Komt goed manquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan?![]()
Ik kreeg vandaag wel een compliment dat ze blij zijn met mijn inzet.
[..]
Ik hoop dat ik nu eindelijk weer in eigen hand heb want mijn schip ging alle kanten op behalve de goede.
Was jij dat in Friesland?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan?![]()
Ik kreeg vandaag wel een compliment dat ze blij zijn met mijn inzet.
[..]
Ik hoop dat ik nu eindelijk weer in eigen hand heb want mijn schip ging alle kanten op behalve de goede.
Mij ook, soms goede momenten maar ook dalen gekend.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Komt goed mannieuwe horizonnen ontdekken kost tijd
dit heeft mij uiteindelijk dik 12 jaar gekost.
quote:
A smooth sea never made a skilled sailorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij ook, soms goede momenten maar ook dalen gekend.
A smooth sea never made a skilled rubber duck.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
A smooth sea never made a skilled sailor
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
A smooth sea never made a skilled rubber duck
Slaap lekker kerel.quote:
Ik versta er geen zak van, kwaken is het dus iig niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Eong, Eong!
Geen idee welk geluid een gnoe maakt, dus de naam maar achterstevoren.
Hey Raf, hoe is het?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Eong, Eong!
Geen idee welk geluid een gnoe maakt, dus de naam maar achterstevoren.
Nee, totaal geen plannen. Jij?quote:
zo bed uit rollen, verder wakker worden, deuren open gooien enzo en dan beginnen met ikea in elkaar zettenquote:
Een hele IKEAquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo bed uit rollen, verder wakker worden, deuren open gooien enzo en dan beginnen met ikea in elkaar zetten
Nr 1 , 2 en drie heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo bed uit rollen, verder wakker worden, deuren open gooien enzo en dan beginnen met ikea in elkaar zetten
kast, vloerkleed, vuilnisbakken, stekkerdozen, opbergbakken, trechters, dunschiller, spatels, tangenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nr 1 , 2 en drie heb ik al gedaan![]()
Wat heb je gekocht wat je in elkaar moet zetten?
O neem aan dat het kleed al in elkaar zit of moet je dat nog wevenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kast, vloerkleed, vuilnisbakken, stekkerdozen, opbergbakken, trechters, dunschiller, spatels, tangen
[ afbeelding ]
nog weven uiteraardquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O neem aan dat het kleed al in elkaar zit of moet je dat nog weven![]()
Succes met het in elkaar zetten van de kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |