quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:31 schreef Redefine het volgende: Op zich is Jan Smit wel een beetje de Nederlandse Graham Norton. Maar dan zonder humor en talent.
quote:
Zou kunnen. Maar het was vooral zo dat de TROS hun invloed steeds meer wilden laten gelden. De zenderbaas van destijds vond Sieneke een geweldige inzending omdat het een echte TROS muziekfeest op het plein vibe had.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:35 schreef Spablauw214 het volgende:
Sowieso kan je je afvragen waar we de aanwezigheid van Jan Smit aan te danken hebben.
Had dat niet te maken met Cornald die Sieneke achteraf afzeek en daarom werd ontslagen?
En een niet nader te noemen mod heeft die weer hersteldquote:
Daar was een Mod wel heel snel bij danquote:
praise that modquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
En een niet nader te noemen mod heeft die weer hersteld
ninja modquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar was een Mod wel heel snel bij dan
Ik herinnerde me te laat dat die mobiel geen zin hebbenquote:
We worhship they who shall not be named.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
En een niet nader te noemen mod heeft die weer hersteld
Give that wolf mod a banana.quote:
Je zit op mobiel! Nu snap ik je rare zinnenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik herinnerde me te laat dat die mobiel geen zin hebben
Dan zit die dus altijd op zijn mobiel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je zit op mobiel! Nu snap ik je rare zinnen
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar het was vooral zo dat de TROS hun invloed steeds meer wilden laten gelden. De zenderbaas van destijds vond Sieneke een geweldige inzending omdat het een echte TROS muziekfeest op het plein vibe had.
herstel: raardere zinnen!quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zit die dus altijd op zijn mobiel.
Het geeft goed aan hoe dicht we bij de afgrond waren. En hoezeer Anouk ons gered heeft, ondanks dat ik het geen geweldig liedje vind.quote:
Vaak welquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zit die dus altijd op zijn mobiel.
Nee, dat kan niet.quote:
Geen goed Nederlands denk ik, of welquote:
Als in 'meer raar', raarder.quote:
Ik zal Jan alleen laten als die stopt met commentaar geven. Als presentator vond ik hem vorig jaar het vrij goed doen. En de Beste Zangers doet/deed die ook best ok. Maar zingen en commentaar geven, liever nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef Greys het volgende:
LEAVE JAN ALOOOONE
(Ik heb hem echt in m'n hart gesloten vorig jaar toen hij het zo uitstekend deed als host en de dames zo blij waren met hoe hij ze hielp en ondersteunde en liet shinen![]()
)
Oh en hij voorspelde gister tijdens de show dat Moldavië naar de finale zou gaan en wat mensen op twitter maakten hem daarvoor af maar hij had gewoon gelijk JANGOD.
ja! Dat vond ik dus ook! Ik dacht dat het aan mij of m'n tv lagquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:48 schreef Redefine het volgende:
Ik ben ondertussen de halve finale van gisteren aan het terugluisteren en een beetje kijken (via YouTube). Had het al her en der gelezen, maar het geluid is gewoon beter op deze manier dan gisteren via TVS10 klonk daardoor ook een stuk overtuigender
Ik ben gewoon zo'n weekdier dat hij nu weinig fout meer kan doen voor me sinds z'n lieve host-zijn voor de dames.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zal Jan alleen laten als die stop met commentaar geven. Als presentator vond ik hem vorig jaar het vrij goed doen. En de Beste Zangers doet/deed die ook best ok. Maar zingen en commentaar geven, liever niet
Dat lees ik vaker inderdaad. Mensen die het nu op YouTube ook emotioneler vonden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:48 schreef Redefine het volgende:
Ik ben ondertussen de halve finale van gisteren aan het terugluisteren en een beetje kijken (via YouTube). Had het al her en der gelezen, maar het geluid is gewoon beter op deze manier dan gisteren via TVS10 klonk daardoor ook een stuk overtuigender
Ik was erbij toen in Malmö. Tering wat gingen we uit onze plaat toen Nederland uit die envelop kwam. Dat zal ik nooit vergeten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het geeft goed aan hoe dicht we bij de afgrond waren. En hoezeer Anouk ons gered heeft, ondanks dat ik het geen geweldig liedje vind.
Ik snap dat je oordeel daardoor wat wordt beïnvloed. En ik geloof zeker dat Jan een sympathieke vent is als persoon (niet als commentatorquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo'n weekdier dat hij nu weinig fout meer kan doen voor me sinds z'n lieve host-zijn voor de dames.
Zingen heb ik geen last van want ik luister gewoon niet en ik vind Jan toch alsnog wel prettiger commentaren dan die eenmalige Sander. Maar ik stoorde me gister wél een beetje aan het lullen door de opening. Al zag ik dat de BBC daar ook voor gesloopt werd op twitter dat zij er nog veel meer doorheen ouwehoerden.
Denk dat het komt omdat je het dan al een keer gezien hebt en het wat beter meekrijgt. De spanning is er dan een beetje afquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lees ik vaker inderdaad. Mensen die het nu op YouTube ook emotioneler vonden.
Hmmm dun draadje dusquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Hm, hmmm, Heracles staat 2 punten boven DE STREEP en krijgt directe concurrent Sparta nog op bezoek. Niet verliezen en ze zijn veilig, of verliezen en Fortuna mag niet winnen bij NEC. Klinkt redelijk veilig, maar zo'n beetje alles zit dit seizoen al tegen, dus eehhh...
Nu is Heracles thuis wel heel erg veel sterker dan uit (op basis van thuisduels zouden we 7e staan, op basis van uitduels 17e), dus dat is een goed voordeel. Maar in zo'n laatste alles of niets wedstrijd gaat het vaak toch meer om de wil om te winnenquote:
Nou is het volgen van een user als @grazz zeker een goed ideequote:Op woensdag 11 mei 2022 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Duidelijk, @:redefine zag de grazzgolf en dacht 'nu kan ik niet meer achterblijven'.
Nu al fan van deze staatssecretarisquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:41 schreef sportfreak het volgende:
Staatssecretaris Mark Harbers bij Beau
quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
Met samenwerking van koffieleuk, H_T en ESF1Gamer is mijn vaste pubquizteam eerste geworden.
Knap gedaan jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |