laat ik nou net zo een bbq feestje hebben <3quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
* SBE haat de BBQ tevoorschijn.
is dat bij hen ook zo snel mogelijk zo ongezellig mogelijk zoveel mogelijk vreten en dan zo snel mogelijk afdruipen?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar had ik die prikkers dus voor gekocht, ja!
Morgen bbq met een legertje Filipijnse dames + aanhang.
Hebben die ook vrijgezelle zusjes?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar had ik die prikkers dus voor gekocht, ja!
Morgen bbq met een legertje Filipijnse dames + aanhang.
Nee, ze komen fashionably late met een zooi zelfgemaakt eten en flessen Hugo.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat bij hen ook zo snel mogelijk zo ongezellig mogelijk zoveel mogelijk vreten en dan zo snel mogelijk afdruipen?
Mijn vrouw wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben die ook vrijgezelle zusjes?
zwembroek aanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]Sta ik daar straks te zweten bij die klote-bbq!
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]Sta ik daar straks te zweten bij die klote-bbq!
Wie het kleine niet eert...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw wel.Maar of je op een 22-jarig chickie zit te wachten...?
Ik kan heel teder zijn dus dat komt wel goed.quote:
Zitten er al pinguïns te bibberen met ijsberenvellen om?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer je je slaapkamer inloopt en het lijkt wel een ijskast
Airco iets te laag gezet misschien.
Nee, maar dat is vast alleen omdat ze door de warmte moeten om mijn kamer in te komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zitten er al pinguïns te bibberen met ijsberenvellen om?
Is het koud.....wéér niet goedquote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer je je slaapkamer inloopt en het lijkt wel een ijskast
Airco iets te laag gezet misschien.
Ik ben er wel blij meequote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is het koud.....wéér niet goed![]()
Ja snap ik hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee
Betekent iig dat alle warmte eruit is verbannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |