Thnxxx!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier voor morgen.
Ik hoop dat het niet te druk is.quote:
Oh als abonnementhouder maak ik me er niet zo druk over, ben eindelijk weer eens met allebei de kinderen tegelijk daarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet te druk is.
Lekker genieten, ik kan mij al bijna niet meer herinneren wanneer de laatste keer was.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh als abonnementhouder maak ik me er niet zo druk over, ben eindelijk weer eens met allebei de kinderen tegelijk daar
Dan herken je het niet meer terugquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker genieten, ik kan mij al bijna niet meer herinneren wanneer de laatste keer was.
Dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan herken je het niet meer terug
Dat is idd wel aan te raden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
note to self: visafval direct buiten in de ondergrondse gooien
zelfs de cougar was aan het klagen over de luchtquote:
* Cinderelladreamer schuift haar bordje eten weer opzijquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelfs de cougar was aan het klagen over de luchtliep letterlijk tegen een muur aan toen ik d deur open deed
geen paling voor jou?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer schuift haar bordje eten weer op zij
Alleen naar het centrum en terug, maar wel nog anderhalf uur gefietst.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, niet zo heel ver maar wel lekkerJij dan?
ik heb zo'n josephjoseph ding met koolstoffilter er in. dat houdt echt een bak met geurtjes in de vuilnisbak zeg maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Uien ruik je ook heel erg als je dat in de prullenbak hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |