Nog even de haren kammenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:58 schreef Greys het volgende:
We zien pas over 2 minuten of het werkt dus dan gooien we de link hier! Heel even geduld ajb.
Had er al een paar gedaan maar moeten nu ff snel de link regelen en kijken of de persstream het doet!quote:
Gewoon 6 keer Moldavië doenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Oh ik dacht jullie willen supergraag. Anders doe je toch alleen rondom S10? Dan is ook Italië, Spanje, Oekraïne en zo. Tijdens snoozefest 13-18 hoeft het niet per se nee.
Joejoequote:
Blijft weg van de kamerplant!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:07 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb Greys nu in beeld om de kleuren goed te stellen.
Heeft denk ik vooral met props te maken van bepaalde landen, maar in Rotterdam was het dan 20 seconden extra tijd, en nu gooien ze vaak filmpje van 3 minuten erinquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zoveel pauzes. Dacht eerste helft en dan pauze en dan tweede helft?
Omdat ze er niet zo veel van kunnen in Italië.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zoveel pauzes. Dacht eerste helft en dan pauze en dan tweede helft?
Blijkbaar had Monika Liu haar haar vandaag ook anders in eerste instantie, dus geen boblijn. Heel Twitter weer over de zeikquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:11 schreef lashatumbai het volgende:
Azerbaijzan heeft zijn haren afgeschoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |