zat boeken over... en ook evenveel discussiequote:Op woensdag 11 mei 2022 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van de romp is vaak nog wel het eea te vinden maar vd tuigage is vaak een mysterie.
Nice!quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de oude
ik heb de bouwtekeningen hardcopy liggen.
Die zitten onder de vleugeltjes van SBEquote:
De boeken zijn veelal theorieën, het werd vroeger in de praktijk bepaald hoe tuigage moest worden toegepast.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zat boeken over... en ook evenveel discussie
Zitten te schuilen vanwege jouw ruft.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zitten onder de vleugeltjes van SBE
Snap ik, om die putlucht weg te krijgen heb je wel stevige vleugels nodigquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zitten te schuilen vanwege jouw ruft.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, om die putlucht weg te krijgen heb je wel stevige vleugels nodig
Een tijdje geleden liet je wel een goede, gelijk het hele land aan de mondkapjes.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, om die putlucht weg te krijgen heb je wel stevige vleugels nodig
Daar zouden we het niet publiekelijk over hebben aangezien we beiden grof in de mondkapjes aandelen zatenquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een tijdje geleden liet je wel een goede, gelijk het hele land aan de mondkapjes.
Hier houden ze het wel geheim.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zouden we het niet publiekelijk over hebben aangezien we beiden grof in de mondkapjes aandelen zaten
Gelukkigquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier houden ze het wel geheim.
Was wel een leuk handeltje, we moeten echter wat nieuws verzinnen.quote:
Ik zal je morgen wat nieuwe handeltjes sturen waar nog wel paar euro met te verdienen is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel een leuk handeltje, we moeten echter wat nieuws verzinnen.
Wel iets dat mensen weer thuis moeten blijven, die handel in seksspeeltjes was ook zeer lucratief.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal je morgen wat nieuwe handeltjes sturen waar nog wel paar euro met te verdienen is.
Dat kwam ook omdat haags die agressieve verkoop techniek hanteerdequote:Op woensdag 11 mei 2022 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel iets dat mensen weer thuis moeten blijven, die handel in seksspeeltjes was ook zeer lucratief.
Daarom heb ik hem ook laten leven.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kwam ook omdat haags die agressieve verkoop techniek hanteerde
Zeer galant besluitquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook laten leven.
Wel met een laatste waarschuwing.quote:
Je moet hem wel beetje strak houden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel met een laatste waarschuwing.
Daar heb ik Hema voor, als ik het moet doen dan gaat het te ver.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet hem wel beetje strak houden.
Ieder zijn specialiteiten......quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik Hema voor, als ik het moet doen dan gaat het te ver.
Ik heb er vele maar ik moet ze soms tactisch coördineren.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er vele maar ik moet ze soms tactisch coördineren.
Goed plan, ik ga ook zo. Slaap lekker kerel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Maar ik ga maar eens richting mijn nest. Wekker loopt morgen weer veel te vroeg af
Goed plan!quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook zo. Slaap lekker kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |