Uiteraardquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker ook nog een wijntje erbij.
Ik weet wel wat lekker is.quote:
Precies. De steaks daar zijn heerlijk!quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah nja nu weet je dat, en bestel dat dus niet weer..
Het toetje komt ook wel goed.quote:
Lekker mals ? Ik kies vaak wel hetzelfde..quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies. De steaks daar zijn heerlijk!Die nemen we de volgende keer waarschijnlijk gewoon weer, tenzij ze iets anders bijzonders hebben.
Maar vlak er bij staat een nog luxere tent; die willen we ook een keertje uitproberen.
Jakkie, maar smaakt was er vast niet minder omquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
Dat waren goeie tongetjes zeg. Zat alleen wel bizar veel bloed nog in
wat nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor geks heb jij wel eens gegeten?
ja moest veel wassen en best veel wegknippen eigenlijk.. helaas..quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jakkie, maar smaakt was er vast niet minder om
Rendier zou ik nog wel proberen..quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat niet
stierenkloten
walvis
rendier
koeientong
aap
try me
quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rendier zou ik nog wel proberen..
Dat is wel heel apart dan denk ik, omdat je ogen ''vlees'' zien en je mond vis proeftquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
walvis, is gewoon biefstuk met een vis smaakje
ja ach ik vond het niet heel bijzonder eigenlijk..quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel heel apart dan denk ik, omdat je ogen ''vlees'' zien en je mond vis proeft
Volgens buienradar begint het in onze regio vanaf 20:00 ongeveerquote:
[Wehkamp aan] laat maar komen[/Wehkamp uit]quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens buienradar begint het in onze regio vanaf 20:00 ongeveer
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:02 schreef maily het volgende:
[..]
[Wehkamp aan] laat maar komen[/Wehkamp uit]
Oh dan hoef ik de tuin van de onderbuuf niet meer te "beregenen"quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens buienradar begint het in onze regio vanaf 20:00 ongeveer
Alleen bemesten deze keer dan maar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik de tuin van de onderbuuf niet meer te "beregenen"
Altijd mals ja!quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker mals ? Ik kies vaak wel hetzelfde..Wel leuk om verschillende restaurants uit te proberen
Okee, dat is nog weer een stapje verder dan wat ik gegeten heb!quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat niet
stierenkloten
walvis
rendier
koeientong
aap
try me
Ik vind het jammer dat wij op de begaande grond wonen, dan kan ik nooit de tuin van de onderbuuf bemestenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen bemesten deze keer dan maar.
maar de bovenbuuf wel die van jouquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat wij op de begaande grond wonen, dan kan ik nooit de tuin van de onderbuuf bemesten
Ja, dat welquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar de bovenbuuf wel die van jou
Je moet eens met Mario gaan praten met je poep en scheten fetishquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat wij op de begaande grond wonen, dan kan ik nooit de tuin van de onderbuuf bemesten
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet eens met Mario gaan praten met je poep en scheten fetish
Check.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
Wat ik heb gegeten:
slang
krokodil
complete kikkertjes met kop en ingewanden en al
pad
krekels
meelwormen
zwarte schorpioenen
zeekomkommer (NOOIT WEER!![]()
![]()
)
springbok
struisvogel
en vast nog wel meer aparte dingen.
Alles smaakt naar kip.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
krokodil is ook niet zo bijzonder.. houdt het midden tussen kip/varkensvlees en vis
Met mario hebben we een aparte app groep om onze poep en scheet ervaringen te delen en elkaar tips en tricks te gevenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet eens met Mario gaan praten met je poep en scheten fetish
ik kan dat beamenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met mario hebben we een aparte app groep om onze poep en scheet ervaringen te delen en elkaar tips en tricks te geven
Had je de video die mario vanmiddag stuurde al gezien?quote:
Ik vond hem wel een beetje ver gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je de video die mario vanmiddag stuurde al gezien?
Ja ik had gelijk naar de manager doorgestuurdquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je de video die mario vanmiddag stuurde al gezien?
Tsja, mario is nou eenmaal edgyquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond hem wel een beetje ver gaan.
Kun je morgen vroeg gelijk even langs het kantoor van je manager voor een promotiequote:Op woensdag 11 mei 2022 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik had gelijk naar de manager doorgestuurd
Een promotie en een schrale aars.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je morgen vroeg gelijk even langs het kantoor van je manager voor een promotie
Ik zit net te kijken waar ik jou een plek kan geven.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Koen66 het volgende:
Ben hier al ff niet langsgeweest, zie nu pas DE OP [
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken waar ik jou een plek kan geven.
Ach, Hema is ondertussen al best wat gewendquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een promotie en een schrale aars.
Jazekerquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb je nog meegekeken naar de Vlaamse mol??
gaat wel wat meer in dan alleen rookworst?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, Hema is ondertussen al best wat gewend
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken waar ik jou een plek kan geven.
Kon het zondag helaas niet live zien, maar ondanks de pech inderdaad ook weer echt genotenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazekerviel zondag een tikje tegen maar overall een leuk seizoen
Jazeker!quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat wel wat meer in dan alleen rookworst?
Heb je een natte wind gelaten?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Luchtvochtigheid vliegt ook spontaan de lucht in, maar het ruikt wel lekker x)
Laatst nog een kastje gezandstraald met ruftenquote:
Hopelijk kan hij er wat aan doen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vandaag maar een afspraak gemaakt bij de fysio, mijn schouder blijft stijl en een beetje pijnlijk
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vandaag maar een afspraak gemaakt bij de fysio, mijn schouder blijft stijl en een beetje pijnlijk
Ik hoop het ook. Ik dacht dat ik gewoon een spier overbelast had, maar morgen is het al een week geleden dat ik er last van kreeg en ik heb niet het idee dat het minder word.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij er wat aan doen.
Je hebt geen idee hoe het gekomen is?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik dacht dat ik gewoon een spier overbelast had, maar morgen is het al een week geleden dat ik er last van kreeg en ik heb niet het idee dat het minder word.
Vorige week donderdag best fysiek werk gedaan en toen ik iets van 30kg met mijn linker hand optilde begon ik na een paar seconden kramp te krijgen in mijn linker schouderblad. Ik denk dat het toen gebeurd is. Vanaf vrijdag is het ook naar de bovenste spier tussen mijn schouder en nek getrokken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe het gekomen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |