Thnxxx!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier voor morgen.
Ik hoop dat het niet te druk is.quote:
Oh als abonnementhouder maak ik me er niet zo druk over, ben eindelijk weer eens met allebei de kinderen tegelijk daarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet te druk is.
Lekker genieten, ik kan mij al bijna niet meer herinneren wanneer de laatste keer was.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh als abonnementhouder maak ik me er niet zo druk over, ben eindelijk weer eens met allebei de kinderen tegelijk daar
Dan herken je het niet meer terugquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker genieten, ik kan mij al bijna niet meer herinneren wanneer de laatste keer was.
Dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan herken je het niet meer terug
Dat is idd wel aan te raden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
note to self: visafval direct buiten in de ondergrondse gooien
zelfs de cougar was aan het klagen over de luchtquote:
* Cinderelladreamer schuift haar bordje eten weer opzijquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelfs de cougar was aan het klagen over de luchtliep letterlijk tegen een muur aan toen ik d deur open deed
geen paling voor jou?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer schuift haar bordje eten weer op zij
Alleen naar het centrum en terug, maar wel nog anderhalf uur gefietst.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, niet zo heel ver maar wel lekkerJij dan?
ik heb zo'n josephjoseph ding met koolstoffilter er in. dat houdt echt een bak met geurtjes in de vuilnisbak zeg maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Uien ruik je ook heel erg als je dat in de prullenbak hebt
Handig ding wel zeg..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb zo'n josephjoseph ding met koolstoffilter er in. dat houdt echt een bak met geurtjes in de vuilnisbak zeg maar.
quote:
Zo daar zit indd een prijskaartje aanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)rp3_vYMaAlRNEALw_wcB
mag ook wel voor dat geld
Leuk kastjequote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit apparaat, 3 vuilnisbakken, wat opbergbakken en wat keukentools en een vloerkleed in de uitverkoop
Iedereen zit in Limburg als ik familie mag geloven. Ik zie morgen wel hoe tyfus druk het daar isquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nopefucking rustig eigenlijk. dikke prima.
Ah dat is wel beter.. kan je ook rustig rond neuzenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke ga je? want waar ik ga is 't eigenlijk door de week altijd relatief rustig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen zit in Limburg als ik familie mag geloven. Ik zie morgen wel hoe tyfus druk het daar is
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel beter.. kan je ook rustig rond neuzen
Je moet idd daar ook niet in het weekend naar toe gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het in de buurt van mijn ouders nu stikt van de 'Hollanders', ik moet voor werk in de buurt van mijn ouders zijn dit weekend, dus ik blijf daar slapen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke ga je? want waar ik ga is 't eigenlijk door de week altijd relatief rustig.
ow zoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het in de buurt van mijn ouders nu stikt van de 'Hollanders', ik moet voor werk in de buurt van mijn ouders zijn dit weekend, dus ik blijf daar slapen.
heb je een doodswens?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen zit in Limburg als ik familie mag geloven. Ik zie morgen wel hoe tyfus druk het daar is
Wel eens op zaterdag naar de Ikea geweest valt soms wel mee hoe drukquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet idd daar ook niet in het weekend naar toe gaan.
Dat is hier van begin april tot en met de herfstvakantie zoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
Hier is het in het weekend ook net of je in Duitsland loopt
grens is ook maar 20 minuten verderopquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is hier van begin april tot en met de herfstvakantie zoEn dan met de feestdagen ook weer een opleving
als ik een scheetje laat dan ruikt m'n oom in België 'm ookquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
grens is ook maar 20 minuten verderop
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik een scheetje laat dan ruikt m'n oom in België 'm ook
maar wel scheetjes?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb geen oom in Belgie en ook niet in Duitsland
wij vrouwen ruiken naar roosjesquote:
Wat een drankorgel is ze ook, ik had haar onder mijn vleugeltje moeten houden.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij vrouwen ruiken naar roosjes
en dat zijn pufjes![]()
nee gewoon hop hopquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een drankorgel is ze ook, ik had haar onder mijn vleugeltje moeten houden.
Ik stuur mijn parkiet wel.quote:
ftfyquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
vrienden van Amstel maar terug kijken.. die maan kan ook zo achter het raam
hier was het de hele dag frisquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ook door in de zon te kuieren heel de middag.. word je ook best gaar van.
stond wel een windje maar ik had het warm in mn spijkerbroek en t shirt..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier was het de hele dag fris
tot 5 uur
toen werd het warmer![]()
had Rabbit weer bonen gegeten?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stond wel een windje maar ik had het warm in mn spijkerbroek en t shirt..
Wel een nieuwe anker trouwens
oh jaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja true maar er is wel een markt voor bepaalde lieden die ik het wel gun op die manier
Het oudste beroep hequote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh ja
ze zijn absoluut nodig
dat ben ik met je eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
jep die zijn erg duurquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
So de knetter, schrok me net echt de vinkentyphus in de supermarkt.
1 kiwi gold: ¤ 1,19
ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
Wij hadden vroeger honden die twee kiwi's tussen hun achterpoten hadden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je ook een ondeugend meisje.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]heb nu 3 hondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 met kiwi's
1 zonder
en 1 waarvan ze (nog) niet zijn ingedaald
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
wat voor ras?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb nu 3 honden
1 met kiwi's
1 zonder
en 1 waarvan ze (nog) niet zijn ingedaald
van alles en nog watquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor ras?
wij hadden dus vroegah Duitse doggen, meerdere tegelijk in huis
m'n ouders hebben nu een beagle die een beetje te druk is
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
van alles en nog wat
de oudste kruising labrador pointer leonberger
de middelste kruising witte herder/mechelse herder/bordercollie/labrador
de pup kruising labrador/duitse staander en ?
Zeker een vrouwtje?quote:
Nee, en ik zit sowieso toch beide dagen goede 8 uur op een kartbaan in de buurt.quote:
heb je een eigen kart?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, en ik zit sowieso toch beide dagen goede 8 uur op een kartbaan in de buurt.
Klinkt altijd wel schattigquote:
Buddy probeert het niet die doet het gewoonquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klinkt altijd wel schattigAls ze proberen te blaffen
Als het je helpt met slapen verdiend zich dat vanzelf weer terug.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Nog een duur geintje, maar net een verzwaringsdeken besteld.
Ben het slechte slapen zo moe en heb er goede verhalen over gehoord.
Maar wel duur deken en 2 hoezen ruim ¤200.
Schijnt wel echt prettig te zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Op bol.com zijn ze een stuk goedkoper. Dit had ik al gebookmarked voor mezelf een keer: https://www.bol.com/nl/nl(...)ringsdekens+8+-+9+KGquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Jij hebt mama ToT die op je kan liggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Op bol.com zijn ze een stuk goedkoper. Dit had ik al gebookmarked voor mezelf een keer: https://www.bol.com/nl/nl(...)ringsdekens+8+-+9+KG
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt mama ToT die op je kan liggen.
Owjah idd!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:40 schreef Rafeiro het volgende:
De hoezen zijn ook erg duur.
Maar liever hoezen die er voor gemaakt zijn.
Dan scheelt het nog maar een paar tientjes met bol.com.
Deken van 9 kilo heeft wel stevige hoes nodig lijkt me en 2 is wel minimaal.
Wassen moet soms ook namelijk.
Ik ben weer op dreef.quote:
Ahhh lief dat je er naar vraagt!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met de hand van vrouwlief, heeft ze er nog last van?
Goed in de gaten blijven houden dan maar, je handen heb je altijd nodig....quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh lief dat je er naar vraagt!
Gaat gelukkig goed, maar ze is nog wel voorzichtig met die hand; de duim gebruikt ze nog zo min mogelijk, en dat vind ik wel verstandig!
hoe lang is het nu geleden ToT?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh lief dat je er naar vraagt!
Gaat gelukkig goed, maar ze is nog wel voorzichtig met die hand; de duim gebruikt ze nog zo min mogelijk, en dat vind ik wel verstandig!
Voorbereidingen treffen voor de TT Assenquote:
caravan inrichten?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voorbereidingen treffen voor de TT Assen
nice, niet zo nice, nicequote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
efteling en kattencafé en jarig zijn
hieperdepiepquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
klopt, ik vraag het aan een vrouwquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een dame
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moet nog ff een partytent regelen, caravan repareren, muziek up to date brengen.quote:
Nicequote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet nog ff een partytent regelen, caravan repareren, muziek up to date brengen.
voor het geval ik je zondag niet hier ziequote:
Thnxxx Greytjequote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor het geval ik je zondag niet hier zie
alvast vane
![]()
![]()
![]()
Mooi manquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
is inmiddels alweer 10 jaar geleden dat ik er geweest ben
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vanaf komende maandag is er weer voldoende gejank te vinden
Vakantie voorbijquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vanaf komende maandag is er weer voldoende gejank te vinden
Die memo heb je niet gelezen voor je hier begon te postenquote:
Oud omaatje hè, ik mis nog weleens watquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die memo heb je niet gelezen voor je hier begon te posten![]()
Bij deze weet je het dus het is je vergevenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oud omaatje hè, ik mis nog weleens wat:@
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze weet je het dus het is je vergeven
Uowe doos.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oud omaatje hè, ik mis nog weleens wat
Aah goed bezig!!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen naar het centrum en terug, maar wel nog anderhalf uur gefietst.
Ik zei het ook uit liefde.quote:
Jij hebt ook een groot hart.quote:
quote:
Je weet wel een gevoelige snaar te raken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]Het verlegen badeendje
Kjoettie kjoetie
Betrapt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
@:Superbadeendje is gewoon onze charmeur
Ik had vrij vandaag en wilde eigenlijk nog wel een stuk gaan fietsen maar had niet echt heel geweldige motivatie en was het beetje aan het uitstellen. Toen heb ik maar een to good to go pakket besteld bij een zaakje in Rotterdam waar ik kleine 3 kwartier heen en 3 kwartier terug op heb gefietst.quote:
quote:
kip nuggets voor ind e ovenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Niemand die bitterballen ofzo heeft??
GC / Post hier als je zin hebt in bitterballen :9 #2quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik krijg er honger van.quote:
Frituur aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ook
ga gewoon eens in de keuken kijken nu
Wat is dat nou?quote:
Als dat zo is dan praat ik niet meer met hem.quote:
Da's niet zo vivantastisch van jou .....quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als dat zo is dan praat ik niet meer met hem.
nee, airfryer doe ik niet aanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als dat zo is dan praat ik niet meer met hem.
Ook geen afzuigkap?!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
dan stinkt mn hele hok er naar..
Ik zet hem op het gasfornuis en doe de afzuiging aan en schoon vet gebruiken. Dan valt het wel mee. Ik gebruik hem btw ook niet zo vaak.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
dan stinkt mn hele hok er naar..
ja de afzuiging is ook ruk hier, heb dus zo'n circulatiekapquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet hem op het gasfornuis en doe de afzuiging aan en schoon vet gebruiken. Dan valt het wel mee. Ik gebruik hem btw ook niet zo vaak.
Dat is wel ruk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja de afzuiging is ook ruk hier, heb dus zo'n circulatiekap
Ik hoop dat je snel wat vind.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
huur hut
gauw weg hier als t aan mij ligt
oh zat te koop hoor, moet eerst even wat carrière rust hebbenquote:
Die zijn super ruk, die heb ik ook gehad toen ik in een studenten kot woondequote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja de afzuiging is ook ruk hier, heb dus zo'n circulatiekap
Ik heb net 2 jaar carrière rust gehad maar dat was onvrijwillig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh zat te koop hoor, moet eerst even wat carrière rust hebbennog een jaartje ofzo end an los op de huizenmarkt
Ik zal wel een aanbevelingsbrief schrijven naar de CEO van je bedrijf, dan kun je binnen no time paleis Noordeinde cash afbetalen met je salarisquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net 2 jaar carrière rust gehad maar dat was onvrijwillig.
ik heb net het roer vrij succesvol omgegooidquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net 2 jaar carrière rust gehad maar dat was onvrijwillig.
Had je dat nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal wel een aanbevelingsbrief schrijven naar de CEO van je bedrijf, dan kun je binnen no time paleis Noordeinde cash afbetalen met je salaris
Ik hoop dat ik nu eindelijk weer in eigen hand heb want mijn schip ging alle kanten op behalve de goede.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb net het roer vrij succesvol omgegooid
Komt goed manquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan?![]()
Ik kreeg vandaag wel een compliment dat ze blij zijn met mijn inzet.
[..]
Ik hoop dat ik nu eindelijk weer in eigen hand heb want mijn schip ging alle kanten op behalve de goede.
Was jij dat in Friesland?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan?![]()
Ik kreeg vandaag wel een compliment dat ze blij zijn met mijn inzet.
[..]
Ik hoop dat ik nu eindelijk weer in eigen hand heb want mijn schip ging alle kanten op behalve de goede.
Mij ook, soms goede momenten maar ook dalen gekend.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Komt goed mannieuwe horizonnen ontdekken kost tijd
dit heeft mij uiteindelijk dik 12 jaar gekost.
quote:
A smooth sea never made a skilled sailorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij ook, soms goede momenten maar ook dalen gekend.
A smooth sea never made a skilled rubber duck.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
A smooth sea never made a skilled sailor
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
A smooth sea never made a skilled rubber duck
Slaap lekker kerel.quote:
Ik versta er geen zak van, kwaken is het dus iig niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Eong, Eong!
Geen idee welk geluid een gnoe maakt, dus de naam maar achterstevoren.
Hey Raf, hoe is het?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Eong, Eong!
Geen idee welk geluid een gnoe maakt, dus de naam maar achterstevoren.
Nee, totaal geen plannen. Jij?quote:
zo bed uit rollen, verder wakker worden, deuren open gooien enzo en dan beginnen met ikea in elkaar zettenquote:
Een hele IKEAquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo bed uit rollen, verder wakker worden, deuren open gooien enzo en dan beginnen met ikea in elkaar zetten
Nr 1 , 2 en drie heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo bed uit rollen, verder wakker worden, deuren open gooien enzo en dan beginnen met ikea in elkaar zetten
kast, vloerkleed, vuilnisbakken, stekkerdozen, opbergbakken, trechters, dunschiller, spatels, tangenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nr 1 , 2 en drie heb ik al gedaan![]()
Wat heb je gekocht wat je in elkaar moet zetten?
O neem aan dat het kleed al in elkaar zit of moet je dat nog wevenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kast, vloerkleed, vuilnisbakken, stekkerdozen, opbergbakken, trechters, dunschiller, spatels, tangen
[ afbeelding ]
nog weven uiteraardquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O neem aan dat het kleed al in elkaar zit of moet je dat nog weven![]()
Succes met het in elkaar zetten van de kast
Dan heb je nog een leuke klus. Laat je het eindresultaat zienquote:
Als je het Eurovisie gedeelte weg laat klinkt het als een heerlijke avondquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanavond de finale van de het Eurovisie Songfestival. Dat wordt bier en pizza.![]()
Geen bier en geen pizza, maar gewoon bubbeltjes waterquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanavond de finale van de het Eurovisie Songfestival. Dat wordt bier en pizza.![]()
Opstart problemen DJquote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
Zo maar eens een busje ether in mn mond leegspuiten, kijken of ik wat sneller op start
Geen mobiele airco-unit klaar staan?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Het is 11 uur, buiten 17 graden en in mijn broeikas is de 23 al bereikt
Hier staat een tweede parasol halverwege de zomer, ik voel het...
Je vergeet:quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die heb ik naar mijn slaapkamer verhuisd nu.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen mobiele airco-unit klaar staan?
Ik had niet verwacht van jou dat je een onmens wasquote:
Ik moet mn 'prikkelbare darmen' in toom houdenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht van jou dat je een onmens was
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 16:52 schreef FranticDJ het volgende:
Zitten wel 100 baby ganzen voor de deur
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 16:52 schreef FranticDJ het volgende:
Zitten wel 100 baby ganzen voor de deur
* SBE haat de BBQ tevoorschijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]Laat ik nou toevallig NET 100 satéprikkers hebben gekocht!
Daar had ik die prikkers dus voor gekocht, ja!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
* SBE haat de BBQ tevoorschijn.
laat ik nou net zo een bbq feestje hebben <3quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
* SBE haat de BBQ tevoorschijn.
is dat bij hen ook zo snel mogelijk zo ongezellig mogelijk zoveel mogelijk vreten en dan zo snel mogelijk afdruipen?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar had ik die prikkers dus voor gekocht, ja!
Morgen bbq met een legertje Filipijnse dames + aanhang.
Hebben die ook vrijgezelle zusjes?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar had ik die prikkers dus voor gekocht, ja!
Morgen bbq met een legertje Filipijnse dames + aanhang.
Nee, ze komen fashionably late met een zooi zelfgemaakt eten en flessen Hugo.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat bij hen ook zo snel mogelijk zo ongezellig mogelijk zoveel mogelijk vreten en dan zo snel mogelijk afdruipen?
Mijn vrouw wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben die ook vrijgezelle zusjes?
zwembroek aanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]Sta ik daar straks te zweten bij die klote-bbq!
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]Sta ik daar straks te zweten bij die klote-bbq!
Wie het kleine niet eert...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw wel.Maar of je op een 22-jarig chickie zit te wachten...?
Ik kan heel teder zijn dus dat komt wel goed.quote:
Zitten er al pinguïns te bibberen met ijsberenvellen om?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer je je slaapkamer inloopt en het lijkt wel een ijskast
Airco iets te laag gezet misschien.
Nee, maar dat is vast alleen omdat ze door de warmte moeten om mijn kamer in te komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zitten er al pinguïns te bibberen met ijsberenvellen om?
Is het koud.....wéér niet goedquote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer je je slaapkamer inloopt en het lijkt wel een ijskast
Airco iets te laag gezet misschien.
Ik ben er wel blij meequote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is het koud.....wéér niet goed![]()
Ja snap ik hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee
Betekent iig dat alle warmte eruit is verbannen.
Nee, maar waar Geer daar Goorquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een mooie naam
Oh zo haha.. verkeerd in je telefoon gezetquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is volgende week pas
dus moet nu zelf koken
in mn telefoon gezet, wat?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh zo haha.. verkeerd in je telefoon gezet
Oh dat kanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zet werkelijk nooit wat in mn telefoon agenda
mja belangrijke dingen onthoud ik over 't algemeen vrij goedquote:
Groot geheugen dusquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja belangrijke dingen onthoud ik over 't algemeen vrij goed
en loop toch dagelijks rond met een goedgevulde Filofax met werkdingen. Waar ook een mini agenda in zit voor echt belangrijke dingen