Ik wil nog een treinbaan gaan maken. De ruimte die ik daarvoor heb moet alleen eerst opgeknapt worden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een hele hoop kibri pakketten liggen. Ben ooit begonnen ie kolenmijn in elkaar te zetten. Maar toen moest ik zonodig het roer om gooienDus ben daar niet mee verder gegaan. Bedoeling is om een werkende kolen laad installatie te maken enzo
ja lijkt me ook el gaaf.. ik vind sowieso modelbouw leuk. Vroeger heel veel gedaan. Maarja, of wellicht blijft het bij bootjes. we gaan het meemaken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil nog een treinbaan gaan maken. De ruimte die ik daarvoor heb moet alleen eerst opgeknapt worden.
Ik wil er ook weer mee beginnen, ik heb genoeg liggen maar ik wil eerst die kamer opgeknapt hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja lijkt me ook el gaaf.. ik vind sowieso modelbouw leuk. Vroeger heel veel gedaan. Maarja, of wellicht blijft het bij bootjes. we gaan het meemaken.
Dat is een leuke, ik heb deze:quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
Heb trouwens wel een nieuw speeltje gekocht om te helpen in dat proces
https://www.anycubic.com/products/photon-mono-x-6k
ik heb ook een prusa i3 mk3quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil er ook weer mee beginnen, ik heb genoeg liggen maar ik wil eerst die kamer opgeknapt hebben.
[..]
Dat is een leuke, ik heb deze:
[ afbeelding ]
Niet zonder eigen creativiteit.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
@:superbadeendje kan je daar ook een laser in monteren?
ah!quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet zonder eigen creativiteit.
Ook tof, ik wil eerst die kamer in orde hebben maar doordat ik zonder werk zat ben ik er nog niet aan begonnen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
ik wil nog wel een CNC (portaal)frees hebben en een lasersnijder..
Ik vroeg mij al af waarom mijn parkiet van zijn stokje flikkerde.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen die in regio Rotterdam/Den Haag wonen hier volgt een mededeling van het ministerie van volksgezondheid:
Sluit al uw ramen en deuren en houd uw huisdieren binnen! Ik heb net een dikke ruft gelaten
ja ik wil eerst verhuizenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook tof, ik wil eerst die kamer in orde hebben maar doordat ik zonder werk zat ben ik er nog niet aan begonnen.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waarom mijn parkiet van zijn stokje flikkerde.
Ik heb lang geacht maar ondertussen wel gekocht, ik kan bijna een modelbouwwinkel beginnen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik wil eerst verhuizen
wil liefst nieuwbouw. maar moet nog ff jaartje wachten.
Snavel op snavel beademing hielp.quote:
tja ach, menig aannemer en automonteur is jaloers op wat ik in bezit hebquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb lang geacht maar ondertussen wel gekocht, ik kan bijna een modelbouwwinkel beginnen.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja ach, menig aannemer en automonteur is jaloers op wat ik in bezit heb
pciesquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik moet eerst weer eens oefenen met de modelbouw daar ik het zolang niet meer gedaan heb. Dus eerst maar eens huisjes voor de treinbaan.
Het tuinhuisje in de op foto is één vd huisjes die ik onlangs gemaakt heb.
De oude 7 Provinciën of de fregat die nu in gebruik is?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies
zelfde hier, ook eerst ff klein beginnen voor ik een HMS Victory of de 7 Provincien ga bouwen
de oudequote:Op woensdag 11 mei 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De oude 7 Provinciën of de fregat die nu in gebruik is?
Dat is wel gaaf.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de oude
ik heb de bouwtekeningen hardcopy liggen.
Van de romp is vaak nog wel het eea te vinden maar vd tuigage is vaak een mysterie.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil die ook eigenlijk vanaf scratch bouwen ipv uit een kit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |