Voor het eerst in jaren weer eens een ESF-week met FOK. Maar ik ben nu al helemaal naar de vernieling. Ik word hier te oud voor![]()
Dan zijn het f*ck jury’squote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als de 'vak' jury's te vaak Oekraïne 12 punten geven dan haak ik af.
Ja eens. Vind het allemaal een beetje too much worden met dat ''DUHHHH OORLOG DUHHH OEKRAINE WINT DRM DUHHHHH''. Het nummer is ook gewoon goed en uniekquote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:21 schreef Momo het volgende:
Weetje er zijn ook genoeg mensen die het een goed nummer vinden en het is een van de meest gestreamde nummers. Beetje kinderachtig om boos te worden als het nummer dan punten krijgt
Over dat goede verschillen de meningen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:24 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja eens. Vind het allemaal een beetje too much worden met dat ''DUHHHH OORLOG DUHHH OEKRAINE WINT DRM DUHHHHH''. Het nummer is ook gewoon goed en uniek
Het ligt er een beetje aan of ze gewoon veel punten krijgen en winnen of extreem veel punten krijgen. Als ze van bijna elke jury 12 punten krijgen dan is er erg niks aan dit jaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:21 schreef Momo het volgende:
Weetje er zijn ook genoeg mensen die het een goed nummer vinden en het is een van de meest gestreamde nummers. Beetje kinderachtig om boos te worden als het nummer dan punten krijgt
Dat is wel per definitie zo hèquote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan of ze gewoon veel punten krijgen en winnen of extreem veel punten krijgen. Als ze van bijna elke jury 12 punten krijgen dan is er erg niks aan dit jaar.
Nummer van vorig jaar was stukken beter.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:21 schreef Momo het volgende:
Ik zie ze wel 🤫quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De hartjes zijn het nog steeds iig.
Vind ik nog steeds het beste liedje wat ik in mijn (vrije korte nog) ESF-carrière heb gehoordquote:Op zaterdag 14 mei 2022 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die herkende ik idd toen ik de namen zag, en Ierland, Cyprus, en Oekraïne herkende ik ook nog.![]()
Albanië herkende ik dan weer totaal niet, zal wel niks geweest zijn, al deed het me om de een of andere reden wel aan @:molloot200 denken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, omdat ik typte wat ik zag, maar toen liet ie wel de hartjes zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Hier stond voor je edit een blauw en geel hartje.
Ik gebruik nu een iPad.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, omdat ik typte wat ik zag, maar toen liet ie wel de hartjes zien.Maar in de TT werkt het niet bij mij mobiel. Wellicht werkt het alleen op de pc.
Eens wel, ook wel omdat ik het zelf een van de betere nummers vind dit jaar en ze met vrij veel gemak mijn persoonlijke top5 ingewandeld zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:21 schreef Momo het volgende:
Dat is bij ieder nummer wel, lijkt me.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over dat goede verschillen de meningen.
Geen idee, maar men keek naar boven en zag dat het gefixt was.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds het beste liedje wat ik in mijn (vrije korte nog) ESF-carrière heb gehoord
Ja, sorry, mijn favorieten komen vaak wel heel duidelijk naar voren hèHé, geen sorry, lees de OP anders nog eens door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je favoriet duidelijk naar voren laten komen is iig wel lekker positief. Bij mij is het vaak het nummer wat ik het slechtst vind wat duidelijk naar voren komt (zeker als het ook nog eens erg populair is)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |