Uiteraardquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker ook nog een wijntje erbij.
Ik weet wel wat lekker is.quote:
Precies. De steaks daar zijn heerlijk!quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah nja nu weet je dat, en bestel dat dus niet weer..
Het toetje komt ook wel goed.quote:
Lekker mals ? Ik kies vaak wel hetzelfde..quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies. De steaks daar zijn heerlijk!Die nemen we de volgende keer waarschijnlijk gewoon weer, tenzij ze iets anders bijzonders hebben.
Maar vlak er bij staat een nog luxere tent; die willen we ook een keertje uitproberen.
Jakkie, maar smaakt was er vast niet minder omquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
Dat waren goeie tongetjes zeg. Zat alleen wel bizar veel bloed nog in
wat nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor geks heb jij wel eens gegeten?
ja moest veel wassen en best veel wegknippen eigenlijk.. helaas..quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jakkie, maar smaakt was er vast niet minder om
Rendier zou ik nog wel proberen..quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat niet
stierenkloten
walvis
rendier
koeientong
aap
try me
quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rendier zou ik nog wel proberen..
Dat is wel heel apart dan denk ik, omdat je ogen ''vlees'' zien en je mond vis proeftquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
walvis, is gewoon biefstuk met een vis smaakje
ja ach ik vond het niet heel bijzonder eigenlijk..quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel heel apart dan denk ik, omdat je ogen ''vlees'' zien en je mond vis proeft
Volgens buienradar begint het in onze regio vanaf 20:00 ongeveerquote:
[Wehkamp aan] laat maar komen[/Wehkamp uit]quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens buienradar begint het in onze regio vanaf 20:00 ongeveer
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:02 schreef maily het volgende:
[..]
[Wehkamp aan] laat maar komen[/Wehkamp uit]
Oh dan hoef ik de tuin van de onderbuuf niet meer te "beregenen"quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens buienradar begint het in onze regio vanaf 20:00 ongeveer
Alleen bemesten deze keer dan maar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik de tuin van de onderbuuf niet meer te "beregenen"
Altijd mals ja!quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker mals ? Ik kies vaak wel hetzelfde..Wel leuk om verschillende restaurants uit te proberen
Okee, dat is nog weer een stapje verder dan wat ik gegeten heb!quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat niet
stierenkloten
walvis
rendier
koeientong
aap
try me
Ik vind het jammer dat wij op de begaande grond wonen, dan kan ik nooit de tuin van de onderbuuf bemestenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen bemesten deze keer dan maar.
maar de bovenbuuf wel die van jouquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat wij op de begaande grond wonen, dan kan ik nooit de tuin van de onderbuuf bemesten
Ja, dat welquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar de bovenbuuf wel die van jou
Je moet eens met Mario gaan praten met je poep en scheten fetishquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat wij op de begaande grond wonen, dan kan ik nooit de tuin van de onderbuuf bemesten
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet eens met Mario gaan praten met je poep en scheten fetish
Check.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
Wat ik heb gegeten:
slang
krokodil
complete kikkertjes met kop en ingewanden en al
pad
krekels
meelwormen
zwarte schorpioenen
zeekomkommer (NOOIT WEER!![]()
![]()
)
springbok
struisvogel
en vast nog wel meer aparte dingen.
Alles smaakt naar kip.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
krokodil is ook niet zo bijzonder.. houdt het midden tussen kip/varkensvlees en vis
Met mario hebben we een aparte app groep om onze poep en scheet ervaringen te delen en elkaar tips en tricks te gevenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet eens met Mario gaan praten met je poep en scheten fetish
ik kan dat beamenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met mario hebben we een aparte app groep om onze poep en scheet ervaringen te delen en elkaar tips en tricks te geven
Had je de video die mario vanmiddag stuurde al gezien?quote:
Ik vond hem wel een beetje ver gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je de video die mario vanmiddag stuurde al gezien?
Ja ik had gelijk naar de manager doorgestuurdquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je de video die mario vanmiddag stuurde al gezien?
Tsja, mario is nou eenmaal edgyquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond hem wel een beetje ver gaan.
Kun je morgen vroeg gelijk even langs het kantoor van je manager voor een promotiequote:Op woensdag 11 mei 2022 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik had gelijk naar de manager doorgestuurd
Een promotie en een schrale aars.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je morgen vroeg gelijk even langs het kantoor van je manager voor een promotie
Ik zit net te kijken waar ik jou een plek kan geven.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Koen66 het volgende:
Ben hier al ff niet langsgeweest, zie nu pas DE OP [
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken waar ik jou een plek kan geven.
Ach, Hema is ondertussen al best wat gewendquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een promotie en een schrale aars.
Jazekerquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb je nog meegekeken naar de Vlaamse mol??
gaat wel wat meer in dan alleen rookworst?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, Hema is ondertussen al best wat gewend
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken waar ik jou een plek kan geven.
Kon het zondag helaas niet live zien, maar ondanks de pech inderdaad ook weer echt genotenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazekerviel zondag een tikje tegen maar overall een leuk seizoen
Jazeker!quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat wel wat meer in dan alleen rookworst?
Heb je een natte wind gelaten?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Luchtvochtigheid vliegt ook spontaan de lucht in, maar het ruikt wel lekker x)
Laatst nog een kastje gezandstraald met ruftenquote:
Hopelijk kan hij er wat aan doen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vandaag maar een afspraak gemaakt bij de fysio, mijn schouder blijft stijl en een beetje pijnlijk
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vandaag maar een afspraak gemaakt bij de fysio, mijn schouder blijft stijl en een beetje pijnlijk
Ik hoop het ook. Ik dacht dat ik gewoon een spier overbelast had, maar morgen is het al een week geleden dat ik er last van kreeg en ik heb niet het idee dat het minder word.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij er wat aan doen.
Je hebt geen idee hoe het gekomen is?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik dacht dat ik gewoon een spier overbelast had, maar morgen is het al een week geleden dat ik er last van kreeg en ik heb niet het idee dat het minder word.
Vorige week donderdag best fysiek werk gedaan en toen ik iets van 30kg met mijn linker hand optilde begon ik na een paar seconden kramp te krijgen in mijn linker schouderblad. Ik denk dat het toen gebeurd is. Vanaf vrijdag is het ook naar de bovenste spier tussen mijn schouder en nek getrokken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe het gekomen is?
Neeh, Suzi1 had de vorige gemaakt.quote:
Ai. Ja beter niet mee blijven rondlopen inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vorige week donderdag best fysiek werk gedaan en toen ik iets van 30kg met mijn linker hand optilde begon ik na een paar seconden kramp te krijgen in mijn linker schouderblad. Ik denk dat het toen gebeurd is. Vanaf vrijdag is het ook naar de bovenste spier tussen mijn schouder en nek getrokken.
Het plaatje is tof.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, Suzi1 had de vorige gemaakt.![]()
Nu waren we toe aan een zomers plaatje.
Dank je.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zie ineens dat mijn raam nat is, hier is dus ook een beetje gevallen.
Geen karper?quote:
Je bent aan de op toegevoegd.quote:
Geen treintje?quote:
https://kolderstok.com/pr(...)riant=34589636133027quote:
Die is wel gaaf, succes met het bouwen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://kolderstok.com/pr(...)riant=34589636133027
deze
heb de Duyfken bij mn ouders in doos liggen.
In het verleden veel houtbewerking gedaan, maar zolang ik hier woon totaal geen plek voor. Dus dan is een houten scheepje bouwen wel een leuke. Ff met een kleintje beginnen om te kijken of t wel echt wat voor mij is.
thanksquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is wel gaaf, succes met het bouwen.
Ik heb een hele hoop kibri pakketten liggen. Ben ooit begonnen ie kolenmijn in elkaar te zetten. Maar toen moest ik zonodig het roer om gooienquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? [ afbeelding ]
Ik wil nog een treinbaan gaan maken. De ruimte die ik daarvoor heb moet alleen eerst opgeknapt worden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een hele hoop kibri pakketten liggen. Ben ooit begonnen ie kolenmijn in elkaar te zetten. Maar toen moest ik zonodig het roer om gooienDus ben daar niet mee verder gegaan. Bedoeling is om een werkende kolen laad installatie te maken enzo
ja lijkt me ook el gaaf.. ik vind sowieso modelbouw leuk. Vroeger heel veel gedaan. Maarja, of wellicht blijft het bij bootjes. we gaan het meemaken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil nog een treinbaan gaan maken. De ruimte die ik daarvoor heb moet alleen eerst opgeknapt worden.
Ik wil er ook weer mee beginnen, ik heb genoeg liggen maar ik wil eerst die kamer opgeknapt hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja lijkt me ook el gaaf.. ik vind sowieso modelbouw leuk. Vroeger heel veel gedaan. Maarja, of wellicht blijft het bij bootjes. we gaan het meemaken.
Dat is een leuke, ik heb deze:quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
Heb trouwens wel een nieuw speeltje gekocht om te helpen in dat proces
https://www.anycubic.com/products/photon-mono-x-6k
ik heb ook een prusa i3 mk3quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil er ook weer mee beginnen, ik heb genoeg liggen maar ik wil eerst die kamer opgeknapt hebben.
[..]
Dat is een leuke, ik heb deze:
[ afbeelding ]
Niet zonder eigen creativiteit.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
@:superbadeendje kan je daar ook een laser in monteren?
ah!quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet zonder eigen creativiteit.
Ook tof, ik wil eerst die kamer in orde hebben maar doordat ik zonder werk zat ben ik er nog niet aan begonnen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
ik wil nog wel een CNC (portaal)frees hebben en een lasersnijder..
Ik vroeg mij al af waarom mijn parkiet van zijn stokje flikkerde.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen die in regio Rotterdam/Den Haag wonen hier volgt een mededeling van het ministerie van volksgezondheid:
Sluit al uw ramen en deuren en houd uw huisdieren binnen! Ik heb net een dikke ruft gelaten
ja ik wil eerst verhuizenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook tof, ik wil eerst die kamer in orde hebben maar doordat ik zonder werk zat ben ik er nog niet aan begonnen.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waarom mijn parkiet van zijn stokje flikkerde.
Ik heb lang geacht maar ondertussen wel gekocht, ik kan bijna een modelbouwwinkel beginnen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik wil eerst verhuizen
wil liefst nieuwbouw. maar moet nog ff jaartje wachten.
Snavel op snavel beademing hielp.quote:
tja ach, menig aannemer en automonteur is jaloers op wat ik in bezit hebquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb lang geacht maar ondertussen wel gekocht, ik kan bijna een modelbouwwinkel beginnen.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja ach, menig aannemer en automonteur is jaloers op wat ik in bezit heb
pciesquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik moet eerst weer eens oefenen met de modelbouw daar ik het zolang niet meer gedaan heb. Dus eerst maar eens huisjes voor de treinbaan.
Het tuinhuisje in de op foto is één vd huisjes die ik onlangs gemaakt heb.
De oude 7 Provinciën of de fregat die nu in gebruik is?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies
zelfde hier, ook eerst ff klein beginnen voor ik een HMS Victory of de 7 Provincien ga bouwen
de oudequote:Op woensdag 11 mei 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De oude 7 Provinciën of de fregat die nu in gebruik is?
Dat is wel gaaf.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de oude
ik heb de bouwtekeningen hardcopy liggen.
Van de romp is vaak nog wel het eea te vinden maar vd tuigage is vaak een mysterie.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil die ook eigenlijk vanaf scratch bouwen ipv uit een kit
zat boeken over... en ook evenveel discussiequote:Op woensdag 11 mei 2022 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van de romp is vaak nog wel het eea te vinden maar vd tuigage is vaak een mysterie.
Nice!quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de oude
ik heb de bouwtekeningen hardcopy liggen.
Die zitten onder de vleugeltjes van SBEquote:
De boeken zijn veelal theorieën, het werd vroeger in de praktijk bepaald hoe tuigage moest worden toegepast.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zat boeken over... en ook evenveel discussie
Zitten te schuilen vanwege jouw ruft.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zitten onder de vleugeltjes van SBE
Snap ik, om die putlucht weg te krijgen heb je wel stevige vleugels nodigquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zitten te schuilen vanwege jouw ruft.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, om die putlucht weg te krijgen heb je wel stevige vleugels nodig
Een tijdje geleden liet je wel een goede, gelijk het hele land aan de mondkapjes.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, om die putlucht weg te krijgen heb je wel stevige vleugels nodig
Daar zouden we het niet publiekelijk over hebben aangezien we beiden grof in de mondkapjes aandelen zatenquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een tijdje geleden liet je wel een goede, gelijk het hele land aan de mondkapjes.
Hier houden ze het wel geheim.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zouden we het niet publiekelijk over hebben aangezien we beiden grof in de mondkapjes aandelen zaten
Gelukkigquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier houden ze het wel geheim.
Was wel een leuk handeltje, we moeten echter wat nieuws verzinnen.quote:
Ik zal je morgen wat nieuwe handeltjes sturen waar nog wel paar euro met te verdienen is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel een leuk handeltje, we moeten echter wat nieuws verzinnen.
Wel iets dat mensen weer thuis moeten blijven, die handel in seksspeeltjes was ook zeer lucratief.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal je morgen wat nieuwe handeltjes sturen waar nog wel paar euro met te verdienen is.
Dat kwam ook omdat haags die agressieve verkoop techniek hanteerdequote:Op woensdag 11 mei 2022 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel iets dat mensen weer thuis moeten blijven, die handel in seksspeeltjes was ook zeer lucratief.
Daarom heb ik hem ook laten leven.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kwam ook omdat haags die agressieve verkoop techniek hanteerde
Zeer galant besluitquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook laten leven.
Wel met een laatste waarschuwing.quote:
Je moet hem wel beetje strak houden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel met een laatste waarschuwing.
Daar heb ik Hema voor, als ik het moet doen dan gaat het te ver.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet hem wel beetje strak houden.
Ieder zijn specialiteiten......quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik Hema voor, als ik het moet doen dan gaat het te ver.
Ik heb er vele maar ik moet ze soms tactisch coördineren.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er vele maar ik moet ze soms tactisch coördineren.
Goed plan, ik ga ook zo. Slaap lekker kerel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Maar ik ga maar eens richting mijn nest. Wekker loopt morgen weer veel te vroeg af
Goed plan!quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook zo. Slaap lekker kerel.
Dan ben ik al een half uur onderweg.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed plan!
Ik heb morgen thuiswerk dagje, maar de wekker van muis loopt af om 6:30 en dan ben ik ook weer gewoon wakker
Moet je zo vroeg beginnen of woon je zo ver van je werk af?quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ben ik al een half uur onderweg.
7.00 uur beginnen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je zo vroeg beginnen of woon je zo ver van je werk af?
Het is zeker weer even wennen.quote:
Ik ben allang blij dat ik de keuken tijden niet meer heb, toen ben ik vaak genoeg om 5 uur in de ochtend begonnen in de keukenquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is zeker weer even wennen.
De werktijden die ik vroeger had zou ik ook niet meer willen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik de keuken tijden niet meer heb, toen ben ik vaak genoeg om 5 uur in de ochtend begonnen in de keuken
Heb je hem gevonden? Vervelend als je wilt slapen en je je bed eerst moet zoekenquote:
quote:
quote:
Morguhquote:
We mogen niet klagen het is redelijk weer de laatste tijdquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Het wordt zo te zien weer een zonnige mooie dag.
Het ideale weerbeeld bestaat niet en gaan we ook nooit kunnen creëren. Niks is zo veranderlijk als het weer.....quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We mogen niet klagen het is redelijk weer de laatste tijd
ALs het nu in de nachten eens flink ging regenen zou helemaal mooi zijn
Dat is ook zo, en het is maar goed ook dat we dat zelf niet kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het ideale weerbeeld bestaat niet en gaan we ook nooit kunnen creëren. Niks is zo veranderlijk als het weer.....
Ik mot nog steeds de tuin doen, maar gisteren dus weer sinds ik zo'n beetje thuis kwam regen.quote:
Ik zit met smacht te wachten tot het 13.30 uur is en ik naar de fysio magquote:
Hier geen druppel regen gezien gisterenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mot nog steeds de tuin doen, maar gisteren dus weer sinds ik zo'n beetje thuis kwam regen.
Ja, dat is beter dan ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ander werk vinden wat je wel leuk vind dan
¯\_(ツ)_/¯
Alles viel ook serieus hier.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen druppel regen gezien gisteren
Ik ga vanmiddag borrelen met collega's, oftewel ik ben zeker niet ontevredenquote:
Ja de aarde smacht naar water en alles wat groeit en bloeit ook.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles viel ook serieus hier.
Oh well, goed voor de plantjes enzo.
RIPquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
Ligt 15cm aan pollen op mn balkon.
het was leuk jullie gekend te hebben
hier ook en woon niet bij je in de buurtquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles viel ook serieus hier.
Oh well, goed voor de plantjes enzo.
daar kan nog meer bijquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
Bij die Sfincter (of wat z'n usernaam ook moge zijn) is z'n gras ook voor de helft geel. Zal het dan ook door pollen komen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
Hee ToTquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij die Sfincter (of wat z'n usernaam ook moge zijn) is z'n gras ook voor de helft geel. Zal het dan ook door pollen komen?
En hee peeps!
Zijn gangetje en daar?quote:
komt hier van wat bomen.. Treurwilgachtigenquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij die Sfincter (of wat z'n usernaam ook moge zijn) is z'n gras ook voor de helft geel. Zal het dan ook door pollen komen?
En hee peeps!
Och jawel, gaat ook wel.quote:
berken zijn nog ergerquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt hier van wat bomen.. Treurwilgachtigen
goede boooommm en je merkt er niks meer vanquote:
Ja, ok, niet alles dan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook en woon niet bij je in de buurt
Dat klinkt gezelligquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Och jawel, gaat ook wel.
Mini-ToT straks weer naar de speelzaal slingeren en daarna de achtertuin hier mooi voorbereiden voor een bbq dit weekend.
En je hebt gelijk geen pollen meer in je tuin!quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
goede boooommm en je merkt er niks meer van
Zeker hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig
Hoe gaat het met Mini? Maakt hij al vorderingen?
quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En je hebt gelijk geen pollen meer in je tuin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eindelijk zon ook hier.quote:
Hoe komt dat? #durftevragenquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker hoor!
Hij heeft echt nog wel een inhaalslag te maken, maar hij leert steeds meer en meer woordjes, kan beter samen spelen en merkt steeds meer van wat er om hem heen gebeurt.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit hij onze nieuwe stoelen uit te proberen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat hij een achterstand had? Hij lijkt wat autistische trekjes te hebben en is veel te koppig om bepaalde dingen te leren.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hij een achterstand had? Hij lijkt wat autistische trekjes te hebben en is veel te koppig om bepaalde dingen te leren.
Dat het nu de goede weg uit gaat? Therapie.We gaan 2x per week naar een speelgroep waar hij intensieve begeleiding krijgt.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit hij onze nieuwe stoelen uit te proberen!Lekker koppie zit er toch ook opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi stoelen ToT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Fijn om te horen, ook wat meer rust voor jullie nu?quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker hoor!
Hij heeft echt nog wel een inhaalslag te maken, maar hij leert steeds meer en meer woordjes, kan beter samen spelen en merkt steeds meer van wat er om hem heen gebeurt.
Thx!quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker koppie zit er toch ook op
Mooi stoelen ToT
Jawel!quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn om te horen, ook wat meer rust voor jullie nu?
Fijn, blij voor jullie.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!
En we weten ook al waar hij hierna naar toe gaat. Een tussenstap tussen de huidige therapie en de basisschool.
niet in elk stadje een ander schatje?quote:
Misschien een verstandige zeeman met altijd eigen regenjas aan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet in elk stadje een ander schatje?
zoals een echte zeeman betaamt?
deze vrouwquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien een verstandige zeeman met altijd eigen regenjas aan.
Godsamme.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
Een zuidwester heeft niet voor niks de vorm van een Mövenpick-top @:ijsdraakje
quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien een verstandige zeeman met altijd eigen regenjas aan.
no judgementquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
Ik was vrij snel aan de vrouw toen ik voer. En dan kan je eventueel wel elders de menukaart bekijken, maar dan ga je gewoon thuis eten.
zo las ik het ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
no judgement
wist niet of je een dame/heer had..
buurman was ook een zeemanquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo las ik het ook niet
maar er zijn enorm veel vooroordelen over zeelui en als niet stereotype zeeman is dat dan best wel irritant soms.
Dat je op date gaat met een dame en gelijk uitgemaakt wordt voor hoerenloper 'want dat was mn vader ook toen ie voer'.
Ja prima, als je zo begint, dan bail ik en laat ik je zitten met de rekening
dat zijn de lui die te lang gevaren hebben..quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
buurman was ook een zeeman
nog steeds vrijgezel
geen idee wat hij uitspookte op zijn trips
is een man die beter alleen kan zijn
gewoon een ontzettend eigenwijze manquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat zijn de lui die te lang gevaren hebben..
Al kan ik ook prima dagenlang alleen zijn en geen mens zien
Mja.. Heb genoeg dingen mee gemaakt de afgelopen 12 jaar. Dus sta nergens van te kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een ontzettend eigenwijze man
en vaart al een jaar of 10 niet meer
zoals mijn moeder zegt
daar zit geen vrouwenvlees aan
is ook een hele andere wereldquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja.. Heb genoeg dingen mee gemaakt de afgelopen 12 jaar. Dus sta nergens van te kijken.
Wat het bizarre is, is dat je eigen wereld in de tijd aan boord heel klein is. En de buitenwereld is een ver van je bed show die wel door gaat als jij er niet bent.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook een hele andere wereld
(wat ik ervan heb gehoord)
volkomen begrijpelijkquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat het bizarre is, is dat je eigen wereld in de tijd aan boord heel klein is. En de buitenwereld is een ver van je bed show die wel door gaat als jij er niet bent.
En vroeger had je niet zoveel communicatie middelen, ik heb nog gevaren in de tijd (opa spreekt) dat we 1 mail van 250 woorden per week mochten sturen en ontvangen via de satelliet. Dus was het combineren van de twee werelden fucking moeilijk.
Dat is ook wat mij uiteindelijk mn toenmalige relatie gekost heeft.
14 weken op 6 weken af (effectief 16 weken op 4 weken af)quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
volkomen begrijpelijk
als je geen contact kunt houden is dat ook wel heel moeilijk
jij voer ook 3 maanden en dan een maand thuis?
wat vond je zelf het prettigst?quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
14 weken op 6 weken af (effectief 16 weken op 4 weken af)
Toen 13 weken op 8 weken af (effectief 14/6)
Daarna 13 weken op 13 weken af
En de laatste tijd 8 weken op 8 weken af
uiteindelijk 8 weken op 8 weken af, maar toen ik begon was die 14 weken op 6 af geweldig. Avontuur, ver van huis, verre oorden zien enzoquote:
op een grote boot ben jij nooit alleenquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Met dat soort ritmes om kunnen gaan, lijkt me ook wel een serieuze uitdaging.De helft van de tijd alles alleen doen (gezien het beperkte contact) en de andere helft er ineens rekening mee moeten houden dat er nog iemand in huis rond hobbelt.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Met dat soort ritmes om kunnen gaan, lijkt me ook wel een serieuze uitdaging.De helft van de tijd alles alleen doen (gezien het beperkte contact) en de andere helft er ineens rekening mee moeten houden dat er nog iemand in huis rond hobbelt.
Oh?quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
op een grote boot ben jij nooit alleen
Ja, ik bekeek 'm nu vanuit het thuisblijversperspectief.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
op een grote boot ben jij nooit alleen
maar begrijp wat je bedoelt
Deur dicht en optyfen tot je weer dienst hebt, ditdat?quote:
bedoel meer dat er zoveel mensen zijnquote:
Dat was het wel met de komst van internet ja..quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deur dicht en optyfen tot je weer dienst hebt, ditdat?
Oh zo, ja ok.. Maar dat heb je in Amsterdam ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedoel meer dat er zoveel mensen zijn
dat is wat de buurman op een gegeven moment mateloos irriteerde
al die verschillende mensen
uit verschillende landen
met allemaal hun eigen gebruiken
etc
dat is niet veelquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh zo, ja ok.. Maar dat heb je in Amsterdam ook
Maar goed. Wij zaten op 't laatst met 8-9 man aan boord.
en voor jou tien lageloonlandsmannenquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Je gaat niet meer mensen meenemen dan noodzakelijk lijkt me.
wat voor een schepen voer jij?quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat bedoel ik
vroeger zat je met 20-60 man op een vergelijkbaar schip
motor??quote:
Hmm, interessant. Kerel was zich ook aan het verdiepen in iets soortgelijks voor woon-werk, want dagelijks fietsen kost toch wel erg veel energie en continu auto is het ook niet helemaal.quote:
oh veel meer clubsquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
honda heeft ook een motorscooter toch?
ja als ik ga verhuizen dan is t wss ook wat verder weg.. En in de zomer is er soms geen door komen aan met de auto. dus een motorscooter is dan wel ideaal.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Kerel was zich ook aan het verdiepen in iets soortgelijks voor woon-werk, want dagelijks fietsen kost toch wel erg veel energie en continu auto is het ook niet helemaal.
je gaat verhuizen??quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja als ik ga verhuizen dan is t wss ook wat verder weg.. En in de zomer is er soms geen door komen aan met de auto. dus een motorscooter is dan wel ideaal.
En elektrisch al helemaal
Ja, met auto die kant op is op zich geen punt, maar hij rijdt de zuuperd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja als ik ga verhuizen dan is t wss ook wat verder weg.. En in de zomer is er soms geen door komen aan met de auto. dus een motorscooter is dan wel ideaal.
En elektrisch al helemaal
dit ding rijdt gewoon motor snelheden hequote:Op donderdag 12 mei 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, met auto die kant op is op zich geen punt, maar hij rijdt de zuuperd.Elektrisch zou dan ideaal zijn, het is toch maar zo'n 50km per dag en ik geloof dat het snelste stuk 80km/u is, dan is die wat lagere topsnelheid ook geen punt.
Weg uit de bejaardenflat.quote:
Ja, zag ik, maar er is wel een verschil tussen 120km/u topsnelheid en daarmee de snelweg op gaan en motoren die sneller kúnnen dan dat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit ding rijdt gewoon motor snelheden he
Staat op het moment heel veel leuks te koop. Maar liefst nog steeds nieuwbouw.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weg uit de bejaardenflat.
Wij hebben de verkasplannen maar weer even in de koelkast gezet, verlies draaien op huidige huis zie ik toch niet gebeuren en haast hadden we sowieso al niet.
let op de rentequote:Op donderdag 12 mei 2022 10:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Staat op het moment heel veel leuks te koop. Maar liefst nog steeds nieuwbouw.
Over maand of 6 eens een oriënterend gesprek met een hypotheekadviseur doen om te kijken wat er te lenen valt. Dan heb ik ook beter een beeld wat er aan het eind van de maand over blijft.
weet er alles vanquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
let op de rente
die stijgt als een malle
wij zijn in het gelukkige bezit van een prachtig huis in het buitengebiedquote:
heb mijn vorig huis qua waarde verdubbelt in 3 jaar tijdquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij zijn in het gelukkige bezit van een prachtig huis in het buitengebied
Nu een huis kopen is bijna niet te doen
hopelijk voor jou verandert het iets
huidige woning 5 jaar geleden gekocht is nu inderdaad 3 a 4 x zoveel waardquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb mijn vorig huis qua waarde verdubbelt in 3 jaar tijdAchja we zien wel,
Kreeg een aanbod waar ik steil van achterover sloeg toen bij mij de vloer er uit was en ik in de modder zat in de woonkamer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
huidige woning 5 jaar geleden gekocht is nu inderdaad 3 a 4 x zoveel waard
krijgen ook met enige regelmaat verzoeken in de brievenbus
of we ons huis willen verkopen
Jullie wonen dan ook wel heel erg mooi.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
huidige woning 5 jaar geleden gekocht is nu inderdaad 3 a 4 x zoveel waard
krijgen ook met enige regelmaat verzoeken in de brievenbus
of we ons huis willen verkopen
moppiequote:Op donderdag 12 mei 2022 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie wonen dan ook wel heel erg mooi.
Leafste.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
moppie![]()
![]()
ja ben hier ook heel gelukkig