Aah goed bezig!!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen naar het centrum en terug, maar wel nog anderhalf uur gefietst.
Ik zei het ook uit liefde.quote:
Jij hebt ook een groot hart.quote:
quote:
Je weet wel een gevoelige snaar te raken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]Het verlegen badeendje
Kjoettie kjoetie
Betrapt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
@:Superbadeendje is gewoon onze charmeur
Ik had vrij vandaag en wilde eigenlijk nog wel een stuk gaan fietsen maar had niet echt heel geweldige motivatie en was het beetje aan het uitstellen. Toen heb ik maar een to good to go pakket besteld bij een zaakje in Rotterdam waar ik kleine 3 kwartier heen en 3 kwartier terug op heb gefietst.quote:
quote:
kip nuggets voor ind e ovenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Niemand die bitterballen ofzo heeft??
GC / Post hier als je zin hebt in bitterballen :9 #2quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik krijg er honger van.quote:
Frituur aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ook
ga gewoon eens in de keuken kijken nu
Wat is dat nou?quote:
Als dat zo is dan praat ik niet meer met hem.quote:
Da's niet zo vivantastisch van jou .....quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als dat zo is dan praat ik niet meer met hem.
nee, airfryer doe ik niet aanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als dat zo is dan praat ik niet meer met hem.
Ook geen afzuigkap?!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
dan stinkt mn hele hok er naar..
Ik zet hem op het gasfornuis en doe de afzuiging aan en schoon vet gebruiken. Dan valt het wel mee. Ik gebruik hem btw ook niet zo vaak.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
dan stinkt mn hele hok er naar..
ja de afzuiging is ook ruk hier, heb dus zo'n circulatiekapquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet hem op het gasfornuis en doe de afzuiging aan en schoon vet gebruiken. Dan valt het wel mee. Ik gebruik hem btw ook niet zo vaak.
Dat is wel ruk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja de afzuiging is ook ruk hier, heb dus zo'n circulatiekap
Ik hoop dat je snel wat vind.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
huur hut
gauw weg hier als t aan mij ligt
oh zat te koop hoor, moet eerst even wat carrière rust hebbenquote:
Die zijn super ruk, die heb ik ook gehad toen ik in een studenten kot woondequote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja de afzuiging is ook ruk hier, heb dus zo'n circulatiekap
Ik heb net 2 jaar carrière rust gehad maar dat was onvrijwillig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh zat te koop hoor, moet eerst even wat carrière rust hebbennog een jaartje ofzo end an los op de huizenmarkt
Ik zal wel een aanbevelingsbrief schrijven naar de CEO van je bedrijf, dan kun je binnen no time paleis Noordeinde cash afbetalen met je salarisquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net 2 jaar carrière rust gehad maar dat was onvrijwillig.
ik heb net het roer vrij succesvol omgegooidquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net 2 jaar carrière rust gehad maar dat was onvrijwillig.
Had je dat nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal wel een aanbevelingsbrief schrijven naar de CEO van je bedrijf, dan kun je binnen no time paleis Noordeinde cash afbetalen met je salaris
Ik hoop dat ik nu eindelijk weer in eigen hand heb want mijn schip ging alle kanten op behalve de goede.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb net het roer vrij succesvol omgegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |