Komt goed manquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan?![]()
Ik kreeg vandaag wel een compliment dat ze blij zijn met mijn inzet.
[..]
Ik hoop dat ik nu eindelijk weer in eigen hand heb want mijn schip ging alle kanten op behalve de goede.
Was jij dat in Friesland?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan?![]()
Ik kreeg vandaag wel een compliment dat ze blij zijn met mijn inzet.
[..]
Ik hoop dat ik nu eindelijk weer in eigen hand heb want mijn schip ging alle kanten op behalve de goede.
Mij ook, soms goede momenten maar ook dalen gekend.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Komt goed mannieuwe horizonnen ontdekken kost tijd
dit heeft mij uiteindelijk dik 12 jaar gekost.
quote:
A smooth sea never made a skilled sailorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij ook, soms goede momenten maar ook dalen gekend.
A smooth sea never made a skilled rubber duck.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
A smooth sea never made a skilled sailor
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
A smooth sea never made a skilled rubber duck
Slaap lekker kerel.quote:
Ik versta er geen zak van, kwaken is het dus iig niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Eong, Eong!
Geen idee welk geluid een gnoe maakt, dus de naam maar achterstevoren.
Hey Raf, hoe is het?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Eong, Eong!
Geen idee welk geluid een gnoe maakt, dus de naam maar achterstevoren.
Nee, totaal geen plannen. Jij?quote:
zo bed uit rollen, verder wakker worden, deuren open gooien enzo en dan beginnen met ikea in elkaar zettenquote:
Een hele IKEAquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo bed uit rollen, verder wakker worden, deuren open gooien enzo en dan beginnen met ikea in elkaar zetten
Nr 1 , 2 en drie heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo bed uit rollen, verder wakker worden, deuren open gooien enzo en dan beginnen met ikea in elkaar zetten
kast, vloerkleed, vuilnisbakken, stekkerdozen, opbergbakken, trechters, dunschiller, spatels, tangenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nr 1 , 2 en drie heb ik al gedaan![]()
Wat heb je gekocht wat je in elkaar moet zetten?
O neem aan dat het kleed al in elkaar zit of moet je dat nog wevenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kast, vloerkleed, vuilnisbakken, stekkerdozen, opbergbakken, trechters, dunschiller, spatels, tangen
[ afbeelding ]
nog weven uiteraardquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O neem aan dat het kleed al in elkaar zit of moet je dat nog weven![]()
Succes met het in elkaar zetten van de kast
Dan heb je nog een leuke klus. Laat je het eindresultaat zienquote:
Als je het Eurovisie gedeelte weg laat klinkt het als een heerlijke avondquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanavond de finale van de het Eurovisie Songfestival. Dat wordt bier en pizza.![]()
Geen bier en geen pizza, maar gewoon bubbeltjes waterquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanavond de finale van de het Eurovisie Songfestival. Dat wordt bier en pizza.![]()
Opstart problemen DJquote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
Zo maar eens een busje ether in mn mond leegspuiten, kijken of ik wat sneller op start
Geen mobiele airco-unit klaar staan?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Het is 11 uur, buiten 17 graden en in mijn broeikas is de 23 al bereikt
Hier staat een tweede parasol halverwege de zomer, ik voel het...
Je vergeet:quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die heb ik naar mijn slaapkamer verhuisd nu.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen mobiele airco-unit klaar staan?
Ik had niet verwacht van jou dat je een onmens wasquote:
Ik moet mn 'prikkelbare darmen' in toom houdenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht van jou dat je een onmens was
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 16:52 schreef FranticDJ het volgende:
Zitten wel 100 baby ganzen voor de deur
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 16:52 schreef FranticDJ het volgende:
Zitten wel 100 baby ganzen voor de deur
* SBE haat de BBQ tevoorschijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]Laat ik nou toevallig NET 100 satéprikkers hebben gekocht!
Daar had ik die prikkers dus voor gekocht, ja!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
* SBE haat de BBQ tevoorschijn.
laat ik nou net zo een bbq feestje hebben <3quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
* SBE haat de BBQ tevoorschijn.
is dat bij hen ook zo snel mogelijk zo ongezellig mogelijk zoveel mogelijk vreten en dan zo snel mogelijk afdruipen?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar had ik die prikkers dus voor gekocht, ja!
Morgen bbq met een legertje Filipijnse dames + aanhang.
Hebben die ook vrijgezelle zusjes?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar had ik die prikkers dus voor gekocht, ja!
Morgen bbq met een legertje Filipijnse dames + aanhang.
Nee, ze komen fashionably late met een zooi zelfgemaakt eten en flessen Hugo.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat bij hen ook zo snel mogelijk zo ongezellig mogelijk zoveel mogelijk vreten en dan zo snel mogelijk afdruipen?
Mijn vrouw wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben die ook vrijgezelle zusjes?
zwembroek aanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]Sta ik daar straks te zweten bij die klote-bbq!
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]Sta ik daar straks te zweten bij die klote-bbq!
Wie het kleine niet eert...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw wel.Maar of je op een 22-jarig chickie zit te wachten...?
Ik kan heel teder zijn dus dat komt wel goed.quote:
Zitten er al pinguïns te bibberen met ijsberenvellen om?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer je je slaapkamer inloopt en het lijkt wel een ijskast
Airco iets te laag gezet misschien.
Nee, maar dat is vast alleen omdat ze door de warmte moeten om mijn kamer in te komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zitten er al pinguïns te bibberen met ijsberenvellen om?
Is het koud.....wéér niet goedquote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer je je slaapkamer inloopt en het lijkt wel een ijskast
Airco iets te laag gezet misschien.
Ik ben er wel blij meequote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is het koud.....wéér niet goed![]()
Ja snap ik hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee
Betekent iig dat alle warmte eruit is verbannen.
Nee, maar waar Geer daar Goorquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een mooie naam
Oh zo haha.. verkeerd in je telefoon gezetquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is volgende week pas
dus moet nu zelf koken
in mn telefoon gezet, wat?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh zo haha.. verkeerd in je telefoon gezet
Oh dat kanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zet werkelijk nooit wat in mn telefoon agenda
mja belangrijke dingen onthoud ik over 't algemeen vrij goedquote:
Groot geheugen dusquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja belangrijke dingen onthoud ik over 't algemeen vrij goed
en loop toch dagelijks rond met een goedgevulde Filofax met werkdingen. Waar ook een mini agenda in zit voor echt belangrijke dingen
Groot Breinquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Groot geheugen dus![]()
Meeste dingen onthoud ik ook wel, maar voor de zekerheid noteer ik het ook
Dat is wel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |