SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er al volop mee bezig in het vorige topic!quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:58 schreef Haringkop het volgende:
Gaan we het eigenlijk nog over vanavond hebben, of laten we die gewoon lekker schieten hier op Fok!
Nee, dat boeit niemand.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:58 schreef Haringkop het volgende:
Gaan we het eigenlijk nog over vanavond hebben, of laten we die gewoon lekker schieten hier op Fok!
Zou wat zijn als Turpin wr bij tegen ons zou moeten fluiten wanneer we Europees tegen Roma moeten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht heel even dat Turpin onze finale flootDe vorige keer ging dat niet zo best tussen AS Roma en ons.
Maar het is dus Istvan Kovacs, zo op het eerste gezicht iemand die graag met gele kaarten strooit, maar dat is lekker boeiend.
Is de wedstrijd (in zijn geheel) live op TV?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:58 schreef Haringkop het volgende:
Top 3 zenden ze uit ja. (Erg onleuk)quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Is de wedstrijd (in zijn geheel) live op TV?
Turpin is toch sinds dat gedoe met die banaan veel beter geworden? Je krijgt niet zomaar een CL finale toegewezen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Turpin wr bij tegen ons zou moeten fluiten wanneer we Europees tegen Roma moeten.
Ik was gewoon op zijn Rotterdams aan het zeiken, kreeg vannacht nog nachtmerries van Gervinho's landingsbaanvoorhoofd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Turpin is toch sinds dat gedoe met die banaan veel beter geworden? Je krijgt niet zomaar een CL finale toegewezen.
Was een leuke wedstrijd inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik was gewoon op zijn Rotterdams aan het zeiken, kreeg vannacht nog nachtmerries van Gervinho's landingsbaanvoorhoofd.
Als Te Vrede in de spits staat, weet je bij voorbaat dat je hoogwaardige entertainment zal krijgen.quote:
Hij komt uit Frankrijk, dan ben je per definitie een minderwaardig mens.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Turpin is toch sinds dat gedoe met die banaan veel beter geworden? Je krijgt niet zomaar een CL finale toegewezen.
Hij heeft nog steeds die zenuwtrekjes en z'n bange konijnenblik, maar hij is wel beter geworden inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, maar begreep dat viagogo redelijk zeker is gezien de kaarten blijkbaar via de UEFA app op jouw naam komen (geen fysiek kaartje helaas)quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:30 schreef patje_ het volgende:
@:Caland
Ook helaas geen kaartje voor Tirana las ik.
Ga jij wel?
Zit te twijfelen over Viagogo.
Jij had via daar toch kaarten in Praag?
Is dat betrouwbaar en gedekt tegen fraude?
Thanks! Veel geld via Viagogo maarja.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, maar begreep dat viagogo redelijk zeker is gezien de kaarten blijkbaar via de UEFA app op jouw naam komen (geen fysiek kaartje helaas)
Oke thanks!quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Viagogo is altijd veel geld maar meestal wl betrouwbaar.
VBL / het centrale Cole Bassett topic #1quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iemand mij die Bassethype uitleggen?
Niet zo zeer een hype m.i., maar de hoop dat een veelbelovend talent wat meer speeltijd krijgt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Opportunisme pur sang na een leuk wedstrijdje tegen RKC.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou me niks verbazen nee. Wekelijkse uitblinker bij O21.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:04 schreef Scrummie het volgende:
Dermane volgend seizoen stand in voor Aursnes.
Ja volgens mij ook wel. Erg benieuwd naar of hij het een niveautje hoger ook kan, maar misschien komen we daar vanavond al wel achter.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen nee. Wekelijkse uitblinker bij O21.
Denk dat hij de enige is die volgend jaar wat kans maakt op speeltijd van de O21. En Benita. Misschien Hartjes.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook wel. Erg benieuwd naar of hij het een niveautje hoger ook kan, maar misschien komen we daar vanavond al wel achter.
Milambo ook wel gok ik. Al zal dat wel afhangen van de voorbereiding (net als voor de rest natuurlijk).quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat hij de enige is die volgend jaar wat kans maakt op speeltijd van de O21. En Benita. Misschien Hartjes.
Dermane, Hartjes en Milambo gaan nooit alle 3 veel speeltijd krijgen lijkt me.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Milambo ook wel gok ik. Al zal dat wel afhangen van de voorbereiding (net als voor de rest natuurlijk).
Zou het gewoon doen. Inderdaad betrouwbare site en als je het nu niet doet ben je volgende week 2500 euro kwijt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:56 schreef patje_ het volgende:
[..]
Oke thanks!
Dat misschien maar doen dan.
Kloptquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoorde ik nu goed dat Trauner de minste gele kaarten per gespeelde minuten pakt?
Wat is er met die kerel gebeurd man. Kan er helemaal niets meer van.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:34 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is Ali weer ongekend slecht vandaag zeg.
Dat is echt een diep triest geval inderdaad. Neem aan dat we die niet meer terug zien na dit seizoen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Wat is die Hendrix toch een werkelijke verschrikking.
Dat laatste ja.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Snap geen reet meer van de VAR. De fout was nu dat het er ruim buiten was (dat niet zien trouwens) maar voor een overtreding buiten de 16 mag de VAR toch niet zeggen dat het eigenlijk helemaal geen overtreding was? Of kan dat nu ineens wel omdat de beslissing van de scheids penalty was?
Gehuurd voor anderhalf jaar met optie te koop.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is echt een diep triest geval inderdaad. Neem aan dat we die niet meer terug zien na dit seizoen.
Ik denk dat hij gewoon nog een seizoen blijft.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is echt een diep triest geval inderdaad. Neem aan dat we die niet meer terug zien na dit seizoen.
Oh...quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gehuurd voor anderhalf jaar met optie te koop.
Sinds hij met die hockeymeid gaat is het niet veel meer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die is pas echt toe aan vakantie
Ik vind het al het hele seizoen enorm grappig dat ze Noor heetquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Sinds hij met die hockeymeid gaat is het niet veel meer.
Picsquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Sinds hij met die hockeymeid gaat is het niet veel meer.
Ja sorry, erg flauw van mij.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik post niet in het livetopic tijdens Feyenoord (nou ja, bijna nooit).
Eens. Bij deze besloten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja sorry, erg flauw van mij.
Maar als jij, Caland en ik het er over eens zijn gaan we Sandler gewoon nemen.
Het was wel wat voorbarig van je ja. De man van een matige kwaliteit glas.quote:
Het waren 30 geweldige minuten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sandler stuk.
Dat was van korte duur
Wie weet valt het mee.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:46 schreef fetX het volgende:
Godver, ik merk dat ik er een beetje van baal. Deed het wel aardig ook al was het tegen GAE (maar ook die 10 minuten tegen PSV was prima).
Schattig hoe hij er zelf van baalt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:53 schreef fetX het volgende:
Jeetje Dermane. Verdedigend goed, maar de passing matig.
Jansen werd ingeschoten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had onze Roemeen bijna zijn debuut gemaakt.
Die liep niet eens warm, zo slecht is hijquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had onze Roemeen bijna zijn debuut gemaakt.
Oh echt?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die liep niet eens warm, zo slecht is hij
Ach, het was niet best maar het was ook wel echt zo’n typische pot waarin echt niets in zat. Heb me niet vermaakt maar toch ook wel door wat extra op spelers te letten die je niet vaak ziet. En dan vielen die nog tegen ook.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij ben ik blij dat ik om een of andere duistere reden geen ESPN4 heb dus ik het schakelkanaal heb gekeken.
Hoeft pas volgend seizoen, dus nog niks aan de hand.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja die vond ik nog het meest teleurstellen
Ging op het eind nog met de bal naar de cornervlag om de overwinning veilig te stellenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja die vond ik nog het meest teleurstellen
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:54 schreef H.FR het volgende:
Ben niet zo onder de indruk van Dermane tot zover.
Sandler alleen die moest er snel weer af (lol)quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand viel echt positief op vandaag van de wissels.
Soort Kishna alleen dan nog erger. Bijna niet te doen. Die man is meer gemaakt voor een kantoorbaan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Sandler alleen die moest er snel weer af (lol)
Dat zou wel heel zuur zijn.quote:
Marciano voor tijdrekken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vervelend, op wie moet ik nu wedden voor het pakken van een gele kaart?
Ahjoh Sinisterra en Senesi waren hun eerste wedstrijden ook waardeloos. Zegt heel weinig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:54 schreef H.FR het volgende:
Ben niet zo onder de indruk van Dermane tot zover.
dessers voor ouwehoeren mocht feyenoord achter komenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vervelend, op wie moet ik nu wedden voor het pakken van een gele kaart?
Haha oja dat herinner ik me nog wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ahjoh Sinisterra en Senesi waren hun eerste wedstrijden ook waardeloos. Zegt heel weinig.
Alsof een lege fontein mensen gaat tegenhouden om daarheen te gaan. Wat een wereldvreemdheidquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
"We willen geen verkeerschaos"
Dit begint een beetje lachwekkend te worden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Serie AS Roma.quote:AS Roma speelt op 25 mei de Conference League finale tegen Feyenoord en zou normaal gesproken maar drie dagen rust hebben voor die wedstrijd. Hun laatste wedstrijd, tegen Torino, stond oorspronkelijk gepland op zondag 22 mei.
De club heeft er echter bij de Serie A op aangedrongen om de laatste wedstrijd van hun Italiaanse competitie eerder te mogen spelen. Aan dat verzoek is gehoor gegeven. AS Roma speelt zijn laatste competitiewedstrijd nu op vrijdag 20 mei. Normaal gesproken wordt in Itali de laatste speelronde, net als Nederland, door alle clubs tegelijkertijd afgewerkt.
Feyenoord kan de laatste wedstrijd toch gewoon met 11 wisselspelers spelen? Er valt niks meer te winnen of te verliezenquote:
Zitten daarna ook 10 dagen tussen dus meer dan genoeg rust.quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Feyenoord kan de laatste wedstrijd toch gewoon met 11 wisselspelers spelen? Er valt niks meer te winnen of te verliezen
Gok dat ze tussendoor ook nog een oefenwedstrijd doen, anders wordt dat ritme helemaal gebroken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Zitten daarna ook 10 dagen tussen dus meer dan genoeg rust.
Was een no-brainer natuurlijk, Torino speelt ook nergens meer voor dus die kunnen ook niet klagen dat hun concurrenten voorkennis hebben.quote:
Kunnen de Rangers ook niet ff een retraite doen in de Algarvequote:Op donderdag 12 mei 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat ze tussendoor ook nog een oefenwedstrijd doen, anders wordt dat ritme helemaal gebroken.
Je zal verdorie eens na al die jaren wat te vieren hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Is Halsema al bedreigd?quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
zal nog niet meevallen om een sparringpartner te vindenquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat ze tussendoor ook nog een oefenwedstrijd doen, anders wordt dat ritme helemaal gebroken.
Bundesliga is ook al klaar dit weekend, maar helaas moet Frankfurt die EL finale komende woensdag al spelen. Andere clubs zullen wel op vakantie willenquote:Op donderdag 12 mei 2022 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal nog niet meevallen om een sparringpartner te vinden
Hmm, denk je? Lijkt mij na zo'n lang seizoen onnodig.quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
wedstrijdritme is toch wel belangrijk hoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 13:37 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hmm, denk je? Lijkt mij na zo'n lang seizoen onnodig.
Die oefenwedstrijden waren voornamelijk bedoeld voor de wisselspelers, omdat ze anders te weinig wedstrijden in de benen hebben.
Denk het ook ja. Desnoods met onder 21.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal nog niet meevallen om een sparringpartner te vinden
Tja, we hebben het over tien dagen. Je wil natuurlijk ook dat je spelers, zeker na zo'n lang seizoen, zo fris mogelijk aan de wedstrijd starten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
wedstrijdritme is toch wel belangrijk hoor
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 14:48 schreef aTypisch het volgende:
zeg het maar: kutkeeper of een bijlow die maanden niet gekeept heeft
Zou denk ik toch Marciano laten staan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:48 schreef aTypisch het volgende:
Marciano wordt de Zoetebier van dit seizoen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:48 schreef aTypisch het volgende:
Dit heb ik reeds gezegd in dit topic en ben toen volledig afgemaakt. Dat verwacht ik nu ook bij jou anders zou het meten met 2 maten zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:39 schreef GGMM het volgende:
Dat bevestigt ook wel een beetje dat Bijlow ook eigenlijk niet zo goed was
Ik heb altijd gezegd dat ik Bijlow best matig vind.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit heb ik reeds gezegd in dit topic en ben toen volledig afgemaakt. Dat verwacht ik nu ook bij jou anders zou het meten met 2 maten zijn.
Ah dus ik ben niet dominant genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat ik Bijlow best matig vind.
Denk dat mensen mij niet afmaken omdat ik een vrij dominante uitstraling heb.
Maar om toch nog even iets toe te voegen aan het topic:
[poll=4060]
Hier mist een optie.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
[poll=4060]
stop eens renequote:Op donderdag 12 mei 2022 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
[poll=4060]
Shit, ik zag de dvd optie pas nadat ik een stem had geplaatst, graag nieuwe poll.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
[poll=4060]
Ik hoop het toch stiekem.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik kan dit niet los zien van de Dessers transfer.
Krijgen we ook hun stadion erbij?quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik kan dit niet los zien van de Dessers transfer.
Ik hoop dat laatste niet. Dan gaan we er niks op vooruit in ieder geval.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijgen we ook hun stadion erbij?
@:zka worden Dessers en Danillo onze spitsen volgend seizoen?
Komt er vast nog wel een bij. Linssen vertrekt, Bannis en Bozenik zullen ook wel gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat laatste niet. Dan gaan we er niks op vooruit in ieder geval.
Achteruit durf ik zelfs te stellen. De indruk die ik van Danilo heb is dat het in de 16 een uitstekende spits is met een goed neusje voor de goal maar dat ie verder niet veel toevoegt. Aan types als Bozenik en Kramer merk je gewoon dat dat te weinig is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Komt er vast nog wel een bij. Linssen vertrekt, Bannis en Bozenik zullen ook wel gaan.
Kun je er echt nog wel 1 bijkopen.
Ben toch wel benieuwd hoe Linssen (garantie op goals) vervangen gaat worden. 17 goals is een aardig aantal dit seizoen.quote:
het seizoen beginnen met 2 eredivisie-spitsen is al heel wat ipv bozenik en bannisquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ik, maar zou toch wel graag stappen willen maken. Maar goed, eerst geld binnen harken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het seizoen beginnen met 2 eredivisie-spitsen is al heel wat ipv bozenik en bannis
maar namen als Zirkzee lijken mij onhaalbaar, tenzij er een transfer doorgang vindt en daarvan een groot deel naar zo'n transfer kan
Misschien wel een visioen dan ipv een droomquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vannacht gedroomd over Arne met de cup.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:19 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Misschien wel een visioen dan ipv een droom
Uit het premium AD artikel.quote:Een oefenpartner zoeken in Portugal om nog eenmaal een wedstrijd te spelen, daar begint Slot niet aan.
"We nemen voldoende spelers mee om elf tegen elf te kunnen spelen en dan moet n ploeg uiteraard de speelwijze van Roma nabootsen.
Pech dat anderen beter zijn dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch nog even wat statistieken voor de fijnproevers:
• Het is zelfs als Feyenoord zondag verliest het op twee na beste Eredivisie-seizoen deze eeuw voor Feyenoord. Alleen in 2003 en 2017 werd er beter gepresteerd. Dus 20 seizoenen waren deze eeuw slechter dan dit jaar.
• Het is als Feyenoord zondag nog 2 keer scoort het op vier na beste Eredivisie-seizoen deze eeuw voor Feyenoord als je naar doelpunten voor kijkt. Alleen in 2003, 2005, 2006 en 2017 werd er meer gescoord. Dus 18 seizoenen waren in dat opzicht slechter dan dit jaar.
@:HHH38 @:Ronald-Koeman en andere liefhebbers
Voor een titel bedoel je? Daar heb je meestal wel wat meer punten dan 74 voor nodig maar historisch gezien was dit wel heel vaak genoeg geweest voor een tweede plek ja.quote:
quote:'Sinisterra gewild in Europa: ook Bayer Leverkusen toont interesse'
quote:Sinisterra werd in Italiaanse media eerder al gelinkt aan Napoli, in Frankrijk zou de linksbuiten ook bij de nodige clubs op de radar staan en nu meldt het betrouwbare Kicker dat Leverkusen werk wil maken van zijn komst, al is de concurrentie dus groot.
quote:Volgens het Duitse medium moet een transfer zo'n 20 25 miljoen euro kosten.
Weer gekomen door die genottelijke dribbel van Siniquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:46 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als Geertje vandaag niet in de voorselectie zit ga ik met spullen gooien
RACE TEGEN DE KLOKquote:Medische update Tyrell Malacia
Tyrell Malacia kampt met een hamstringblessure. Hierdoor zal de 22-jarige verdediger het laatste Eredivisie-duel van dit seizoen, komende zondag thuis tegen FC Twente, aan zich voorbij moeten laten gaan.
De beschikbaarheid van Malacia voor de finale van de Europa Conference League zal in een later stadium duidelijk worden.
staat er nog iets als promotie op het spel?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als Feyenoord 021 morgen wint dan spelen ze volgende week een beslissingswedstrijd tegen Almere City in Rotterdam.
Pas op 8 en 11 juni volgt dan de clash met Jong Volendam.
Het meest debiele is nog wel dat Jong Volendam speelt met onder 23 spelers en O21 met spelers jonger dan 21. Kans is klein dat hierbij spelers van het eerste mee zullen doen.
Ja bij winst morgen wint Feyenoord de voorjaarscompetitie en mogen ze een beslissingswedstrijd in Rotterdam spelen tegen jong Almere. (winnaar van de najaarscompetitie)quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
staat er nog iets als promotie op het spel?
Het staat letterlijk een post boven jequote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:02 schreef Wouter2006 het volgende:
Heb me er niet zo mee bezig gehouden maar wanneer komt Jong Feyenoord eens in de KKD?
Wanneer is die wedstrijd (als we zover komen)?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:04 schreef Caland het volgende:
Overigens mag Feyenoord ook gewoon onder 23 spelers inzetten indien tegen Volendam
Sini basis dus
Geen idee, die tweede divisie loopt nog wel even geloof ikquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer is die wedstrijd (als we zover komen)?
Ah dat stond ook in 1 van de posts van Pietje.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, die tweede divisie loopt nog wel even geloof ik
Huh? Pas was je nog erg vriendelijk tegen me?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:08 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Maar PietjePuk schrijft toch altijd onzin![]()
11 juni lees ik nu. Topteam gaat niet lukken dan gezien interlandsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah dat stond ook in 1 van de posts van Pietje.
Overigens denk ik dat de meeste spelers na de finale die boog echt niet meer gespannen krijgen. Maar spelers als Bijlow en Hendriks zouden al een mooie toevoeging zijn
Het grootste probleem lijkt dat spelers na zo'n lang seizoen niet verplicht mogen worden om nog 2 weken na de ECL finale op te draven bij Jong Feyenoord. Ik kan me niet voorstellen dat Slot of de club Feyenoord dat gaat doen in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah dat stond ook in 1 van de posts van Pietje.
Overigens denk ik dat de meeste spelers na de finale die boog echt niet meer gespannen krijgen. Maar spelers als Bijlow en Hendriks zouden al een mooie toevoeging zijn
Is ook met een knipoogquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Huh? Pas was je nog erg vriendelijk tegen me?
Hebben die jeugdteams ook interlands? Want dan zullen we ook wel een paar goeie vaste O21-speler kwijt zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
11 juni lees ik nu. Topteam gaat niet lukken dan gezien interlands
Geertruida mag meedoen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
11 juni lees ik nu. Topteam gaat niet lukken dan gezien interlands
Gewoon terugmailen dat je het alleen niet terugvraagt als ze de finale winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Net mail gehad over de restitutie van de seizoenskaart. Vorig jaar niet genomen, maar denk dat ik het nu wel doe
Ds roverheid betaalt, dus lekker terugvragen inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Net mail gehad over de restitutie van de seizoenskaart. Vorig jaar niet genomen, maar denk dat ik het nu wel doe
slap geouwehoerquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Perscootje even teruggekeken.
OH ARNE
Mocht nog wel een uur duren.
Doe het niet, de club heeft het hard nodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:59 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Senesi opgeroepen voor Itali (en mogelijk ook voor Argentini). Mooi voor hem en goed voor z'n waarde
Ook een beetje een spelletje natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
En ook in de voorselectie van Argentini. Zijn prestaties vallen wel op dus
Heb je nou een kaart voor de finale?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een beetje een spelletje natuurlijk
Hij zal neem ik aan voor Argentini kiezen
Ja dat zal wel meespelen, maar dat doe je alleen als je denkt dat ie een meerwaarde is. Dat dachten ze blijkbaar tot de laatste interlandperiode nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een beetje een spelletje natuurlijk
Hij zal neem ik aan voor Argentini kiezen
Ook niet zo gek, die finale valt natuurlijk wel op en hij is eigenlijk onze beste speler de tweede seizoenshelft. Het contrast met begin dit seizoen is echt heel groot.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel meespelen, maar dat doe je alleen als je denkt dat ie een meerwaarde is. Dat dachten ze blijkbaar tot de laatste interlandperiode niet
Terecht. De tweede seizoenshelft echt weer jjzersterk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Op fr12 staat dat Roma nu al bijna 10 miljoen wil bieden en dat Feyenoord 15 miljoen verlangt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij piekt in ieder geval op het juiste moment.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op fr12 staat dat Roma nu al bijna 10 miljoen wil bieden en dat Feyenoord 15 miljoen verlangt.
Kan dus toch nog wel een aardig bedrag gaan worden.
Nou ja, een aardig bedrag... Hij is gekocht voor 7 miljoen en dan moet er ook nog zo'n 25% naar zijn oude club.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op fr12 staat dat Roma nu al bijna 10 miljoen wil bieden en dat Feyenoord 15 miljoen verlangt.
Kan dus toch nog wel een aardig bedrag gaan worden.
Niet of nauwelijks winst waarschijnlijk inderdaad. Maar alsnog een paar miljoen cash.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, een aardig bedrag... Hij is gekocht voor 7 miljoen en dan moet er ook nog zo'n 25% naar zijn oude club.
Echt veel gaat Feyenoord er dus niet aan overhouden.
is dat percentage op de winst of op de hele verkoop?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, een aardig bedrag... Hij is gekocht voor 7 miljoen en dan moet er ook nog zo'n 25% naar zijn oude club.
Het levert je in de portemonnee misschien weinig op maar dat spelers mooie transfers maken is ook belangrijk voor de beeldvorming over je club.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog kaarten voor de finale,ouwe reusquote:
(nog) niet zeker, maar wel besloten sowieso af te reizen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nog kaarten voor de finale,ouwe reus
Ik hoop dat het je lukt, wel toffe ervaring.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
(nog) niet zeker, maar wel besloten sowieso af te reizen.
Desnoods een stormloop op dat stadionnetje.
Wat een genot was dat. Krijg nog steeds kippenvel bij deze herhaling.quote:
Als ik me niet vergis stond de finale op 28 mei maar dat is nu de nieuwe datum van de CL finale, die verplaatst is van Rusland naar Parijs. Zal daarmee te maken hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom is die finale van de Europa L met GIO al woensdag?
Is de Conference L dan toch belangrijker![]()
Meestal gaat dat toch van laag naar Hoog die finales...
Wellicht is het al afgeschreven en voelt het gewoon als winstquote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PMDS begon gisteravond alquote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:44 schreef Caland het volgende:
Zijn jullie ook al zo gespannen voor de klassieker?
Ik mag toch aannemen dat er minstens gehamast gaat worden vanaf vak S.quote:
Alles minder zou mij tegenvallen. Hamas, commando/SS, ik verwacht het hele repertoirequote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat er minstens gehamast gaat worden vanaf vak S.
Wieven staan al 1-3 achter.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:44 schreef Caland het volgende:
Zijn jullie ook al zo gespannen voor de klassieker?
Inmiddels 1-4. Ook al met 6-0 verloren bij Twente en 5-0 van Den Haag. Dacht dat ze het best leuk deden maar blijkbaar kunnen ze er weinig van.quote:
Het begin van het seizoen was ook goed toch? Voor een eerste jaar moest je ook niet te hoge verwachtingen hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inmiddels 1-4. Ook al met 6-0 verloren bij Twente en 5-0 van Den Haag. Dacht dat ze het best leuk deden maar blijkbaar kunnen ze er weinig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |