Vandaag meer nieuws ja, maar was al wat eerder bekend.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Was vandaag wel volop in het nieuws, nu definitief of zo?
Dat leidt teveel afquote:
Lijkt mij wel. En dan gaan natuurlijk allemaal kenners klagen dat dit kermis is.quote:
Gimmick, typisch songfestival blablablaquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. En dan gaan natuurlijk allemaal kenners klagen dat dit kermis is.
Jan vindt het rommelig. In tegenstelling tot de 3JS.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. En dan gaan natuurlijk allemaal kenners klagen dat dit kermis is.
Dat was nog minder?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:13 schreef Moira het volgende:
Wel de indruk dattie iets toonvaster is dan bij de juryshow
De hele week er voor was het ook niet best.quote:
Ik vind het dus los voor een act echt grappig als iemand zo is, zo van 'yaaasss own it queen'. Maar blijkbaar is hij gewoon unapologetically egocentrischquote:
Gvdquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:15 schreef Meridiaan het volgende:
Zingen kan hij wel.
Rupauls Drag Race kijken kan hij ook.
Even tegen Jan zeggen dat Zdob si Zdub ook iets met 3 heeft. Zij haalden wel drie keer de finalequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jan vindt het rommelig. In tegenstelling tot de 3JS.
Dansen ook!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:15 schreef Meridiaan het volgende:
Zingen kan hij wel.
Het is Laganja Estranjaquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:15 schreef Meridiaan het volgende:
Zingen kan hij wel.
Jan is vervelend!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even tegen Jan zeggen dat Zdob si Zdub ook iets met 3 heeft. Zij haalden wel drie keer de finale
Jerusalem is nog wel iets beter ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:16 schreef Fred_B het volgende:
Before you leave
You don’t need to show Tel Aviv.
Gras is groenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:16 schreef Meridiaan het volgende:
Lijkt wel alsof hij gaat schermen trouwens
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:16 schreef Meridiaan het volgende:
Eerder too much.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:16 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is wel catchy. En fout. Maar het is het allemaal net niet.
Ah dan zou Chantal dus zeggen, wat kan die schermen he.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:16 schreef Meridiaan het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dan zou Chantal dus zeggen, wat kan die schermen he.
Geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zie ik af en toe wel een zin in het Engels erbij?
Niet iedereen spreekt Latijn en Servisch.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze wilde eigenlijk het hele nummer ondertitelen (want dan begrijp je de tekst), maar dat mocht nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor mij nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is zo'n gek nummer, maar het werkt wel gewoon
Maar doe dan het hele liedje en niet slechts 1 zinnetje zo af en toe.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt Latijn en Servisch.
Zekerquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is zo'n gek nummer, maar het werkt wel gewoon
Niet iedereen spreekt Engels, Nederlands en Bretons. En nu?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt Latijn en Servisch.
Aha.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze wilde eigenlijk het hele nummer ondertitelen (want dan begrijp je de tekst), maar dat mocht nietdus nu maar een paar zinnetjes in de hoop dat het de betekenis goed genoeg overbrengt
Wat stom zegquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze wilde eigenlijk het hele nummer ondertitelen (want dan begrijp je de tekst), maar dat mocht nietdus nu maar een paar zinnetjes in de hoop dat het de betekenis goed genoeg overbrengt
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:21 schreef NailQueen het volgende:
"Het land van vuur maar ze sturen een bleke lucifer" aldus de Belg
Overal ondertitelingquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:21 schreef Prego het volgende:
Niet iedereen spreekt Engels, Nederlands en Bretons. En nu?
Aquote:
Dat klinkt wel als een idee van een Nederands jurylid ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:21 schreef sportfreak het volgende:
Engelse ondertiteling
Hebben niet bepaalde juryleden dat ooit geopperd tijdens een NSF?
WELLESquote:
Cat owners unitequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:22 schreef Ole het volgende:
[..]
A
Zeg wil je mijn kat niet beledigen! @:Cat_astrophe
Frogerquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een idee van een Nederands jurylid ja.
Ja, want wie zingt er nou in een taal die bijna niemand kan verstaan?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.quote:
die van mij hangt letterlijk in de gordijnen nuquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is dat Cornald zei dat dit nummer in het Engels gezongen wordt
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:22 schreef zorro28 het volgende:
Dit mag ook wel Engels ondertiteld worden
Dat kwam door de chaos race van de F2 daarvoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Beetje zoals de eerste race daar.
Gevonden, met dank aan de legendarische topics van Fred Bquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Tijdens een tenenkrommend NSF werden de vijf liedjes zelf probleemloos gebracht. Tussendoor werden we echter getrakteerd op de ene na de andere debiele opmerking van de 'vak'juryleden. “We moeten de regie vragen of ze Nederland willen ondertitelen, dan kunnen we in het Nederlands zingen”, aldus René Froger.
GMTAquote:
Eentje lig hoog in een krabpaal mand en de andere ligt ergens in de slaapkamerquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:24 schreef Ole het volgende:
[..]
die van mij hangt letterlijk in de gordijnen nu
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:25 schreef Meridiaan het volgende:
Op ESCUnited hadden een aantal dit op 1 staan. Andere smaak.
Dit vangt wel jurystemmen, ook al zit het in het vaarwater van Polen en Australië.
quote:
Ze zijn wel enorm ingestort qua topklasseringen sinds er veel minder gebruik wordt gemaakt van simkaarten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:25 schreef Fred_B het volgende:
Nou, dit moet van de jury en simkaarten komen.
Die van mij is naar buiten gevluchtquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:24 schreef Ole het volgende:
[..]
die van mij hangt letterlijk in de gordijnen nu
Vorige keer Florida ook al.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wist niet dat de Amerikaanse staat Georgië meedeed
of Jan is milder gewordenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
Ze hebben de steampunk verkleedkist gevonden.
right noowwww right nowwww right nowwwwwquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:26 schreef Meridiaan het volgende:
CIRCUS MIRCUS!Take me to the spacecraft, take me to the dance club
Echt, he?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
Ze hebben de steampunk verkleedkist gevonden.
Ja, buren en diaspora gaat niet zo hard in zo’n uithoek.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn wel enorm ingestort qua topklasseringen sinds er veel minder gebruik wordt gemaakt van simkaarten.
Na Finland zag ik het stageteam (of hoe heten zequote:
Gelachen.quote:
Wat betekent het? SM?quote:
Waarschijnlijk op z'n kop gekregen dat ie dinsdag te negatief was.quote:
GMTA.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:28 schreef Aadrianus het volgende:
Jan heeft vast op z’n donder gekregen, dat hij te negatief was dinsdag.
Al was het dinsdag echt een mindere halve finale.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:28 schreef Aadrianus het volgende:
Jan heeft vast op z’n donder gekregen, dat hij te negatief was dinsdag.
disagreed tbhquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Al was het dinsdag echt een mindere halve finale.
Oehquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:29 schreef Redefine het volgende:
Is dit niet het klooster waar WIDM was opgenomen?
Meja had daar wel een leuk liedje over.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:29 schreef Fred_B het volgende:
Malta nu. Juryleden uit Montenegro, San Marino, Servië, Azerbeidzjan, Israël en Noord-Macedonië vinden dit leuk.
Ik ook, lang lang geleden.quote:
Nee die tweede keer dat Jeroen achterlangs liep.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
OehWaar Nikkie de mol heeft gezien bij achteromkijken?
In de kelder?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze schittert in ieder geval wel op het podium
Ik vind de schoenen alleen niet passen bij het jurkje.quote:
Ik vind het best passend voor een KINK ook welquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:27 schreef Redefine het volgende:
Het liedje pas eigenlijk best zo op de radio. Zit vrij modern en herkenbaar in elkaar.
Ja precies. Het lijkt net alsof ik het al ken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vind het best passend voor een KINK ook wel
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:20 schreef NailQueen het volgende:
Malta eindigt hoog bij de jury's maar wordt genadeloos afgestraft door de televoting. Als het toch door de halve finale raakt, dan komt de klap wel in de finale.
Is helemaal hip ditquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind de schoenen alleen niet passen bij het jurkje.
quote:
Oude man, dit is hip tegenwoordigquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind de schoenen alleen niet passen bij het jurkje.
Malta en de en de finale missen is vrij uitzonderlijk ja.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met geluid op mute is het wel leuk.
En een betere conditie.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:31 schreef Moira het volgende:
Dit meisje moet gewoon nog eens terugkomen met een beter nummer en meer ervaring
Er wordt wel vaker geëindigd met een wat zwakker nummer ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou zaterdag de 26e startpositie kunnen krijgen. Als het doorgaat en tweede helft krijgt natuurlijk.
Ja of juist de aftrapper?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou zaterdag de 26e startpositie kunnen krijgen. Als het doorgaat en tweede helft krijgt natuurlijk.
Ze zit zeker steeds onder het podium.quote:
Ze kunnen het wel.quote:
‘Want dan volg je haar benen’quote:
Ze hebben vast die mensen niet mee laten werkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
En dan zie je dat het podium van Sanremo er veel beter uitziet dan dit podium
Ohquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja dat valt onder 'meer ervaring' hoop ik![]()
Beetje aardig zijn he. Ze hebben elkaar afgelopen vrijdag pas ontmoetquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:36 schreef Redefine het volgende:
Elle en Niki van Running Scared hadden destijds nog meer chemie met elkaar dan deze drie.
Wacht dacht je van S!stersquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:36 schreef Redefine het volgende:
Elle en Niki van Running Scared hadden destijds nog meer chemie met elkaar dan deze drie.
GMTAquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:36 schreef Aadrianus het volgende:
Ik mis Jan, Edsiel, Chantal en Nicky…..
Nee dit is gewoon weelderig waardeloos.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Beetje aardig zijn he. Ze hebben elkaar afgelopen vrijdag pas ontmoet
Die haatten elkaar vooral, dat is nog iets van chemie. Niki en Ell dat was wel het dieptepunt.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:37 schreef NailQueen het volgende:
Hij heeft een hele pizza calzone door zijn neus gesnoven. Aldus de Belg.
Van de week presteerden ze het om 90% van het filmpje in de moderne lelijke haven Ravenna te blijven voordat ze vluchtig over het oude centrum vlogenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:38 schreef Yesse het volgende:
Ik vind die beelden van de steden in de voorstukjes steeds te snel gaan om echt te kunnen zien wat er nu te beleven valt.
Dat kan echt nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Die mag blij zijn dat de Barbara Dex Award is afgeschaft.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Die mag blij zijn dat de Barbara Dex Award is afgeschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |