Dan ben ik al een half uur onderweg.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed plan!
Ik heb morgen thuiswerk dagje, maar de wekker van muis loopt af om 6:30 en dan ben ik ook weer gewoon wakker
Moet je zo vroeg beginnen of woon je zo ver van je werk af?quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ben ik al een half uur onderweg.
7.00 uur beginnen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je zo vroeg beginnen of woon je zo ver van je werk af?
Het is zeker weer even wennen.quote:
Ik ben allang blij dat ik de keuken tijden niet meer heb, toen ben ik vaak genoeg om 5 uur in de ochtend begonnen in de keukenquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is zeker weer even wennen.
De werktijden die ik vroeger had zou ik ook niet meer willen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik de keuken tijden niet meer heb, toen ben ik vaak genoeg om 5 uur in de ochtend begonnen in de keuken
Heb je hem gevonden? Vervelend als je wilt slapen en je je bed eerst moet zoekenquote:
quote:
quote:
Morguhquote:
We mogen niet klagen het is redelijk weer de laatste tijdquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Het wordt zo te zien weer een zonnige mooie dag.
Het ideale weerbeeld bestaat niet en gaan we ook nooit kunnen creëren. Niks is zo veranderlijk als het weer.....quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We mogen niet klagen het is redelijk weer de laatste tijd
ALs het nu in de nachten eens flink ging regenen zou helemaal mooi zijn
Dat is ook zo, en het is maar goed ook dat we dat zelf niet kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het ideale weerbeeld bestaat niet en gaan we ook nooit kunnen creëren. Niks is zo veranderlijk als het weer.....
Ik mot nog steeds de tuin doen, maar gisteren dus weer sinds ik zo'n beetje thuis kwam regen.quote:
Ik zit met smacht te wachten tot het 13.30 uur is en ik naar de fysio magquote:
Hier geen druppel regen gezien gisterenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mot nog steeds de tuin doen, maar gisteren dus weer sinds ik zo'n beetje thuis kwam regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |