Heb je een natte wind gelaten?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Luchtvochtigheid vliegt ook spontaan de lucht in, maar het ruikt wel lekker x)
Laatst nog een kastje gezandstraald met ruftenquote:
Hopelijk kan hij er wat aan doen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vandaag maar een afspraak gemaakt bij de fysio, mijn schouder blijft stijl en een beetje pijnlijk
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vandaag maar een afspraak gemaakt bij de fysio, mijn schouder blijft stijl en een beetje pijnlijk
Ik hoop het ook. Ik dacht dat ik gewoon een spier overbelast had, maar morgen is het al een week geleden dat ik er last van kreeg en ik heb niet het idee dat het minder word.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij er wat aan doen.
Je hebt geen idee hoe het gekomen is?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik dacht dat ik gewoon een spier overbelast had, maar morgen is het al een week geleden dat ik er last van kreeg en ik heb niet het idee dat het minder word.
Vorige week donderdag best fysiek werk gedaan en toen ik iets van 30kg met mijn linker hand optilde begon ik na een paar seconden kramp te krijgen in mijn linker schouderblad. Ik denk dat het toen gebeurd is. Vanaf vrijdag is het ook naar de bovenste spier tussen mijn schouder en nek getrokken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe het gekomen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |