Gewoon werkweigerende Italianen dus. Cappucinootje erbijquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft denk ik vooral met props te maken van bepaalde landen, maar in Rotterdam was het dan 20 seconden extra tijd, en nu gooien ze vaak filmpje van 3 minuten erin(tenminste tijdens halve finales)
Ja, dat is wel een goede aanleiding natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Blijkbaar had Monika Liu haar haar vandaag ook anders in eerste instantie, dus geen boblijn. Heel Twitter weer over de zeik
Ja ik weet niet goed hoe ik een kanaal moet aanmaken, en heb geen zin om mijn eigen naam daar te zienquote:
Haha nee ik ook niet, daarom lees ik alleen mee in de chat en zeg ik nietsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja ik weet niet goed hoe ik een kanaal moet aanmaken, en heb geen zin om mijn eigen naam daar te zien
In 1991 (was toen ook in Italië) ging het blijkbaar ook al zo. Ik heb die editie niet gezien, was ik nog wat jong voor, maar hij moet enorm stroperig geweest zijn. En verder gewoon wat rotzooierig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:08 schreef Meridiaan het volgende:
Half twaalf pas het laatste liedje klaar?
Blijkbaar. Het is bedoeld als een familieshow, maar in Litouwen begint het pas om 22.00 uurquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In 1991 (was toen ook in Italië) ging het blijkbaar ook al zo. Ik heb die editie niet gezien, was ik nog wat jong voor, maar hij moet enorm stroperig geweest zijn. En verder gewoon wat rotzooierig.
Weinig bijgeleerd?
Ja pff. Denk dat ik er echt heel erg klaar mee ga zijn op een gegeven momentquote:
En dan al die balladsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja pff. Denk dat ik er echt heel erg klaar mee ga zijn op een gegeven moment
Ik ook vrees ik. En ik heb nooit Sanremo gekeken, dus ik ben ook niets gewendquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Helemaal na het laatste lied. 10000 interval acts, 10000 onderbrekingen door de hosts, allemaal filmpjes tussendoor. Interviews.quote:
En dan moet de puntentelling waarschijnlijk nog beginnenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kijk je volgende keer een avondje mee?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ook vrees ik. En ik heb nooit Sanremo gekeken, dus ik ben ook niets gewend![]()
Als dit de voorbode is ben ik nog niet heel enthousiast eerlijk gezegd.quote:
Sanremo is anders, dan hoort het heel lang te durenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Als dit de voorbode is ben ik nog niet heel enthousiast eerlijk gezegd.
Maar…. Dit ben ik volgend jaar vast wel weer vergeten
Dat poepie zal ruiken naar no 5quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:01 schreef Nexum het volgende:
JAAAAAAAAAA CHANEL LAAT UK EN OEKRAINE EEN POEPIE RUIKEN
De berichten van onze deskundingen zijn goed voor morgenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:05 schreef grazz het volgende:
Volgens onze zusters @:Greys en @:Cee komt dit na Spanje nog beter over
De dames vinden van niet.quote:
Ik zou geen goede reden weten om op Duitsland te stemmenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:12 schreef Guanabana het volgende:
Denk dat Duitsland wel weer eens laatste kan worden.
Vorig jaar waren het Big 5 landen + hostland dat de 0 punten kreeg, maar dit jaar doet de Big 5 en het gastland het goed. En landen die de semi doorkwamen zijn daar niet voor niks doorheen gekomen.
Dus als je het zo bekijkt kan het bijna alleen maar Duitsland zijn?
Neequote:
Tot nu toe ja, hierna wordt het snoozefestquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:15 schreef Funhouse het volgende:
Ik vind de running order eigenlijk heel goed werken tot nu, dit voelt echt als een veel betere show dan de halve finales
De eerste helft is dan ook de goede helftquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:15 schreef Funhouse het volgende:
Ik vind de running order eigenlijk heel goed werken tot nu, dit voelt echt als een veel betere show dan de halve finales
Ja toch. Dat sluimerende gevoel dat het stiekem wel eens heel goed kan gaan.quote:
We zijn nog niet bij het einde, en we moeten nog tot half twaalf voordat Stefan is geweest.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:15 schreef Funhouse het volgende:
PSV vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De eerste helft is dan ook de goede helft
Pff gelukkig dan maar. Als je alles leest over het optreden van Chanel krijg je echt het gevoel dat niemand vervolgens meer opletquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee![]()
Volgens @:Cee is Spanje het beste wat ons is kunnen overkomen. Weet even niet wat er werd gezegd over Oekraine maar van wat ik hoorde krijg ik niet het idee dat ineens iedereen S10 is vergeten. De diepte is zo eigen, zo echt, de Europese kijkers gaan dit voelen. Het is een ervaring. S10 did that.
Ze vergeten vaak het liedje zelf. En dat is enorm repetitief.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pff gelukkig dan maar. Als je alles leest over het optreden van Chanel krijg je echt het gevoel dat niemand vervolgens meer oplet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |